Skadestråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Skadestråden

Indlæg af le Cid » 5. sep 2013, 09:29

Så er det jo dejligt med en landskampspause, hvor der (som sædvanligt) ikke slides nævneværdigt på AaBs spillere! :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Skadestråden

Indlæg af astonvilla » 12. sep 2013, 16:05

Dalsgaard har desværre fået en ny skade (foden). Godt nok træls!!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Skadestråden

Indlæg af Dr. Holst » 4. nov 2013, 21:46

Er der nogen der har meldinger på hvordan det går med Wyrtz efter udskiftningen i lørdags? Det så lidt skidt ud, og han plejer ikke være en der piver.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Skadestråden

Indlæg af Hanga » 4. nov 2013, 21:54

Dr. Holst skrev:Er der nogen der har meldinger på hvordan det går med Wyrtz efter udskiftningen i lørdags? Det så lidt skidt ud, og han plejer ikke være en der piver.
Jeg har ikke lige et link, men det var bare et trælår og han forventes klar til kampen mod Randers.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Skadestråden

Indlæg af Lucas Kuskenius » 12. nov 2013, 10:23

Ikke en skade, men Würtz fik hevet en karantæne i land i går mod Randers. Derfor er han desværre ikke med mod bundproppen FCN, men lad os håbe at Augu kan udfylde hans rolle til UG.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Skadestråden

Indlæg af Forza » 10. feb 2014, 12:07

http://nordjyske.dk/sport/dalsgaard-udg ... 9e/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi må ikke håbe det er alvorligt med Dalle, som jeg anser som en rigtig vigtig spiller med vores formation med meget aktive backs fremad i banen.

Bekymrende at Jonsson stadig ikke kan træne fuldt med, når han nogensinde at blive 100% i AaB trøjen?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Skadestråden

Indlæg af frederikshavneren » 11. feb 2014, 10:15

Forza skrev:http://nordjyske.dk/sport/dalsgaard-udg ... 9e/15/1547

Vi må ikke håbe det er alvorligt med Dalle, som jeg anser som en rigtig vigtig spiller med vores formation med meget aktive backs fremad i banen.

Bekymrende at Jonsson stadig ikke kan træne fuldt med, når han nogensinde at blive 100% i AaB trøjen?
http://nordjyske.dk/nyheder/j-nsson-dro ... 7/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er bekymrende at Dalsgaard og RJ stadigvæk døjer med skader/småskavanker, det er to nøglespillere som er utrolig vigtige for holdet. Skader til nøglespillere rammer os hårdt pga. den smalle trup. Da forårspremieren nærmer sig hastigt er skader til Dalsgaard og RJ det sidste vi har brug for.
Jeg havde håbet at RJ ville blive helt fit her i vinterpausen, men det sker desværre tilsyneladende ikke. Han har et skrøbeligt bentøj, så der skal virkelig passes på ham, men det var måske også den primære årsag til at det overhovedet lykkedes at hente ham til Aalborg.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Skadestråden

Indlæg af Forza » 11. feb 2014, 13:45

frederikshavneren skrev:
Forza skrev:http://nordjyske.dk/sport/dalsgaard-udg ... 9e/15/1547

Vi må ikke håbe det er alvorligt med Dalle, som jeg anser som en rigtig vigtig spiller med vores formation med meget aktive backs fremad i banen.

Bekymrende at Jonsson stadig ikke kan træne fuldt med, når han nogensinde at blive 100% i AaB trøjen?
http://nordjyske.dk/nyheder/j-nsson-dro ... 7/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er bekymrende at Dalsgaard og RJ stadigvæk døjer med skader/småskavanker, det er to nøglespillere som er utrolig vigtige for holdet. Skader til nøglespillere rammer os hårdt pga. den smalle trup. Da forårspremieren nærmer sig hastigt er skader til Dalsgaard og RJ det sidste vi har brug for.
Jeg havde håbet at RJ ville blive helt fit her i vinterpausen, men det sker desværre tilsyneladende ikke. Han har et skrøbeligt bentøj, så der skal virkelig passes på ham, men det var måske også den primære årsag til at det overhovedet lykkedes at hente ham til Aalborg.
Præcis. Vores største udfordring i denne sæson er ikke vores start 11'er, for de kan sådan set spille op imod alle (minus FCK på udebane hvor alle lægger sig ned fra start), men derimod vores lille trup. Vi skal ikke blive ramt af særlig mange skader før vores start 11'er bliver forringet væsentligt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Skadestråden

Indlæg af Funky » 12. feb 2014, 09:24

Forza skrev:
frederikshavneren skrev:
Forza skrev:http://nordjyske.dk/sport/dalsgaard-udg ... 9e/15/1547

Vi må ikke håbe det er alvorligt med Dalle, som jeg anser som en rigtig vigtig spiller med vores formation med meget aktive backs fremad i banen.

Bekymrende at Jonsson stadig ikke kan træne fuldt med, når han nogensinde at blive 100% i AaB trøjen?
http://nordjyske.dk/nyheder/j-nsson-dro ... 7/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er bekymrende at Dalsgaard og RJ stadigvæk døjer med skader/småskavanker, det er to nøglespillere som er utrolig vigtige for holdet. Skader til nøglespillere rammer os hårdt pga. den smalle trup. Da forårspremieren nærmer sig hastigt er skader til Dalsgaard og RJ det sidste vi har brug for.
Jeg havde håbet at RJ ville blive helt fit her i vinterpausen, men det sker desværre tilsyneladende ikke. Han har et skrøbeligt bentøj, så der skal virkelig passes på ham, men det var måske også den primære årsag til at det overhovedet lykkedes at hente ham til Aalborg.
Præcis. Vores største udfordring i denne sæson er ikke vores start 11'er, for de kan sådan set spille op imod alle (minus FCK på udebane hvor alle lægger sig ned fra start), men derimod vores lille trup. Vi skal ikke blive ramt af særlig mange skader før vores start 11'er bliver forringet væsentligt.
Nu er der jo intet som peger i retning af, at RJ og Dalle har været permanent skadede her i opstarten; RJ har endda fulgt et særligt træningsprogram, så selv om han lige nu er skadet, så kan man vel nok forvente, at han samlet set ER mere fit end i efteråret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jesperlarsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 10. jun 2009, 00:23

Anders K. Jacobsen

Indlæg af jesperlarsen » 9. mar 2014, 18:33

Angribere har vi efterhånden nok af. Nu har jeg ikke fulgt med men er ak47 blevet slået af i løbet af vinterpausen. Jeg syntes han har gjort det fint i efteråret og undrer om han er vraget. Kan nogle give lidt info tak.

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af Milfix » 9. mar 2014, 18:38

AK er skadet. Er ret sikker på at han er tiltænkt en plads i start 11eren når han er fit igen
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af Erasmus Montanus » 9. mar 2014, 19:03

Jeg tror på Spalvis, men AK er altså stadig at foretrække. Næste sæson hedder angrebet vel AK-Spalvis, og det tror jeg ikke er så ring endda. Ser gerne at der forlænges med AK snart. Han er en Schwartz der nok skal banke 10+ kasser ind hvert år.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af limey » 9. mar 2014, 19:09

Oldager skrev:Jeg tror på Spalvis, men AK er altså stadig at foretrække. Næste sæson hedder angrebet vel AK-Spalvis, og det tror jeg ikke er så ring endda. Ser gerne at der forlænges med AK snart. Han er en Schwartz der nok skal banke 10+ kasser ind hvert år.
Nu synes jeg ikke jeg kender Spalvis særligt godt endnu, men jeg kan godt frygte, at han og AK er lidt for meget de samme type boksspillere. Jeg er i hvert fald meget i tvivl om, hvorvidt en af de to kan være den "tænkende" angriber som Jönsson har været for os. Altså en mand der både kan have sidste, næstsidste og tredjesidste fod på de fleste scoringer. Jeg må sige, at jeg har været ret begejstret for vores svensker og jeg frygter, at vi kommer til at savne ham big time næste år - men igen, det troede jeg også om Helenius.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af jensemand57 » 9. mar 2014, 19:16

Et der forøvrigt nogen, som kender status på AK. ?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af jernskjorten » 9. mar 2014, 19:19

jensemand57 skrev:Et der forøvrigt nogen, som kender status på AK. ?
Tror han er single, så bare gi' den gas, mester.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af jensemand57 » 9. mar 2014, 19:20

jernskjorten skrev:
jensemand57 skrev:Et der forøvrigt nogen, som kender status på AK. ?
Tror han er single, så bare gi' den gas, mester.
Ah. Det var sgu ikke det jeg lige tænkte på, men tak tippet. :cheers:

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af jernskjorten » 9. mar 2014, 20:18

jensemand57 skrev:
jernskjorten skrev:
jensemand57 skrev:Et der forøvrigt nogen, som kender status på AK. ?
Tror han er single, så bare gi' den gas, mester.
Ah. Det var sgu ikke det jeg lige tænkte på, men tak tippet. :cheers:
Nah, tænkte det nok. Søgte lidt og har fundet denne fine hjemmeside, som jeg ikke er stødt på tidligere. Den siger ankelskade, og status er noteret som "dag til dag".

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af 9000AaB » 10. mar 2014, 15:51

Hvad vil "dag til dag" betyde? at han kan komme tilbage når som helst eller?...

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Anders K. Jacobsen

Indlæg af Sønderhof » 10. mar 2014, 18:24

9000AaB skrev:Hvad vil "dag til dag" betyde? at han kan komme tilbage når som helst eller?...
Et sted mellem "når som helst" og aldrig!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Skadestråden

Indlæg af frederikshavneren » 11. mar 2014, 08:53

AKs skade er desværre værre end først antaget :@
http://nordjyske.dk/nyheder/anders-k--e ... fb/43/1560" onclick="window.open(this.href);return false;

AK risikerer i værste fald at miste hele forårssæsonen. Når han er skadesfri skal han ha' opbygget kampform, hvilket kan tage flere uger.
Bittert men det betyder at Spalvis får chancen. Litaueren har forbedret sig, det er tydeligt, men målene mangler stadigvæk.

Besvar