AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 14. jan 2017, 21:12

kan ses på bet365!

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af AalBoyeBK » 14. jan 2017, 21:14

Hvis han spiller samtlige kampe, så er der nok over 50% sandsynlighed for han ikke spiller her til foråret. Han er en type, som man nemt får øje på i hvert fald, og vel også lidt en spillertype som kineserne ønsker.

Kan virkelig godt lide ham, men hvis vi kan hive 15-20 millioner hjem for ham, så synes jeg det ville være okay at sælge.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 14. jan 2017, 21:18

AalBoyeBK skrev:Hvis han spiller samtlige kampe, så er der nok over 50% sandsynlighed for han ikke spiller her til foråret. Han er en type, som man nemt får øje på i hvert fald, og vel også lidt en spillertype som kineserne ønsker.

Kan virkelig godt lide ham, men hvis vi kan hive 15-20 millioner hjem for ham, så synes jeg det ville være okay at sælge.
Vi kommer aldrig til at have en spiller som vi ikke sælger ved et bud på 20 mio.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af AalBoyeBK » 14. jan 2017, 21:23

Hvis Bassogog laver 6 kasser til AFCON, så tror jeg ikke sælger vi sælger ham til 20 millioner. Men nej, det er selvfølgelig usædvanlige situationer der skal gøre, at man kan afvise sådanne bud.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Hanga » 14. jan 2017, 21:25

AalBoyeBK skrev:Hvis han spiller samtlige kampe, så er der nok over 50% sandsynlighed for han ikke spiller her til foråret. Han er en type, som man nemt får øje på i hvert fald, og vel også lidt en spillertype som kineserne ønsker.

Kan virkelig godt lide ham, men hvis vi kan hive 15-20 millioner hjem for ham, så synes jeg det ville være okay at sælge.
15-20 millioner? Så skal vi satme godt nok være heldige og dygtige sælgere, og det her er AaB, såååå....

Får vi et bud på 5 millioner eller derover krydret med en videresalgsklausul er det bare afsted med ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af NIN » 14. jan 2017, 21:27

AalBoyeBK skrev:Hvis han spiller samtlige kampe, så er der nok over 50% sandsynlighed for han ikke spiller her til foråret. Han er en type, som man nemt får øje på i hvert fald, og vel også lidt en spillertype som kineserne ønsker.

Kan virkelig godt lide ham, men hvis vi kan hive 15-20 millioner hjem for ham, så synes jeg det ville være okay at sælge.
Du synes det vil være okay at sælge.....får vi 15-20 millioner for ham?

Havde vi en ung Messi på græs, solgte vi for 15-20 millioner.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af emil_kj » 14. jan 2017, 21:30

NIN skrev:
AalBoyeBK skrev:Hvis han spiller samtlige kampe, så er der nok over 50% sandsynlighed for han ikke spiller her til foråret. Han er en type, som man nemt får øje på i hvert fald, og vel også lidt en spillertype som kineserne ønsker.

Kan virkelig godt lide ham, men hvis vi kan hive 15-20 millioner hjem for ham, så synes jeg det ville være okay at sælge.
Du synes det vil være okay at sælge.....får vi 15-20 millioner for ham?

Havde vi en ung Messi på græs, solgte vi for 15-20 millioner.
Nu siger du Messi:

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af AalBoyeBK » 14. jan 2017, 21:32

Jeg snakkede mest af alt ud fra antagelsen om at han startede inde i samtlige kampe i AFCON. Det må simpelthen gøre en hel del ved prisen at man starter på Camerouns landshold. 5 millioner tror jeg i øvrigt let vi kunne have hentet allerede inden turneringen, men ærligt mener jeg ikke man bør overveje det før man kommer op i noget to-cifret. Synes han er vores bedste spiller allerede nu, og har et enormt potentiale.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Buzz Killington » 14. jan 2017, 21:43

Har ikke rigtig vist noget i anden halvleg (og nu skitet ud. Har tilsyneladende kun omkring 60 gode minutter i sig, ligesom i suppen).
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 14. jan 2017, 21:48

Buzz Killington skrev:Har ikke rigtig vist noget i anden halvleg (og nu skitet ud. Har tilsyneladende kun omkring 60 gode minutter i sig, ligesom i suppen).
Ifølge kommetatoren har han haft en "disappointing night".

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af aaballday » 14. jan 2017, 21:49

Kokkefar skrev:
Buzz Killington skrev:Har ikke rigtig vist noget i anden halvleg (og nu skitet ud. Har tilsyneladende kun omkring 60 gode minutter i sig, ligesom i suppen).
Ifølge kommetatoren har han haft en "disappointing night".
Han blot rost til skyerne i det pausestudie jeg så. Brænder dog en friløber. Klassisk Bassogog. Men fedt med spilletid.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 14. jan 2017, 22:00

aaballday skrev:
Kokkefar skrev:
Buzz Killington skrev:Har ikke rigtig vist noget i anden halvleg (og nu skitet ud. Har tilsyneladende kun omkring 60 gode minutter i sig, ligesom i suppen).
Ifølge kommetatoren har han haft en "disappointing night".
Han blot rost til skyerne i det pausestudie jeg så. Brænder dog en friløber. Klassisk Bassogog. Men fedt med spilletid.
Jeg så kun 2. halvleg, men det passer jo også meget godt med at det er der han typisk bliver træt. Men ja, det er da helt sikkert dejligt for ham at få noget spilletid. Jeg tvivler dog på at han lærer en helt masse. Det er godt nok noget primitivt fodbold de spiller. Det bedste er vel at hans værdi stiger samt at han muligvis får lidt selvtillid.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af jonas386 » 14. jan 2017, 23:42

Hvordan bruges han?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 15. jan 2017, 00:14

jonas386 skrev:Hvordan bruges han?
Højre wing. Han lå temmelig langt tilbage i anden halvleg. Om det skyldtes de var foran skal jeg ikke kunne sige.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af birk » 15. jan 2017, 07:35

15 - 20 mill , hold nu kæft. Glem det da.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. jan 2017, 08:19

Han har bestemt POTENTIALE til at FCK kan tjene rigtig mange penge på ham om 3-4 år. Først skal AaB dog lige have ham skudt afsted for småpenge og han skal retur til hovedstaden. Hans spidskompetancer er mange millioner værd hvis han kan lære at afslutte bedre. Taktisk er han forbedret helt vildt det sidste halve år.
Janteloven eksisterer IKKE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af FlæskeFrank » 16. jan 2017, 09:32

Køllen I Møllen skrev:Han har bestemt POTENTIALE til at FCK kan tjene rigtig mange penge på ham om 3-4 år. Først skal AaB dog lige have ham skudt afsted for småpenge og han skal retur til hovedstaden. Hans spidskompetancer er mange millioner værd hvis han kan lære at afslutte bedre. Taktisk er han forbedret helt vildt det sidste halve år.
Taget i betragtning, at han for 1½ år siden vel spillede i den 3. bedste amerikanske række til i dag, at starte inde for et af de bedre afrikanske landshold er et pænt udviklingsforløb.

Men klap nu nogle mål i kassen.

De manglende regelmæssige mål og "kun" 60-70 min. toppræstation er vel de to sidste bekymringer, vi kan finde. Siyabonga Nomvethe spillede vel heller ikke for os, hvis han havde haft Nikolaj Thomsens duracellkraft ?
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Mogens » 16. jan 2017, 10:38

FlæskeFrank skrev:
Køllen I Møllen skrev:Han har bestemt POTENTIALE til at FCK kan tjene rigtig mange penge på ham om 3-4 år. Først skal AaB dog lige have ham skudt afsted for småpenge og han skal retur til hovedstaden. Hans spidskompetancer er mange millioner værd hvis han kan lære at afslutte bedre. Taktisk er han forbedret helt vildt det sidste halve år.
Taget i betragtning, at han for 1½ år siden vel spillede i den 3. bedste amerikanske række til i dag, at starte inde for et af de bedre afrikanske landshold er et pænt udviklingsforløb.

Men klap nu nogle mål i kassen.

De manglende regelmæssige mål og "kun" 60-70 min. toppræstation er vel de to sidste bekymringer, vi kan finde. Siyabonga Nomvethe spillede vel heller ikke for os, hvis han havde haft Nikolaj Thomsens duracellkraft ?

Hvis han scorer en enkelt (eller to) i hver kamp, så kan jeg leve med, at han kun spiller 70 min. Udover det ønskescenarie, så er jeg enig i dine betragtninger.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Gnu » 16. jan 2017, 11:04

AalBoyeBK skrev:Hvis han spiller samtlige kampe, så er der nok over 50% sandsynlighed for han ikke spiller her til foråret. Han er en type, som man nemt får øje på i hvert fald, og vel også lidt en spillertype som kineserne ønsker.

Kan virkelig godt lide ham, men hvis vi kan hive 15-20 millioner hjem for ham, så synes jeg det ville være okay at sælge.
AaB kommer aldrig nogensinde til at sælge Bassogog for 15-20 millioner kr. Der tør jeg godt at lægge hovedet på blokken.

Skulle det usandsynlige alligevel ske, er jeg villig til at tage imod alverdens spot og spe.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af FlæskeFrank » 16. jan 2017, 11:14

Gnu skrev:Skulle det usandsynlige alligevel ske, er jeg villig til at tage imod alverdens spot og spe.
Bare rolig. Debatsiden er klar til at give - også på forskud.
- FlæskeFrank

Besvar