AaB og billet priser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Don Dirk
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 23. okt 2013, 10:04
Favoritspiller: Hele holdet

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Don Dirk » 27. feb 2014, 13:24

AabMaster skrev:Jeg har modtaget mail fra AaB i dag og kan oplyse, at ordningen med studierabat fortsætter til forårets kampe :cheers: :cheers: :cheers: Alle mand på stadion :aabfan: :aabfan:
Alletiders. Så må de sgu også sørge for at få det kombineret med noget markedsføring på uni, så de unge studerende også rent faktisk er klar over det. Der kommer jo masser af mennesker til byen, som er potentielle kunder i biksen!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Klaus » 2. mar 2014, 20:32

Dagens slagtilbud i boderne. En øl og to franske hotdog 75,- kr. Det er jo helt vildt alle de penge man kan spare ;-) samtidigt er niveauet i boderne på Weber lige omkring de gode gamle DDR-dage. 10 minutter ventede jeg for at få mine pølser og øl, og jeg var kun nummer 3 i køen. Mest imponerende var dog, at mens der var en pige, der knoklede som en gal, var der to mænd, der ikke lavede noget som helst. Den ene skulle tage imod penge, men køen for at få udleveret varer, var så lang, at der ikke kom flere til kassen. Hvad den anden mand lavede fandt jeg aldrig ud af, muligvis gik han kassemanden lidt til hånde ;-) Det mindede ikke så lidt om arbejdet på banen, man var ikke god til at hjælpe hinanden.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB og billet priser

Indlæg af MrBangDK » 10. mar 2014, 16:32

Hatten af for AaB for følgende tilbud:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... rpris.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

:D

De resterende kampe er i øvrigt programsat:

22. spillerunde – Søndag 16. marts kl. 17.00 – AaB-FC Midtjylland

23. – Søndag 23. marts kl. 14.00 – SønderjyskE-AaB

24. – Søndag 30. marts kl. 19.00 – AaB-FC København

25. – Lørdag 5. april kl. 17.00 – FC Midtjylland-AaB

26. – Søndag 13. april kl. 19.00 – AaB-Brøndby I.F.

27. – Onsdag 16. april kl. 20.00 – Viborg F.F.-AaB

28. – Søndag 20. april kl. 17.00 – AaB-Randers FC

29. – Lørdag 26. april kl. 17.00 – OB-AaB

30. – Lørdag 3. maj kl. 17.00 – AaB-Esbjerg

31. – Onsdag 7. maj kl. 20.00 – FC Nordsjælland-AaB

32. – Søndag 11. maj kl. 17.00 – FC Vestsjælland-AaB

33. – Søndag 18. maj kl. 17.00 – AaB-AGF ”Slaget om Jylland #125”

Et påskebesøg er en glimrende lejlighed for at komme afsted på min første "Away" fra Aalborg... Glæder mig allerede! :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Erasmus Montanus » 10. mar 2014, 16:35

Jeg har modtaget et lille gavekort på 100 kr. fra en kammerat til AaB. Det skal nok egentlig bruges online, men vil jeg, som den nærrige satan jeg er, kunne møde op og lade dem deaktiviere den kode ved billetlugen for at få studierabat? Det er måske ikke noget jeg skal satse på?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB og billet priser

Indlæg af jonas386 » 10. mar 2014, 16:42

Det er sgu et godt tilbud. Jeg kan anbefale folk at dele det på deres facebook, twitter eller hvad nu. Lad endelig så mange som muligt få kendskab til tilbuddet så vi kan få folk på stadion.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Erasmus Montanus » 10. mar 2014, 16:47

Et rigtigt godt tilbud fra AaBs side. Det skal nok få en masse på stadion. Især fordi det lige er til tre så satans gode kampe. Det ser vi nok mere af i fremtiden.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB og billet priser

Indlæg af AllanPedersen » 10. mar 2014, 18:04

Endelig begynder de at reagere på der kommer flere til
Esbjerg kampene end til Aalborg kampene.
Men det er slet slet ikke nok .. 349kr for 3 kampe? .. er stadig dyrer grundpris end alle andre jyske klubber.

Vi har tit haft den her debat, om konkurrence mod håndbold og ishockey
men jeg mener stadig det faktum vi er danmarks absolut dyreste klub at se fodbold i, er grunden til
vi ikke kan få mere end 5000 på stadion

hvor er den skide børnerabat henne... der er 11 klubber i superligaen der giver 50% rabat på børn, ved siddepladser
Ved i hvor meget det koster at se fodbold i OB hvis man kommer i kamp trøje?
25kr for børn 50kr for voksne..

i Midtjylland koster en helt normal voksen billet 115kr.. det er stadig billigere end vores 'super tilbud' pr. billeth
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Frygah » 10. mar 2014, 18:15

Er der nogen der ved hvor mange flere tilskuere det i realiteten har givet i OB?

Superstats siger at OB i denne sæson har et snit højere end sidste sæson på en ca. 900 tilskuere, og lidt færre end sæsonen før. For 3 sæsoner siden havde de flere end i år. Så jeg synes ikke det virker som om at folk er gået fodboldamok i Odense, på trods af de billige billetter? Det er klart, der er faktorer som godt spil, vejr, modstandere osv. der kan give udsving i statistikken, men hvis det virkelig kun koster en 50'er at komme til bold i Odense, og det kun har minimalt øget tilskuertallet, så er det måske ikke prisen der er afgørende?

EDIT: Ikke at jeg ikke er for lavere priser, det var mere om det i realiteten blot ville betyde en større udgift for klubben hvis der ikke kommer nok flere tilskuere, og i øvrigt ville give ballade blandt tilskuere såfremt prisen røg opad igen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB og billet priser

Indlæg af AllanPedersen » 10. mar 2014, 18:21

Frygah skrev:Er der nogen der ved hvor mange flere tilskuere det i realiteten har givet i OB?

Superstats siger at OB i denne sæson har et snit højere end sidste sæson på en ca. 900 tilskuere, og lidt færre end sæsonen før. For 3 sæsoner siden havde de flere end i år. Så jeg synes ikke det virker som om at folk er gået fodboldamok i Odense, på trods af de billige billetter? Det er klart, der er faktorer som godt spil, vejr, modstandere osv. der kan give udsving i statistikken, men hvis det virkelig kun koster en 50'er at komme til bold i Odense, og det kun har minimalt øget tilskuertallet, så er det måske ikke prisen der er afgørende?
Der er flere ting du skal regne med her..
Det betyder også at folk har været ude og købe en kamptrøje.. det skal nemlig være den aktuelle fra sæsonnen..
hvad smider man for den? 500kr?.. Og det er kun til ståpladserne, hvor mange i forvejen har sæsonkort.
-----------------------------------------------------------------
jeg tror der hvor vi virkelig bilver ramt lige nu, er på børnene..
Hvis en Farmor og Farfar vil tage deres 2 børnebørn med på stadion og ikke er interesseret i at stå op hele kampen.
Så skal de af med 540kr+(20krs gebyr)

Det er en fuldstændig.. hjernedød pris, i midtjylland ville det koste: 380kr, på deres aller dyrste tribune..

Jeg kiggede på det her i efteråret, og forsøgte at bestille 2 voksne og 2 børn på samtlige stadions online sites.
og vi var 50-70% dyrer, end samtlige klubber i landet... også FCK
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Klaus » 10. mar 2014, 18:55

For det første har mange af klubberne højere priser mod FCK og Brøndby - herunder Midtjylland.

Samtidigt kan børn komme ind på 3F til halv pris. I skrivende stund er der 950 billetter tilbage til kampen mod FCM og sikkert også en pæn sjat til de andre to kampe. 3F er som bekendt siddepladser. Hvordan har man tænkt sig, at AaB nogensinde skal få råd til gode spillere, hvis de ingen indtægter får???? OB har på det nærmeste foræret billetterne væk, det har vi ikke råd til.

Jeg er i øvrigt enig i, at priserne er for høje for familierne og at man med fordel kan tilbyde hele familiepakker. Men ret skal være ret, familietribunen giver siddepladser til ståpladspriser.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB og billet priser

Indlæg af AllanPedersen » 10. mar 2014, 19:00

Klaus skrev:For det første har mange af klubberne højere priser mod FCK og Brøndby - herunder Midtjylland.

Samtidigt kan børn komme ind på 3F til halv pris. I skrivende stund er der 950 billetter tilbage til kampen mod FCM og sikkert også en pæn sjat til de andre to kampe. 3F er som bekendt siddepladser. Hvordan har man tænkt sig, at AaB nogensinde skal få råd til gode spillere, hvis de ingen indtægter får???? OB har på det nærmeste foræret billetterne væk, det har vi ikke råd til.

Jeg er i øvrigt enig i, at priserne er for høje for familierne og at man med fordel kan tilbyde hele familiepakker. Men ret skal være ret, familietribunen giver siddepladser til ståpladspriser.

Den eneste billet hos FCM der er dyrer, er mod FCK....
Og den er stadig billigere mod FCK end den er for os mod viborg.

er 3f siddepladser?
Det her er hvad AaB skriver på deres hjemmside:

Siddeplads voksen, barn og pensionist kr. 135,00
Ståplads voksen kr. 105,00
Ståplads barn/studerende/pensionist kr. 60,00


Og ingen forlanger vi ikke skal tjene penge, men vi er stadig landets markant dyreste.
behøver vi absolut være det?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Klaus » 10. mar 2014, 21:45

Med al respekt Allan er det vist ikke hver dag, du er på stadion :-)

Ja, 3F er siddepladser, men de sælges som ståpladser. Det har man gjort i ganske lang tid. Jeg tror grunden til, at de registreres som ståpladser er, at man på den måde forbeholder sig ret til at lave dem til ståpladser igen. Jeg kan ikke huske hvornår de sidst har været ståpladser, men et godt bud kunne være sidst vi blev mestre?????

Med hensyn til Midtjyllands billetpriser, så har de højere takster mod både Brøndby og FCK. Nu giver vi et tilbud på tre topkampe med absolut konkurrencedygtige priser. Mor, far og to børn på siddepladser på familietribunen til godt 260,- kr. pr. kamp. Det må siges at være godkendt. Og i øvrigt billigere end Ikasts billetpris mod FCK :-) For ikke at sammenligne med en tur i biografen.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Elscorpio » 10. mar 2014, 22:17

AllanPedersen skrev: Siddeplads voksen, barn og pensionist kr. 135,00
Ståplads voksen kr. 105,00
Ståplads barn/studerende/pensionist kr. 60,00


Og ingen forlanger vi ikke skal tjene penge, men vi er stadig landets markant dyreste.
behøver vi absolut være det?
Synes ikke billetpriserne er dyre i forhold til inflation, superligaen generelt osv. AaBs initiativ med de 3 kampe med rabat er vel også et skridt i den rigtige retning?

Dog måtte de godt hæve niveauet på servicen inde på stadion og have et bedre udvalg end den sædvanlige stadionplatte (f.eks. et sundere alternativ end pølser)

Det er skuffende hvis vi bliver under 10000 på søndag og viser bare manglen på at stå sammen når vi nu endelig blander os i toppen igen på trods af vi har et minimalt budget.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Ham der Emil » 11. mar 2014, 03:59

Elscorpio skrev:
Synes ikke billetpriserne er dyre i forhold til inflation, superligaen generelt osv. AaBs initiativ med de 3 kampe med rabat er vel også et skridt i den rigtige retning?

Dog måtte de godt hæve niveauet på servicen inde på stadion og have et bedre udvalg end den sædvanlige stadionplatte (f.eks. et sundere alternativ end pølser)

Det er skuffende hvis vi bliver under 10000 på søndag og viser bare manglen på at stå sammen når vi nu endelig blander os i toppen igen på trods af vi har et minimalt budget.

???
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB og billet priser

Indlæg af le Cid » 11. mar 2014, 08:55

Ham der Emil skrev:
Elscorpio skrev:
Synes ikke billetpriserne er dyre i forhold til inflation, superligaen generelt osv. AaBs initiativ med de 3 kampe med rabat er vel også et skridt i den rigtige retning?

Dog måtte de godt hæve niveauet på servicen inde på stadion og have et bedre udvalg end den sædvanlige stadionplatte (f.eks. et sundere alternativ end pølser)

Det er skuffende hvis vi bliver under 10000 på søndag og viser bare manglen på at stå sammen når vi nu endelig blander os i toppen igen på trods af vi har et minimalt budget.

???
BLASFEMI!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB og billet priser

Indlæg af AllanPedersen » 11. mar 2014, 08:59

Bor i KBH så er på stadion 2 gange om året..

sidste runde før jul og en omkring foråret.
Og det er altid på spar nord, så nej aner ikke hvordan det ser ud på 3f.


Men det giver blot anledning til lige at brokke mig over billetterne på hjemmesiden.
sidste runde i superligaen 2013, mod Viborg, var der udsolgt på aabsport.dk i 2 dage
man kunne ikke købe billetter og der mødte kun 7700 op.

Jeg er med på det var lidt specielt, for var det ikke kampen hvor spar nord købte 5000 billetter?
Men stadig, hvor mange lægger de til side i døren? og i så fald, bør det ændres?
Kunne forestille mig mange rundt omkring i Nordjylland ikke gider tage chancen at der er billetter i døren.

Prøv at gå ind nu og se AaB - FCM.
Jeg har lige kigget henover hele Weber tribunen og der er i alt.. 443 pladser ledige, på hele langsiden
Et typisk billede midt i ugen, og den er sikkert meldt udsolgt på siddepladser, indenfor 24-48 timer.

og alligevel ser der oftest halvtomt ud når kampen går i gang!?!?


Jeg ved ikke om vi bare har ca 4000 sponsor billetter ude i omdeling, men det holder ikke
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Lindmark » 12. mar 2014, 10:10

Hey! Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg finder (og benytter) de der billetkoder man får som sæsonkortholder? Har 'AaB' sendt mig en mail med koderne på et tidspunkt, eller ligger de et hemmeligt sted inde på min aabsport.dk-profil??


Pft :aabfan:
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB og billet priser

Indlæg af doukas » 12. mar 2014, 10:21

Lindmark skrev:Hey! Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg finder (og benytter) de der billetkoder man får som sæsonkortholder? Har 'AaB' sendt mig en mail med koderne på et tidspunkt, eller ligger de et hemmeligt sted inde på min aabsport.dk-profil??


Pft :aabfan:

BUM!

http://shop.aabsport.dk/side/hjaelp" onclick="window.open(this.href);return false;

Skal lige tilføjes, du skal logge ind på AaB webshop
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Lindmark » 12. mar 2014, 10:47

doukas skrev:
Lindmark skrev:Hey! Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg finder (og benytter) de der billetkoder man får som sæsonkortholder? Har 'AaB' sendt mig en mail med koderne på et tidspunkt, eller ligger de et hemmeligt sted inde på min aabsport.dk-profil??


Pft :aabfan:

BUM!

http://shop.aabsport.dk/side/hjaelp" onclick="window.open(this.href);return false;

Skal lige tilføjes, du skal logge ind på AaB webshop
Foreløbig tak Erik Bo. Hvor kan jeg forvente at de der billetkoder befinder sig? I en mail går jeg ud fra, men hvornår blev den sendt og fra hvem og med hvilket emne??

Beklager at jeg hijacker tråden med disse praktiske besværligheder, men hvad gør man ikke når ens svoger vender hjem til Aa fra sit fynske eksil...
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Haure » 12. mar 2014, 11:07

Lindmark skrev:
doukas skrev:
Lindmark skrev:Hey! Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg finder (og benytter) de der billetkoder man får som sæsonkortholder? Har 'AaB' sendt mig en mail med koderne på et tidspunkt, eller ligger de et hemmeligt sted inde på min aabsport.dk-profil??


Pft :aabfan:

BUM!

http://shop.aabsport.dk/side/hjaelp" onclick="window.open(this.href);return false;

Skal lige tilføjes, du skal logge ind på AaB webshop
Foreløbig tak Erik Bo. Hvor kan jeg forvente at de der billetkoder befinder sig? I en mail går jeg ud fra, men hvornår blev den sendt og fra hvem og med hvilket emne??

Beklager at jeg hijacker tråden med disse praktiske besværligheder, men hvad gør man ikke når ens svoger vender hjem til Aa fra sit fynske eksil...
Når du er logget ind på din profil hos shop.aabsport.dk, så kan du finde dine billetkoder ved at trykke 'Rediger profil' oppe i højre hjørne. Herefter kommer et pop-up, hvor du kan finde dine billetkoder nede i bunden. Hvis ikke dette er tilfældet, så skal du kontakte deres support, så vil de kigge på sagen.
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Besvar