Gaarde i Tipsbladet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Martino » 28. jun 2013, 12:55

Ville bare lige reklamere for at der i dagens papirudgave af tipsbladet er en lang artikel om Gaarde, som er værd at læse. Ønsker ham al held og lykke på Hornevej. Derudover er der også en del om Aston Villa og Helenius.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Provst i Brovst » 28. jun 2013, 13:04

Som jeg læser Gaards udtalelser i Tipsbladet, så er vores strategi at udvikle talenter for at sælge dem videre billigt. Det bliver spændende at se om den strategi giver bonus for AaB.
Allan Gaarde: Det var en supergod handel og et godt signal til vores talentarbejde. Ovre i amatørafdelingen er de pavestolte. Der har ikke været andet snak i Svenstrup i de seneste dage om, at Helenius startede derude. Det er den fjerde inden for få år, der er gået fra vores talentafdeling til store klubber. Til Premier League, Juventus, Ajax og Groningen. Det er et fedt signal, at vi ikke står i vejen for de unge spillere.
Tipsbladet
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. jun 2013, 13:13

Provst i Brovst skrev:Som jeg læser Gaards udtalelser i Tipsbladet, så er vores strategi at udvikle talenter for at sælge dem videre billigt. Det bliver spændende at se om den strategi giver bonus for AaB.
Allan Gaarde: Det var en supergod handel og et godt signal til vores talentarbejde. Ovre i amatørafdelingen er de pavestolte. Der har ikke været andet snak i Svenstrup i de seneste dage om, at Helenius startede derude. Det er den fjerde inden for få år, der er gået fra vores talentafdeling til store klubber. Til Premier League, Juventus, Ajax og Groningen. Det er et fedt signal, at vi ikke står i vejen for de unge spillere.
Tipsbladet

- Det var også en beregning af, hvor meget Nicklas ville give os ved at spille en sæson mere. Han ville blive ked af det og demotiveret, hvis der havde været et tilbud fra en klub, han vildt gerne ville til. Hvis vi trækker det væk i ligningen, kunne han så sikre os en god placering? Kunne han sparke os i Europa League-gruppespillet? Det ved du ikke. Der er en masse uvisheder, som kunne have givet os ekstra penge. Men det var fugle på taget, det her fra Aston Villa var kontanter nu og her, og dem har vi brug for.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Hanga » 28. jun 2013, 17:40

Provst i Brovst skrev:Som jeg læser Gaards udtalelser i Tipsbladet, så er vores strategi at udvikle talenter for at sælge dem videre billigt. Det bliver spændende at se om den strategi giver bonus for AaB.
Allan Gaarde: Det var en supergod handel og et godt signal til vores talentarbejde. Ovre i amatørafdelingen er de pavestolte. Der har ikke været andet snak i Svenstrup i de seneste dage om, at Helenius startede derude. Det er den fjerde inden for få år, der er gået fra vores talentafdeling til store klubber. Til Premier League, Juventus, Ajax og Groningen. Det er et fedt signal, at vi ikke står i vejen for de unge spillere.
Tipsbladet
Ja det er præcist det Allan siger :S

Det er fair nok at du synes, at salget er en katastrofe, hvilket du har været flittig til at proklamere. Jeg er ikke engang uenig i, at prisen kunne have været bedre... Men sådan en kommentar er jo decideret latterlig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af AaB1978 » 23. sep 2016, 14:41

Fint lille interview med Gaarde her

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sten-i-AaB

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. sep 2016, 08:16

AaB1978 skrev:Fint lille interview med Gaarde her

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sten-i-AaB
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.

Gamen

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Gamen » 24. sep 2016, 10:32

Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Det er ikke meget anderledes end det oprids jeg offentliggjorde herinde, efter Schors og Gaarde havde præsenteret strategi-planen på et fanmøde.

Ikke meget nyt under solen, og det skal der da heller ikke være. Det er min opfattelse, at langt de fleste debattører udmærket er bekendt med indholdet af den plan. Det spændende bliver hvordan planen fremadrettet bliver, på den anden side af investeringerne i faciliteter, personale m.m.
Med i det Gaarde betegner som "det nye AaB" er jo også, at man endeligt fra officielt hold begraver den selvopfattelse, som stadig præger diskussionerne herinde nogen gange, nemlig at vi ikke har råd til noget som helst. AaB er en særdeles velpolstret fodboldklub rent økonomisk. Men det betyder ikke at vi boomer løn- og transferbudgettet fordi vi kan, nok nærmere at vi har råderum til endelig også at investere i spillere på den lange bane.

seamann

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af seamann » 24. sep 2016, 11:27

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Det er ikke meget anderledes end det oprids jeg offentliggjorde herinde, efter Schors og Gaarde havde præsenteret strategi-planen på et fanmøde.

Ikke meget nyt under solen, og det skal der da heller ikke være. Det er min opfattelse, at langt de fleste debattører udmærket er bekendt med indholdet af den plan. Det spændende bliver hvordan planen fremadrettet bliver, på den anden side af investeringerne i faciliteter, personale m.m.
Med i det Gaarde betegner som "det nye AaB" er jo også, at man endeligt fra officielt hold begraver den selvopfattelse, som stadig præger diskussionerne herinde nogen gange, nemlig at vi ikke har råd til noget som helst. AaB er en særdeles velpolstret fodboldklub rent økonomisk. Men det betyder ikke at vi boomer løn- og transferbudgettet fordi vi kan, nok nærmere at vi har råderum til endelig også at investere i spillere på den lange bane.
Jeg tror ikke, der en "på den anden side af investeringerne i faciliteter, personale m.m." Denne type investeringer, fx i digitalisering (for nu at bruge et buzzword) slutter ikke, men skal vedblive i et vist niveau for at videreudvikle forretningen.
Men, som du også siger, vil der formentlig komme flere langsigtede spillerinvesteringer også - i stil med hvad vi allerede har set med Meilinger, Sloth, Flores plus længere og mindre klausulfyldte kontrakter med de unge.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Hanga » 24. sep 2016, 11:44

Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Den interessante diskussion er jo om AaB har valgt den rigtige strategi, eller om man måske har en liidt for forsigtig tilgang til tingene. Vi har likvider for næsten 100 mio. kr. og et budget der skal gå i 0 uden spillersalg, selvom vi samtidig har det som en fast del af vores strategi at skulle udvikle og sælge spillere.

Det jeg forsøger at sige er, at når flere herinde nogle gange ønsker en større sportslig satsning fra AaBs side, så er det ikke nødvnedigvis fordi man ikke har forstået klubbens strategi, men derimod at man føler den er for forsigtig og at man derved undlader at udnytte sportslige muligheder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Gamen » 24. sep 2016, 12:00

seamann skrev: Jeg tror ikke, der en "på den anden side af investeringerne i faciliteter, personale m.m." Denne type investeringer, fx i digitalisering (for nu at bruge et buzzword) slutter ikke, men skal vedblive i et vist niveau for at videreudvikle forretningen.
Men, som du også siger, vil der formentlig komme flere langsigtede spillerinvesteringer også - i stil med hvad vi allerede har set med Meilinger, Sloth, Flores plus længere og mindre klausulfyldte kontrakter med de unge.
Den her strategiplan er 3-årig - strækker sig til sommeren 2017 såvidt jeg husker. Derfor bliver der et naturligt andet fokus, når nogle af prioriteringer er opfyldt, og en ny plan at forholde sig til. At man ikke har samme løbende udgifter til nye faciliteter mm. gør naturligvis at pengene kan kanaliseres et andet sted hen. Gaarde har jo været meget åben omkring, at man har en klar prioriteringsliste som ændrer sig efterhånden som behovene bliver opfyldt.

seamann

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af seamann » 24. sep 2016, 12:15

Gamen skrev:
seamann skrev: Jeg tror ikke, der en "på den anden side af investeringerne i faciliteter, personale m.m." Denne type investeringer, fx i digitalisering (for nu at bruge et buzzword) slutter ikke, men skal vedblive i et vist niveau for at videreudvikle forretningen.
Men, som du også siger, vil der formentlig komme flere langsigtede spillerinvesteringer også - i stil med hvad vi allerede har set med Meilinger, Sloth, Flores plus længere og mindre klausulfyldte kontrakter med de unge.
Den her strategiplan er 3-årig - strækker sig til sommeren 2017 såvidt jeg husker. Derfor bliver der et naturligt andet fokus, når nogle af prioriteringer er opfyldt, og en ny plan at forholde sig til. At man ikke har samme løbende udgifter til nye faciliteter mm. gør naturligvis at pengene kan kanaliseres et andet sted hen. Gaarde har jo været meget åben omkring, at man har en klar prioriteringsliste som ændrer sig efterhånden som behovene bliver opfyldt.
Netop. Når 2017 afløses af 2025 planen vil der være nye områder, udover investeringer i spillere, der er relevante og som koster. fx kan stadion investeringer før eller siden blive nødvendige for videre forretningsmæssig udvikling. Og kommunen betaler nok ikke det hele.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af FIDEL » 24. sep 2016, 14:06

Nu blev ordet digitalisering nævnt.. Gud hvor er AaBs website et fortidslevn. Der er de helt væk! Desuden bør de gøre meget mere ved spillerprofiler og billeder.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. sep 2016, 16:43

Hanga skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Den interessante diskussion er jo om AaB har valgt den rigtige strategi, eller om man måske har en liidt for forsigtig tilgang til tingene. Vi har likvider for næsten 100 mio. kr. og et budget der skal gå i 0 uden spillersalg, selvom vi samtidig har det som en fast del af vores strategi at skulle udvikle og sælge spillere.

Det jeg forsøger at sige er, at når flere herinde nogle gange ønsker en større sportslig satsning fra AaBs side, så er det ikke nødvnedigvis fordi man ikke har forstået klubbens strategi, men derimod at man føler den er for forsigtig og at man derved undlader at udnytte sportslige muligheder.
Det er jeg enig i, og det synes jeg da sådan set også er en interessant diskussion, det er bare ikke ret tit at udgangspunktet tager hensyn til at det der skal til hvis tingene skal foregå markant anderledes end nu, er en anden strategi fra ledelsens side... og så må jeg iøvrigt sige at jeg personligt har svært ved at se den strategi blive ændret så længe magten i AaB er hos den nuværende kreds.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. sep 2016, 17:05

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Det er ikke meget anderledes end det oprids jeg offentliggjorde herinde, efter Schors og Gaarde havde præsenteret strategi-planen på et fanmøde.

Ikke meget nyt under solen, og det skal der da heller ikke være. Det er min opfattelse, at langt de fleste debattører udmærket er bekendt med indholdet af den plan. Det spændende bliver hvordan planen fremadrettet bliver, på den anden side af investeringerne i faciliteter, personale m.m.
Med i det Gaarde betegner som "det nye AaB" er jo også, at man endeligt fra officielt hold begraver den selvopfattelse, som stadig præger diskussionerne herinde nogen gange, nemlig at vi ikke har råd til noget som helst. AaB er en særdeles velpolstret fodboldklub rent økonomisk. Men det betyder ikke at vi boomer løn- og transferbudgettet fordi vi kan, nok nærmere at vi har råderum til endelig også at investere i spillere på den lange bane.
Jeg tror ikke du vil kunne finde nogen som påstår at AaB ikke har penge på kistebunden. Det du vil kunne finde med lethed, er til gengæld en del indlæg som prøver at forklare det ikke er pengetankens størrelse, men viljen til at bruge af pengereserverne som har betydning. Gaarde udtaler at lønbudgettet ikke har ændret sig meget de senere år, og at han heller ikke forventer det kommer til det i nærmeste fremtid. Det er i virkeligheden den mest interessante udmelding i artiklen, og noget man er nødt til at forventningsafstemme efter. At vi har kunnet opruste i sommer indenfor de samme rammer, skyldes vel først og fremmest, at vi har erstattet 12 afgange med 10 tilgange, hvorad 6 er egne ungdomsspillere... det vil selvfølgelig gøre råderummet til de resterende 4 tilgange noget større.

At vi har været i stand til at investere i en, for AaB, stor transfersum i dette vindue er ikke overraskende for mig. Begrænsningen ligger i lønbudgettet, og er i sidste ende styret af strategien om at man vil have sorte tal på bundlinjen. Størrelsen på egenkapitalen er i den forbindelse ikke særlig vigtig, den gør blot at man kan investere en transfersum, som ikke er noget der påvirker årsregnskabet. Men det er jeg da enig i er en vigtig detalje... at vi kan gøre det lige nu, skyldes jo dog også med stor sikkerhed at vi har solgt spillere for et stort millionbeløb i dette regnskabsår, jeg tror egentlig ikke det har så meget med størrelsen på pengetanken at gøre. Det som til gengæld er rigtigt vigtigt i den forbindelse, er at vi ikke som det tidligere stort set altid var, først skulle dække et stort hul i regnskabet, før pengene fra et salg eventuelt kunne investeres tilbage i truppen.

Jeg tror iøvrigt ikke vi skal sætte næsen op efter de store sportslige investeringer - altså hvis vi snakker i forhold til at hæve lønbudgettet til top 4 niveau f.eks. Som jeg læser Gaardes udtalelser, kommer der ikke til at blive ændret på at man vil have en forretning som løber rundt, og der skal derfor yderligere faste indtægter til, før spillerbugettet bliver løftet tilsvarende, ikke bare nu men også i fremtiden.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af troelsh » 24. sep 2016, 17:15

Hanga skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Den interessante diskussion er jo om AaB har valgt den rigtige strategi, eller om man måske har en liidt for forsigtig tilgang til tingene. Vi har likvider for næsten 100 mio. kr. og et budget der skal gå i 0 uden spillersalg, selvom vi samtidig har det som en fast del af vores strategi at skulle udvikle og sælge spillere.

Det jeg forsøger at sige er, at når flere herinde nogle gange ønsker en større sportslig satsning fra AaBs side, så er det ikke nødvnedigvis fordi man ikke har forstået klubbens strategi, men derimod at man føler den er for forsigtig og at man derved undlader at udnytte sportslige muligheder.
Helt enig.
Selvom tidligere tiders uansvarlige ledelse, stadig står meget klart i erindringen, ja så bliver vi jo nok tvunget til at bruge noget mere risikovillig kapital på et tidspunkt hvis vi vil rykke os sportsligt.
Skulle vi på et tidspunkt igen gå hen og kvalificere os til et europæisk gruppespil, og hive 40 mil. ind på kontoen, skal de så også bare stå i obligationer?
Jeg siger ikke man bare skal hæve spillerbudgettet og køre med underskud, som i andre danske klubber, men måske skulle man igen overveje en lidt mere risikovillig investering? Og ja måske endda en stadion investering kunne komme på tegnebrættet til 2025 :-)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af FIDEL » 24. sep 2016, 17:45

troelsh skrev:
Hanga skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Den interessante diskussion er jo om AaB har valgt den rigtige strategi, eller om man måske har en liidt for forsigtig tilgang til tingene. Vi har likvider for næsten 100 mio. kr. og et budget der skal gå i 0 uden spillersalg, selvom vi samtidig har det som en fast del af vores strategi at skulle udvikle og sælge spillere.

Det jeg forsøger at sige er, at når flere herinde nogle gange ønsker en større sportslig satsning fra AaBs side, så er det ikke nødvnedigvis fordi man ikke har forstået klubbens strategi, men derimod at man føler den er for forsigtig og at man derved undlader at udnytte sportslige muligheder.
Helt enig.
Selvom tidligere tiders uansvarlige ledelse, stadig står meget klart i erindringen, ja så bliver vi jo nok tvunget til at bruge noget mere risikovillig kapital på et tidspunkt hvis vi vil rykke os sportsligt.
Skulle vi på et tidspunkt igen gå hen og kvalificere os til et europæisk gruppespil, og hive 40 mil. ind på kontoen, skal de så også bare stå i obligationer?
Jeg siger ikke man bare skal hæve spillerbudgettet og køre med underskud, som i andre danske klubber, men måske skulle man igen overveje en lidt mere risikovillig investering? Og ja måske endda en stadion investering kunne komme på tegnebrættet til 2025 :-)
Ja stadion kunne mildest talt godt bruge et løft. Vi har i mine øjne et kedeligt stadion, og jeg tror faktisk, at stadions beliggenhed og indretning er medvirkende til en tam tilskuerkultur....

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2016, 18:34

FIDEL skrev:Nu blev ordet digitalisering nævnt.. Gud hvor er AaBs website et fortidslevn. Der er de helt væk! Desuden bør de gøre meget mere ved spillerprofiler og billeder.
Det har den været siden den var ny. Jeg tvivler på der er noget som helst vundet ved at den blev up to date.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Provst i Brovst » 24. sep 2016, 18:43

Pastorius skrev:
FIDEL skrev:Nu blev ordet digitalisering nævnt.. Gud hvor er AaBs website et fortidslevn. Der er de helt væk! Desuden bør de gøre meget mere ved spillerprofiler og billeder.
Det har den været siden den var ny. Jeg tvivler på der er noget som helst vundet ved at den blev up to date.
Intet, absolut intet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af dyhrmaN » 24. sep 2016, 19:02

FIDEL skrev:
troelsh skrev:
Hanga skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Meget interessant interview, som næsten burde gøres til sticky herinde. Det ville i hvert fald gøre mange diskussioner mere interessante, hvis alle læste denne artikel og forstod hvad strategien og målene i AaB er i disse år.
Den interessante diskussion er jo om AaB har valgt den rigtige strategi, eller om man måske har en liidt for forsigtig tilgang til tingene. Vi har likvider for næsten 100 mio. kr. og et budget der skal gå i 0 uden spillersalg, selvom vi samtidig har det som en fast del af vores strategi at skulle udvikle og sælge spillere.

Det jeg forsøger at sige er, at når flere herinde nogle gange ønsker en større sportslig satsning fra AaBs side, så er det ikke nødvnedigvis fordi man ikke har forstået klubbens strategi, men derimod at man føler den er for forsigtig og at man derved undlader at udnytte sportslige muligheder.
Helt enig.
Selvom tidligere tiders uansvarlige ledelse, stadig står meget klart i erindringen, ja så bliver vi jo nok tvunget til at bruge noget mere risikovillig kapital på et tidspunkt hvis vi vil rykke os sportsligt.
Skulle vi på et tidspunkt igen gå hen og kvalificere os til et europæisk gruppespil, og hive 40 mil. ind på kontoen, skal de så også bare stå i obligationer?
Jeg siger ikke man bare skal hæve spillerbudgettet og køre med underskud, som i andre danske klubber, men måske skulle man igen overveje en lidt mere risikovillig investering? Og ja måske endda en stadion investering kunne komme på tegnebrættet til 2025 :-)
Ja stadion kunne mildest talt godt bruge et løft. Vi har i mine øjne et kedeligt stadion, og jeg tror faktisk, at stadions beliggenhed og indretning er medvirkende til en tam tilskuerkultur....
haha, ja, lad os lige tage den diskussion eeeen gang til herinde...
Men enig, stadion trænger gevaldigt til et løft, og man kunne overveje at nøjes med en renovering snarere end et spritnyt stadion - jeg synes såmænd at langsiderne fungerer fint - det er tribunerne bag mål samt hjørnerne der burde laves meget om og løftes op i højde med resten af stadion. Mon ikke det ville kunne gøres for cirka 75 mill?
Der er selvfølgelig en detalje med nogle naboer.
Edit: Paster lige mit indlæg over i stadiontråden.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Kristian60 » 26. sep 2016, 10:58

FIDEL skrev: Ja stadion kunne mildest talt godt bruge et løft. Vi har i mine øjne et kedeligt stadion, og jeg tror faktisk, at stadions beliggenhed og indretning er medvirkende til en tam tilskuerkultur....
Det kan du ikke mene, vi har en af de bedste beliggenheder for et stadion i DK.

Besvar