AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af De Fem » 16. jan 2017, 12:00

Bassogog er en meget fattig mands version af Pierre-Emerick Aubameyang. Hvis Bassogog nogensinde lærer at ramme bolden godt nok, så bliver han mange penge værd. Hvis ikke, så bliver han endnu en spiller der roterer rundt i DK og Norden indtil han er omkring de 30 år.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Forza » 16. jan 2017, 13:49

Basso har nogle enorme spidskompetencer og kommer de til udtryk for landsholdet kan man let se gode bud på ham.

Jeg tror dog ikke vi sælger ham for mere end 10 mio uanset om Kina klubber er inde i billedet.

Det er jo trods alt AaB vi snakker om. Her sælger vi aldrig dyrt, uanset hvad.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Søgaard » 22. jan 2017, 23:18

Basso startede 3. kamp i streg da Cameroun avancerede til kvartfinalen, men blev angiveligt skadet ud fra kommentarerne til kampen i liveupdates. Nogen der har mere info om skaden?
Aalborg BK 1885!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af McMark » 22. jan 2017, 23:33

Søgaard skrev:Basso startede 3. kamp i streg da Cameroun avancerede til kvartfinalen, men blev angiveligt skadet ud fra kommentarerne til kampen i liveupdates. Nogen der har mere info om skaden?
Lignede umiddelbart ikke nogen alvorlig skade. Han blev udskiftet i det 83. minut, så tror han er klar igen til kvartfinalen!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Jakobsen » 23. jan 2017, 00:14

Forza skrev:Basso har nogle enorme spidskompetencer og kommer de til udtryk for landsholdet kan man let se gode bud på ham.

Jeg tror dog ikke vi sælger ham for mere end 10 mio uanset om Kina klubber er inde i billedet.

Det er jo trods alt AaB vi snakker om. Her sælger vi aldrig dyrt, uanset hvad.
Man bør vel netop stræbe efter at ændre på den praksis med at sælge billigt. Det er ikke nødvendigvis en god ting for spillerne, at vi sælger dem billigt - det gør det så meget lettere at droppe spilleren, hvis ikke lige han brager igennem fra dag et. Derudover kan vi vel kigge på en klub som FCN der vil lidt det samme som os - de har altid solgt dyrt og det har aldrig forhindret dem i at få skibbet spillere afsted. Kan ikke se, hvorfor vi som en større klub ikke skal kunne gøre det samme.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af jonas386 » 23. jan 2017, 01:22

Jeg er ikke så meget inde i afrikansk landsholdfodbold, men hvem ser man som favoritterne til turneringen? Cameroun er vel traditionelt set et rimelig stærkt hold, men jeg kan også forstå de har haft en del afbud.
Basso og Cameroun møder iøvrigt Senegal i kvartfinalen. Uanset kvaliteten af modstanderne, så er det bare en noget mere givende opstart han får, med spilletid i betydende kampe. Det må være noget mere interessant end træningskampe mod Hobro ol.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. jan 2017, 04:48

jonas386 skrev:Jeg er ikke så meget inde i afrikansk landsholdfodbold, men hvem ser man som favoritterne til turneringen? Cameroun er vel traditionelt set et rimelig stærkt hold, men jeg kan også forstå de har haft en del afbud.
Basso og Cameroun møder iøvrigt Senegal i kvartfinalen. Uanset kvaliteten af modstanderne, så er det bare en noget mere givende opstart han får, med spilletid i betydende kampe. Det må være noget mere interessant end træningskampe mod Hobro ol.
Selvtillidsmæssigt er det sikkert godt for ham med den opstart, men jeg kan da godt blive lidt bekymret for om han får bygget fysikken rigtigt op. Det er trods alt det meste af den første måneds træning han misser i AaB.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jan 2017, 07:40

jonas386 skrev:Jeg er ikke så meget inde i afrikansk landsholdfodbold, men hvem ser man som favoritterne til turneringen? Cameroun er vel traditionelt set et rimelig stærkt hold, men jeg kan også forstå de har haft en del afbud.
Basso og Cameroun møder iøvrigt Senegal i kvartfinalen. Uanset kvaliteten af modstanderne, så er det bare en noget mere givende opstart han får, med spilletid i betydende kampe. Det må være noget mere interessant end træningskampe mod Hobro ol.

Så vidt jeg husker fra fodbold fm eller mediano er niveauet vist ret lige eller ret ustabilt så det er svært at udnævne en favorit. Mit gæt er at Basso har lige så gode chancer for at blive mester som alle andre hold der er gået videre.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Jakobsen » 23. jan 2017, 08:41

Jesper Schmidt skrev:
jonas386 skrev:Jeg er ikke så meget inde i afrikansk landsholdfodbold, men hvem ser man som favoritterne til turneringen? Cameroun er vel traditionelt set et rimelig stærkt hold, men jeg kan også forstå de har haft en del afbud.
Basso og Cameroun møder iøvrigt Senegal i kvartfinalen. Uanset kvaliteten af modstanderne, så er det bare en noget mere givende opstart han får, med spilletid i betydende kampe. Det må være noget mere interessant end træningskampe mod Hobro ol.
Selvtillidsmæssigt er det sikkert godt for ham med den opstart, men jeg kan da godt blive lidt bekymret for om han får bygget fysikken rigtigt op. Det er trods alt det meste af den første måneds træning han misser i AaB.
Det og så er det ærgeligt, at Wieghorst ikke får hele opstarten til at arbejde med ham. Misforstå mig dog ikke, har intet mod han deltager selvom det ikke er belejligt. Derimod er det belastende at DBU har sluppet Børsting til deres ligegyldige træningslejr.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 28. jan 2017, 16:28

Husk at Bassogog og Cameroun møder et stjernespækket Senegal mandskab kl. 20.00 i aften. Han forventes at starte inde på trods af sin skade. Kampen streames live på bet365.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Martino » 28. jan 2017, 20:38

Man kan godt se at Senegal er et af de stærkeste hold. Basso ret anonym so far, og har travlt med at forsvare.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 28. jan 2017, 21:23

2 cm fra en assist :@

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Martino » 28. jan 2017, 21:47

Kokkefar skrev:2 cm fra en assist :@
Ja det var sgu ærgerligt. Basso er egentlig med i det som har været farligt selvom han ikke har været meget med i kampen. Taktisk er det noget rodet hva...
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af NIN » 28. jan 2017, 22:07

Martino skrev:Man kan godt se at Senegal er et af de stærkeste hold. Basso ret anonym so far, og har travlt med at forsvare.
Det får blot hans værdi til at stige yderligere. Nu kan han også forsvare.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4319
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kristian » 28. jan 2017, 22:11

Og nu kan Basso også klare 90 min + ekstratid..

Uha jamen hvad kan det ikke blive til med ham!
------------------
mvh Kristian

denganghanvarlille
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 18. aug 2015, 11:21
Favoritspiller: Lynge

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af denganghanvarlille » 28. jan 2017, 22:27

Kristian skrev:Og nu kan Basso også klare 90 min + ekstratid..

Uha jamen hvad kan det ikke blive til med ham!

Er der nogle der ved mere?

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af OlleBruun » 28. jan 2017, 22:32

denganghanvarlille skrev:
Kristian skrev:Og nu kan Basso også klare 90 min + ekstratid..

Uha jamen hvad kan det ikke blive til med ham!

Er der nogle der ved mere?
De er 1 minut fra at kampen ryger ud i straffesparkskonkurrence og Basso er stadigvæk på banen.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 28. jan 2017, 22:35

OlleBruun skrev:
denganghanvarlille skrev:
Kristian skrev:Og nu kan Basso også klare 90 min + ekstratid..

Uha jamen hvad kan det ikke blive til med ham!

Er der nogle der ved mere?
De er 1 minut fra at ryge ud i straffesparkskonkurrence og Basso er stadigvæk på banen.
Du går ud fra at Basso sparker siden du siger de ryger ud? ;)

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af OlleBruun » 28. jan 2017, 22:41

Kokkefar skrev:
OlleBruun skrev:
denganghanvarlille skrev:
Kristian skrev:Og nu kan Basso også klare 90 min + ekstratid..

Uha jamen hvad kan det ikke blive til med ham!

Er der nogle der ved mere?
De er 1 minut fra at ryge ud i straffesparkskonkurrence og Basso er stadigvæk på banen.
Du går ud fra at Basso sparker siden du siger de ryger ud? ;)
:danmarkfan:

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af OlleBruun » 28. jan 2017, 22:47

BASSO ER I SEMIFINALEN!! :thumbsup:

Besvar