Viasat cup

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Viasat cup

Indlæg af jonas386 » 4. jan 2014, 19:47

Det traditionelle indestævne starter i morgen, AaBs trup er som følger. Det ligner et rimelig stærkt hold synes jeg.

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... t-cup.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Viasat cup

Indlæg af jensemand57 » 4. jan 2014, 19:52

Opfordring. Lad være med at følge dette stævne på tv. Det er et stævne, som skal promovere Parasitten Brøndby IF og deres lille latterlige 50 års jubilæum.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Viasat cup

Indlæg af jonas386 » 4. jan 2014, 20:01

Har slet ikke 3+, men er der nogle steder man kan se det udenom Viasat
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Viasat cup

Indlæg af Erasmus Montanus » 4. jan 2014, 20:13

Hmm, jeg ved ikke hvor stærk, jeg mener den er. Den er dog skide spændende, og jeg glæder mig da til at se hvilke tekniske genistreger de disker op med. Forskellen er bare, at Viborg kun medbringer EN spiller fra u19, Brøndby tager det utroligt seriøst og medbringer således både Kahlenberg, Dumic, Holst, Nørgaard, Hjulsager og Durmizi. AaB render rundt med to spillere der fra tid til anden bruges som indskiftere i form af SF og Wichmann. Hvad de andre hold medbringer ved jeg ikke. Det er jo også ligegyldigt

Alt er sjov og spas i Viashitpokalcuppen, som BIF vinder. De er også allerede udråbt som favoritter med den trup.

http://www.betxpert.com/artikel/viasat- ... arsstaevne" onclick="window.open(this.href);return false;

Uha, FCM har virkelig også en stærk trup med bl.a. Marco Larsen, Sisto (han bliver da så pisse farlig for satan da), Nattestad osv.

Lad os håbe at de unge knejter overrasker og vinder hele shittet, så dommerne bliver nød til at finde en grund til at diskvalificere holdene foran BIF på podiet, så alle kan grine af dem. Stævnet skal i hvert fald kun ses i de minutter hvor V. Ahlmann og Bruhn tryller.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Viasat cup

Indlæg af birk » 4. jan 2014, 20:50

Dem der går op i indendørs fodbold ved at Kasper Pedersen er en af Nordjylland bedste spillere på små mål, men han skal nok gøre det godt på store mål

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Viasat cup

Indlæg af rAaBe » 5. jan 2014, 07:40

Haaber det kan følges via et "eksternt" link?


Sent from my iPad using Tapatalk

Kjeldgaard
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 4. dec 2005, 10:11

Re: Viasat cup

Indlæg af Kjeldgaard » 5. jan 2014, 10:31

Så Kasper Pedersen til Røvhede Cup eller Nørhalne VVS Cup som det hedder nu om dage. Der spiller man på 7-mandsmål - Kasper Pedersen var klart stævnets bedste sammen med Michael Nielsen fra Vensyssel

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Viasat cup

Indlæg af birk » 5. jan 2014, 10:42

Ja det var han skam. Dygtig indendørs spiller

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Viasat cup

Indlæg af Debatjuntaen » 5. jan 2014, 11:34

Turneringen kan følges på følgende link: http://viaplay.dk/sport/fodbold/fodbold ... viasat-cup" onclick="window.open(this.href);return false;

Tråden bedes holdt fri for links til ulovlige streams.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Viasat cup

Indlæg af frederikshavneren » 5. jan 2014, 13:37

Underholdningsværdien er så som så indtil videre. Få chancer og få mål. Problemet er at der er for mange spillere på banen, det er derfor svært at nedbryde modstanderens defensiv.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Viasat cup

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jan 2014, 13:39

Der er næsten mere reklame end der er bold, røvsygt !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Viasat cup

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jan 2014, 13:52

1-0 til FCM i første kampe.

Lidt ærgeligt, FCM ville intet men Kasper Pedersen dummede sig og tog bolden med hænderne udenfor feltet, hvilket gav et "halvt straffespark" og 2 min til Kasper.

Trøster mig med, at vi var bedst, selv da vi manglede en mand.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Viasat cup

Indlæg af Martino » 5. jan 2014, 13:56

Er det Blåbjerg med nummer 5?
Jeg savner Winsnes

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Viasat cup

Indlæg af FCM » 5. jan 2014, 13:59

Mr. Larsen skrev:
Trøster mig med, at vi var bedst, selv da vi manglede en mand.
Så I var bedst i de 2 sekunder det tog at tage frisparket og score? Han kom jo ind igen, efter scoringen ;)
Men ellers enig. Ikke meget etableret angrebsspil fra vores side, hvor jeres aggressive målmand overraskede os, da vi satsede på at losse bolden over midten så snart vi erobrede den. Men begrænset hvad I havde af afslutninger på trods af, at I havde bolden mest.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Viasat cup

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jan 2014, 14:00

FCM skrev:
Mr. Larsen skrev:
Trøster mig med, at vi var bedst, selv da vi manglede en mand.
Så I var bedst i de 2 sekunder det tog at tage frisparket og score? Han kom jo ind igen, efter scoringen ;)
Men ellers enig. Ikke meget etableret angrebsspil fra vores side, hvor jeres aggressive målmand overraskede os, da vi satsede på at losse bolden over midten så snart vi erobrede den. Men begrænset hvad I havde af afslutninger på trods af, at I havde bolden mest.
Der er sgu lidt svært at holde jer fra at score når i får et frispark 1.5 meter fra målet, men et mål på en billig baggrund, ret hårdt når man tar i betragtning af vi manglede en mand de sidste 2 min af kampen (ca).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Viasat cup

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jan 2014, 14:02

A_Strandfelt skrev:
Mr. Larsen skrev:1-0 til FCM i første kampe.

Lidt ærgeligt, FCM ville intet men Kasper Pedersen dummede sig og tog bolden med hænderne udenfor feltet, hvilket gav et "halvt straffespark" og 2 min til Kasper.

Trøster mig med, at vi var bedst, selv da vi manglede en mand.
KP kom ind straks efter målet, så vi var kun i undertal i det 1½ sekund det tog FCM at score på frispark.
What? jeg er ret sikker på Kasper var den som røg ud i 2 min.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Viasat cup

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jan 2014, 14:02

Mr. Larsen skrev:
FCM skrev:
Mr. Larsen skrev:
Trøster mig med, at vi var bedst, selv da vi manglede en mand.
Så I var bedst i de 2 sekunder det tog at tage frisparket og score? Han kom jo ind igen, efter scoringen ;)
Men ellers enig. Ikke meget etableret angrebsspil fra vores side, hvor jeres aggressive målmand overraskede os, da vi satsede på at losse bolden over midten så snart vi erobrede den. Men begrænset hvad I havde af afslutninger på trods af, at I havde bolden mest.
Der er sgu lidt svært at holde jer fra at score når i får et frispark 1.5 meter fra målet, men et mål på en billig baggrund.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Viasat cup

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. jan 2014, 14:04

Mr. Larsen skrev:
A_Strandfelt skrev:
Mr. Larsen skrev:1-0 til FCM i første kampe.

Lidt ærgeligt, FCM ville intet men Kasper Pedersen dummede sig og tog bolden med hænderne udenfor feltet, hvilket gav et "halvt straffespark" og 2 min til Kasper.

Trøster mig med, at vi var bedst, selv da vi manglede en mand.
KP kom ind straks efter målet, så vi var kun i undertal i det 1½ sekund det tog FCM at score på frispark.
What? jeg er ret sikker på Kasper var den som røg ud i 2 min.
Udvisninger annulleres ved scoringer...men blev Rye ikke vist ud for hans tackling et par minutter før tid? jeg synes da bestemt jeg så to fingre i vejret fra dommeren, selv om det ikke blev nævnt af kommentatorene.

Bortset fra det - hvordan helvede kan man være så tom i knolden at man lige synes man skal fyre det sidste fra nytårsaften af indendørs? Brøndbys fantastiske publikum når da nye højder...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Viasat cup

Indlæg af frederikshavneren » 5. jan 2014, 14:06

Kedelige kampe indtil videre. Det er en stor fejl at der er så mange spillere på banen. Med færre spillere på banen vil kampene blive langt mere underholdende og målrige.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Viasat cup

Indlæg af BoomZ0R » 5. jan 2014, 14:06

Er der ikke en regel der hedder at målmanden ikk må losse over midten eller husker jeg helt galt?

Besvar