AGF-AaB i pokalen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af A_Strandfelt » 4. dec 2013, 21:36

Aabwibz skrev:Nogen der har set noget med om kampen kan blive aflyst imorgen nogen steder? Mig og nogle venner tager med toget, men vil nødigt tage tidligere fri fra arbejde hvis det viser sig den er aflyst eller toget ikke kører..
ASC har meldt ud på mail til deltagere på busturen, at man er i løbende dialog med AaB og AGF om en eventuel aflysning, så muligheden er på bordet.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Dot Bot » 5. dec 2013, 07:56

A_Strandfelt skrev:
Aabwibz skrev:Nogen der har set noget med om kampen kan blive aflyst imorgen nogen steder? Mig og nogle venner tager med toget, men vil nødigt tage tidligere fri fra arbejde hvis det viser sig den er aflyst eller toget ikke kører..
ASC har meldt ud på mail til deltagere på busturen, at man er i løbende dialog med AaB og AGF om en eventuel aflysning, så muligheden er på bordet.
Hvis man har tilmeldt sig Vesttribunens togtur, så skal man nok komme til Århus. Hvis togene bliver aflyst, som de nu nok gør, så er vi i gang med at skaffe busser. Om kampen bliver spillet eller ej, er ikke i vores hænder, men hvis man gerne vil til Århus er der rig ulighed for det!

AaB Support Club
AaB Support Club
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af AaB Support Club » 5. dec 2013, 09:31

AaB har netop oplyst, at aftenens pokalkamp desværre er blevet aflyst.
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Forza » 5. dec 2013, 09:40

Fint med en aflysning!
Dårlige baner kombineret med potentielt ekstremt blæsevejr er ikke lige det optimale for vores boldspillende hold.

Yderligere det det også rigtig vigtigt at vi slipper for at spille en kamp uden vigtige skadede spillere samt et halvtræt hold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Forza » 5. dec 2013, 09:42

http://nordjyske.dk/sport/--AaB-og-nord ... fe/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

- Det er en af de største kampe i løbet af året. Jeg kan mærke på fansene og på hele byen, at AGF er det hold, som alle helst vil slå. Det har stor betydning for dem, forklarer Gaarde

Lidt sjov udtalelse fra Gaarde, mit klare indtryk (og egen holdning) er da at FCM og i særdelshed BIF er klart mere hadet og derfor er nogle vi til hver en tid hellere vil slå.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2013, 09:47

Forza skrev:http://nordjyske.dk/sport/--AaB-og-nord ... fe/15/1547

- Det er en af de største kampe i løbet af året. Jeg kan mærke på fansene og på hele byen, at AGF er det hold, som alle helst vil slå. Det har stor betydning for dem, forklarer Gaarde

Lidt sjov udtalelse fra Gaarde, mit klare indtryk (og egen holdning) er da at FCM og i særdelshed BIF er klart mere hadet og derfor er nogle vi til hver en tid hellere vil slå.
Jeg tror det kommer an på årgangen. For os voksne mennesker er BIF og FCM jo ikke noget vi har taget os af ret længe. I tiden før superligaen var AGF-kampene klart de bedst besøgte på stadion, så for os der har været med siden den gang, tror jeg nok at han har ret.

Uanset, skal han jo tale opgøret op. Det er hans job.
Med venlig Hilsen
--
Robert

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af hje1980 » 5. dec 2013, 10:40

Pastorius skrev:
Forza skrev:http://nordjyske.dk/sport/--AaB-og-nord ... fe/15/1547

- Det er en af de største kampe i løbet af året. Jeg kan mærke på fansene og på hele byen, at AGF er det hold, som alle helst vil slå. Det har stor betydning for dem, forklarer Gaarde

Lidt sjov udtalelse fra Gaarde, mit klare indtryk (og egen holdning) er da at FCM og i særdelshed BIF er klart mere hadet og derfor er nogle vi til hver en tid hellere vil slå.
Jeg tror det kommer an på årgangen. For os voksne mennesker er BIF og FCM jo ikke noget vi har taget os af ret længe. I tiden før superligaen var AGF-kampene klart de bedst besøgte på stadion, så for os der har været med siden den gang, tror jeg nok at han har ret.

Uanset, skal han jo tale opgøret op. Det er hans job.
Ja FCM er jo ikke en decideret hade klub (udover de bare er godt træls), men tager man de historiske briller på er der jo "kun" AGF og BIF som rigtige hadeklubber... I næste gruppe ligger FCK, OB og så FCM (bare fordi de er træls).

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2013, 10:47

hje1980 skrev: Ja FCM er jo ikke en decideret hade klub (udover de bare er godt træls), men tager man de historiske briller på er der jo "kun" AGF og BIF som rigtige hadeklubber... I næste gruppe ligger FCK, OB og så FCM (bare fordi de er træls).
Det der med hadet har jeg aldrig rigtig for alvor kunnet relatere mig til.

Jeg holder med AaB, og pointene er lige meget værd om de kommer fra AGF, BIF eller FCK. Det der for de fleste ikke-hardcore fans driver værket er vel nærmere hvilke kendte ansigter der er på modstandernes hold, og der er FCM jo godt med, med Dunken, Curth og et par gode nigerianere der har været der i mange år. AGF er lidt fattige på profiler der ikke er alt for afdankede.

BIF, FCK er så eksponerede i pressen at deres spillere er profiler næsten uanset om de spiller til de eller ej (i den brede befolknings verdensbillede).

Samtidig betyder det nok også en del, hvor mange fans klubberne har i lokalområdet. Der er nok færre AGF'ere i Aalborg end FCK, BIF og vel også FCM-fans.

For os der bor på Sjælland er der natruligt nok mange FCK og BIF fans omkring os, og derfor bliver det selvfølgelig lidt mere vigtigt at vi klarer os godt mod de hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Anubit » 5. dec 2013, 12:55

Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Eksil » 5. dec 2013, 13:02

Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;

Tja, men i det her vejr var Kusk og PK blæst af banen.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af astonvilla » 5. dec 2013, 13:14

Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. dec 2013, 13:16

astonvilla skrev:
Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?

Ja, jeg synes det er klart til vores fordel, truppen virker træt og vi døjer med en del skader/skavanker. Nu får de ekstra tid til at blive klar til Viborg kampen, som også er vigtig.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2013, 13:26

astonvilla skrev:
Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?
Det kommer nok mest an på hvad der sker i transfervinduet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2013, 13:29

Et alternativ til dem, der havde billet til pokalkampen:
I øvrigt er det besluttet at tilskuere med billet til den aflyste AGF-AaB pokalkamp i fodbold kan anvende billetterne til basketkampen i stedet. Man skal blot vise en gyldig billet til fodboldkampen, så kommer man gratis til basket.
Kampen bliver spillet på trods af vejret. Det er en TV-kamp og Vikings er gode til at få stemningen op at køre. Inden stormvarslet regnede de med 1400+ tilskuere, men nu måske lidt lavere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Anubit » 5. dec 2013, 14:42

Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?
Det kommer nok mest an på hvad der sker i transfervinduet.
Var lidt det som jeg i hvert fald tænkte, hehe
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Califfen » 5. dec 2013, 18:06

Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?
Det kommer nok mest an på hvad der sker i transfervinduet.
Man kan jo allerede konstatere, at de får Danny Olsen og sikkert også ham Nordmanden, som vi også var ude efter på et tidspunkt (Bjørdal), mens vi højst sandsynligt sælger 1 eller 2 af vores profiler og sikkert ikke får det vilde ind pga rådden økonomi..

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af le Cid » 5. dec 2013, 18:28

Califfen skrev:
Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?
Det kommer nok mest an på hvad der sker i transfervinduet.
Man kan jo allerede konstatere, at de får Danny Olsen og sikkert også ham Nordmanden, som vi også var ude efter på et tidspunkt (Bjørdal), mens vi højst sandsynligt sælger 1 eller 2 af vores profiler og sikkert ikke får det vilde ind pga rådden økonomi..
God idé! Lad os alle tage sorgerne på forskud - så risikerer vi ikke at blive skuffede!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Kristian » 5. dec 2013, 19:58

le Cid skrev:
Califfen skrev:
Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?
Det kommer nok mest an på hvad der sker i transfervinduet.
Man kan jo allerede konstatere, at de får Danny Olsen og sikkert også ham Nordmanden, som vi også var ude efter på et tidspunkt (Bjørdal), mens vi højst sandsynligt sælger 1 eller 2 af vores profiler og sikkert ikke får det vilde ind pga rådden økonomi..
God idé! Lad os alle tage sorgerne på forskud - så risikerer vi ikke at blive skuffede!
Man skulle virkelig tro, at mange herinde lider af depression:-)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2013, 20:10

Califfen skrev:
Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Anubit skrev:Kampen er som nævnt aflyst, og kunne virke til at der er størst sandsynlighed for at kampen først bliver afviklet efter nytår - En klar fordel for AGF i min optik.
http://www.bold.dk/nyt/AGF--AaB-afvikles-naeppe-i-aar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor en fordel for AGF?
Det kommer nok mest an på hvad der sker i transfervinduet.
Man kan jo allerede konstatere, at de får Danny Olsen og sikkert også ham Nordmanden, som vi også var ude efter på et tidspunkt (Bjørdal), mens vi højst sandsynligt sælger 1 eller 2 af vores profiler og sikkert ikke får det vilde ind pga rådden økonomi..
Jeg er ikke så bange for AGF's forstærkninger, de er sikkert ikke faldet ordentligt ind i spillet når vi skal møde dem, men det svækker helt sikkert os, hvis Lasse eller Kusk ryger, og AGF, hvis Kasper Slot gør.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af Elscorpio » 5. dec 2013, 20:58

Syntes det er fint nok de aflyser kampen da den ligger på et trælst tidspunkt hvis man skal op på arbejde dagen efter.


Fredag aften kunne være ønsketænkning, men i sidste ende er det nok tv-selskabet og klubberne der bestemmer det.

Besvar