Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af frederikshavneren » 5. okt 2012, 16:49

Med 2 dage til kampen mod Brøndby er det så sandelig på tide at få startet en kamptråd. Uagtet at Brøndby pt. befinder sig på sidstepladsen i superligaen så tror jeg, at vi kan se frem til en meget tæt og lige kamp søndag aften. På papiret har Brøndby et udmærket hold, men lider under flere års kaos i kulisserne.
Det bliver spændende at se om vores seneste resultatmæssige downperiode med nederlag til Esbjerg og Silkeborg slutter på søndag. Desværre har vi en tendens til at sætte bundhold i gang, hvilket godt kan gøre mig lidt nervøs forud for kampen.

Angående selve kampen forventer jeg at vi vil se et Brøndby hold der vil gå aggressivt til værks og forsøge at stresse os med et aggressivt presspil. Nøglen til et godt resultat er som jeg ser det, at vi har modet til at fastholde bolden og spille os ud af presset. Det vil åbne store muligheder da Brøndbys forsvar bestemt er til at tale med. I etableret spil er Brøndby bestemt ikke særligt gode, her er tabet af Krohn Dehli mærkbart. Derimod skal vi passe meget på Brøndbys kontraangreb/omstillingsspil hvor især raketterne Rommedahl og Antipas er farlige hvis de sættes rigtigt i scene. Endelig er de defensive dødbolde endnu et vigtigt fokuspunkt da Brøndby er meget farlige i luftspillet, hvor især "monstret" Makienok, Goodson og Stenderup kan gøre det onde ved os hvis vi ikke passer meget på.

Jeg håber på følgende line up til kampen:

N. Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - Due
Wichmann
Helenius

I forsvaret er der tvivl om Lasse, men han er forhåbentlig klar til kampen. Derudover bør Ahlmann efterhånden være tæt på en bænkplads. Jeg synes personligt at Ahlmann har været en af de svageste i efteråret, men desværre er der ikke ligefrem stor konkurrence på pladsen. Det er selvfølgelig en mulighed at Patrick overtager pladsen, men det vil hæmme det offensive spil.

På midten er Augu forhåbentlig klar til kampen, han har virkelig stor betydning for vores hold. Due kan virkelig irritere mig, men jeg tror at han kan spille en god kamp på søndag. Due har nogle indlæg og skud som er meget værdifulde når det kører for ham. Jeg formoder at vi kommer under et hårdt pres i kampen og derfor har jeg valgt at inkludere Wichmann i holdopstillingen som offensiv midt. Det vil dels gøre midtbanen mere kompakt, men derudover kan Wichmann bidrage med tiltrængt kreativitet, som vi virkelig har manglet i de seneste superligakampe (savnet af Lucas bliver efterhånden mere og mere tydeligt).

I front har Helenius forhåbentlig opnået tiltrængt selvtillid efter kasserne han scorede i onsdagens pokalkamp mod Brønshøj. Jeg har fravalgt Curth til startopstillingen da jeg på ingen måde mener at Curth er god nok til at starte inde. Curth er en god joker på bænken, men heller ikke mere end det. Desværre tror jeg at Kent vælger at starte med Curth.

Spillere på bænken:

C. Christensen
R. Thelander
Patrick
Curth
Nicolaj Thomsen
Hallur Hansson
Rolf Toft
Kayke

Resultatmæssigt tror jeg desværre at vi må nøjes med 1-1 efter en tæt og lige kamp.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af AllanPedersen » 5. okt 2012, 16:52

frederikshavneren skrev:Med 2 dage til kampen mod Brøndby er det så sandelig på tide at få startet en kamptråd. Uagtet at Brøndby pt. befinder sig på sidstepladsen i superligaen så tror jeg, at vi kan se frem til en meget tæt og lige kamp søndag aften. På papiret har Brøndby et udmærket hold, men lider under flere års kaos i kulisserne.
Det bliver spændende at se om vores seneste resultatmæssige downperiode med nederlag til Esbjerg og Silkeborg slutter på søndag. Desværre har vi en tendens til at sætte bundhold i gang, hvilket godt kan gøre mig lidt nervøs forud for kampen.

Angående selve kampen forventer jeg at vi vil se et Brøndby hold der vil gå aggressivt til værks og forsøge at stresse os med et aggressivt presspil. Nøglen til et godt resultat er som jeg ser det, at vi har modet til at fastholde bolden og spille os ud af presset. Det vil åbne store muligheder da Brøndbys forsvar bestemt er til at tale med. I etableret spil er Brøndby bestemt ikke særligt gode, her er tabet af Krohn Dehli mærkbart. Derimod skal vi passe meget på Brøndbys kontraangreb/omstillingsspil hvor især raketterne Rommedahl og Antipas er farlige hvis de sættes rigtigt i scene. Endelig er de defensive dødbolde endnu et vigtigt fokuspunkt da Brøndby er meget farlige i luftspillet, hvor især "monstret" Makienok, Goodson og Stenderup kan gøre det onde ved os hvis vi ikke passer meget på.

Jeg håber på følgende line up til kampen:

N. Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - Due
Wichmann
Helenius

I forsvaret er der tvivl om Lasse, men han er forhåbentlig klar til kampen. Derudover bør Ahlmann efterhånden være tæt på en bænkplads. Jeg synes personligt at Ahlmann har været en af de svageste i efteråret, men desværre er der ikke ligefrem stor konkurrence på pladsen. Det er selvfølgelig en mulighed at Patrick overtager pladsen, men det vil hæmme det offensive spil.

På midten er Augu forhåbentlig klar til kampen, han har virkelig stor betydning for vores hold. Due kan virkelig irritere mig, men jeg tror at han kan spille en god kamp på søndag. Due har nogle indlæg og skud som er meget værdifulde når det kører for ham. Jeg formoder at vi kommer under et hårdt pres i kampen og derfor har jeg valgt at inkludere Wichmann i holdopstillingen som offensiv midt. Det vil dels gøre midtbanen mere kompakt, men derudover kan Wichmann bidrage med tiltrængt kreativitet, som vi virkelig har manglet i de seneste superligakampe (savnet af Lucas bliver efterhånden mere og mere tydeligt).

I front har Helenius forhåbentlig opnået tiltrængt selvtillid efter kasserne han scorede i onsdagens pokalkamp mod Brønshøj. Jeg har fravalgt Curth til startopstillingen da jeg på ingen måde mener at Curth er god nok til at starte inde. Curth er en god joker på bænken, men heller ikke mere end det. Desværre tror jeg at Kent vælger at starte med Curth.

Spillere på bænken:

C. Christensen
R. Thelander
Patrick
Curth
Nicolaj Thomsen
Hallur Hansson
Rolf Toft
Kayke

Resultatmæssigt tror jeg desværre at vi må nøjes med 1-1 efter en tæt og lige kamp.

må bøgelund nu ikke engang være med på din bænk ;)...
Jeg kan ikke se hvorfor Curth ikke skulle starte inde... har han gjort lige siden vi solgte Lucas..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af frederikshavneren » 5. okt 2012, 16:58

AllanPedersen skrev:
frederikshavneren skrev:Med 2 dage til kampen mod Brøndby er det så sandelig på tide at få startet en kamptråd. Uagtet at Brøndby pt. befinder sig på sidstepladsen i superligaen så tror jeg, at vi kan se frem til en meget tæt og lige kamp søndag aften. På papiret har Brøndby et udmærket hold, men lider under flere års kaos i kulisserne.
Det bliver spændende at se om vores seneste resultatmæssige downperiode med nederlag til Esbjerg og Silkeborg slutter på søndag. Desværre har vi en tendens til at sætte bundhold i gang, hvilket godt kan gøre mig lidt nervøs forud for kampen.

Angående selve kampen forventer jeg at vi vil se et Brøndby hold der vil gå aggressivt til værks og forsøge at stresse os med et aggressivt presspil. Nøglen til et godt resultat er som jeg ser det, at vi har modet til at fastholde bolden og spille os ud af presset. Det vil åbne store muligheder da Brøndbys forsvar bestemt er til at tale med. I etableret spil er Brøndby bestemt ikke særligt gode, her er tabet af Krohn Dehli mærkbart. Derimod skal vi passe meget på Brøndbys kontraangreb/omstillingsspil hvor især raketterne Rommedahl og Antipas er farlige hvis de sættes rigtigt i scene. Endelig er de defensive dødbolde endnu et vigtigt fokuspunkt da Brøndby er meget farlige i luftspillet, hvor især "monstret" Makienok, Goodson og Stenderup kan gøre det onde ved os hvis vi ikke passer meget på.

Jeg håber på følgende line up til kampen:

N. Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - Due
Wichmann
Helenius

I forsvaret er der tvivl om Lasse, men han er forhåbentlig klar til kampen. Derudover bør Ahlmann efterhånden være tæt på en bænkplads. Jeg synes personligt at Ahlmann har været en af de svageste i efteråret, men desværre er der ikke ligefrem stor konkurrence på pladsen. Det er selvfølgelig en mulighed at Patrick overtager pladsen, men det vil hæmme det offensive spil.

På midten er Augu forhåbentlig klar til kampen, han har virkelig stor betydning for vores hold. Due kan virkelig irritere mig, men jeg tror at han kan spille en god kamp på søndag. Due har nogle indlæg og skud som er meget værdifulde når det kører for ham. Jeg formoder at vi kommer under et hårdt pres i kampen og derfor har jeg valgt at inkludere Wichmann i holdopstillingen som offensiv midt. Det vil dels gøre midtbanen mere kompakt, men derudover kan Wichmann bidrage med tiltrængt kreativitet, som vi virkelig har manglet i de seneste superligakampe (savnet af Lucas bliver efterhånden mere og mere tydeligt).

I front har Helenius forhåbentlig opnået tiltrængt selvtillid efter kasserne han scorede i onsdagens pokalkamp mod Brønshøj. Jeg har fravalgt Curth til startopstillingen da jeg på ingen måde mener at Curth er god nok til at starte inde. Curth er en god joker på bænken, men heller ikke mere end det. Desværre tror jeg at Kent vælger at starte med Curth.

Spillere på bænken:

C. Christensen
R. Thelander
Patrick
Curth
Nicolaj Thomsen
Hallur Hansson
Rolf Toft
Kayke

Resultatmæssigt tror jeg desværre at vi må nøjes med 1-1 efter en tæt og lige kamp.

må bøgelund nu ikke engang være med på din bænk ;)...
Jeg kan ikke se hvorfor Curth ikke skulle starte inde... har han gjort lige siden vi solgte Lucas..
Bøgelund er ikke udtaget til truppen. Kan ikke huske om Bøgelund endnu engang er skadet... Jeg synes ikke at Curth er god nok til at starte inde. Det er muligt at han har scoret et par mål, men han har så store mangler som fodboldspiller, at han ikke bør være god nok til være starte inde.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af Gentleman Finn » 5. okt 2012, 18:49

frederikshavneren, Antipas er skadet, og Goodson er i karantæne.

Mht. startopstillingen gætter jeg på vi vil få en del omstillingssituationer, og opstillingen bliver sat derefter. Det betyder Due i startopstillingen trods en neutral indsats sidst. Jeg hælder tilgengæld til Curth i starting 11, mest ud fra idéen om at vi får chancer på omstillingsmuligheder, og her er Curth farligere end Wich, Curth og Helenius og Due og Curth har også spillet sammen et hav af gange efterhånden.

Vi vinder i øvrigt 2-1, når vi nu skal ud i et mere passende gæt :thumbsup:

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af AllanPedersen » 5. okt 2012, 19:33

nu vil jeg ikke jinxe.. men ser ud til Nordsjælland er ved at få kølle af OB...
Det er jo let at sige når jeg ikke selv er på banen.. men faaan vi bør bruge den her chance til at hente det forspring tilbage som vi har smidt de sidste 2 runder.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af Kasper » 5. okt 2012, 19:58

Jeg håber at vi går væk fra 442'en, hvis det skal koste Curth pladsen så må det være sådan det er. Han skal ellers have ros for sit spil siden han kom på hold igen, men han er imø for stationær når vi har bolden.

Jeg håber at Kayke starter bagved Helenius med Kusk og Due på kanterne. I øvrigt tror jeg at Brøndby stiller sig længere tilbage på banen end hvad vi er vant til at se fra dem mod os i Brøndby (det sker forhåbentlig ikke).

God tur til jer der tager over og bakker drengene op!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af Buzz Killington » 5. okt 2012, 21:01

AllanPedersen skrev:nu vil jeg ikke jinxe.. men ser ud til Nordsjælland er ved at få kølle af OB...
Det er jo let at sige når jeg ikke selv er på banen.. men faaan vi bør bruge den her chance til at hente det forspring tilbage som vi har smidt de sidste 2 runder.
Sådan er der så meget. OB er til gengæld kun 2 point efter nu. I det hele taget er det et meget tæt felt i øjeblikket med OB, AGF og FCN kun 1-2 point efter. Og vi er ikke godt kørende.

Jeg tror vi skal være glade hvis vi er i stand til at holde os i top 4 ved vinterpausen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af MrBangDK » 5. okt 2012, 21:07

Vi smadrer Brøndby på søndag.. Vi får momentum igen, og ender ikke under 3. pladsen ved vinterpausen!!

Så ved I det!!! ;)

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af Elscorpio » 6. okt 2012, 01:16

Der burde også være motivation til forskel på de 2 kampe imod Esbjerg og Silkeborg. AaB plejer at spille bedst når man ikke forventer de vinder.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af BoomZ0R » 6. okt 2012, 10:21

Elscorpio skrev:Der burde også være motivation til forskel på de 2 kampe imod Esbjerg og Silkeborg. AaB plejer at spille bedst når man ikke forventer de vinder.
Men det forventer vi stadig!

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af nulle666 » 6. okt 2012, 10:52

Endnu en svær kamp. BIF spiller uagtet deres placering tætte kampe. Årsagen til de taber ligner koncentrationsbesvær i alle 90 minutter. BIF har nogle udfald i deres kampe, der som regel bliver udslagsgivende. Igen handler det om skarphed og om at kende besøgstiden i BIffernes mål. Hvis ikke vores spillere har koncentrationen, fighterinstinktet og SKARPHEDEN med sig, så får vi maksimalt et point i Brøndby. Med Antipas og Amerikaneren ude, burde vi kunne vinde, men med de seneste 2 kampe i mente, hvor vi trods noget nær 50 skud på mål kun har lavet en pind, er jeg nervøs for at vi kan ende med 3 kampe mod bundhold og kun 1 point.
Jeg håber Brønshøjkampen har givet lidt optimisme til vores to unge nøglespillere Helle og Kusk, således disse to præsterer imorgen.
I forhold til opstillingen så foretrækker jeg til enhver tid Churt frem for Kayke. Churt arbejder stenhårdt og får som regel et par store chancer i løbet af en kamp. Måske Kent skulle overveje Wichman istedet for Due i starteren?

Jeg håber vi kan svinge os op til en mandfolkepræstation, så vi kan få fuldt udbytte og lægge lidt afstand til nr. 3 og 4. i tabellen.
Jeg lader optimismen råde og regner med en 1-måls sejer og gerne en pind eller to fra helenius..
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af NIN » 6. okt 2012, 12:48

Den største smittepåvirkning af udenomsindflydelse på at vi ikke skal vinde, må ene og alene være at Tipsbladet i deres oplæg har os til at vinde (1-2). De rammer altid ved siden af. Det dufter lidt af, de gerne vil have point på kontoen til Vestegnen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af FlæskeFrank » 6. okt 2012, 12:48

Selv som Curth fan må jeg sige, at det kunne være spændende med Kayke i front sammen med Helenius. Det kunne være det uforventelige vi har behov for.

Tror godt at vi kan tabe til bundholdet, hvis de scorer først(vi gjorde det ikke sidst, men nu er det på deres hjemmebane). Det siger jeg kun fordi, at vi har svært pt. med at score på vores chancer.

Hvis jeg skal gætte på resultatet må det være en klar AaB-sejr(de kan nemt gå ned og efterfølgende fyre træneren) eller AaB-nederlag.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af frederikshavneren » 6. okt 2012, 13:13

Hvis Simon Makinok starter inde så tror jeg at vi godt kan få store problemer. Makinok er et "monster" i luftspillet og det kan godt få stor betydning for kampen. Når det er sagt så er det bestemt ikke sikkert at Makinok starter inde, vi kan håbe at Akpoveta får chancen i stedet for (Akpoveta er om muligt endnu dårligere end Curth).

I tilfælde af at Makinok starter inde så kræver det fuld fokus ved defensive dødbolde, indlæg samt når han bruges som opspilsstation. Vi har i denne sæson generelt været bedre ved defensive dødbolde, men i de seneste kampe synes jeg at vi har set sårbare ud når modstanderne har haft dødbolde.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af frederikshavneren » 6. okt 2012, 13:18

http://nordjyske.dk/nyheder/vingeskudt- ... 676/4/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Due er formentlig ude af betragtning til kampen pga. sygdom. Heldigvis er Augu og Lasse tilsyneladende klar til kampen.
Med tanke på Dues sygdom betyder det formentlig følgende line up:

N. Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - Wichmann
Helenius
Curth

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af YesAaBcan » 6. okt 2012, 15:10

Antipas ser desværre ud til at være med.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af jensemand57 » 6. okt 2012, 17:37

YesAaBcan skrev:Antipas ser desværre ud til at være med.
Jamen hvis Antipas starter inde er det da bare at gå efter hans arm. Det er udfra devisen " en god Brøndbyspiller er en skadet Brøndbyspiller, en rigtig god brøndspiller, han er død.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af YesAaBcan » 6. okt 2012, 17:52

Ser ud til gymnastikforening skal låne vores 2nd. plads i små 100.000 sekunder. :@
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af Broendum » 6. okt 2012, 18:03

YesAaBcan skrev:Ser ud til gymnastikforening skal låne vores 2nd. plads i små 100.000 sekunder. :@
Så rykker de sgu nok ned i år ;-)

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19

Indlæg af DEG » 6. okt 2012, 19:36

Der er slet ikke interessant hvordan de andre hold klarer sig, tabellen kan vi stirre os blinde på når det har betydning, ved tv-penge og 33. spillerunde.

Først og fremmest gælder det i morgen om, at komme tilbage på vindersporet. Kritikken herinde har været en smule for voldsom, det eneste problem vi har haft de sidste par runder har været uskarphed, og muligvis ikke spillet chancerne helt så store som midt i vores historiske goalshow periode. Men vi skal have vendt formen igen, og det skal gå ud over Bif.

Kom så de røde!

Besvar