Stadionkapacitet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. mar 2014, 13:57

Det ville være altødelæggende for fodbolden i Aalborg at flytte stadion ud af byen.
Charmen, atmosfæren, transportmuligheder mm vil gå tabt.
Det må simpelthen aldrig ske.
Janteloven eksisterer IKKE!

seamann

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af seamann » 17. mar 2014, 14:07

Køllen I Møllen skrev:Det ville være altødelæggende for fodbolden i Aalborg at flytte stadion ud af byen.
Charmen, atmosfæren, transportmuligheder mm vil gå tabt.
Det må simpelthen aldrig ske.
Jeg hører så ikke til dem, der syntes stadion er voldsomt charmerende, de var ikke heldige med ombygningen.
Men det kan jo være at det hjælper på trafikforholdene med en 3. Limfjorsforbindelse...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af thomasjn » 17. mar 2014, 14:40

Det er vel sådan lidt 50-50 med placeringen.

Jeg syntes personligt, at det var fedt med et stadion midt i byen, da jeg boede i Aalborg. Man kunne gå derhen og der var gode muligheder for opvarmning inden eller bytur efter kampen. Omvendt er det lidt pain in the ass når man f.eks. kommer udenbys fra i bil. Det tager en krig at komme ud igen.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af sulakvelidze » 17. mar 2014, 14:43

Det stadion ligger, hvor det skal. Man kunne dog med fordel overveje at jævne nogle nabohuse med jorden for af skabe mere plads.

Mere seriøst: Var der dengang i 90'erne ikke tale om nogle få genstridige naboer, der gjorde en sag ud af det og førte alles sag uden nødvendigvis at have den vilde opbakning i nærområdet? Jeg mindes ikke noget med utilfredse borgermøder og protestaktioner, men kan sagtens huske forkert. Men hvis der var tale om nogle få krakilere: Bor de der stadig og har området samme holdning til højden på endetribunerne som dengang?

Egentlig utroligt, at andre borgere oplever deres område blive martret af store nybyggerier, indkøbscentre, motorveje og lignende - og så må et fodboldstadion af beskeden størrelse i Danmarks fjerdestørste by ikke have endetribuner i samme højde som sidetribunerne.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. mar 2014, 14:59

seamann skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det ville være altødelæggende for fodbolden i Aalborg at flytte stadion ud af byen.
Charmen, atmosfæren, transportmuligheder mm vil gå tabt.
Det må simpelthen aldrig ske.
Jeg hører så ikke til dem, der syntes stadion er voldsomt charmerende, de var ikke heldige med ombygningen.
Men det kan jo være at det hjælper på trafikforholdene med en 3. Limfjorsforbindelse...
Man kan også bare vente 10-20 min. før man sætter sig ind i sin bil, så er trafikken som regel allerede tålelig. Alternativt kan man vælge at bosætte sig på den "rigtige" side af fjorden ;)

Hvad angår stadions udseende er det vel en smagssag. Jeg synes personligt godt om at man er gået lidt udenfor normen, og har bygget et stadion som ikke bare er en kedelig firkantet klods at se på udefra. At det så havde været betydeligt bedre, hvis ikke man havde været tvunget til at droppe overbygningerne på endetribunerne, og havde droppet betonklodserne til boderne i hjørnerne er en anden snak.

Men iøvrigt skal stadion selvfølgelig ligge præcist hvor det ligger, det bør slet ikke være til diskussion, jeg er helt enig med Køllen.

Derudover skal man også huske på at tusindvis af folk i dag kommer gående til stadion, og hvis man flytter det udenfor byen, vil man sandsynligvis skulle finde parkeringspladser til den stor del af disse også. Vi har desuden efter min mening overhovedet ikke nogen steder i Aalborgområdet, som har en trafikmæssig infrastruktur som vil være gearet til at kunne afvikle så store trafikmængder. Ved Gigantium vil man f.eks. skulle have alle biler enten direkte på motorvejen i sydgående eller nordgående, eller på tværs af motorvejen, mod centrum og Himmerland... for slet ikke at snakke om hvor meget flaskehals der altid vil være fra én stor parkeringsplads med op mod 10.000 pladser. Det ville give mindst lige så store problemer som i dag, hvor der trods alt er mange veje væk fra de steder folk nu engang parkerer.

Vil man gøre det nemmere for folk som kommer f.eks. nordfra i bil, mener jeg snarere at aftaler med de lettere tilgængelige parkeringspladser og parkeringshuse kombineret med direkte transport til og fra stadion dertil, ville være en god løsning. Det ville dog selvfølgelig både være et sats og en stor opgave. Men jeg kunne nu godt se en pakkeløsning med parkeringsafgift, transport fra parkering direkte til og fra stadion, og indgangsbillet til kampen, som en ret spændende tankegang.

Problemet er bare ikke stort nok til at folk vil betale ekstra for at undgå den smule problemer der er.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3166
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Gnu » 17. mar 2014, 15:03

jonas386 skrev:Hvad var ideen i øvrigt at placere stadion i Vestbyen, der burde da være steder der var bedre egnet, og mere tilskuervenlige. Som det er nu er det et helvede at komme fra stadion hvis man er i bil efter en kamp.
Klassisk nordjysk. Man skal køre til alt, og familiecontaineren skal kunne parkeres (gratis) direkte op ad sidelinjen. Og når vi skal hjem igen, så skal vi fandme have en firesporet motorvej, så vi kan give den gas. Kællingen venter jo derhjemme med medister.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10651
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af jonas386 » 17. mar 2014, 15:19

Gnu skrev:
jonas386 skrev:Hvad var ideen i øvrigt at placere stadion i Vestbyen, der burde da være steder der var bedre egnet, og mere tilskuervenlige. Som det er nu er det et helvede at komme fra stadion hvis man er i bil efter en kamp.
Klassisk nordjysk. Man skal køre til alt, og familiecontaineren skal kunne parkeres (gratis) direkte op ad sidelinjen. Og når vi skal hjem igen, så skal vi fandme have en firesporet motorvej, så vi kan give den gas. Kællingen venter jo derhjemme med medister.
Sådan var det nu ikke ment, mere at det er besværligt, og at det, som en anden også nævner, giver ikke mening at det ligger i et villakvarter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af astonvilla » 17. mar 2014, 15:25

Alle som mener det er et trafikalt nightmare at komme til og fra Stadion, SKAL simpelthen komme ud og se lidt mere til Verdenen omkring os.

Når man har fået sig sat ind i bilen tager det jo maximalt 10 min før man er væk fra al trafik omkring Vestbyen.
Bienvenu Bassogog!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Maglau » 17. mar 2014, 15:31

jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Hvad var ideen i øvrigt at placere stadion i Vestbyen, der burde da være steder der var bedre egnet, og mere tilskuervenlige. Som det er nu er det et helvede at komme fra stadion hvis man er i bil efter en kamp.
Klassisk nordjysk. Man skal køre til alt, og familiecontaineren skal kunne parkeres (gratis) direkte op ad sidelinjen. Og når vi skal hjem igen, så skal vi fandme have en firesporet motorvej, så vi kan give den gas. Kællingen venter jo derhjemme med medister.
Sådan var det nu ikke ment, mere at det er besværligt, og at det, som en anden også nævner, giver ikke mening at det ligger i et villakvarter.
Jamen det gør stadion i Århus, Odense, Randers, Parken (tildels) og mange andre steder f.eks Anfield, Emirates, Goodison.
Det da fantastisk mening, hvis man vil skabe atmosfære og sikre at alle kan komme til og fra ved gå, cykle, med bus eller sågar i bil.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

seamann

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af seamann » 17. mar 2014, 15:37

Som tidligere nævnt - enig I der ikke er skyggen af et trafikproblem i beliggenheden. Men stadion er altså frygteligt umoderne og kan pga beliggenheden ikke udnyttes til andre arrangementer end 16/17 fodboldkampe om året.
Et nyt moderne stadion - hvor pladsen er til det - er at foretrække. Og det bliver der nok penge til om en anden 20-30 år, medmindre onsdagens fødselar (hip hurra, Per bliver 60) handler lidt.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3166
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Gnu » 17. mar 2014, 15:55

jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Hvad var ideen i øvrigt at placere stadion i Vestbyen, der burde da være steder der var bedre egnet, og mere tilskuervenlige. Som det er nu er det et helvede at komme fra stadion hvis man er i bil efter en kamp.
Klassisk nordjysk. Man skal køre til alt, og familiecontaineren skal kunne parkeres (gratis) direkte op ad sidelinjen. Og når vi skal hjem igen, så skal vi fandme have en firesporet motorvej, så vi kan give den gas. Kællingen venter jo derhjemme med medister.
Sådan var det nu ikke ment, mere at det er besværligt, og at det, som en anden også nævner, giver ikke mening at det ligger i et villakvarter.
Lige præcis. Klassisk nordjysk. "Det er besvææææærligt."
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. mar 2014, 15:58

seamann skrev:Som tidligere nævnt - enig I der ikke er skyggen af et trafikproblem i beliggenheden. Men stadion er altså frygteligt umoderne og kan pga beliggenheden ikke udnyttes til andre arrangementer end 16/17 fodboldkampe om året.
Et nyt moderne stadion - hvor pladsen er til det - er at foretrække. Og det bliver der nok penge til om en anden 20-30 år, medmindre onsdagens fødselar (hip hurra, Per bliver 60) handler lidt.
Jeg tvivler på der er nogen som helst form for økonomi i at bruge fodboldstadions til koncerter eller lignende - er det ikke kun Parken som i videre udstrækning benyttes til den slags i dag?

Hvordan synes du stadion er umoderne iøvrigt? Den er jeg ikke helt med på.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10651
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af jonas386 » 17. mar 2014, 16:11

Gnu skrev:
jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Hvad var ideen i øvrigt at placere stadion i Vestbyen, der burde da være steder der var bedre egnet, og mere tilskuervenlige. Som det er nu er det et helvede at komme fra stadion hvis man er i bil efter en kamp.
Klassisk nordjysk. Man skal køre til alt, og familiecontaineren skal kunne parkeres (gratis) direkte op ad sidelinjen. Og når vi skal hjem igen, så skal vi fandme have en firesporet motorvej, så vi kan give den gas. Kællingen venter jo derhjemme med medister.
Sådan var det nu ikke ment, mere at det er besværligt, og at det, som en anden også nævner, giver ikke mening at det ligger i et villakvarter.
Lige præcis. Klassisk nordjysk. "Det er besvææææærligt."
Jeg kører ikke selv bil, så for mig er det ikke så vigtigt, men jeg ved at folk der kører i bil ofte har problemer med parkering og at komme fra stadion igen. Jo nemmere det er at komme til og fra stadion, jo større sandsynlighed er der altså også for at folk tager på stadion lidt oftere.
Jeg synes det er fint stadion ligger inde i byen fremfor udenfor, men det betyder jo ikke at der overhovedet ikke kan være nogle problemer, og at man blot vil brokke sig hvis man mener der er noget galt.

Noget helt andet, jeg så planerne for det nye stadion i Køge, mener jeg det var, her vil man lave parkeringspladser under stadion, det virker egentlig som en god ide.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. mar 2014, 16:20

Det eneste der ikke giver mening ved Aalborg Stadion, er de lorte ligusterfascister der har købt deres småborgerlige parceldrøm lige op af et fodboldstadion, for så at bruge alt deres håbløse middelmådighed på at brokke sig over at der sørme er mennesker der tillader sig at bruge selvsamme stadion. Gid fanden havde dem. Jeg har været til flere kampe på Emirates stadion, og selvom vi taler ultra moderne stadion med alt hvad der hører til, så ligger det fandme midt i et kvarter af rækkehuse, og er totalt umuligt at komme til på andre måder end med det offentlige. Resultatet er så bare at dem som bor tæt på stadion sætter boder op hvor de sælger øl, hotdogs, ulækre burgere og billige halstørklæder. Så flere timer inden kampen summer gaderne af forventning og fodboldglæde, og det er sgu næsten det største ved hele oplevelsen. At man kan være AaB fan og ikke se det totalt lækre, men samtidigt osse uudnyttede potentiale, ved at have et stadion som ligger inde i byen istedet for på en pløjemark ved en omfartsvej, er mig totalt ubegribeligt. Jeg vil ikke sige typisk nordjysk, for man ser jo samme hjernedøde tendens alle steder, med storcentre og andet hæsligt lort. Jeg er med andre ord imod at flytte stadion.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3166
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Gnu » 17. mar 2014, 16:52

jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Hvad var ideen i øvrigt at placere stadion i Vestbyen, der burde da være steder der var bedre egnet, og mere tilskuervenlige. Som det er nu er det et helvede at komme fra stadion hvis man er i bil efter en kamp.
Klassisk nordjysk. Man skal køre til alt, og familiecontaineren skal kunne parkeres (gratis) direkte op ad sidelinjen. Og når vi skal hjem igen, så skal vi fandme have en firesporet motorvej, så vi kan give den gas. Kællingen venter jo derhjemme med medister.
Sådan var det nu ikke ment, mere at det er besværligt, og at det, som en anden også nævner, giver ikke mening at det ligger i et villakvarter.
Lige præcis. Klassisk nordjysk. "Det er besvææææærligt."
Jeg kører ikke selv bil, så for mig er det ikke så vigtigt, men jeg ved at folk der kører i bil ofte har problemer med parkering og at komme fra stadion igen. Jo nemmere det er at komme til og fra stadion, jo større sandsynlighed er der altså også for at folk tager på stadion lidt oftere.
Jeg synes det er fint stadion ligger inde i byen fremfor udenfor, men det betyder jo ikke at der overhovedet ikke kan være nogle problemer, og at man blot vil brokke sig hvis man mener der er noget galt.

Noget helt andet, jeg så planerne for det nye stadion i Køge, mener jeg det var, her vil man lave parkeringspladser under stadion, det virker egentlig som en god ide.
Det er simpelthen ikke rigtigt, bette jonas. Man kan uden problemer parkere fem-syv minutters gang fra stadion, og som en anden har nævnt i tråden: Vent ved at sætte dig i øsen til 10-20 minutter efter slutfløjt, så er trafikken væk.

Det eneste problem er den klassiske nordjyske brok om, at det er så skide besværligt. For det er det ikke.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af abbifar » 17. mar 2014, 18:35

Enig, der er ingen trafikale problemer. Jeg kører fra Herning (eller rettere lidt sydfra Herning) til stadion til hver eneste hjemmekamp og ankommer gerne en time før for at få lidt stemning med før kampen. Jeg har aldrig parkeret længere væk end MAKS. 10 min gang - og som oftest markant tættere på.

På vej væk fra stadion er der heller ingen problemer - i går var jeg på motorvejen 13 minutter efter jeg havde sat mig ind i bilen. Det er sgu ikke så galt.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af frederikshavneren » 17. mar 2014, 23:33

doukas skrev:
seamann skrev:
jonas386 skrev:Hvad var ideen i øvrigt at placere stadion i Vestbyen, der burde da være steder der var bedre egnet, og mere tilskuervenlige. Som det er nu er det et helvede at komme fra stadion hvis man er i bil efter en kamp.
Sludder - det går nemt og smertefrit. Faktisk nemmere end fra Gigantium. Men derudover har du ret - det er hjernedødt at ligge stadion ude i et villakvarter.
Hellere det, end det ligger ude ved en eller anden dødsyg indfaldsvej/motorvej. Det har i høj grad sin charme, at stadion ligger hvor det ligger. Og sådan skal det blive ved med at være. Punktum
Aalborg Stadion ligger unikt. Jeg mener at Aalborg Stadion har landets bedste beliggenhed. Stadions som ligger i en skov/park (Århus, Silkeborg, Parken) eller på en pløjemark (FCM) det er da trist.

Stadions beliggenhed i Vestbyen er super. I min optik kan det ik være bedre. Det har en stor charme at stadion er placeret i byen. Tænk bare på når tilskuere på store kampdage kommer væltende ad Reberbansgade (god mulighed for at proviantere) og Kastetvej (god mulighed for at slukke tørsten).

Jeg kommer også til at tænke på Niels Chr. Holmstrøm i denne forbindelse. Jeg var helt oppe og køre i sensommeren 2008 efter 5-0 sejren over Modrica. Da jeg kom hjem fra stadion genså jeg kampen på tv. Holmstrøm var medkommentator og snakkede inden kampen om, at stadions direkte (øst-vest) placering kunne få stor indflydelse på kampen pga. en skarp sol.
Heldigvis vandt AaB lodtrækningen og drog nytte af det i 1. halvleg. Hvis jeg husker rigtigt nævnte Holmstrøm, at Aalborg Stadion er landets eneste der er direkte placeret øst-vest (endetribunerne).

Holmstrøm var en enormt arrogant sportschef, men jeg savner ham som medkommentator. Her var han rigtig dygtig og skarp i sine analyser. Derudover ønskede han inderligt alle danske hold, det bedste når de spillede europæisk (han kommenterede bl.a. vores kampe på White Hart Lane og i Sarajevo).

Jeg er lykkelig for at stadion ikke er placeret på en pløjemark ved Gigantium. Området er trist og fuldstændig afsondret fra byen. Mulighederne for at proviantere eller tage på værtshus, er også totalt fraværende. Til en kamp som i går ville trafikken bryde sammen da Gigantium området slet ikke er gearet til store arrangementer.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3842
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Gentleman Finn » 18. mar 2014, 14:06

Placeringen af stadion skal der ikke pilles ved, det ville være et selvmål af dimensioner af flytte den særlige stemning der er på kampdage. Forhåbentligt, hvis vi i fremtiden gerne vil bygge på stadion, så er der ikke samme modstand som der var engang. Husker det dog som at flertallet intet havde imod ombygningen men at et par særlinge modsatte sig det.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af Remark » 18. mar 2014, 14:37

Gentleman Finn skrev:Placeringen af stadion skal der ikke pilles ved, det ville være et selvmål af dimensioner af flytte den særlige stemning der er på kampdage. Forhåbentligt, hvis vi i fremtiden gerne vil bygge på stadion, så er der ikke samme modstand som der var engang. Husker det dog som at flertallet intet havde imod ombygningen men at et par særlinge modsatte sig det.
De særlige var partiet SF og så naboerne, der frygtede for solen i deres haver. Hertil skal vist også tillægges Harald Jensens testamente, der betyder, at stadion skal være offentligt og at AaB dermed ikke selv kan eje stadion og bestemme fx sædevalg og score hele entreindtægten frem for som i dag at betale leje.

Men enig, det vil da være en drøm at få færdiggjort stadion; især skulle det ske, vi igen kom til at møde hold som de engelske mestre mm i CL. Det er synd, at flere ikke kan få adgang til de største kampe.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Stadionkapacitet

Indlæg af frederikshavneren » 18. mar 2014, 14:44

Remark skrev:
Gentleman Finn skrev:Placeringen af stadion skal der ikke pilles ved, det ville være et selvmål af dimensioner af flytte den særlige stemning der er på kampdage. Forhåbentligt, hvis vi i fremtiden gerne vil bygge på stadion, så er der ikke samme modstand som der var engang. Husker det dog som at flertallet intet havde imod ombygningen men at et par særlinge modsatte sig det.
De særlige var partiet SF og så naboerne, der frygtede for solen i deres haver. Hertil skal vist også tillægges Harald Jensens testamente, der betyder, at stadion skal være offentligt og at AaB dermed ikke selv kan eje stadion og bestemme fx sædevalg og score hele entreindtægten frem for som i dag at betale leje.

Men enig, det vil da være en drøm at få færdiggjort stadion; især skulle det ske, vi igen kom til at møde hold som de engelske mestre mm i CL. Det er synd, at flere ikke kan få adgang til de største kampe.
Generelt er Aalborg Stadion et godt stadion. Beliggenheden er helt i top og må gøre andre klubber/fans misundelige, men arkitektonisk er Aalborg Stadion bestemt ikke kønt. Det ser ret kikset ud at endetribunerne er så lave, men sådan er det nu engang. Kapacitetsmæssigt er stadion rigelig stor, selv om vi er tophold er der stadigvæk et uudnyttet potentiale på stadion.

Ang. store kampe så vil "Welcome to hell" banneret til MU kampen forfølge os til evig tid, det var godt nok helt enormt kikset :@

Besvar