Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Popnizzen » 15. mar 2013, 19:36

Der er vel chance for at kampen bliver aflyst, da der skulle falde en betydelig portion sne i morgen lige inden kamp start

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af thomasjn » 15. mar 2013, 19:49

Popnizzen skrev:Der er vel chance for at kampen bliver aflyst, da der skulle falde en betydelig portion sne i morgen lige inden kamp start
Håber banen kan ryddes og der spilles. Tror en dårlig bane vil være fordel mod lige netop FCN, hvor de ikke vil have mulighed for køre deres fedtspiller short-passing. Nej lad de små nips som AC, Uffe Bech mfl. få nogle fysiske knubs af Augu (hvis han er klar), KEP, Lasse og Würtz på en dårlig bane. Derudover vil det ikke være til vores fordel med flere midtuge kampe når man tænker på hvor smal vores trup er.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af nj27 » 15. mar 2013, 22:07

synes godt nok det er underligt man helt fravælger kasper p , jeg mener at skulle det værste ske at lasse går i stykker igen , skal vi så ha thelander ind?? , vi har ingen overhovedet ingen iide om hvad niveau thelander har , jeg mener at kasper har spillet på et niveau der er langt over hvad jeg har set thelander præstere , det da helt klart at lasse og kep er førstevalg , men jeg ser helt klart kasper som øjeblikkets tredje valg , nu går det jo nok sådan at han ikke får en kontrakt og så kan vi formentlig snart se ham spille igen for en af vores konkurenter , jeg mener helt klart man skal signe ham , da vi får brug for ham hvis lasse ryger her til sommer

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Sambaman » 15. mar 2013, 22:49

thomasjn skrev:
jonas386 skrev:
Zee skrev:Der bliver grædt på forhånd. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... vores-spil" onclick="window.open(this.href);return false;
Man skal måske overveje at lukke røven når man har en konkurrenceforvridende fordel ifht andre klubber. Noget jeg i øvrigt hader ved FCN, og egentlig også FCM og andre lignende klubber, er at de har set lyset, og derfor er der kun én måde at spille fodbold på. Det er så ulækkert arrogant.
Enig, er så trættende at høre på FCN og lign. klubber med deres skindhellige snak om hvad der er "politisk korrekt" fodbold + jeg da egentlig ikke synes FCN har været så imponerende de sidste par gange vi har mødt dem. I efteråret var de heldige med 1-1 på vores bane og da vi besøgte plasticbanen havde vi godt nok ikke så meget offensivt, men det havde FCN heller ikke og den største udfordring var egentlig underlaget - spejltglat kunstgræs er faktisk nok den værste bane jeg endnu har set i Superligaen og har trods alt set en del.

Vi skal selvfølgelig spille det spil vi er bedst til, men hvor ville jeg da elske, at vi fyldte banen med sand og vandt på en dødbold efter 87 minutter eller kontraangreb efter FCN har kørt bolden rundt i 87% af tiden uden at komme frem til en chance, hvorefter FCN lejren tyr til deres evige tuderi om rigtig fodbold og baner.
Haha, det kunne være en drømme kamp. Er fuldstændig enig. Er træt af at høre på, at den eneste rigtig måde at spille på er "de små trekanter".

Holdopstillingen bliver ved noget ligende:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - PK - Wichmann/Thomsen
SF - Helenius


Mit bud på FCN's holdopstiling bliver:
Hansen
Gundelach - Okore - Runje - Mtiliga
Stokholm - S.Christensen/Lorentzen/O'brien
Bech - AC/S.Christensen/Lorentzen - John
Nordstrand

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af thomasjn » 15. mar 2013, 23:14

Sambaman skrev:
thomasjn skrev:
jonas386 skrev:
Zee skrev:Der bliver grædt på forhånd. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... vores-spil" onclick="window.open(this.href);return false;
Man skal måske overveje at lukke røven når man har en konkurrenceforvridende fordel ifht andre klubber. Noget jeg i øvrigt hader ved FCN, og egentlig også FCM og andre lignende klubber, er at de har set lyset, og derfor er der kun én måde at spille fodbold på. Det er så ulækkert arrogant.
Enig, er så trættende at høre på FCN og lign. klubber med deres skindhellige snak om hvad der er "politisk korrekt" fodbold + jeg da egentlig ikke synes FCN har været så imponerende de sidste par gange vi har mødt dem. I efteråret var de heldige med 1-1 på vores bane og da vi besøgte plasticbanen havde vi godt nok ikke så meget offensivt, men det havde FCN heller ikke og den største udfordring var egentlig underlaget - spejltglat kunstgræs er faktisk nok den værste bane jeg endnu har set i Superligaen og har trods alt set en del.

Vi skal selvfølgelig spille det spil vi er bedst til, men hvor ville jeg da elske, at vi fyldte banen med sand og vandt på en dødbold efter 87 minutter eller kontraangreb efter FCN har kørt bolden rundt i 87% af tiden uden at komme frem til en chance, hvorefter FCN lejren tyr til deres evige tuderi om rigtig fodbold og baner.
Haha, det kunne være en drømme kamp. Er fuldstændig enig. Er træt af at høre på, at den eneste rigtig måde at spille på er "de små trekanter".

Holdopstillingen bliver ved noget ligende:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - PK - Wichmann/Thomsen
SF - Helenius


Mit bud på FCN's holdopstiling bliver:
Hansen
Gundelach - Okore - Runje - Mtiliga
Stokholm - S.Christensen/Lorentzen/O'brien
Bech - AC/S.Christensen/Lorentzen - John
Nordstrand

Realistisk AaB opstilling - medmindre Augu er klar til at starte, hvilket dog nok er usandsynligt når meldingerne går på, at han var totalt smadret til sidst i reservernes kamp i mandags. At gætte på FCNs opstilling er omsont, man ved jo aldrig helt hvad Hjulmand finder på - for et par runder siden brugte de f.eks. AC som falsk 9'er og lod John starte ude til fordel for en af deres unge talenter. Dog har jeg læst, at Ticinovic vidst er deres nye løsning på højre back.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af hje1980 » 16. mar 2013, 08:43

Er der nogen det læst noget om risikoen for aflysning grundet det kraftige snefald der forventes at ramme Aalborg omkring kl 17-18 tiden i aften...?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af frederikshavneren » 16. mar 2013, 09:15

hje1980 skrev:Er der nogen det læst noget om risikoen for aflysning grundet det kraftige snefald der forventes at ramme Aalborg omkring kl 17-18 tiden i aften...?
Jeg er temmelig overbevist om at kampen gennemføres. Snevejret blir vist ikke så voldsomt i Nordjylland. Derudover begynder snevejret måske først omkring eller efter kickoff. Lidt ligesom tilfældet var i kampen ml. AGF og Brøndby, der blev gennemført sidste søndag.
På med det varme tøj og køb noget varm kakao på stadion. Så skal det nok gå!

Kan godt frygte endnu en kamp med meget få tilskuere. Superligaen er virkelig inde i en stor tilskuerkrise, det er ikke kun AaB der er ramt af markant tilskuer tilbagegang. Et gennemsnit på ca. 4.500 tilskuere efter forårets 2 første hjemmekampe er katastrofalt. Vi er et tophold og alligevel bliver folk væk fra stadion.

Tilskuertallene nærmer sig gennemsnittet fra det rædselsfulde efterår 2010 :(

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af FlæskeFrank » 16. mar 2013, 09:41

Dårlig vejr plejer vel ikke at give gode AaB-resultater. Jeg forbinder snekampe med AaB-nederlag. Eneste undtagelse er mesterskabssæsonen, hvor Augu scorer mod FCN i snevejr og vi bliver vel ikke mestre i år ?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af NIN » 16. mar 2013, 12:50

Sne, regn, blæst eller sol. Vi taber til FCN sådan går det som ofte. Men så har vi jo noget at brokke os over i aften.

P.S. Hele holdet bør i øvrigt fyres!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Spanky » 16. mar 2013, 13:02

Nogen der har et godt bud på hvor man kan se dagens kamp i hovedstaden ?

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Danni » 16. mar 2013, 14:10

hje1980 skrev:Er der nogen det læst noget om risikoen for aflysning grundet det kraftige snefald der forventes at ramme Aalborg omkring kl 17-18 tiden i aften...?
Kraftige snefald? http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/reg ... ylland.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Det er da ikke noget der holder mig væk i hvert fald.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Popnizzen » 16. mar 2013, 14:12

Så er i heldig stillet, for her i Trekants området, sneer det til tider kraftigt.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Sambaman » 16. mar 2013, 14:15

thomasjn skrev:
Sambaman skrev:
thomasjn skrev:
jonas386 skrev:
Zee skrev:Der bliver grædt på forhånd. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... vores-spil" onclick="window.open(this.href);return false;
Man skal måske overveje at lukke røven når man har en konkurrenceforvridende fordel ifht andre klubber. Noget jeg i øvrigt hader ved FCN, og egentlig også FCM og andre lignende klubber, er at de har set lyset, og derfor er der kun én måde at spille fodbold på. Det er så ulækkert arrogant.
Enig, er så trættende at høre på FCN og lign. klubber med deres skindhellige snak om hvad der er "politisk korrekt" fodbold + jeg da egentlig ikke synes FCN har været så imponerende de sidste par gange vi har mødt dem. I efteråret var de heldige med 1-1 på vores bane og da vi besøgte plasticbanen havde vi godt nok ikke så meget offensivt, men det havde FCN heller ikke og den største udfordring var egentlig underlaget - spejltglat kunstgræs er faktisk nok den værste bane jeg endnu har set i Superligaen og har trods alt set en del.

Vi skal selvfølgelig spille det spil vi er bedst til, men hvor ville jeg da elske, at vi fyldte banen med sand og vandt på en dødbold efter 87 minutter eller kontraangreb efter FCN har kørt bolden rundt i 87% af tiden uden at komme frem til en chance, hvorefter FCN lejren tyr til deres evige tuderi om rigtig fodbold og baner.
Haha, det kunne være en drømme kamp. Er fuldstændig enig. Er træt af at høre på, at den eneste rigtig måde at spille på er "de små trekanter".

Holdopstillingen bliver ved noget ligende:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - PK - Wichmann/Thomsen
SF - Helenius


Mit bud på FCN's holdopstiling bliver:
Hansen
Gundelach - Okore - Runje - Mtiliga
Stokholm - S.Christensen/Lorentzen/O'brien
Bech - AC/S.Christensen/Lorentzen - John
Nordstrand

Realistisk AaB opstilling - medmindre Augu er klar til at starte, hvilket dog nok er usandsynligt når meldingerne går på, at han var totalt smadret til sidst i reservernes kamp i mandags. At gætte på FCNs opstilling er omsont, man ved jo aldrig helt hvad Hjulmand finder på - for et par runder siden brugte de f.eks. AC som falsk 9'er og lod John starte ude til fordel for en af deres unge talenter. Dog har jeg læst, at Ticinovic vidst er deres nye løsning på højre back.
Ja den gode Hjulmand er spøjs fyr, der ikke er bange for at tage chancer. Dog tror jeg ikke han tager de helt store chancer mod et af de andre tophold (os). Glæder mig til Kick-off. Mavefornemmelsen siger 1-1, mens hjertet siger 2-0 ;)

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af alithebeast » 16. mar 2013, 15:41

Popnizzen skrev:Så er i heldig stillet, for her i Trekants området, sneer det til tider kraftigt.
Det sneer nu også lidt i Aalborg, og det er blevet værre hen over den sidste time.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af frederikshavneren » 16. mar 2013, 15:58

alithebeast skrev:
Popnizzen skrev:Så er i heldig stillet, for her i Trekants området, sneer det til tider kraftigt.
Det sneer nu også lidt i Aalborg, og det er blevet værre hen over den sidste time.
Samt der er en strid blæst. Anyway så skal kampen nok blive afviklet.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af dyhrmaN » 16. mar 2013, 16:45

startopstilling?

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Simon » 16. mar 2013, 16:46

Er der nogen der ved noget vedr. KEP? Han er ikke at se under opvarmningen?!

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af Simon » 16. mar 2013, 16:53

Simon skrev:Er der nogen der ved noget vedr. KEP? Han er ikke at se under opvarmningen?!
Ik noget alligevel. Har fundet ham ;-)

MR er den rigtige vinder
Allstar
Allstar
Indlæg: 2159
Tilmeldt: 26. jul 2007, 08:56

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af MR er den rigtige vinder » 16. mar 2013, 16:54

dyhrmaN skrev:startopstilling?
ifølge http://www.superliga.dk/forside.html" onclick="window.open(this.href);return false;

stiller vi op som i sidste kamp med PK på midten og thomsen til venstre

undskyld selvfølgelig lasse i stdet for Kasper

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, lørdag d. 16. marts 201

Indlæg af thomasjn » 16. mar 2013, 16:56

Opstillinger sakset fra Nordjyske

AaB:


FCN:


Vi vinder 3-1 på klinisk vis i en uskøn kamp, da AaB på dagen er bedre end FCN og deres teenagere ikke kan kapere at spille i lidt sne.

Besvar