Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af MrBangDK » 16. mar 2014, 21:33

sulakvelidze skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Jønsson er fandme en klassespiller, man kan se det mere og mer efterhånden som han kommer i endnu bedre form. Bliver giftig i de sidste kampe i foråret, håber der er en sugardaddy i nordjylland der kan se en investering i at kaste nogle millioner efter ham.
Hvad?? Jeg har ellers læst et orakel sige:
Hesten skrev:"Jeg må indrømme at jeg er meget negativ overfor denne transfer. Rasmus Jönsson er en fattig mands Simon Makienok og bestemt ikke en "kreativ oplægger". Han er høj, og det er så det."

Hesten??? Har han ikke forladt debatsiden for længe siden og inden Jönssons ankomst?
Jo, men man skal være utroligt blind for ikke at kunne gennemskue at Hesten er tilbage!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. mar 2014, 21:48

MrBangDK skrev:
sulakvelidze skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Jønsson er fandme en klassespiller, man kan se det mere og mer efterhånden som han kommer i endnu bedre form. Bliver giftig i de sidste kampe i foråret, håber der er en sugardaddy i nordjylland der kan se en investering i at kaste nogle millioner efter ham.
Hvad?? Jeg har ellers læst et orakel sige:
Hesten skrev:"Jeg må indrømme at jeg er meget negativ overfor denne transfer. Rasmus Jönsson er en fattig mands Simon Makienok og bestemt ikke en "kreativ oplægger". Han er høj, og det er så det."

Hesten??? Har han ikke forladt debatsiden for længe siden og inden Jönssons ankomst?
Jo, men man skal være utroligt blind for ikke at kunne gennemskue at Hesten er tilbage!

Det er muligt at Hesten er tilbage, men det var altså "Yankee" der den 9. aug 2013 11:02 skrev de udødelige ord om dagens MoM.

MIt svar var dengang : "Manden er noteret for to A-landskampe og mere end 40 U-landskampe for Sverige. Selvfølgelig er han ikke bare "høj og det er så det", hvad er det for noget idiotisk vrøvl? Kunne man ikke bare glæde sig over at vi har fået tilknyttet en spiller med det potentiale, istedet for at brokke sig over alt og intet uden at tænke på hvad alternativet ville være? Glasset har fandme aldrig været tæt på halvt fyldt på debatsiden."

Det sidste er heldigvis ved at vise sig at være forkert, der er en pænt optimistisk tone herinde for tiden.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af MrBangDK » 16. mar 2014, 21:50

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
sulakvelidze skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Jønsson er fandme en klassespiller, man kan se det mere og mer efterhånden som han kommer i endnu bedre form. Bliver giftig i de sidste kampe i foråret, håber der er en sugardaddy i nordjylland der kan se en investering i at kaste nogle millioner efter ham.
Hvad?? Jeg har ellers læst et orakel sige:
Hesten skrev:"Jeg må indrømme at jeg er meget negativ overfor denne transfer. Rasmus Jönsson er en fattig mands Simon Makienok og bestemt ikke en "kreativ oplægger". Han er høj, og det er så det."

Hesten??? Har han ikke forladt debatsiden for længe siden og inden Jönssons ankomst?
Jo, men man skal være utroligt blind for ikke at kunne gennemskue at Hesten er tilbage!

Det er muligt at Hesten er tilbage, men det var altså "Yankee" der den 9. aug 2013 11:02 skrev de udødelige ord om dagens MoM.

MIt svar var dengang : "Manden er noteret for to A-landskampe og mere end 40 U-landskampe for Sverige. Selvfølgelig er han ikke bare "høj og det er så det", hvad er det for noget idiotisk vrøvl? Kunne man ikke bare glæde sig over at vi har fået tilknyttet en spiller med det potentiale, istedet for at brokke sig over alt og intet uden at tænke på hvad alternativet ville være? Glasset har fandme aldrig været tæt på halvt fyldt på debatsiden."

Det sidste er heldigvis ved at vise sig at være forkert, der er en pænt optimistisk tone herinde for tiden.
Sorry - det lød blot som en Hesten kommentar!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Klaus » 16. mar 2014, 22:00

Traaddaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fantastisk tur hjem, fantastisk sejr, fantastisk fight, fantastiske AaB. Det her er sådan en dag, men er stolt af sit hold. Ja, vi har før spillet bedre, men hold da kæft hvor blev der kæmpet igennem i dag... :aabfan:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Buzz Killington » 16. mar 2014, 22:17

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Klaus » 16. mar 2014, 22:26

Og så har vi helt glemt at glæde os over, at vi har rundens højeste tilskuertal. Det er vist ved at være nogle år siden det er sket. Noget andet er, at jeg godt kan undre mig lidt over, hvor de godt 2000 vi mangler i at have totalt udsolgt skal være. Buret manglede måske 500 og det samme på Weber og Enggaard. Men jeg vil nu nødigt have stoppet ret mange flere ind på Spar Nord :-)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af frederikshavneren » 16. mar 2014, 23:03

Fantastisk sejr, det var for vildt! Sikke et drama. Tror at jeg blev et par år ældre mod slutningen af kampen, det var en kæmpe gyser. Kampen var en rigtig topkamp med en masse fight og hårde dueller. Kønt var det ik hele tiden og teknisk var der mange fejl fra begge hold, men vigtigst af alt: Vi vandt :aabfan:

Super runde. Vi haler kraftigt ind på Midtjylland, FCK smider point i Haderslev, mens de store trusler fra forårets komethold Brøndby og Esbjerg ødelægger det for hinanden med remis på vestkysten :D Alt i alt en rigtig god weekend for AaB!

Jeg var positivt overrasket over tilskuertallet. 11.500 var flere end jeg havde turde håbe på. Som mange andre også har skrevet så var Jönsson super god i dag. Også stor ros til holdet for, at stå godt imod FCMs mange dødbolde og stærke fysik. Endelig stor ros til Nicolai, det var en vild redning han havde på Dunkens hovedstød.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Kasper » 17. mar 2014, 00:30

Klaus skrev:Og så har vi helt glemt at glæde os over, at vi har rundens højeste tilskuertal. Det er vist ved at være nogle år siden det er sket. Noget andet er, at jeg godt kan undre mig lidt over, hvor de godt 2000 vi mangler i at have totalt udsolgt skal være. Buret manglede måske 500 og det samme på Weber og Enggaard. Men jeg vil nu nødigt have stoppet ret mange flere ind på Spar Nord :-)
Jo flere, jo bedre ;) Fornøjelse at mærke betonen hoppe igen!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af MrBangDK » 17. mar 2014, 05:58

frederikshavneren skrev:Fantastisk sejr, det var for vildt! Sikke et drama. Tror at jeg blev et par år ældre mod slutningen af kampen, det var en kæmpe gyser. Kampen var en rigtig topkamp med en masse fight og hårde dueller. Kønt var det ik hele tiden og teknisk var der mange fejl fra begge hold, men vigtigst af alt: Vi vandt :aabfan:

Super runde. Vi haler kraftigt ind på Midtjylland, FCK smider point i Haderslev, mens de store trusler fra forårets komethold Brøndby og Esbjerg ødelægger det for hinanden med remis på vestkysten :D Alt i alt en rigtig god weekend for AaB!

Jeg var positivt overrasket over tilskuertallet. 11.500 var flere end jeg havde turde håbe på. Som mange andre også har skrevet så var Jönsson super god i dag. Også stor ros til holdet for, at stå godt imod FCMs mange dødbolde og stærke fysik. Endelig stor ros til Nicolai, det var en vild redning han havde på Dunkens hovedstød.
Pudsigt... Nogle sider tilbage ville alt under 12.000 være en kæmpe fiasko og du ville være dybt bekymret!
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af frederikshavneren » 17. mar 2014, 06:58

MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev:Fantastisk sejr, det var for vildt! Sikke et drama. Tror at jeg blev et par år ældre mod slutningen af kampen, det var en kæmpe gyser. Kampen var en rigtig topkamp med en masse fight og hårde dueller. Kønt var det ik hele tiden og teknisk var der mange fejl fra begge hold, men vigtigst af alt: Vi vandt :aabfan:

Super runde. Vi haler kraftigt ind på Midtjylland, FCK smider point i Haderslev, mens de store trusler fra forårets komethold Brøndby og Esbjerg ødelægger det for hinanden med remis på vestkysten :D Alt i alt en rigtig god weekend for AaB!

Jeg var positivt overrasket over tilskuertallet. 11.500 var flere end jeg havde turde håbe på. Som mange andre også har skrevet så var Jönsson super god i dag. Også stor ros til holdet for, at stå godt imod FCMs mange dødbolde og stærke fysik. Endelig stor ros til Nicolai, det var en vild redning han havde på Dunkens hovedstød.
Pudsigt... Nogle sider tilbage ville alt under 12.000 være en kæmpe fiasko og du ville være dybt bekymret!
Så misforstod du mit tidligere indlæg. Jeg skrev at det ville være fantastisk hvis der kom 12.000 tilskuere, men realistisk set så vidste jeg godt at der ikke ville komme så mange på stadion. Rundede vi de magiske 10.000 ville det være flot!
Derfor var gårsdagens fremmøde bedre end ventet.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af MrBangDK » 17. mar 2014, 07:17

frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev:Fantastisk sejr, det var for vildt! Sikke et drama. Tror at jeg blev et par år ældre mod slutningen af kampen, det var en kæmpe gyser. Kampen var en rigtig topkamp med en masse fight og hårde dueller. Kønt var det ik hele tiden og teknisk var der mange fejl fra begge hold, men vigtigst af alt: Vi vandt :aabfan:

Super runde. Vi haler kraftigt ind på Midtjylland, FCK smider point i Haderslev, mens de store trusler fra forårets komethold Brøndby og Esbjerg ødelægger det for hinanden med remis på vestkysten :D Alt i alt en rigtig god weekend for AaB!

Jeg var positivt overrasket over tilskuertallet. 11.500 var flere end jeg havde turde håbe på. Som mange andre også har skrevet så var Jönsson super god i dag. Også stor ros til holdet for, at stå godt imod FCMs mange dødbolde og stærke fysik. Endelig stor ros til Nicolai, det var en vild redning han havde på Dunkens hovedstød.
Pudsigt... Nogle sider tilbage ville alt under 12.000 være en kæmpe fiasko og du ville være dybt bekymret!
Så misforstod du mit tidligere indlæg. Jeg skrev at det ville være fantastisk hvis der kom 12.000 tilskuere, men realistisk set så vidste jeg godt at der ikke ville komme så mange på stadion. Rundede vi de magiske 10.000 ville det være flot!
Derfor var gårsdagens fremmøde bedre end ventet.
ok - så man skal tolke dine indlæg I stedet for at læse dem?
Frederikshavneren skrev:Topkampen/Guldkampen på søndag bør trække fuldt hus (13.800) tilskuere, men jvf. "tilskuerkrisetråden" så har AaB dårlig fat i det nordjyske publikum. Der bliver desværre ikke fuldt hus, men alt under 12.000 tilskuere bør være en stor skuffelse.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Sven Tveskæg » 17. mar 2014, 07:48

*Juntamode on* Mr. Bang - kan du ikke prøve at komme med konstruktive indlæg fremfor din evindelige stikpiller til alt og alle? *Juntamode off*

Fantastisk kamp i går med kanon resultat!! :cheers:
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af MrBangDK » 17. mar 2014, 07:59

Sven Tveskæg skrev:*Juntamode on* Mr. Bang - kan du ikke prøve at komme med konstruktive indlæg fremfor din evindelige stikpiller til alt og alle? *Juntamode off*

Fantastisk kamp i går med kanon resultat!! :cheers:
Jo - skal prøve!! :|
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 618
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Frank Buck » 17. mar 2014, 08:28

Dejlig kamp, dejligt resultat og i det hele taget en fantastisk weekend i Superligaen! :aabfan:

Det jeg bed mærke i ved gårsdagens kamp (ud over det dejlige resultat) var, at FCM forsøgte at stresse vores spillere med meget aggressivt pres på bold-holderen, hvilket vi tidligere har givet os problemer.
I går virkede det i de første 10 minutter, hvor vi så lidt usikre ud. Efter 20 minutter var der en grafik der viste afleveringsnøjagtighed og i den statistik lå AaB med lidt over 70% nøjagtighed, mens FCM var nede omkring 50%. Så selv under pres, formåede spillerne altså at holde overblik og lægge præcise afleveringer og det tror jeg er grunden til at vi forholdsvist hurtigt kom ud af det pres igen. Meget positivt at det ser ud til at vi har fået kål på et af de problemer vi har haft. Så mangler vi bare at få styr på de hold der parkerer bussen foran eget mål, og så begynder det da for alvor at se godt ud :)

Iøvrigt plus til Risgård og Würtz i går. De styrede den midtbane med hård hånd og var suveræne. Et lille minus til Thomsen, som jeg synes spillede en ret anonym kamp under hans sædvanlige standard. Han kommer forhåbentlig stærkt tilbage næste weekend. :)
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Flower » 17. mar 2014, 08:49

frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev:Fantastisk sejr, det var for vildt! Sikke et drama. Tror at jeg blev et par år ældre mod slutningen af kampen, det var en kæmpe gyser. Kampen var en rigtig topkamp med en masse fight og hårde dueller. Kønt var det ik hele tiden og teknisk var der mange fejl fra begge hold, men vigtigst af alt: Vi vandt :aabfan:

Super runde. Vi haler kraftigt ind på Midtjylland, FCK smider point i Haderslev, mens de store trusler fra forårets komethold Brøndby og Esbjerg ødelægger det for hinanden med remis på vestkysten :D Alt i alt en rigtig god weekend for AaB!

Jeg var positivt overrasket over tilskuertallet. 11.500 var flere end jeg havde turde håbe på. Som mange andre også har skrevet så var Jönsson super god i dag. Også stor ros til holdet for, at stå godt imod FCMs mange dødbolde og stærke fysik. Endelig stor ros til Nicolai, det var en vild redning han havde på Dunkens hovedstød.
Pudsigt... Nogle sider tilbage ville alt under 12.000 være en kæmpe fiasko og du ville være dybt bekymret!
Så misforstod du mit tidligere indlæg. Jeg skrev at det ville være fantastisk hvis der kom 12.000 tilskuere, men realistisk set så vidste jeg godt at der ikke ville komme så mange på stadion. Rundede vi de magiske 10.000 ville det være flot!
Derfor var gårsdagens fremmøde bedre end ventet.
Frederikshavneren skrev:Topkampen/Guldkampen på søndag bør trække fuldt hus (13.800) tilskuere, men jvf. "tilskuerkrisetråden" så har AaB dårlig fat i det nordjyske publikum. Der bliver desværre ikke fuldt hus, men alt under 12.000 tilskuere bør være en stor skuffelse.
Billede
- Winning doesn't really matter as long as you win.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af BoomZ0R » 17. mar 2014, 09:09

Manden fik måske udtrykt sig lidt mere kritisk end han egentlig mente det til at starte med. Det har vi vist alle gjort før. Kan vi lade den ligge og i stedet glæde os over drengene? :-D

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af FlæskeFrank » 17. mar 2014, 09:39

Zee skrev:Manden fik måske udtrykt sig lidt mere kritisk end han egentlig mente det til at starte med. Det har vi vist alle gjort før. Kan vi lade den ligge og i stedet glæde os over drengene? :-D
Egentlig ikke. Frederikshavneren går det mange gør(desværre), nemlig maler fanden på væggen og så når netop deres dommedagsprofeti ikke bliver til virkelighed, så løber de skrigende bort fra deres eget udsagn. Vi andre bruger altså energi og tid på at forsvare AaB mod deres påstande(som de så ikke vil stå ved.

Den kommende uge kommer udtalelserne "Det er typisk AaB, at nu har de chancen for at lave noget stort, så bommer de mod et lille hold" eller "AaB starter altid de hold, som er i en dårlig stime". Det sidste kan jeg simpelthen ikke finde belæg for de sidste mange år, men den kommer alligevel.

Men vedrørende søndagens kamp, så var det større end et Kinderæg. Vi vandt en topkamp, vi samlede mange tilskuere, kampen var spændende jævnfør kommentatorerne. Det var tre styks.

Men endnu bedre. Match of the Week var ifølge overskrifterne røvkedelig 0-0. Så en rigtig god runde for os.
- FlæskeFrank

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af Remark » 17. mar 2014, 09:49

Vidunderligt. Det er seks år siden, vi senest har haft en så god sæson. Det ender med medaljer.

Jeg vil gerne fremhæve målmand Larsen. Sikke en udvikling efterhånden. Redningen på Duncan var jo en matchvinderredning, i stil med Stenild i Viborg. Han har fået tid til at udvikle sig, og hvis vil havde en anden landstræner burde han være inde i varmen.

Tilskuermæssigt er den såkaldte krise vist ovre. Flot tal, også i betragtning af, at 2.000 valgte Gigantium til en kamp mod Grødovre på stort set samme tidspunkt. Det er vel ikke usandsynligt, at de sidste fem kampe bliver set af femcifrede tal.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af astonvilla » 17. mar 2014, 09:51

Jeg havde ikke regnet med en sejr i går - og jeg havde ikke i min vildeste fantasi set at vi skulle spille til nul mod Midtjyderne.

Fantastisk indsats hele vejen igennem.
Og smukt at se hvorledes vi spiller os ud af det helt enorme fysiske pres som de lagde på os de første 10-15 min af hver halvleg. Det var meget tydeligt at det tappede dem for kræfter og at vi derefter kunne kontollere spillet den resterende tid.
Flot, jungs.

Tja, Risgaard er jo nok mom - men han er godt nok skarpt forfulgt at, pimært, unge Larsen inde i målet.
Jeg har lige set højdepunkter på AaBSport, og hans redning på Dunkens hovedstød kan jo ikke ses for ofte. Smukt. Og stor ro over overblik.
Flot at spille til nul.

Derudover tror jeg aldrig jeg har set Würtz bedre end han er lige nu. Han VIL bare. Det er så tydeligt. Fantastisk kamp af ham.

Vores 2 backs spiller også fantastisk - og Ahlmanns oplæg er jo gennemsyret af klasse. Og så elsker jeg bare PKs totalt vanvittige raid efter bolden i de sidste sekunder (hvor Løssel er med fremme). PK må jo nødvendigvis være meget træt på det tidspunkt - men spææææner efter den som en besat. Love it!

Det var tydeligt de havde enormt fokus på Thomsen og Kusk - det virkede til de havde talt rigtig meget om det i det taktiske oplæg...meeen så smutter Risgaard da bare igennem og afgør. Fantastisk.

Det var pisse koldt - men man var alligevel varm det meste af kampen.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 16. marts 2014

Indlæg af doukas » 17. mar 2014, 10:09

FANTASTISK kamp i går - hold kæft hvor var det fucking fedt! Er lige vågnet af en 12-hestes brandert.

Kan ikke sætte en finger på spillet i går, bortset fra jeg ikke var helt tryg når Thelander havde bolden, og synes også Thomsen så lidt skidt nu, både med teknik og afleveringer.

Men hold da op, når der så mange mennesker på stadion, så er det nærmest umuligt at få tørt eller vådt i boderne pga. kø, det var næsten ikke til at komme frem eller tilbage, hvilket i og for sig er fedt :D . Synes ledelsen bør overveje, at når der er en chance for at tilskuertallet kommer op over de 10.000, så send nogle sælgere rundt med øl og vand, tror dette ville kunne skabe noget mersalg, ja det er lige før man savnede den gode gamle slik/is vogn der kørte rundt langs banden i de gamle dage.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar