Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Narildsen » 2. mar 2014, 15:39

Pedersen med rigtig gode indgreb so far!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 2. mar 2014, 15:40

andreasaab89 skrev:men får vi 1 mål er kampen også lukket. De har intet at komme med den anden vej. udover lidt dødbolde. tålmodighed
vi skal nok få chancer, vi har allerede haft en del halve + jönssons megachance.
Deres døbolde er nu også som regel ret farlige, så ik for mange af dem tak.

Ellers enig, et AaB førings mål vil få dem længere frem på banen !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 2. mar 2014, 15:46

Frederiksen tager bolden fra Kusk og skyder den 10 meter ved siden af mål bagefter....
Puha han har ikke være heldig idag. Mon han kommer ud i halvlegen.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 2. mar 2014, 15:46

okay, så er det kraftedme ud med den bold mongol til Søren Frederiksen. Om jeg begriber hvorfor Spalvis er sendt på bænken idag, er han skadet eller bare træt?

Så sateme heller Curth fik chancen igen, Søren F har ikke et gram af hverken selvtillid eller talent, han skal til en mindre klub i suppen eller 1 div, ikke noget fo en klub af AaB´s størrelse !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Martino » 2. mar 2014, 15:47

Fint at SF har fået chancen idag, men det lykkes så ikke rigtig og håber han bliver udskiftet her i pausen. Han bringer for lidt.
Så gerne Wichmann ind og så kusk frem. Små kombinationer med stor bevægelighed er vejen frem.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Buzz Killington » 2. mar 2014, 15:49

Mr. Larsen skrev:okay, så er det kraftedme ud med den bold mongol til Søren Frederiksen. Om jeg begriber hvorfor Spalvis er sendt på bænken idag, er han skadet eller bare træt?

Så sateme heller Curth fik chancen igen, Søren F har ikke et gram af hverken selvtillid eller talent, han skal til en mindre klub i suppen eller 1 div, ikke noget fo en klub af AaB´s størrelse !
Den der med at vaere kritisk over for egne spillere samtidig med man forholder sig respektfuldt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Maglau » 2. mar 2014, 15:51

Martino skrev:Fint at SF har fået chancen idag, men det lykkes så ikke rigtig og håber han bliver udskiftet her i pausen. Han bringer for lidt.
Så gerne Wichmann ind og så kusk frem. Små kombinationer med stor bevægelighed er vejen frem.
Jeg er ligeglad med om der bliver skiftet nogen ind bare Frederiksen kommer ud - fårk han er talentløs.
Ellers ok spil men frygter vi løber mod muren og de straffer os på en eller tilfældig dødbold.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 2. mar 2014, 15:52

MHJ skrev:
Mr. Larsen skrev:okay, så er det kraftedme ud med den bold mongol til Søren Frederiksen. Om jeg begriber hvorfor Spalvis er sendt på bænken idag, er han skadet eller bare træt?

Så sateme heller Curth fik chancen igen, Søren F har ikke et gram af hverken selvtillid eller talent, han skal til en mindre klub i suppen eller 1 div, ikke noget fo en klub af AaB´s størrelse !
Den der med at vaere kritisk over for egne spillere samtidig med man forholder sig respektfuldt.
Ja undskyld mit sprog, men damn den mand misbruger rigtig meget når han får mulighederne det er sgu frustrerende at se på i længden, om jeg begriber kent ikke mener vi har bedre alternativer end ham er mig en gåde !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Eksil » 2. mar 2014, 15:52

Skal vi lige huske, at det var SF der lagde et perfekt indlæg, som RJ smed væk?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af limey » 2. mar 2014, 15:56

Vi ser usikre ud bagtil og uskarpe foran. Jeg har en dårlig feeling - prove me wrong!

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af STE » 2. mar 2014, 15:57

Eksil skrev:Skal vi lige huske, at det var SF der lagde et perfekt indlæg, som RJ smed væk?
Hvorfor skal du ødelægge den gode dårlige stemning med ligegyldig fakta?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Buzz Killington » 2. mar 2014, 15:59

Mr. Larsen skrev:
MHJ skrev:
Mr. Larsen skrev:okay, så er det kraftedme ud med den bold mongol til Søren Frederiksen. Om jeg begriber hvorfor Spalvis er sendt på bænken idag, er han skadet eller bare træt?

Så sateme heller Curth fik chancen igen, Søren F har ikke et gram af hverken selvtillid eller talent, han skal til en mindre klub i suppen eller 1 div, ikke noget fo en klub af AaB´s størrelse !
Den der med at vaere kritisk over for egne spillere samtidig med man forholder sig respektfuldt.
Ja undskyld mit sprog, men damn den mand misbruger rigtig meget når han får mulighederne det er sgu frustrerende at se på i længden, om jeg begriber kent ikke mener vi har bedre alternativer end ham er mig en gåde !
Helt enig. Han virker i dag mere som en hindring for vores spil. Derudover har Wurtz ogsaa vaeret helt vaek i dag. Han er for laenge om at spille bolden, og han vaelger alligevel det forkerte. Men alt i alt har Slagelse ramt helt rigtigt med deres taktik, og vi skal haabe paa en smule held, hvis vi skal herfra med mere end 1 point.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Maglau » 2. mar 2014, 15:59

Eksil skrev:Skal vi lige huske, at det var SF der lagde et perfekt indlæg, som RJ smed væk?
Vaaauww jeg kan ikke få luft af begejstring
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af STE » 2. mar 2014, 16:03

Ro på. Der har været optakt til meget godt, og der er 45 minutter endnu.
De står udemærket defensivt, hvilket vel ikke er nogen overraskelse, men det er mange angreb, de skal afbøde - især vores lange direkte løb med bolden, som Kusk og Thomsen har haft et par stykker af, gør ondt på dem.

15-20 minutter endnu med samme opstilling.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af jonas386 » 2. mar 2014, 16:04

Derudover har Wurtz ogsaa vaeret helt vaek i dag
Sådan kan man jo se fodbold så forskelligt, jeg synes Würtz har fungeret godt i dag som centralt omdrejningspunkt. Jeg er enig i han holder bolden for længe i nogle situationer, men det må også være svært med så lidt plads der er som i dag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Maglau » 2. mar 2014, 16:08

STE skrev:Ro på. Der har været optakt til meget godt, og der er 45 minutter endnu.
De står udemærket defensivt, hvilket vel ikke er nogen overraskelse, men det er mange angreb, de skal afbøde - især vores lange direkte løb med bolden, som Kusk og Thomsen har haft et par stykker af, gør ondt på dem.

15-20 minutter endnu med samme opstilling.
Selvom pk har gjort det ok så håber jeg på dalle da det giver vores fløjspil mere bid med udfordringer mod baglinien.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 2. mar 2014, 16:09

Patrick K, gør det sgu fint idag, Dalle får sgu lov til at arbejde for at få sin plads tilbage igen :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 2. mar 2014, 16:12

Smed lige 1000 kr. på 0-0
Kunne få den til odds 3,1 på nuværende tidspunkt. Syntes jeg satme var et godt odds.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af jonas386 » 2. mar 2014, 16:14

Den ender 0-0, vi er for uskarpe foran og der mangler for meget, kan slet ikke se os score idag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd: AaB - Slagelse, søndag d. 2. marts 2014

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. mar 2014, 16:19

Vi skal nok få scoret, spørgsmålet er bare om vi er kommer bagud inden...

Besvar