AaB - FCM 5. november

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5072
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Kunji » 5. nov 2012, 20:54

Så er ydmygelsen da total. Kristian Bak... Den eneste danske spiller, der er mere kaw end Thygesen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af alithebeast » 5. nov 2012, 20:54

Køllen I Møllen skrev:De kunne spille til juleaften uden at score. Fortjent nederlag.
Juleaften i 2022 må det vel være.
Hader København!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af doukas » 5. nov 2012, 20:54

Kristian Bak.... Så bliver det næsten ikke mere ydmygende....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Elscorpio » 5. nov 2012, 20:54

FOR F....... f... BAK! 1-3

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13660
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 20:56

Aabwibz skrev:Kristian Bak. Lige præcis den mand.
Helt passende. Kampen har lige netop været SÅ grim og spillet på et niveau hvor Bak kan stråle. AaB kan KUN takke sig selv. Det var samlet set en ren foræring, og jeg kan kun håbe at man i det mindste LÆRER noget af det, selv om jeg kan have mine tvivl.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af limey » 5. nov 2012, 20:56

Og Baks mål kommer efter et højt pres - hvor symbolsk. Vi blev fightet ud af banen idag og har tilsyneladende et kompleks imod bundhold når vi er på hjemmebane.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Popnizzen » 5. nov 2012, 20:57

For helvede hvor er det dog ynkeligt dårligt det vi præsterede. Vi har med dette spil INGEN berettigelse i top 5. Piv elendigt ensformigt ufarligt spil med pasninger sidelæns som varemærke, fy for helvede da.

Det her er så fucking typisk AaB. Når vi endelig har muligheden for at spille med om det sjove så pisse vi det væk med en så ringe indsats. Må jeg da brække mig....
„The less you care, the happier you will be.“

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Elscorpio » 5. nov 2012, 20:58

Vi mangler Augos fysik og Lucas tryllerier med en bold idag, frustrerende der er så stor forskel på at se os spille :@

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 5. nov 2012, 20:58

God offensiv kamp af Ahlman. Gode takter af Toft. Intet andet positivt at sige. Forbandet at tabe til FCM og en dødssynd at vi sætter dem igang. Værste start på en hård uge, frygter den ender med 3 nederlag.

Samaman
2. div
2. div
Indlæg: 110
Tilmeldt: 28. jan 2009, 16:17

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Samaman » 5. nov 2012, 20:59

Aabwibz skrev:
limey skrev:Hvor mange indlæg har vi haft, der lå for tæt på keeperen...50?
Og hvor mange af dem har Dalsgaard lavet? 49?
Ja, han er håbløs.

Men en flot bold han spiller tilbage ved Baks scoring, så han igen kostede mål.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13660
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 21:00

Popnizzen skrev:For helvede hvor er det dog ynkeligt dårligt det vi præsterede. Vi har med dette spil INGEN berettigelse i top 5. Piv elendigt ensformigt ufarligt spil med pasninger sidelæns som varemærke, fy for helvede da.

Det her er så fucking typisk AaB. Når vi endelig har muligheden for at spille med om det sjove så pisse vi det væk med en så ringe indsats. Må jeg da brække mig....
Kent og Kuhn skal roses når vi spiller godt. Idag formåede holdet at levere ca. 5 sammenhængende minutters angrebsspil. Det må trænerne også stå på mål for. Hvor var plan B?

At vores to erfarne centerforsvarere derudover forærer 1½ mål væk, det kan de til gengæld nok ikke gøre så meget ved. Det er desværre nok bare Lasses og KEPs niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5072
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Kunji » 5. nov 2012, 21:03

Samaman skrev:
Aabwibz skrev:
limey skrev:Hvor mange indlæg har vi haft, der lå for tæt på keeperen...50?
Og hvor mange af dem har Dalsgaard lavet? 49?
Ja, han er håbløs.

Men en flot bold han spiller tilbage ved Baks scoring, så han igen kostede mål.
Jeg kan forstå mange af de forskellige spillerhetz, der har været igennem tiden. Men at vælge at køre en Dalsgaard-hetz, efter han har været en af vores bedste spillere igennem det sidste halve år, virker mærkeligt.

Men held og lykke med det. Jeg tror heldigvis, du er nogenlunde alene.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 21:04

Nok den dårligste i lang lang tid. Ahlmann, PK og Curth er en skændsel og se på og burde alle have været taget ud i halvlegen. PINLIGT!
Der bliver smidt bold væk på midten gang på gang og vi formår ikke at spille os ud fra FCMs pres og hårde spil så vi begynder at lave lange bolde op mod Helenius, manden der ikke har en pande. Vi vinder INGEN dueller i luften i hele første halvleg og vi skal være glade for at vi ikke er bagud større og at vi overhovedet får scoret.

I 2. halvleg spiller Ahlmann sig op, PK er stadig en skændsel og Curth burde smides en tur på U19 holdet for at tanke selvtillid.
Vi får bedre fat og begynder at spille os ud af presset da PK og Curth kommer ud, men får til gængæld intet skabt, og de få chancer vi har for at reducere bliver sløset væk. Dalsgaard er ELENDIG i 2 halvleg. Kan ikke følge med Izunna (som tilgængæld var fremragende overfor Dalle) defensivt og offensivt får han ingen løb taget og de indlæg han kommer frem til ryger i favnen af FCMs keeper. Den ene ballon bold efter den anden i dag.

Det er elendigt fodbold og en skændsel at Curth bliver ved med at få lov at starte. Så hellere spille med 10 mand.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af rummanden » 5. nov 2012, 21:05

hvis Kusk ikke snart får en kamp på bænken, så forstår jeg virkelig INTET, han var i top 3 over dårligste, og det syntes jeg seriøst at han har været i et par runder nu,
UD PÅ BÆNKEN TAK
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Brent » 5. nov 2012, 21:05

Lortekamp og for satan hvor er Disco Glenn da bare den mest fesne mandsling i superligaen, bvadr
AaB - the Nordic gateway to Europe

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 21:07

Brent skrev:Lortekamp og for satan hvor er Disco Glenn da bare den mest fesne mandsling i superligaen, bvadr
+1
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3866
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Gentleman Finn » 5. nov 2012, 21:25

Det gik lidt for langsomt for vores offensiv, men virkelig skidt at fcm får 2 mål ud af stort set ingenting, vores defensiv giver jo to mål væk i dag. Ved 1 mål vader de igennem uden at blive stoppet, mål nr. 2 står vi og sover. Vi burde også have været mere kyniske da fcm sejlede efter Kusk´ mål.

Det eneste positive jeg fandt frem i dag, var at stadion støttede holdet ret flot, og de søde ølpiger i loungen. (man var vip i dag).

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. nov 2012, 21:26

NIN den fromme skrev:Vi er 100% konsekvens i vores kamp for at isolere Brøndby i buden.
Så har de min tilgivelse.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Søgaard » 5. nov 2012, 21:30

FCM får lov at ødelægge kampen i dag. Krydret med at vi var uden nogen som helst form for fight, så ender det nu engang som det gjorde i dag.

Synes Helenius virker ugidelig i dag - det er skuffende af en mand der lige er udtaget til landsholdet, at han sådan kan falde ud. Ahlmann er også klasser fra det niveau han tidligere har vist, ham skal trænerteamet lige have samlet op. Generelt en skidt kamp af forsvaret i dag, Dalsgaard har også en sjældent set dårlig kamp, men en enkelt i ny og næ skal accepteres. Due skal ikke sparke dødbolde, han har ikke omdannet det til noget godt siden perlen mod Villareal (var det?). Bløde, høje bolde. KEP oversatser igen i dag i stedet for at bakke Lasse op.

Skuffende. Måske det også har noget at sige, at vi går i en decideret 4-4-2, synes ikke det fungerer med Helenius/Curth i en sådan formation. Slet ikke når vores backs er så langt fra niveau samtidig og Due er på fløjen.

Op på hesten igen mod FCK. Det er vigtigt at Kent og Kuhn får samlet nogle af de unge op, som begynder at svinge lidt. Ahlmann, Helenius, Dalsgaard skal op i niveau igen. Kusk er ikke helt skidt, men han kan også mere, det ved vi :) Og så skal KEP satme snart til at præstere - trods mange clean sheets af forsvaret, synes jeg han har været konstant kilde til usikkerhed og farlige situationer gennem længere tid. De må ikke begynde at sove nu, der er for lang tid til vinterferien!

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3866
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Gentleman Finn » 5. nov 2012, 21:36

I øvrigt, hvad fik Due et gult kort for? Det lignede jo, at det var for at tage frisparket for hurtigt, men det kan jeg slet ikke se, at det er hjemmel i fodboldloven til.

Besvar