reklame spam på Aabsport.dk?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af AllanPedersen » 20. okt 2012, 20:46

Hver anden gang jeg klikker på et link eller på 'spiller truppen' eller en spiller.. åbner den i stedet for et reklame link til oddset.
please fortæl mig det bare er den her maskine jeg sidder på som har lidt spyware og at det ikke er
noget de har implementeret på siden.

Har nogen oplevet det?
den gør det så ikke nu skal det siges.. efter ca 30 gange at have klikket på 'fodbold' oppe i toppen hvor 15 gange åbnede den et popup vindue
nu er den stoppet.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af awnaw » 20. okt 2012, 21:02

Download dog en AdBlocker.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af Buzz Killington » 20. okt 2012, 21:05

Eller brug google chrome. Ingen problemer her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af AllanPedersen » 20. okt 2012, 21:08

Tak jeg ved godt hvad en ad blocker er..
mit spørgsmål gik mere på om det kunne være rigtigt AaB ville tillade den slags på deres hjemmeside?
er jo ikke alle der kan installere ad blockers.. eller er på en maskine hvor de har rettigheder til at installere..

desuden åbnede den ikke kun et popup vindue.. den gik samtidig ikke videre med min request.
dvs jeg selv i google chrome alligevel ville skulle trykke 2 gange på det samme link

men håber da bare jeg fangede et tidspunkt hvor nogen sad og rettede på hjemmsiden
hvis ingen andre oplever det

og offtopic ;) .. nægter at bruge google chrome.. arbejder som IT konsulent og er under en datamatiker uddannelse
og man skal virkelig lede længe for at finde et program der tilsvarende til Google Chrome smider sig selv dybt ind i dine registrykeys..
og gør det nærmest umuligt nogensinde at helt afinstallere igen, den efterlader en masse aftryk og spor.
bryder jeg mig ikke om. :)
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af BoomZ0R » 20. okt 2012, 21:31

Det er uden tvivl din maskine der er noget spyware på... Og det er noget virkelig pis at få bugt med.
Min svigerfar har lige haft samme problem.

http://www.filehippo.com" onclick="window.open(this.href);return false; "malwarebytes" og "spybot search and destroy" skulle kunne hjælpe dig!

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 11. nov 2012, 09:46

Nu sker det samme for mig. Tror ikke det har noget med spyware at gøre, da jeg ikke håber at danske spil bruger den slags guerilla form for markedsføring. Har desuden en Mac, så sjældent spyware er et problem.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af BoomZ0R » 11. nov 2012, 10:28

Viva i cazzi rossi skrev:Nu sker det samme for mig. Tror ikke det har noget med spyware at gøre, da jeg ikke håber at danske spil bruger den slags guerilla form for markedsføring. Har desuden en Mac, så sjældent spyware er et problem.
Jeg er 99% sikker på det er din computer. Tag screenshot af reklamespam.

VeNdEkAaBe
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 14. okt 2010, 20:40
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af VeNdEkAaBe » 11. nov 2012, 14:14

Det sker også for mig på min mac når jeg bruger firefox (min foretrukne). Når jeg anvender safari gør den det ikke.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 11. nov 2012, 16:04

Ved ikke så meget om computere (nada), men da det kun er aabsport.dk der aktiverer et popup til danske spil, må der være et eller andet gemt i grafikken. Da jeg samtidig ikke er den eneste og det er den samme popup, så peger det lidt i samme retning. Bruger desuden altid safari. Ikke noget der irriterer mig, men dog lidt underligt hvis det er noget AaB har implementeret.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af Provst i Brovst » 11. nov 2012, 19:45

Det samme sker hos mig.
EDIT: Men ikke efter spybot search and destroy fjernede en toolbar som jeg mente var blevet fjernet. Det er flere år siden jeg har haft de problemer...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af AllanPedersen » 20. nov 2012, 19:40

Det her har intet med spyware at gøre... Nu arbejder jeg tilfældigvis som IT konsulent men det behøver man ikke være for at se det er indbygget reklame

jeg sidder og klikker på profiler inde på spillertruppen.. da jeg klikkede en 3. gang... tilfældigvis på Anders due.. skete det her
(I kan se Anders due er markeret, det er ikke fordi jeg har trykket ude i siden hvor der er reklamer)

Billede

Synes sku det er lidt pinligt... Ja jeg kunne bare bruge en popup blocker.. men stadigvæk,
håber de tjener boksen på de reklame kliks.. fordi jeg synes det er nedværdigende for sitet og klubben.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: reklame spam på Aabsport.dk?

Indlæg af BoomZ0R » 20. nov 2012, 20:03

AllanPedersen skrev:Det her har intet med spyware at gøre... Nu arbejder jeg tilfældigvis som IT konsulent men det behøver man ikke være for at se det er indbygget reklame

jeg sidder og klikker på profiler inde på spillertruppen.. da jeg klikkede en 3. gang... tilfældigvis på Anders due.. skete det her
(I kan se Anders due er markeret, det er ikke fordi jeg har trykket ude i siden hvor der er reklamer)

Billede

Synes sku det er lidt pinligt... Ja jeg kunne bare bruge en popup blocker.. men stadigvæk,
håber de tjener boksen på de reklame kliks.. fordi jeg synes det er nedværdigende for sitet og klubben.
Ja, den type reklame er indbygget på deres side.

Besvar