Mulige afløsere for Lynge

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af The Point Maker » 10. jan 2013, 23:13

634 skrev:Jeg er 99 % sikker på det bliver Jakob Figo Larsen, og det er også min anbefaling, 99 % på Jakob og 1 % på en outsidder
Buddet er oplagt, men vurderer ikke hans position i AaB til endnu at være moden - han er en dygtig talentchef, og man skal huske at når man fjerner en succes, skal man jo også erstatte den succes. Rent politisk mener jeg ikke han har muligheden for det - tror nærmere på en Jacob Krüger fra FC Hjørring :-)

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Sille » 10. jan 2013, 23:54

Henriksen skrev:
Freddie skrev:Det undrer mig, at der slet ikke er nogen, der har nævnt Thomas Thomasberg som Lynges afløser. Berg har været i AaB siden sit 5. år, har spillet på midtbanen som Lynge, masser af fodbolderfaring på superligaplan, trænererfaring. Han er min mand.

Desuden vil jeg off topic foreslå, at debatsidens brugere enes om et forslag, der skal ændre Hornevej til Lyngevej:-) I forvejen kan man ikke have en storklub liggende på noget så intetsigernde som Hornevej, og det ville være en fornem hyldest til Lynge.
HØRT! Og skal den sælges helt, så er Lynge Jakobsensvej nok mere et sprog kommunen forstår. Og når Vridsløselille kan få Egon Olsens Vej og Aars kan få Per Pallesens Plads, så kan Aalborg også få en vej til Lynge!
Problemet med vejnavnet er at man normalt venter til folk dør før man opkalder gader efter dem (Aars og Pallesen er så undtagelsen der bekræfter reglen, eller noget?). Man vil herved sikre sig personen ikke når at dumme sig inden sin død..

Men for satan en god idé :aabfan:
- Sille

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af jonas386 » 11. jan 2013, 00:02

I gladsaxe, mener jeg det er, har man da ellers Jesper Olsens vej, og Morten Olsen har da også en vej opkaldt efter sig i Vordingborg.
Så tror ikke der er nogen speciel praksis for at være helt ærlig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Alando » 11. jan 2013, 01:31

Smukke Erik kunne være et fantastisk bud. Som svensk landstræner har han et godt kendskab til det svenske marked, og sikkert også hvilke unge talenter der kan komme på tale i AaB. Han er højt respekteret i Aalborg og har ATTITUDE! Han har ligeledes et super forhold til Kuhn og de vil blive godt suppleret af Kent. Eneste problem er dog han er svensk landstræner, men AaB er vigtigere. En anelse urealistisk, men hvor ville det være absolut fantastisk!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af 634 » 11. jan 2013, 07:32

The Point Maker skrev:
634 skrev:Jeg er 99 % sikker på det bliver Jakob Figo Larsen, og det er også min anbefaling, 99 % på Jakob og 1 % på en outsidder
Buddet er oplagt, men vurderer ikke hans position i AaB til endnu at være moden - han er en dygtig talentchef, og man skal huske at når man fjerner en succes, skal man jo også erstatte den succes. Rent politisk mener jeg ikke han har muligheden for det - tror nærmere på en Jacob Krüger fra FC Hjørring :-)

Selvfølgelig er han moden, det handler også om tillid og samarbejde hele vejen rundt til ham. Han har ikke gjort sig uheldigt bemærket i nogen sammenhænge, og det kan man ellers sige om stort set alle andre foreslåede emner. Når Bøgelund har haft et halvt års pause, må han være klar til talent arbejdet efter Figo.
AaB har i hvertfald ikke brug for, netop nu en ude fra, som har en masse nye ideer, som skal ændre mange tanke gange og handlinger.
Noget siger mig at du er Figo eller i hvertfald en med den daglige gang på Hornevej :)
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af BoT » 11. jan 2013, 09:58

En væsentlig pointe, som folk synes at glemme, er, at det jo altså ikke bare er posten som sportschef, der bliver ledig. Det er posten som overordnet direktør, Lynge forlader. Altså den øverst ansvarlige under bestyrelsen.
Kan vi forestille os folk som Figo eller Mads Bro sidde med det overordnede ansvar for biksen AaB A/S??
Eller skal vi ud i en større omorganisering af ledelsesstrukturen i AaB? - Således, man måske ansætter en administrerende direktør og evt. gør Figo til Sportschef?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af limey » 11. jan 2013, 10:06

BoT skrev:En væsentlig pointe, som folk synes at glemme, er, at det jo altså ikke bare er posten som sportschef, der bliver ledig. Det er posten som overordnet direktør, Lynge forlader. Altså den øverst ansvarlige under bestyrelsen.
Kan vi forestille os folk som Figo eller Mads Bro sidde med det overordnede ansvar for biksen AaB A/S??
Eller skal vi ud i en større omorganisering af ledelsesstrukturen i AaB? - Således, man måske ansætter en administrerende direktør og evt. gør Figo til Sportschef?
Jeg har hele tiden tænkt omorganisering og at det udelukkende var afløseren som AaBs sportsdirektør vi diskuterede i denne tråd.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Mr. Larsen » 11. jan 2013, 10:17

Freddie skrev:Det undrer mig, at der slet ikke er nogen, der har nævnt Thomas Thomasberg som Lynges afløser. Berg har været i AaB siden sit 5. år, har spillet på midtbanen som Lynge, masser af fodbolderfaring på superligaplan, trænererfaring. Han er min mand.

Desuden vil jeg off topic foreslå, at debatsidens brugere enes om et forslag, der skal ændre Hornevej til Lyngevej:-) I forvejen kan man ikke have en storklub liggende på noget så intetsigernde som Hornevej, og det ville være en fornem hyldest til Lynge.
Ej mand, nu må du fandeme stoppe, den mand skal aldrig tilbage til AaB igen, han elsker at udtale sig negativt om AaB især i hans FCM tid.

Foruden ikke at ha evnerne til at bestride Lynge´s job, så tror jeg stadig han er sur over at han fik sparket i AaB i 99.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Pastorius » 11. jan 2013, 10:33

Jeg er ret sikker på at man går efter at besætte to stillinger, når Lynge stopper.

Under alle omstændigheder tror (og håber) jeg at man går en anden vej, end det der er fremherskende herinde.

Jeg synes ikke det væsentlige er om det bliver en tidligere AaB'er eller en tidligere topspiller. Jeg mener heller ikke det er væsentligt om det er én der har et kæmpe netværk allerede.

Hvis man ser på nogen af dem der virkelig har haft succes i AaB så er det Hamrén og Lynge (og modstræbende må jeg indrømme at Kent er på vej - jeg bryder mig ikke meget om hans stil, men resultaterne er ikke til at diskutere, slet ikke faktisk). PEA kunne også komme ind over her.

Det jeg ser som fællestræk ved dem er at de alle har en klar veldefineret idé om hvad det er de vil. Der er ikke meget famlen sig frem efter om vi skal gå den ene eller anden vej, og det er slet ikke noget med at gå på kompromis med hvad de mener er det rigtige.

Det er sådan én vi skal have fat. En mand med lederegenskaber. Det skal ikke nødvendigvis være de samme holdninger eller den samme kultur som Lynge havde, men én ting jeg håber man vil holde fast i, er Lynges idé om at man skal opføre sig ordentligt (Det diskvalificerer med det samme en mand som Ole Nielsen). Hamrén var den lysende stjerne på det område (også over Lynge). Han formåede at gå ind og lave en kulturændring i klubben, men nogle klare værdier, mål og metoder til at nå dem. Hans slags er der ikke mange af, så vi er nok nødt til at stræbe lidt lavere.

Hvem der skal være sportsdirektør, kommer til at afhænge meget af hvilken profil en evt. direktør skal have. Hvis det er en meget kommerciel rettet direktør, skal det være en sportsdirektør med lederegenskaber som overfor beskrevet. Hvis det er en meget aktiv leder man går efter som direktør, vil det være oplagt at forfremme nogen fra egne rækker til sportsdirektør (Figo eller evt. Kent). De to er også de eneste bud fra tråden her jeg ser som realistiske. Kim Brinck har faktisk de tekniske kvaliteter, men har - som også nævnt i tråden - vist sig at mangle nogle af de menneskelige. Nogen stor kommunikator er han heller ikke.

Uanset tror jeg ikke vi kan gå ud at finde en profil, der lige nu kan opfylde alle de rimelige krav man kunne have for at han skulle kunne udfylde Lynges rolle(r). Vi er nok nødt til at affinde os med at man finder en profil der har potentialet til at gå ind og vokse med opgaven - og håbe at det går lidt bedre end da man ansatte Magnus Persson.
Med venlig Hilsen
--
Robert

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af swfc » 11. jan 2013, 10:36

Mr. Larsen skrev:
Freddie skrev:Det undrer mig, at der slet ikke er nogen, der har nævnt Thomas Thomasberg som Lynges afløser. Berg har været i AaB siden sit 5. år, har spillet på midtbanen som Lynge, masser af fodbolderfaring på superligaplan, trænererfaring. Han er min mand.

Desuden vil jeg off topic foreslå, at debatsidens brugere enes om et forslag, der skal ændre Hornevej til Lyngevej:-) I forvejen kan man ikke have en storklub liggende på noget så intetsigernde som Hornevej, og det ville være en fornem hyldest til Lynge.
Ej mand, nu må du fandeme stoppe, den mand skal aldrig tilbage til AaB igen, han elsker at udtale sig negativt om AaB især i hans FCM tid.

Foruden ikke at ha evnerne til at bestride Lynge´s job, så tror jeg stadig han er sur over at han fik sparket i AaB i 99.

Ja, Thomasberg er sur over måden han forlod AaB. Det eneste der taler til hans fordel, er at han ér AaB'er i hjertet.
AaB i hjertet

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jan 2013, 10:39

Mr. Larsen skrev:
Freddie skrev:Det undrer mig, at der slet ikke er nogen, der har nævnt Thomas Thomasberg som Lynges afløser. Berg har været i AaB siden sit 5. år, har spillet på midtbanen som Lynge, masser af fodbolderfaring på superligaplan, trænererfaring. Han er min mand.

Desuden vil jeg off topic foreslå, at debatsidens brugere enes om et forslag, der skal ændre Hornevej til Lyngevej:-) I forvejen kan man ikke have en storklub liggende på noget så intetsigernde som Hornevej, og det ville være en fornem hyldest til Lynge.
Ej mand, nu må du fandeme stoppe, den mand skal aldrig tilbage til AaB igen, han elsker at udtale sig negativt om AaB især i hans FCM tid.

Foruden ikke at ha evnerne til at bestride Lynge´s job, så tror jeg stadig han er sur over at han fik sparket i AaB i 99.
Oveni er han en kæmpeklovn. Slet, slet ikke AaB-materiale.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Mr. Larsen » 11. jan 2013, 10:43

swfc skrev:
Mr. Larsen skrev:
Freddie skrev:Det undrer mig, at der slet ikke er nogen, der har nævnt Thomas Thomasberg som Lynges afløser. Berg har været i AaB siden sit 5. år, har spillet på midtbanen som Lynge, masser af fodbolderfaring på superligaplan, trænererfaring. Han er min mand.

Desuden vil jeg off topic foreslå, at debatsidens brugere enes om et forslag, der skal ændre Hornevej til Lyngevej:-) I forvejen kan man ikke have en storklub liggende på noget så intetsigernde som Hornevej, og det ville være en fornem hyldest til Lynge.
Ej mand, nu må du fandeme stoppe, den mand skal aldrig tilbage til AaB igen, han elsker at udtale sig negativt om AaB især i hans FCM tid.

Foruden ikke at ha evnerne til at bestride Lynge´s job, så tror jeg stadig han er sur over at han fik sparket i AaB i 99.

Ja, Thomasberg er sur over måden han forlod AaB. Det eneste der taler til hans fordel, er at han ér AaB'er i hjertet.
Det kan godt være han har været AaBer ind i hjertet engang, men idag er han stadig i mine øjne indbegrebet af FCM og vel groft sagt Ørgaard´s "Fortabte søn", han er opflasket i den plastik klub nede på heden, og udstråler (i mine øjne) stadig de værdier de har dernede, og dem kan jeg ikke forenes med AaB.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Freddie » 11. jan 2013, 11:00

Nu har de så ingen værdier dernede overhovedet, så den går ikke :-) Selv penge mangler de.
Bortset fra det har jeg det meget godt med at der er nogen, der ikke kan li' Thomasberg. Det er set før, at der er kommet folk, der ikke lige har udtalt sig om AaB på en måde enkeltpersoner ikke har kunnet li', og har gjort det rigtig godt alligevel.
Nu har han de fleste af de kvalifikationer jeg kunne bruge hos en sportsdirektør. Man har lov til at bande når man bliver vraget, og desuden er han opflasket i AaB, hvis altså opflasket betyder det jeg tror, det gør.
Mr. Larsen skrev:
Det kan godt være han har været AaBer ind i hjertet idag, men idag er han stadig i mine øjne indbegrebet af FCM og vel groft sagt Ørgaard´s "Fortabte søn", han er opflasket i den plastik klub nede på heden, og udstråler (i mine øjne) stadig de værdier de har dernede, og dem kan jeg ikke forenes med AaB.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af swfc » 11. jan 2013, 11:03

Mr. Larsen skrev:
swfc skrev:
Mr. Larsen skrev:
Freddie skrev:Det undrer mig, at der slet ikke er nogen, der har nævnt Thomas Thomasberg som Lynges afløser. Berg har været i AaB siden sit 5. år, har spillet på midtbanen som Lynge, masser af fodbolderfaring på superligaplan, trænererfaring. Han er min mand.

Desuden vil jeg off topic foreslå, at debatsidens brugere enes om et forslag, der skal ændre Hornevej til Lyngevej:-) I forvejen kan man ikke have en storklub liggende på noget så intetsigernde som Hornevej, og det ville være en fornem hyldest til Lynge.
Ej mand, nu må du fandeme stoppe, den mand skal aldrig tilbage til AaB igen, han elsker at udtale sig negativt om AaB især i hans FCM tid.

Foruden ikke at ha evnerne til at bestride Lynge´s job, så tror jeg stadig han er sur over at han fik sparket i AaB i 99.

Ja, Thomasberg er sur over måden han forlod AaB. Det eneste der taler til hans fordel, er at han ér AaB'er i hjertet.
Det kan godt være han har været AaBer ind i hjertet engang, men idag er han stadig i mine øjne indbegrebet af FCM og vel groft sagt Ørgaard´s "Fortabte søn", han er opflasket i den plastik klub nede på heden, og udstråler (i mine øjne) stadig de værdier de har dernede, og dem kan jeg ikke forenes med AaB.
Han er AaB'er stadig. Har han selv udtalt på trænerseminar. Men korrekt, han skal slet ikke være nogetsomhelst i AaB.
AaB i hjertet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af frederikshavneren » 11. jan 2013, 12:51

Indie skrev:Gaxe kunne også være en mulighed..


Men hælder nu mest til Allan Gaarde! Sympatisk fyr, og en AaB legende..
Nej tak til Allan Gaarde. Jeg vil bestemt ikke kalde ham en AaB legende, men derudover og vigtigst af alt så synes jeg virkelig, at der er noget irriterende ved Gaarde. Tror at han er alt for teoretisk, det er ikke lige sådan en type som klubben har brug for.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af limey » 11. jan 2013, 12:54

frederikshavneren skrev:
Indie skrev:Gaxe kunne også være en mulighed..


Men hælder nu mest til Allan Gaarde! Sympatisk fyr, og en AaB legende..
Nej tak til Allan Gaarde. Jeg vil bestemt ikke kalde ham en AaB legende, men derudover og vigtigst af alt så synes jeg virkelig, at der er noget irriterende ved Gaarde. Tror at han er alt for teoretisk, det er ikke lige sådan en type som klubben har brug for.
Hvordan er han for teoretisk?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af frederikshavneren » 11. jan 2013, 12:58

limey skrev:
frederikshavneren skrev:
Indie skrev:Gaxe kunne også være en mulighed..


Men hælder nu mest til Allan Gaarde! Sympatisk fyr, og en AaB legende..
Nej tak til Allan Gaarde. Jeg vil bestemt ikke kalde ham en AaB legende, men derudover og vigtigst af alt så synes jeg virkelig, at der er noget irriterende ved Gaarde. Tror at han er alt for teoretisk, det er ikke lige sådan en type som klubben har brug for.
Hvordan er han for teoretisk?
Alt for boglig, det hele skal analyseres og vurderes. Må indrømme at jeg har skruet ned de gange Gaarde har været på tv, det er selvfølgelig en individuel vurdering, men jeg synes at han er "træls" at høre på.

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af nik » 11. jan 2013, 13:18

Det kan vel kun blive Torben Bøje, han har klubrekorden, han er klubmanden over de fleste

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jan 2013, 13:18

frederikshavneren skrev:
limey skrev:
frederikshavneren skrev:
Indie skrev:Gaxe kunne også være en mulighed..


Men hælder nu mest til Allan Gaarde! Sympatisk fyr, og en AaB legende..
Nej tak til Allan Gaarde. Jeg vil bestemt ikke kalde ham en AaB legende, men derudover og vigtigst af alt så synes jeg virkelig, at der er noget irriterende ved Gaarde. Tror at han er alt for teoretisk, det er ikke lige sådan en type som klubben har brug for.
Hvordan er han for teoretisk?
Alt for boglig, det hele skal analyseres og vurderes. Må indrømme at jeg har skruet ned de gange Gaarde har været på tv, det er selvfølgelig en individuel vurdering, men jeg synes at han er "træls" at høre på.
Ja vi skal da ihvertfald ikke have en sportsdirektør der går og analyserer og vurderer ting. Lad os få en der er impulsiv. Skyd først, spørg bagefter. Alt på et bræt osv.

Gu' er Gaarde en AaB-legende. At han er "for teoretisk" er sort snak.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Mulige afløsere for Lynge

Indlæg af thomasjn » 11. jan 2013, 13:32

Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:
limey skrev:
frederikshavneren skrev:
Indie skrev:Gaxe kunne også være en mulighed..


Men hælder nu mest til Allan Gaarde! Sympatisk fyr, og en AaB legende..
Nej tak til Allan Gaarde. Jeg vil bestemt ikke kalde ham en AaB legende, men derudover og vigtigst af alt så synes jeg virkelig, at der er noget irriterende ved Gaarde. Tror at han er alt for teoretisk, det er ikke lige sådan en type som klubben har brug for.
Hvordan er han for teoretisk?
Alt for boglig, det hele skal analyseres og vurderes. Må indrømme at jeg har skruet ned de gange Gaarde har været på tv, det er selvfølgelig en individuel vurdering, men jeg synes at han er "træls" at høre på.
Ja vi skal da ihvertfald ikke have en sportsdirektør der går og analyserer og vurderer ting. Lad os få en der er impulsiv. Skyd først, spørg bagefter. Alt på et bræt osv.

Gu' er Gaarde en AaB-legende. At han er "for teoretisk" er sort snak.
Tror nu faktisk frederikshavneren har en pointe mht. Gaarde. Vi kender ham selvfølgelig alle sammen kun fra pressen. Men nu er jeg selv fra den akademiske verden og når jeg ser Gaarde tale kommer jeg mest til at tænke på en af de der typer fra RUC med det flotte hår, pæne meninger og en masse flotte ord, men uden reelle kompetencer. Er ikke i tvivl om, at manden er intelligent nok, men det er ikke det samme som at være kompetent. Kunne godt forestille mig Gaarde ville være typen som er for meget analyse baseret på teori og for lidt handling. Derudover bryder jeg mig ærligtalt ikke om ham efter hans legen fagforening tilbage i 2004.

Besvar