Tilskuerkrise i Aalborg?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. dec 2013, 15:13

Spørgsmålet er også hvor mange nordjyder der ved at de kan få disse billetter? Det er jo ikke hele Nordjylland der læser med på debatsiden og AaBs hjemmeside. I gamle dage ville alle vide det hvis det stod i Stiften, det er jo langt fra tilfældet idag.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian » 2. dec 2013, 15:35

Køllen I Møllen skrev:Spørgsmålet er også hvor mange nordjyder der ved at de kan få disse billetter? Det er jo ikke hele Nordjylland der læser med på debatsiden og AaBs hjemmeside. I gamle dage ville alle vide det hvis det stod i Stiften, det er jo langt fra tilfældet idag.
Jeg læste det på tipsbladet.dk, men hvor mange der læser den avis ved jeg så ikke :-)

Man burde skrive til ANR og høre om de gider og nævne det, men det er nok noget med reklamepenge og sådan, for at de gider det.
------------------
mvh Kristian

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2882
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Eksil » 2. dec 2013, 15:38

Køllen I Møllen skrev:Spørgsmålet er også hvor mange nordjyder der ved at de kan få disse billetter? Det er jo ikke hele Nordjylland der læser med på debatsiden og AaBs hjemmeside. I gamle dage ville alle vide det hvis det stod i Stiften, det er jo langt fra tilfældet idag.
Hvis jeg ikke husker forkert så skal nyheden om ting der koster gratis nok komme rundt i landdelen, EB har også fanget nyheden.

Det er dog et problem, som andre også skriver, at mange nok hamsterer billetterne og så ikke møder op.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian » 2. dec 2013, 15:40

Eksil skrev:
Køllen I Møllen skrev:Spørgsmålet er også hvor mange nordjyder der ved at de kan få disse billetter? Det er jo ikke hele Nordjylland der læser med på debatsiden og AaBs hjemmeside. I gamle dage ville alle vide det hvis det stod i Stiften, det er jo langt fra tilfældet idag.
Hvis jeg ikke husker forkert så skal nyheden om ting der koster gratis nok komme rundt i landdelen, EB har også fanget nyheden.

Det er dog et problem, som andre også skriver, at mange nok hamsterer billetterne og så ikke møder op.
Dem der gør sådan noget har satme ingen moral, undskyld mig! hvis man får en billet gratis, så mød op og tag en hue og noget varmt tøj på. Der er ingen der dør af 3 graders varme.
------------------
mvh Kristian

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Gnu » 2. dec 2013, 15:43

nik skrev:Aalborg Håndbold har vel et spillerbudget der mindst er det samme som AaB's, der er langt bedre P-pladser derude som folk ikke skal vade den halve by rundt for at smide en bil, og så bliver folk underholdt i hele kampen, der er ikke døde perioder
Den der med dårlige parkeringsforhold ved Aalborg Stadion... Jeg bliver altid lidt forbløffet, når jeg støder på den, for der findes ikke andre end nordjyder, der i dén grad er allergiske over at skulle gå et par minutter. Man skal helst kunne parkere direkte ved sidelinjen, og så skal det fandme være gratis at smide øsen. Ikke noget med at betale for at parkere.

I gamle dage, da jeg gik på stadion med min far, så parkerede han ALTID i Vesterled. Der var aldrig problemer med at få plads og det var så tæt på, at man praktisk talt kunne pisse fra bilen og til stadion.

Siden har jeg selv parkeret på Elisabethsvej, Ida Maries Vej eller Nordvestvej. Det er jo også en gåtur på hele syv minutter og således fuldstændig uoverkommeligt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

seamann

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af seamann » 2. dec 2013, 15:51

Gnu skrev:
nik skrev:Aalborg Håndbold har vel et spillerbudget der mindst er det samme som AaB's, der er langt bedre P-pladser derude som folk ikke skal vade den halve by rundt for at smide en bil, og så bliver folk underholdt i hele kampen, der er ikke døde perioder
Den der med dårlige parkeringsforhold ved Aalborg Stadion... Jeg bliver altid lidt forbløffet, når jeg støder på den, for der findes ikke andre end nordjyder, der i dén grad er allergiske over at skulle gå et par minutter. Man skal helst kunne parkere direkte ved sidelinjen, og så skal det fandme være gratis at smide øsen. Ikke noget med at betale for at parkere.

I gamle dage, da jeg gik på stadion med min far, så parkerede han ALTID i Vesterled. Der var aldrig problemer med at få plads og det var så tæt på, at man praktisk talt kunne pisse fra bilen og til stadion.

Siden har jeg selv parkeret på Elisabethsvej, Ida Maries Vej eller Nordvestvej. Det er jo også en gåtur på hele syv minutter og således fuldstændig uoverkommeligt.
Helt enig - der er noget nær perfekte parkeringsforhold ved stadion (og det er absolut ikke ironisk ment).

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Lucas Kuskenius » 2. dec 2013, 17:07

Køllen I Møllen skrev:Spørgsmålet er også hvor mange nordjyder der ved at de kan få disse billetter? Det er jo ikke hele Nordjylland der læser med på debatsiden og AaBs hjemmeside. I gamle dage ville alle vide det hvis det stod i Stiften, det er jo langt fra tilfældet idag.
Der kører et radio-spot lige nu hvor de fortæller om det.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Califfen » 2. dec 2013, 17:36

De har squ da læst med herinde :) . Fremragende

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Califfen » 2. dec 2013, 18:10

Kunne ligne AaB, at man stadig skulle betale de 20 kr. i papirgebyr haha

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af YesAaBcan » 2. dec 2013, 18:29

Califfen skrev:Kunne ligne AaB, at man stadig skulle betale de 20 kr. i papirgebyr haha
Kunne ligne dem der bedst kan lide gratis ting, at hænge sig i det. .haha
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Forza » 3. dec 2013, 09:15

Forsøgte 3 gange i går at bestille dem uden held på men kan jo være der var tryk på - prøver igen i dag.

Dog vil jeg gerne rose Gaarde+Spar Nord for initiativet. 5.000 fribilletter + halv pris på hottere og vand/øl er sgu et godt tilbud og det håber jeg nordjyderne støtter op om.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian1977 » 3. dec 2013, 09:17

Maglau skrev:
Kristian1977 skrev:
Pastorius skrev:
Kristian1977 skrev:Prøv med en kamp med gratis entre og se hvor mange der kommer.

Det skal ikke være mod tjøwnhavn eller bundby. Hvor mange også kommer for at se dem. Måske en kamp mod Midtafrika??
Hvorfor?

Hvad er det vi skal bruge færre penge på, for at få råd til at prøve, og hvad forventer du at få ud af det (der kan materialiseres i solid mønt).
Jeg vil bare gerne finde ud af hvor mange der endelig er interesseret i at se en fodboldkamp på Nordjyske Arena! Ikke mere end det.
Ja selvfølgelig med AaBs økonomi er det selvfølgelig den oplagte at man lige smider en gratis kamp på bordet for en gang nice to know :money:
Jeg kom nu med forslaget om en "gratis" kamp og der må være nogle (Spar Nord) der lytter til os her på forummet. Så skal Weber bare lige give en tidlig jule gave via 2000 fri billetter til os fans bag mål ;-)
Så der kan blive helt ud solgt. Der er flere der gerne vil have nogle billetter stadig :-)
May AaB be with you

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af MrBangDK » 3. dec 2013, 10:08

Forza skrev:Forsøgte 3 gange i går at bestille dem uden held på men kan jo være der var tryk på - prøver igen i dag.

Dog vil jeg gerne rose Gaarde+Spar Nord for initiativet. 5.000 fribilletter + halv pris på hottere og vand/øl er sgu et godt tilbud og det håber jeg nordjyderne støtter op om.
Gu gør de da røv - det er jo kun 50% rabat!!! Ikke godt nok AaB!!! ;)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Hanga » 3. dec 2013, 20:07

Man må da sige, at nordjyderne er kommet op af stolen, når nu det er blevet gratis.
Lader til at alle billetkoder er væk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian » 3. dec 2013, 20:53

Hvis der er nogen der har en billetkode i overskud, eller ikke kan komme til kampen, vil jeg meget gerne overtage den. Min fatter sad i serverklemme i går aftes og nåede det ikke:-) det kunne jo være der var nogen der ikke havde mulighed for at møde op.
------------------
mvh Kristian

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian1977 » 4. dec 2013, 09:15

Jeg har lige skrevet til Weber om de ikke kan købe 1500 billetter og dele dem ud til os fans.

Jeg har fået svaret: "Vi kigger på det!"

De er dermed ikke afvisende over for det. Så der er håb for flere "gratis" billetter! :-)
May AaB be with you

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af frederikshavneren » 4. dec 2013, 14:11

Kristian1977 skrev:Jeg har lige skrevet til Weber om de ikke kan købe 1500 billetter og dele dem ud til os fans.

Jeg har fået svaret: "Vi kigger på det!"

De er dermed ikke afvisende over for det. Så der er håb for flere "gratis" billetter! :-)
Godt initiativ! Håber at Weber er friske på idéen.

http://vff.dk/sportsnyheder/68-news/201 ... -i-aalborg" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er også 500 gratis billetter til udebaneburet.

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian1977 » 5. dec 2013, 14:23

Er konklusionen ikke med de "gratis" billetter at folk gerne vil på stadion men det koster for meget. Men hvad skal prisen så være?
May AaB be with you

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af abbifar » 5. dec 2013, 15:59

Kristian1977 skrev:Er konklusionen ikke med de "gratis" billetter at folk gerne vil på stadion men det koster for meget. Men hvad skal prisen så være?
Konklusionen er, at Nordjyder er nærige, og i øvrigt ikke kan sige nej til gratis ting. Jeg æder gerne disse ord, hvis alle møder op, men jeg tror desværre en stor del af de gratis billetter ikke bliver udnyttet.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Klaus » 5. dec 2013, 16:22

Jeg har det også lidt, la,la med det her. Hvis man vil AaB det bedste, kan det ikke passe, at man kun gider komme, når det er gratis. Hvad skal AaB leve af, hvis klubbens egne tilhængere ikke engang vil betale entré??? Når man sænker prisen på at komme ind, sænker man samtidig værdien af sit eget produkt. OB har fået masser af ros for på det nærmeste at forære sæsonkort og billetter væk. De kommer ganske givet til at hæve deres snit i år. Men i weekendens kamp mod AGF var tilskuertallet 5728. Så nu gider man ikke engang komme til fodbold i Odense når billetterne på det nærmeste er gratis.

Det samme vil ske hos os. Hvis folk vender sig til lavere priser, ja måske endda fri entré, vil vi få en kortvarrig opblomstring i tilskuertallet. Men over tid vil det falde til det normale niveau igen. Nu bare med den forskel, at klubben ikke længere har entréindtægter af betydning. Dermed ikke sagt, at det ikke er fint, at man gør det engang i mellem. Men der er en hårfin grænse.

Besvar