AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1464
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Stegosaurus » 2. sep 2021, 21:03

Noget sted man kan se Makedonien Armenien??

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 305
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Krushave » 2. sep 2021, 22:33

Stegosaurus skrev:
2. sep 2021, 21:03
Noget sted man kan se Makedonien Armenien??
Nu er det nok for sent til i dag, men Discovery+ har rettighederne til alle kval-kampene. Hvis man er i tvivl om en kamp sendes, kan https://sofabold.dk/ anbefales, de har også en app til mobilen :thumbsup:

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Moen » 3. sep 2021, 07:28

Jakobsen skrev:
2. sep 2021, 20:58
Stegosaurus skrev:
2. sep 2021, 20:22
Jakobsen skrev:
2. sep 2021, 20:16
Prica22 skrev:
2. sep 2021, 20:07
doukas skrev:
2. sep 2021, 19:57
Trajkovski starter på toppen for Nordmakedonien imod Armenien :aabfan:
Men han er jo ikke i form???
Det har vi da set var tilfældet på vores eget landshold masser af gange. At man startede med spillere der ikke var i form fordi man ikke havde andre.
Og en spiller kan bare ikke være i topform fodboldmæssigt efter to måneder uden kampe. Den fysiske form kan sagtens være der, men kampformen vil alt andet lige mangle.
Mon ikke Prica22 er sarkastisk/ironisk 😀
Det er jeg med på. Synes bare ikke det holder at Prica22 ironiserer over det, da det er en valid bekymring som nogen har rejst.
Måske ikke. Men jeg tror, det er fair at gå ud fra, han har et bedre udgangspunkt end Makaric havde

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Lyfe » 5. sep 2021, 18:45

Trajkovski starter ude i dagens kamp… blev skiftet ud efter en times spil den anden dag og nu bænket.
Lød da ellers herinde somom han gjorde det fint den anden dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Maglau » 5. sep 2021, 20:59

Trajkovski blev skiftet ind efter 70 min.
Han er rigtigt god og klart over vores normale niveau.
Det eneste lillebitte måske jeg har med ham er om han kan motiveres heroppe of i superligaen generelt.
Kan han det og bringe de fodboldfærdigheder han viser på landsholdet og ikke mindst hovedet med bliver han en gevinst og fan favorit.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Spritten
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 5. jul 2016, 23:47

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Spritten » 5. sep 2021, 21:14

Maglau skrev:
5. sep 2021, 20:59
Trajkovski blev skiftet ind efter 70 min.
Han er rigtigt god og klart over vores normale niveau.
Det eneste lillebitte måske jeg har med ham er om han kan motiveres heroppe of i superligaen generelt.
Kan han det og bringe de fodboldfærdigheder han viser på landsholdet og ikke mindst hovedet med bliver han en gevinst og fan favorit.
Enig, så ham også idag, det ser altså spændende ud. Han havde blandt andet et skud på indersiden af stolpen, uheldigt den ikke gik ind. Tror ikke vi skal ligge så meget i de udskiftninger der er, alle landshold spiller tre kampe på 6-7 dage, det er voldsomt.

Glæder mig til at se Trajkovski i den rød-hvide trøje :aabfan:

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sønderhof » 6. okt 2021, 09:59

Ærgeligt der ikke er fundet plads til Højholt på u21-landsholdet. Synes hans fremragende sæsonstart burde belønnes.
Nartey og Maurits Kjærsgaard er muligvis mere talentfulde, men de har nærmest ikke spillet i Stuttgart og Salzburg.
Desuden synes jeg hans form er væsentlig bedre en Frendrups.

Jeg er naturligvis farvet, ikke alene af, at han er AaB'er, men ligeså meget fordi jeg synes han er en fed fodboldsspiller, og han har mange af de kvaliteter, som vi virkelig har manglet i vores spil. Hold kæft hvor jeg håber at han kan holde kadencen sammen med Pedro, for så har vi, sammenholdt med 3-mands forsvaret, et perfekt grundlag for noget stort.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Moen » 6. okt 2021, 10:11

Sønderhof skrev:
6. okt 2021, 09:59
Ærgeligt der ikke er fundet plads til Højholt på u21-landsholdet. Synes hans fremragende sæsonstart burde belønnes.
Nartey og Maurits Kjærsgaard er muligvis mere talentfulde, men de har nærmest ikke spillet i Stuttgart og Salzburg.
Desuden synes jeg hans form er væsentlig bedre en Frendrups.

Jeg er naturligvis farvet, ikke alene af, at han er AaB'er, men ligeså meget fordi jeg synes han er en fed fodboldsspiller, og han har mange af de kvaliteter, som vi virkelig har manglet i vores spil. Hold kæft hvor jeg håber at han kan holde kadencen sammen med Pedro, for så har vi, sammenholdt med 3-mands forsvaret, et perfekt grundlag for noget stort.
Jeg synes ikke nødvendigvis at han skulle med fremfor Nartey eller Kjærgaard. Nartey er fast mand på U21 og Kjærgaard er et toptalent. Frendrup synes jeg dog han er foran nu.

Spritten
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 5. jul 2016, 23:47

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Spritten » 6. okt 2021, 10:13

Sønderhof skrev:
6. okt 2021, 09:59
Ærgeligt der ikke er fundet plads til Højholt på u21-landsholdet. Synes hans fremragende sæsonstart burde belønnes.
Nartey og Maurits Kjærsgaard er muligvis mere talentfulde, men de har nærmest ikke spillet i Stuttgart og Salzburg.
Desuden synes jeg hans form er væsentlig bedre en Frendrups.

Jeg er naturligvis farvet, ikke alene af, at han er AaB'er, men ligeså meget fordi jeg synes han er en fed fodboldsspiller, og han har mange af de kvaliteter, som vi virkelig har manglet i vores spil. Hold kæft hvor jeg håber at han kan holde kadencen sammen med Pedro, for så har vi, sammenholdt med 3-mands forsvaret, et perfekt grundlag for noget stort.
Jeg synes det siger alt, at Casper Tengstedt fra AC Horsens (1. division, hvad fuck...) blev efterudtaget til u-21 landsholdet efter en skade, og Højholt ikke kommer med, mindre skandale. Men ja ja, sådan er det.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Moen » 6. okt 2021, 10:15

Spritten skrev:
6. okt 2021, 10:13
Sønderhof skrev:
6. okt 2021, 09:59
Ærgeligt der ikke er fundet plads til Højholt på u21-landsholdet. Synes hans fremragende sæsonstart burde belønnes.
Nartey og Maurits Kjærsgaard er muligvis mere talentfulde, men de har nærmest ikke spillet i Stuttgart og Salzburg.
Desuden synes jeg hans form er væsentlig bedre en Frendrups.

Jeg er naturligvis farvet, ikke alene af, at han er AaB'er, men ligeså meget fordi jeg synes han er en fed fodboldsspiller, og han har mange af de kvaliteter, som vi virkelig har manglet i vores spil. Hold kæft hvor jeg håber at han kan holde kadencen sammen med Pedro, for så har vi, sammenholdt med 3-mands forsvaret, et perfekt grundlag for noget stort.
Jeg synes det siger alt, at Casper Tengstedt fra AC Horsens (1. division, hvad fuck...) blev efterudtaget til u-21 landsholdet efter en skade, og Højholt ikke kommer med, mindre skandale. Men ja ja, sådan er det.
To vidt forskellige typer og pladser.

Emil
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 3. sep 2020, 20:50
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Emil » 8. okt 2021, 18:38

Iver Fossum og Norge spiller i dag mod Tyrkiet kl. 20:45, som bliver sendt på Kanal 9, Discovery Plus og TV2Norge.
Ligeledes spiller Aleksandar Trajkovski og Nord Makedonien kl. 20:45 mod Lichenstein, som også bliver sendt på Discovery Plus.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 12. okt 2021, 21:00

Prica sikrede det svenske U21 landshold 1-1 på udebane mod Italien med udligning i tillægstiden.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Lyfe » 12. okt 2021, 21:55

MÆHLE ER SÅ FUCKING VILD!!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Lyfe » 12. okt 2021, 22:00

Mæhle med et snit på mål i hver 3 kamp. Det er fandme imponerende... Han er virkelig god og en vi i AaB kan være stolte af!

Eneste minus er at han er brøndby fan... dog har jeg hørt at han aldrig vil spille for andre klubber end AaB i danmark så lad os håbe han kommer hjem om 6-7 år, men inden da har han virkelig en stor fremtid foran sig :-)
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Jakobsen » 12. okt 2021, 22:05

Lyfe skrev:
12. okt 2021, 22:00
Mæhle med et snit på mål i hver 3 kamp. Det er fandme imponerende... Han er virkelig god og en vi i AaB kan være stolte af!

Eneste minus er at han er brøndby fan... dog har jeg hørt at han aldrig vil spille for andre klubber end AaB i danmark så lad os håbe han kommer hjem om 6-7 år, men inden da har han virkelig en stor fremtid foran sig :-)
Når tiden kommer så må alle med blolchestribet hjerte splejse om nødvendigt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Forza » 12. okt 2021, 22:11

Lyfe skrev:
12. okt 2021, 22:00
Mæhle med et snit på mål i hver 3 kamp. Det er fandme imponerende... Han er virkelig god og en vi i AaB kan være stolte af!

Eneste minus er at han er brøndby fan... dog har jeg hørt at han aldrig vil spille for andre klubber end AaB i danmark så lad os håbe han kommer hjem om 6-7 år, men inden da har han virkelig en stor fremtid foran sig :-)
Var Brøndby-fan* da han var helt ung.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pastorius » 12. okt 2021, 22:12

Lyfe skrev:Mæhle med et snit på mål i hver 3 kamp. Det er fandme imponerende... Han er virkelig god og en vi i AaB kan være stolte af!

Eneste minus er at han er brøndby fan... dog har jeg hørt at han aldrig vil spille for andre klubber end AaB i danmark så lad os håbe han kommer hjem om 6-7 år, men inden da har han virkelig en stor fremtid foran sig :-)
Han er ikke Brøndby-fan. Det har han selv aflivet flere gange. Han var Biif-fan som lille knægt, men har selv sagt at han kom på bedre tanker for læææænge siden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Lyfe » 12. okt 2021, 22:17

Pastorius skrev:
12. okt 2021, 22:12
Lyfe skrev:Mæhle med et snit på mål i hver 3 kamp. Det er fandme imponerende... Han er virkelig god og en vi i AaB kan være stolte af!

Eneste minus er at han er brøndby fan... dog har jeg hørt at han aldrig vil spille for andre klubber end AaB i danmark så lad os håbe han kommer hjem om 6-7 år, men inden da har han virkelig en stor fremtid foran sig :-)
Han er ikke Brøndby-fan. Det har han selv aflivet flere gange. Han var Biif-fan som lille knægt, men har selv sagt at han kom på bedre tanker for læææænge siden.
Håber i har ret... Men heldigvis har han vist stor loyalitet til AaB efter skiftet væk og mange gange besøgt klubben og de små klubber omkring AaB.
Men Mæhle har stadig lavet den fedeste afvisning af FCK i nyere tid..
https://twitter.com/joakim_maehle/statu ... 23?lang=da
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af gravballe » 13. okt 2021, 10:45

Lyfe skrev:
12. okt 2021, 22:00
Mæhle med et snit på mål i hver 3 kamp. Det er fandme imponerende... Han er virkelig god og en vi i AaB kan være stolte af!

Eneste minus er at han er brøndby fan... dog har jeg hørt at han aldrig vil spille for andre klubber end AaB i danmark så lad os håbe han kommer hjem om 6-7 år, men inden da har han virkelig en stor fremtid foran sig :-)
Jesper Grønkjær sagde flere gange det samme. Kun AaB i dk hvis han skulle tilbage.. Så køber FCK ham og de fleste her inde tænkte enlig det var ok, da AaB umuligt kunne have købt ham. Indtil det kommer frem, at AaB´s bud faktisk også kunne have ladet sig gøre, hvis det var det han ville...

Jeg håber vi en dag ser ham i AaB igen, men ..... De fleste har en anden holdning når det er penge på bordet i sidste ende.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pastorius » 13. okt 2021, 10:55

gravballe skrev:
13. okt 2021, 10:45
Lyfe skrev:
12. okt 2021, 22:00
Mæhle med et snit på mål i hver 3 kamp. Det er fandme imponerende... Han er virkelig god og en vi i AaB kan være stolte af!

Eneste minus er at han er brøndby fan... dog har jeg hørt at han aldrig vil spille for andre klubber end AaB i danmark så lad os håbe han kommer hjem om 6-7 år, men inden da har han virkelig en stor fremtid foran sig :-)
Jesper Grønkjær sagde flere gange det samme. Kun AaB i dk hvis han skulle tilbage.. Så køber FCK ham og de fleste her inde tænkte enlig det var ok, da AaB umuligt kunne have købt ham. Indtil det kommer frem, at AaB´s bud faktisk også kunne have ladet sig gøre, hvis det var det han ville...

Jeg håber vi en dag ser ham i AaB igen, men ..... De fleste har en anden holdning når det er penge på bordet i sidste ende.
Jeg synes ikke vi skal lægge Grønkjær til last for Mæhle. Mæhle er en dejlig dreng og hans FCK-tweet er legendarisk. Jeg er ikke det mindste i tvivl om at han står ved sit ord.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar