Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Kristian » 1. mar 2014, 16:19

Nej men høre tit fra folk at der er så koldt at gå til fodbold lige nu

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. mar 2014, 16:28

Det har jo nærmest været forår i februar, så det kan man da vidst ikke klage over mere.
Det bliver spændende at se Kasper P. fra start og fedt med Dalsgaard i jokerrollen igen.
Det er også betyggende, at Nordjyske Arena er kendt for at have en ganske god bane, som i de seneste år har været bedre end både AGFs og Brøndbys, så AaB burde kunne få deres spil til at flyde.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af frederikshavneren » 1. mar 2014, 16:40

Oldager skrev:Det har jo nærmest været forår i februar, så det kan man da vidst ikke klage over mere.
Det bliver spændende at se Kasper P. fra start og fedt med Dalsgaard i jokerrollen igen.
Det er også betyggende, at Nordjyske Arena er kendt for at have en ganske god bane, som i de seneste år har været bedre end både AGFs og Brøndbys, så AaB burde kunne få deres spil til at flyde.
Aalborg Stadion plejer altid at ha en af landets bedste baner. Jeg har ikke lige tid til at finde linket, men Risgård udtalte for et par dage siden, at banen var meget tung. De trænede en enkelt på communale op til Bøf kampen. Nu har det heldigvis været tørvejr den seneste tid, så det gør formentlig banens beskaffenhed bedre.

Strandfelt
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Strandfelt » 1. mar 2014, 16:53

Hvornår er "Rissi" begyndt at brede sig? Skal vi ikke forsøge at kvæle det hurtigst muligt?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2014, 17:44

Strandfelt skrev:Hvornår er "Rissi" begyndt at brede sig? Skal vi ikke forsøge at kvæle det hurtigst muligt?
Jo tak!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 1. mar 2014, 18:00

Køllen I Møllen skrev:
Strandfelt skrev:Hvornår er "Rissi" begyndt at brede sig? Skal vi ikke forsøge at kvæle det hurtigst muligt?
Jo tak!
RissoOOhhh....fdw
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Buzz Killington » 1. mar 2014, 18:18

Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi Rissi


Rissi
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af 12mand » 1. mar 2014, 19:05

der er for koldt, den bliver vist i tv, der er familie fødselsdag, det er for dyrt, der er ikke nok egne spillere, der er for mange udlændinge på holdet, pølserne er kolde, øllene er varme, øllene er for kolde, man kan kun få den billige ketchup, jeg gider ikke stå op i 90 min, jeg gider ikke sidde ned i 90 min, det er kun mod vestsjælland, det er mod vestsjælland - de er psykopater, konen siger jeg ikke må, jeg har ingen at tage afsted med, det er dårligt fodbold, jeg vil hellere på udebane, der er for langt at køre, jeg kommer først når det virkelig gælder, jeg har ondt i tissekonen, jeg holder med brøndby, der er aldrig stemning på stadion, der er for mange der kun kommer for at drikke øl, der er for mange der bare vil drikke øl og slås, der er for mange der bare vil drikke øl slås og fyre pyro af.

nordjyder har mange undskyldninger for ikke at komme på stadion.
lynge er gud!

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af dyhrmaN » 1. mar 2014, 19:38

12mand skrev:der er for koldt, den bliver vist i tv, der er familie fødselsdag, det er for dyrt, der er ikke nok egne spillere, der er for mange udlændinge på holdet, pølserne er kolde, øllene er varme, øllene er for kolde, man kan kun få den billige ketchup, jeg gider ikke stå op i 90 min, jeg gider ikke sidde ned i 90 min, det er kun mod vestsjælland, det er mod vestsjælland - de er psykopater, konen siger jeg ikke må, jeg har ingen at tage afsted med, det er dårligt fodbold, jeg vil hellere på udebane, der er for langt at køre, jeg kommer først når det virkelig gælder, jeg har ondt i tissekonen, jeg holder med brøndby, der er aldrig stemning på stadion, der er for mange der kun kommer for at drikke øl, der er for mange der bare vil drikke øl og slås, der er for mange der bare vil drikke øl slås og fyre pyro af.

nordjyder har mange undskyldninger for ikke at komme på stadion.
Amen! :thumbsup:
Der er altid en dårlig grund til ikke at tage på stadion!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2014, 20:30

12mand skrev:der er for koldt, den bliver vist i tv, der er familie fødselsdag, det er for dyrt, der er ikke nok egne spillere, der er for mange udlændinge på holdet, pølserne er kolde, øllene er varme, øllene er for kolde, man kan kun få den billige ketchup, jeg gider ikke stå op i 90 min, jeg gider ikke sidde ned i 90 min, det er kun mod vestsjælland, det er mod vestsjælland - de er psykopater, konen siger jeg ikke må, jeg har ingen at tage afsted med, det er dårligt fodbold, jeg vil hellere på udebane, der er for langt at køre, jeg kommer først når det virkelig gælder, jeg har ondt i tissekonen, jeg holder med brøndby, der er aldrig stemning på stadion, der er for mange der kun kommer for at drikke øl, der er for mange der bare vil drikke øl og slås, der er for mange der bare vil drikke øl slås og fyre pyro af.

nordjyder har mange undskyldninger for ikke at komme på stadion.
Det er en forkvaklet gang vrøvl.
Hvad er det for en mærkelig trend der er igang om at nordjyder "svigter"?
AaBs tilskuertal har, stort set, været stabilt de sidste 30 år. Og AaB har lige nøjagtigt det tilskuersnit en by af Aalborgs størrelse skal have.
Hvis I har ondt i kransen over at AaB ikke har 15.000 i snit er det fordi i lever i en drømmeverden. Velkommen ud i virkeligheden. Få ja-hatten på og stop med at sprede dårlig stemning omkring AaBs tilskuere.
Janteloven eksisterer IKKE!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af 12mand » 1. mar 2014, 21:49

Køllen I Møllen skrev:
12mand skrev:der er for koldt, den bliver vist i tv, der er familie fødselsdag, det er for dyrt, der er ikke nok egne spillere, der er for mange udlændinge på holdet, pølserne er kolde, øllene er varme, øllene er for kolde, man kan kun få den billige ketchup, jeg gider ikke stå op i 90 min, jeg gider ikke sidde ned i 90 min, det er kun mod vestsjælland, det er mod vestsjælland - de er psykopater, konen siger jeg ikke må, jeg har ingen at tage afsted med, det er dårligt fodbold, jeg vil hellere på udebane, der er for langt at køre, jeg kommer først når det virkelig gælder, jeg har ondt i tissekonen, jeg holder med brøndby, der er aldrig stemning på stadion, der er for mange der kun kommer for at drikke øl, der er for mange der bare vil drikke øl og slås, der er for mange der bare vil drikke øl slås og fyre pyro af.

nordjyder har mange undskyldninger for ikke at komme på stadion.
Det er en forkvaklet gang vrøvl.
Hvad er det for en mærkelig trend der er igang om at nordjyder "svigter"?
AaBs tilskuertal har, stort set, været stabilt de sidste 30 år. Og AaB har lige nøjagtigt det tilskuersnit en by af Aalborgs størrelse skal have.
Hvis I har ondt i kransen over at AaB ikke har 15.000 i snit er det fordi i lever i en drømmeverden. Velkommen ud i virkeligheden. Få ja-hatten på og stop med at sprede dårlig stemning omkring AaBs tilskuere.
så du synes ikk det er skuffende der ikke kommer flere tilskuere, når man tager spillet, vejret, og at der er mange nordjyske knægte på banen, i betragtning?!
lynge er gud!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2014, 21:59

12mand skrev:
Køllen I Møllen skrev:
12mand skrev:der er for koldt, den bliver vist i tv, der er familie fødselsdag, det er for dyrt, der er ikke nok egne spillere, der er for mange udlændinge på holdet, pølserne er kolde, øllene er varme, øllene er for kolde, man kan kun få den billige ketchup, jeg gider ikke stå op i 90 min, jeg gider ikke sidde ned i 90 min, det er kun mod vestsjælland, det er mod vestsjælland - de er psykopater, konen siger jeg ikke må, jeg har ingen at tage afsted med, det er dårligt fodbold, jeg vil hellere på udebane, der er for langt at køre, jeg kommer først når det virkelig gælder, jeg har ondt i tissekonen, jeg holder med brøndby, der er aldrig stemning på stadion, der er for mange der kun kommer for at drikke øl, der er for mange der bare vil drikke øl og slås, der er for mange der bare vil drikke øl slås og fyre pyro af.

nordjyder har mange undskyldninger for ikke at komme på stadion.
Det er en forkvaklet gang vrøvl.
Hvad er det for en mærkelig trend der er igang om at nordjyder "svigter"?
AaBs tilskuertal har, stort set, været stabilt de sidste 30 år. Og AaB har lige nøjagtigt det tilskuersnit en by af Aalborgs størrelse skal have.
Hvis I har ondt i kransen over at AaB ikke har 15.000 i snit er det fordi i lever i en drømmeverden. Velkommen ud i virkeligheden. Få ja-hatten på og stop med at sprede dårlig stemning omkring AaBs tilskuere.
så du synes ikk det er skuffende der ikke kommer flere tilskuere, når man tager spillet, vejret, og at der er mange nordjyske knægte på banen, i betragtning?!
Skuffende i forhold til hvad? Til FC Barcelona? Til de hold i superligaen vi kan sammenligne os med størrelsesmæssigt?

Jeg vil gerne have flere på stadion hver gang men det er utopi at tro at vi nogensinde får et snit på 15.000. Vi har de tilskuere vi skal have, hverken mere eller mindre.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 1. mar 2014, 22:02

12mand skrev:
Køllen I Møllen skrev:
12mand skrev:der er for koldt, den bliver vist i tv, der er familie fødselsdag, det er for dyrt, der er ikke nok egne spillere, der er for mange udlændinge på holdet, pølserne er kolde, øllene er varme, øllene er for kolde, man kan kun få den billige ketchup, jeg gider ikke stå op i 90 min, jeg gider ikke sidde ned i 90 min, det er kun mod vestsjælland, det er mod vestsjælland - de er psykopater, konen siger jeg ikke må, jeg har ingen at tage afsted med, det er dårligt fodbold, jeg vil hellere på udebane, der er for langt at køre, jeg kommer først når det virkelig gælder, jeg har ondt i tissekonen, jeg holder med brøndby, der er aldrig stemning på stadion, der er for mange der kun kommer for at drikke øl, der er for mange der bare vil drikke øl og slås, der er for mange der bare vil drikke øl slås og fyre pyro af.

nordjyder har mange undskyldninger for ikke at komme på stadion.
Det er en forkvaklet gang vrøvl.
Hvad er det for en mærkelig trend der er igang om at nordjyder "svigter"?
AaBs tilskuertal har, stort set, været stabilt de sidste 30 år. Og AaB har lige nøjagtigt det tilskuersnit en by af Aalborgs størrelse skal have.
Hvis I har ondt i kransen over at AaB ikke har 15.000 i snit er det fordi i lever i en drømmeverden. Velkommen ud i virkeligheden. Få ja-hatten på og stop med at sprede dårlig stemning omkring AaBs tilskuere.
så du synes ikk det er skuffende der ikke kommer flere tilskuere, når man tager spillet, vejret, og at der er mange nordjyske knægte på banen, i betragtning?!
Så må klubben blive bedre til at markedsføre sig, jeg tror stadig priserne er for dyre. Der skal nogen flere pakketilbud til, måske endda også nogen flere aktiviteter før og efter kampene.

Kan man få fat i børne familierne , så begynder det at hjælpe på det. + Du får ungerne ind i en ung alder, det kan forhåbentlig få dem til at forsætte med at komme på stadion når de selv bliver voksne.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Kristian » 1. mar 2014, 22:08

Enig enig med børnefamilierne. Har familie der gerbe vil derud men skal betale 500-700 kr hver gang for at børnene skal med. Det er skandaløst der ikke er familievenlige tilbud på weber tribunen f.eks.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Ham der Emil » 2. mar 2014, 04:39

Enig. Du få gange jeg lokket min kæreste på stadion, syntes jeg bliver dyrt. Kunne ikke forstille mig at skulle betale for 2 voksne og 2 børn plus øl, sodavand, pølser, slik eller hvad nu sådan nogle små spiser/drikker til fodbold kampe nu om dage.
Sådan en tur kan hurtigt løbe op i tusinde kroner+.
Et Hjerte - En Klub

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af tommas jensen » 2. mar 2014, 11:13

Ham der Emil skrev:Enig. Du få gange jeg lokket min kæreste på stadion, syntes jeg bliver dyrt. Kunne ikke forstille mig at skulle betale for 2 voksne og 2 børn plus øl, sodavand, pølser, slik eller hvad nu sådan nogle små spiser/drikker til fodbold kampe nu om dage.
Sådan en tur kan hurtigt løbe op i tusinde kroner+.
Vrøvl pengene går til vores hjerteklub. Personligt har vi 2 sæsonkort efter vi fik barn for 2 år siden er begge kort bibeholdt og fruen har nok set 3 kampe på de sidste sæsoner. men hendes sæsonkort skal da beholdes og når bettepigen bliver stor nok så skal hun helt klart ha et også

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Kristian » 2. mar 2014, 11:26

Tror det er de færreste der gør som dig. Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det. Hvis hun kun har set få kampe de seneste sæsoner så vil det sige at du optager pladsen for andre? eller tager du en anden med hver gang? fint at pengene blir i AaB. Hvis det er siddeplads du har, så synes jeg det er lidt forkert, da rigtig mange ikke kunne få billet mod Viborg i 5-0 kampen fordi weber var udsolgt.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 2. mar 2014, 11:28

tommas jensen skrev:
Ham der Emil skrev:Enig. Du få gange jeg lokket min kæreste på stadion, syntes jeg bliver dyrt. Kunne ikke forstille mig at skulle betale for 2 voksne og 2 børn plus øl, sodavand, pølser, slik eller hvad nu sådan nogle små spiser/drikker til fodbold kampe nu om dage.
Sådan en tur kan hurtigt løbe op i tusinde kroner+.
Vrøvl pengene går til vores hjerteklub. Personligt har vi 2 sæsonkort efter vi fik barn for 2 år siden er begge kort bibeholdt og fruen har nok set 3 kampe på de sidste sæsoner. men hendes sæsonkort skal da beholdes og når bettepigen bliver stor nok så skal hun helt klart ha et også
Du kan sgu selv vrøvle ;)

Hvis du vil ha folk på stadion må man gøre det mere attraktivt, det er i dag for dyrt for børnefamilierne at ta på stadion.

Lad os nu få nogen gode billige pakkeløsninger på plads til familierne, man skal ikke tænke så meget over hvad man tjener pr. Tilskuer, fordi får du flere ind på stadion så kan det opveje det man taber på en pris nedsættelse og det gir i sidste ende flere penge til vores klub :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

ALF
2. div
2. div
Indlæg: 174
Tilmeldt: 18. apr 2006, 10:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af ALF » 2. mar 2014, 11:35

tommas jensen skrev:
Ham der Emil skrev:Enig. Du få gange jeg lokket min kæreste på stadion, syntes jeg bliver dyrt. Kunne ikke forstille mig at skulle betale for 2 voksne og 2 børn plus øl, sodavand, pølser, slik eller hvad nu sådan nogle små spiser/drikker til fodbold kampe nu om dage.
Sådan en tur kan hurtigt løbe op i tusinde kroner+.
Vrøvl pengene går til vores hjerteklub. Personligt har vi 2 sæsonkort efter vi fik barn for 2 år siden er begge kort bibeholdt og fruen har nok set 3 kampe på de sidste sæsoner. men hendes sæsonkort skal da beholdes og når bettepigen bliver stor nok så skal hun helt klart ha et også
Stor repsekt for din generøsitet overfor AaB, men billetpriser til kampene er en helt anden sag - det skal ikke koste en familie 1000 kr. at gå til bold, og afholder formentligt en del fædre i at få set AaB live, og i at give poderne i AaB sjælen. Så lav nu en familepakke, det giver flere folk på lægterne, og måske flere kroner i kassen, og et produkt som sponsormæssigt er mere attraktivt. Men Dig der er så bamhjertige skal da endelig blive ved med at støtte, alt det du kan, hvorfor får svigermor og svigerfar ikke et sæsonkort også :-)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Kristian » 2. mar 2014, 11:41

Det er faktisk situationer som Jensens der får til at efterlyse et system hvor man kan gå ind oå nettet og angive om man har tænkt sig at bruge sine billetter den pågældende kamp.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Besvar