Interview med Ib Simonsen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Interview med Ib Simonsen

Indlæg af abbifar » 1. aug 2013, 19:48

Bemærk at der i Tipsbladet i morgen fredag er et stort interview med Ib Simonsen. Den billigste måde at læse det på, er ved at købe EB elektronisk på pc, Ipad eller lign. (7 kr.). Nedenstående er en lille teaser:

”Vi var amatører, der trænede to gange om dagen”
Han tog en HD, sad i bestyrelsen og passede fuldtidsjob som leder for mange ansatte, mens han var i tyverne. Ved siden af var Ib Neustrup Simonsen anfører i AaB, er ambassadør for klubben i dag og legende for mange især nordjyder, der husker den gamle forsvarsspillers elegante, kloge sweeper-spil. Men kroppen har betalt for de mange timer med knap tyve operationer, og i dag afventer 49-årige Ib Simonsen sin anden hofteoperation. Møde med en førstegenerations dansk professionel fodboldspiller.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
viper_dk
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:16
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Interview med Ib Simonsen

Indlæg af viper_dk » 2. aug 2013, 14:01

Ret godt interview, hårdt for kroppen at være fodboldspiller.

" Der er ikke nogen, der ikke har et nyt knæ, en ny hofte eller noget andet nyt. Det er Thorst, Larsen, Facius, Dissing og flere andre. Dissing har fået ny hofte, og Jan P. og Thorst har fået nyt knæ," siger Ib Neustrup Simonsen.

Lyder som en sjov tid:

Man fik en ordentlig håndfuld bajere efter kampen, man spiste ikke pasta hver dag og grøntsager, nej det var bøf med bearnaisesovs. Det gjorde man langt ind i halvfemserne. Det var foreningskulturen, man bar videre. Skulle jeg lave noget om, var det nok at være mere fokuseret på min levevis. Det var også selvforskyldt, at jeg sled på kroppen," siger Ib Neustrup Simonsen

Den billigste måde at få adgang til artiklen (tipsbladet) er at benytte det lokale bibliotek, ekstra nemt hvis man er låner på et bibliotek som giver fjernadgang til infomedia.dk hvor man kan læse den online.
"Nu vil jeg ikke sige, at du lyver, men det er jo direkte usandt det du står og siger"

Besvar