POKALKAMPEN AFLYST

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

POKALKAMPEN AFLYST

Indlæg af Busudvalget » 25. nov 2013, 11:55

Vi fornærmer næppe nogen ved at sige at "Slaget Om Jylland" i slutningen af september endte som lidt af en fuser. Et drønkedeligt opgør næsten uden chancer og helt uden scoringer. Scoringer er der til gengæld 100% garanti for når de to hold igen tørner sammen torsdag den 5. december - denne gang i DBU Pokalens kvartfinaler. Der skal ganske enkelt findes en vinder!

AaB Support Club arrangerer selvfølgelig bustur til kampen. Selve turen skal du kun betale 75 kr. for. Derudover er det lykkedes os at skaffe billige entrébilletter til stadion for de første 40 tilmeldte til ASC-turen på trods af at der er tale om en kamp i DBU Pokalen. Bare 50 kr. yderligere skal du så betale for at få entrébilletten med i købet.

Læs hele nyheden på AaB Support Clubs hjemmeside: http://a-s-c.dk/busudvalg-nov-13-528

...og tilmeld dig turen i webshoppen: http://a-s-c.dk/catalog/3

Husk også at tilmelde dig turen til Superligakampen i Esbjerg 2. december.
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: ASC Away: Tag med til pokalbraget i Århus!

Indlæg af Danni » 4. dec 2013, 16:14

Hej. Mig og min makker er lidt sent ude. Vi ku' godt tænke os at komme med bussen selvom vi ikke har fået tilmeldt os i tide. Har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg tror vi kan smutte ned til bussen i morgen, og hvis der er plads, kan vi komme med alligevel og bare betale kontant? Min makker er ikke medlem, men kan han ikke købe et medlemsskab i samme ombæring?
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: ASC Away: Tag med til pokalbraget i Århus!

Indlæg af le Cid » 4. dec 2013, 16:17

Danni skrev:Hej. Mig og min makker er lidt sent ude. Vi ku' godt tænke os at komme med bussen selvom vi ikke har fået tilmeldt os i tide. Har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg tror vi kan smutte ned til bussen i morgen, og hvis der er plads, kan vi komme med alligevel og bare betale kontant? Min makker er ikke medlem, men kan han ikke købe et medlemsskab i samme ombæring?
ASC skrev:Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@AaB-support-club.dk.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: ASC Away: Tag med til pokalbraget i Århus!

Indlæg af Kasper Møller » 5. dec 2013, 07:56

Danni skrev:Hej. Mig og min makker er lidt sent ude. Vi ku' godt tænke os at komme med bussen selvom vi ikke har fået tilmeldt os i tide. Har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg tror vi kan smutte ned til bussen i morgen, og hvis der er plads, kan vi komme med alligevel og bare betale kontant? Min makker er ikke medlem, men kan han ikke købe et medlemsskab i samme ombæring?
Hey,

Sådan læser jeg i hvert fald også teksten.

Det største problem er, at i jo selvsagt ikke er sikker på, at der er plads. Og det er lidt røv at stå dernede, og så er bussen fyldt... Men ja, jeg mener da helt bestemt, at man både kan købe turen kontant ved afgang (hvis der er plads), ligeså vel som man kan blive meldt ind på stedet, hvis man ikke er medlem.

AaB Support Club
AaB Support Club
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46

Re: POKALKAMPEN AFLYST

Indlæg af AaB Support Club » 5. dec 2013, 09:25

Aftenens pokalkamp er desværre blevet aflyst grundet vejret.
Alle dem der havde købt billet vil blive kontaktet i løbet af dagen vedr. refundering
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

Besvar