Kontraktudløb

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Erasmus Montanus » 22. feb 2013, 13:47

Hanga skrev:
KP1986 skrev:
N. Thomsen og V. Ahlmann kommer vel i truppen til sommer. Søren Frederiksen og Patrick K. kan også spille kanten hvis det skulle være. Så syntes faktisk det er en god ide og se foråret lidt an.
Thomsen er allerede i førsteholdstruppen. Til gengæld skulle Viktor Ahlmann og Jakob Blåbjerg blive rykket op til sommer, og måske også Kasper Pedersen, bedømt ud fra træningslejren.
Spalvis bliver også en del af truppen fra sommer. Han har fået en toårig kontrakt. :-)

KP1986
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 5. mar 2011, 13:14

Re: Kontraktudløb

Indlæg af KP1986 » 22. feb 2013, 14:18

Oldager skrev:
KP1986 skrev:
Oldager skrev:
KP1986 skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... dling.aspx

Er både for og imod. Han har gjort et godt i de træningskampe jeg har set her op til turneringsstarten. Men Lynge lå vægt på i går at det måske var længden de diskuterede i kontrakterne. Så måske Due vil have en 2 årig og AaB kun vil lave en 1 årig aftale med ham. Men måske meget fornuftigt med at se tiden lidt an og se hvormeget han kommer til og spille i foråret. Der er jo også andre unge spillere på vej frem som spiller på kanterne.
Hvilke(n) spiller(e) tænker du på?
N. Thomsen og V. Ahlmann kommer vel i truppen til sommer. Søren Frederiksen og Patrick K. kan også spille kanten hvis det skulle være. Så syntes faktisk det er en god ide og se foråret lidt an.
Tænkte nu mest på de unge ;-)
Thomsen er efter min overbevisning central/offensiv midt og V. Ahlmann er angriber. At de kunne gøre det ganske fint på kanten, udelukker jeg ikke.
Ja ved at han oprindelig er central midt men i de fleste træningskampe har an spillet kant hvor han så trækker mere ind i bane for skabe noget offensivt. Det giver plads til vores venstre. Det fortalte Kent Nielsen igår at de havde arbejdet med at få backen mere med i venstre side. N. Thomsen har et eminent overblik så syntes det er en spændende opstilling. Augu og wurtz skaber jo ikke det store så kunne sagtens se ham spille den kant i foråret.

Med hensyn til V. Ahlmann troede jeg han kunne spule alle de offensive positioner men ikke var decideret angriber.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Erasmus Montanus » 22. feb 2013, 14:30

KP1986 skrev:
Oldager skrev:
KP1986 skrev:
Oldager skrev:
KP1986 skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... dling.aspx

Er både for og imod. Han har gjort et godt i de træningskampe jeg har set her op til turneringsstarten. Men Lynge lå vægt på i går at det måske var længden de diskuterede i kontrakterne. Så måske Due vil have en 2 årig og AaB kun vil lave en 1 årig aftale med ham. Men måske meget fornuftigt med at se tiden lidt an og se hvormeget han kommer til og spille i foråret. Der er jo også andre unge spillere på vej frem som spiller på kanterne.
Hvilke(n) spiller(e) tænker du på?
N. Thomsen og V. Ahlmann kommer vel i truppen til sommer. Søren Frederiksen og Patrick K. kan også spille kanten hvis det skulle være. Så syntes faktisk det er en god ide og se foråret lidt an.
Tænkte nu mest på de unge ;-)
Thomsen er efter min overbevisning central/offensiv midt og V. Ahlmann er angriber. At de kunne gøre det ganske fint på kanten, udelukker jeg ikke.
Ja ved at han oprindelig er central midt men i de fleste træningskampe har an spillet kant hvor han så trækker mere ind i bane for skabe noget offensivt. Det giver plads til vores venstre. Det fortalte Kent Nielsen igår at de havde arbejdet med at få backen mere med i venstre side. N. Thomsen har et eminent overblik så syntes det er en spændende opstilling. Augu og wurtz skaber jo ikke det store så kunne sagtens se ham spille den kant i foråret.

Med hensyn til V. Ahlmann troede jeg han kunne spule alle de offensive positioner men ikke var decideret angriber.
Jeg synes det kunne være fedt, at give Thomsen den samme rolle som Kusk, hvor han søger ind i banen, og giver plads til den nye, offensive J. Ahlmann, som vi har set meget til i optakten. Glæder mig til at følge de to i foråret, hvis det virkelig er Kents vision! :-)

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Peter A. » 22. feb 2013, 15:16

Nogle der har nogen ide om hvorfor det trækker så meget ud med Kuhns forlængelse??

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Lucas Kuskenius » 22. feb 2013, 17:22

Patrick skriver således på twitter:

"@kennethemilp Jeg er her kun af én grund. Annoncering af kontrakt, når det er på plads #vilværeligesomKEP"

Det må da helt sikkert betyde en forlængelse af hans kontrakt. Eller hvad?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Pastorius » 22. feb 2013, 17:35

Lucas Kuskenius skrev:Patrick skriver således på twitter:

"@kennethemilp Jeg er her kun af én grund. Annoncering af kontrakt, når det er på plads #vilværeligesomKEP"

Det må da helt sikkert betyde en forlængelse af hans kontrakt. Eller hvad?
Det betyder vel at han kun er på twitter for at kunne annoncere at kontrakten er forlænget - når den bliver det.

Prica
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 98
Tilmeldt: 13. jan 2007, 13:43
Geografisk sted: Nr.sundby

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Prica » 22. feb 2013, 18:16

Peter A. skrev:Nogle der har nogen ide om hvorfor det trækker så meget ud med Kuhns forlængelse??
Mon ikke det er økonomi..?

Har hørt at forlængelser for tiden i AaB, indebærer væsentlig lønnedgang...

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Lucas Kuskenius » 22. feb 2013, 22:14

Pastorius skrev:
Lucas Kuskenius skrev:Patrick skriver således på twitter:

"@kennethemilp Jeg er her kun af én grund. Annoncering af kontrakt, når det er på plads #vilværeligesomKEP"

Det må da helt sikkert betyde en forlængelse af hans kontrakt. Eller hvad?
Det betyder vel at han kun er på twitter for at kunne annoncere at kontrakten er forlænget - når den bliver det.
Som jeg jo også skriver ..

Jeg skriver jo ikke at den bedsked bekræfter en forlængelsen, men at den nærmere lægger op til at Patrick ser det som en mulighed.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kontraktudløb

Indlæg af limey » 22. feb 2013, 22:29

Lucas Kuskenius skrev: Jeg skriver jo ikke at den bedsked bekræfter en forlængelsen [...]
Jo du gør.
Lucas Kuskenius skrev: Det må da helt sikkert betyde en forlængelse af hans kontrakt.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AllanPedersen » 23. feb 2013, 01:29

Gutter han driller jo KEP..
Som offentliggjorde sin egen kontraktforlængelse på twitter..

læg mærke til tagget #vilværeligesomKEP

ikke at PK ikke forlænger.. men det siger vel sig selv han ikke har oprettet en twitter konto for at offentliggøre noget for et par følgere, som alligevel kommer i aviserne!?


mht til Kayke, ved ikke hvad han vil, men har han ikke en dame nede i sydamerika som han konstant facebooker om og billeder af osv?!
og så vidt jeg ved var hans bedste ven på holdet 'Chris Rolfe'..
Han er også begyndt at profilere sig selv i forhold til nye interesseret klubber.. opdateret hjemmeside og billeder osv.

Tror nærmest ikke han kan gøre det godt nok til at blive forlænget.. ligemeget hvordan han spiller i foråret.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Lucas Kuskenius » 23. feb 2013, 13:34

limey skrev:
Lucas Kuskenius skrev: Jeg skriver jo ikke at den bedsked bekræfter en forlængelsen [...]
Jo du gør.
Lucas Kuskenius skrev: Det må da helt sikkert betyde en forlængelse af hans kontrakt.
Det var dog utroligt. Jeg mener at Patrick er optimistisk omkring forlængelsen og ikke at han bekræfter forlængelsen i selvsamme Twitter-besked.

Det kan godt være det ligner at jeg forveksler hans besked med en bekræftigelse, men det var nu engang ikke det jeg mente.

tl;dr min oprindelige besked betød ikke jeg troede at han bekræftede en forlængelse i den Twitter-besked, men nærmere at han var optimistisk omkring den. Jeg tolkede den akkurat ligesom Pastorious gjorde.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 23. feb 2013, 16:41

Jeg giver Lucas Kuskenius ret i hans første udtalelse, at det tyder på en kontraktforlængelse, hvilket er præcis det samme som Pastorius siger. Jeg giver derimod ikke Lucas Kuskenius ret i hans fortolkning af eget indlæg. Dette er hovedsageligt fordi, at jeg syntes der sker for lidt herinde.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Lucas Kuskenius » 23. feb 2013, 18:24

Viva i cazzi rossi skrev:Jeg giver Lucas Kuskenius ret i hans første udtalelse, at det tyder på en kontraktforlængelse, hvilket er præcis det samme som Pastorius siger. Jeg giver derimod ikke Lucas Kuskenius ret i hans fortolkning af eget indlæg. Dette er hovedsageligt fordi, at jeg syntes der sker for lidt herinde.
Lad os håbe at der kommer mere aktivitet jo længere vi kommer mod Silkeborg-kampen.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AaB1978 » 4. mar 2013, 19:11

Lynge regner med, at han snart har forlængelserne med PK og Kuhn på plads

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aa ... en-aftaler" onclick="window.open(this.href);return false;

Men det har han jo sagt i et stykke tid efterhånden :)

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. mar 2013, 12:48

PK forlænger til sommeren 2016 :aabfan:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... -2016.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Halil » 13. mar 2013, 12:48

Pisse hamrende godt!

Han er vigtig for det unge AaB hold.

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Milfix » 13. mar 2013, 20:04

Klasse! Vigtigt og synes bestemt PK har vist gode takter her i starten af foråret

Flemming
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 24. aug 2005, 12:13

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Flemming » 14. mar 2013, 14:05

Kuhn forlænger med 2 år ifølge bold.dk. Vigtigt!!!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kontraktudløb

Indlæg af limey » 14. mar 2013, 15:02

Flemming skrev:Kuhn forlænger med 2 år ifølge bold.dk. Vigtigt!!!!
Jeg synes virkelig Lynge og Co. har gjort det fantastisk mht. kontrakter igennem det sidste halve år. Alle de vigtige har fået kontrakt på et svært marked.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kontraktudløb

Indlæg af astonvilla » 14. mar 2013, 15:26

limey skrev:
Flemming skrev:Kuhn forlænger med 2 år ifølge bold.dk. Vigtigt!!!!
Jeg synes virkelig Lynge og Co. har gjort det fantastisk mht. kontrakter igennem det sidste halve år. Alle de vigtige har fået kontrakt på et svært marked.
Helt på linie med Limey: Havde ikke drømt om at vi kunne få den perlerække af forlængelser på plads. Smukt!!

Besvar