FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Buzz Killington » 5. apr 2014, 11:26

Martin Bak skrev:FC Midtjylland har i øjeblikket kurs mod klubbens første danske mesterskab.
Sæsonen har langt henad vejen været et stort triumftog for FCM, men så lyst har det dog langtfra set ud for midtjyderne gennem de forrige sæsoner, hvor "Ulvene" har været truet af både nedrykning og dårlig økonomi.


Men på den jyske hede fortæller cheftræner Glen Riddersholm, at netop de mørkere kapitler i klubbens 15-årige historie har været en berigende udfordring for ham.

For i de spidsbelastede situationer kan FCM-træneren for alvor bruge sine psykologiske og pædagogiske evner.

- For mig er nedturene en udfordring. De tænder mig. Vi skal ikke bare gå rundt om grøden og lukke øjnene. Vi skal turde tale om det, der gør ondt. Vi skal turde at putte lorten op på bordet og gøre noget ved den, siger Glen Riddersholm til BT og fortsætter:

- Ikke bare rode lidt overfladisk i den, men HELT ned i den, rode rundt og kigge i den.

Glen Riddersholm og hans spillere kan tage endnu et skridt mod det danske mesterskab, når det i eftermiddag gælder topopgøret mod AaB. Den kamp kan du se direkte på TV3 SPORT 1 fra kl. 16.00.

Et lille lille indblik i, hvad der trigger vores allesammens discoglenn - og det er ikke kønt...

Ja, han er sgu mega kaw, men jeg kan ikke helt lade være med at blive imponeret over hans energi, gennemslagskraft og direkte facon. Af alle trænere i suppen ville han ikke være langt fra tredjevalg efter Kent og Ståle, som bedste træner, omend jeg aldrig ønsker at se ham i AaB.

Billede
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af BoomZ0R » 5. apr 2014, 11:54

MHJ skrev:
Martin Bak skrev:FC Midtjylland har i øjeblikket kurs mod klubbens første danske mesterskab.
Sæsonen har langt henad vejen været et stort triumftog for FCM, men så lyst har det dog langtfra set ud for midtjyderne gennem de forrige sæsoner, hvor "Ulvene" har været truet af både nedrykning og dårlig økonomi.


Men på den jyske hede fortæller cheftræner Glen Riddersholm, at netop de mørkere kapitler i klubbens 15-årige historie har været en berigende udfordring for ham.

For i de spidsbelastede situationer kan FCM-træneren for alvor bruge sine psykologiske og pædagogiske evner.

- For mig er nedturene en udfordring. De tænder mig. Vi skal ikke bare gå rundt om grøden og lukke øjnene. Vi skal turde tale om det, der gør ondt. Vi skal turde at putte lorten op på bordet og gøre noget ved den, siger Glen Riddersholm til BT og fortsætter:

- Ikke bare rode lidt overfladisk i den, men HELT ned i den, rode rundt og kigge i den.

Glen Riddersholm og hans spillere kan tage endnu et skridt mod det danske mesterskab, når det i eftermiddag gælder topopgøret mod AaB. Den kamp kan du se direkte på TV3 SPORT 1 fra kl. 16.00.

Et lille lille indblik i, hvad der trigger vores allesammens discoglenn - og det er ikke kønt...

Ja, han er sgu mega kaw, men jeg kan ikke helt lade være med at blive imponeret over hans energi, gennemslagskraft og direkte facon. Af alle trænere i suppen ville han ikke være langt fra tredjevalg efter Kent og Ståle, som bedste træner, omend jeg aldrig ønsker at se ham i AaB.

Billede
At du overhovedet kan finde positive ord om den mand, det begriber jeg ikk.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Sauer » 5. apr 2014, 12:03

Zee skrev:
MHJ skrev:
Martin Bak skrev:FC Midtjylland har i øjeblikket kurs mod klubbens første danske mesterskab.
Sæsonen har langt henad vejen været et stort triumftog for FCM, men så lyst har det dog langtfra set ud for midtjyderne gennem de forrige sæsoner, hvor "Ulvene" har været truet af både nedrykning og dårlig økonomi.


Men på den jyske hede fortæller cheftræner Glen Riddersholm, at netop de mørkere kapitler i klubbens 15-årige historie har været en berigende udfordring for ham.

For i de spidsbelastede situationer kan FCM-træneren for alvor bruge sine psykologiske og pædagogiske evner.

- For mig er nedturene en udfordring. De tænder mig. Vi skal ikke bare gå rundt om grøden og lukke øjnene. Vi skal turde tale om det, der gør ondt. Vi skal turde at putte lorten op på bordet og gøre noget ved den, siger Glen Riddersholm til BT og fortsætter:

- Ikke bare rode lidt overfladisk i den, men HELT ned i den, rode rundt og kigge i den.

Glen Riddersholm og hans spillere kan tage endnu et skridt mod det danske mesterskab, når det i eftermiddag gælder topopgøret mod AaB. Den kamp kan du se direkte på TV3 SPORT 1 fra kl. 16.00.

Et lille lille indblik i, hvad der trigger vores allesammens discoglenn - og det er ikke kønt...

Ja, han er sgu mega kaw, men jeg kan ikke helt lade være med at blive imponeret over hans energi, gennemslagskraft og direkte facon. Af alle trænere i suppen ville han ikke være langt fra tredjevalg efter Kent og Ståle, som bedste træner, omend jeg aldrig ønsker at se ham i AaB.

Billede
At du overhovedet kan finde positive ord om den mand, det begriber jeg ikk.
Det kan vel ikke diskuteres, at han har gjort et flot stykke arbejde med FCM siden han tog over? Men derfor er det da stadig sjovt at lave skæg med ham.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jonas386 » 5. apr 2014, 13:04

Jeg har en god fornemmelse idag, efter vi slog FCK sidste runde i en kamp hvor det virkelig galdt, og med et rimelig reservespækket mandskab i 2. halvleg hvor især Due og Curth steppede op og gik forrest da det galdt, har jeg en større tro på vores reserver. Det går ofte galt når jeg forventer det store af drengene, men idag har jeg en god fornemmelse, og den har jeg ikke haft før en AaB kamp før.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Flower » 5. apr 2014, 13:42

jonas386 skrev:Jeg har en god fornemmelse idag, efter vi slog FCK sidste runde i en kamp hvor det virkelig galdt, og med et rimelig reservespækket mandskab i 2. halvleg hvor især Due og Curth steppede op og gik forrest da det galdt, har jeg en større tro på vores reserver. Det går ofte galt når jeg forventer det store af drengene, men idag har jeg en god fornemmelse, og den har jeg ikke haft før en AaB kamp før.
Billede
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jonas386 » 5. apr 2014, 14:00

Hehe, som sagt, hvis jinx findes, så har graven for længst jinxet deres mesterskab langt, langt væk. Det er ikke fordi jeg forventer en sejr, jeg har bare en god afslappet fornemmelse forud for kampen idag, og en uafgjort vil nok heller ikke ødelægge min dag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Strandfelt
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Strandfelt » 5. apr 2014, 15:43

Jeg står med en ekstra billet. Det er til siddeafsnittet ved siden af udebaneafsnittet. Send en mail til mstrandfelt@gvdnet.dk hvis du er interesseret.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af frederikshavneren » 5. apr 2014, 15:52

Bekræftet startopstilling:

Larsen
Patrick - Thelander - KEP - Due
Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen
RJ - Spalvis

Så vigtigt at Jönsson er blevet klar!

:aabfan:

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jensemand57 » 5. apr 2014, 15:56

Puha 1 time til start. Fruen snakker, men det er som jeg ikke rigtig er i stand til at høre, hvad det bliver sagt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. apr 2014, 16:04

frederikshavneren skrev:Bekræftet startopstilling:

Larsen
Patrick - Thelander - KEP - Due
Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen
RJ - Spalvis

Så vigtigt at Jönsson er blevet klar!

:aabfan:
Det er den helt rigtige opstilling. Så er det sagt.
Ingen skal bagefter komme og sige at Kent stillede forkert op.
Janteloven eksisterer IKKE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jonas386 » 5. apr 2014, 16:08

Med de spillere der er klar er det helt sikkert den rigtige opstilling. Vigtigt at Jönsson bliver klar. Det er så vigtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Sauer » 5. apr 2014, 16:25

Nogen som skulle kende til et godt værtshus at se bold på i Aarhus?

Kreddy
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 17. maj 2013, 00:06

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Kreddy » 5. apr 2014, 16:28

+1 jensemand57.
Jeg håber på gode livekommentarer fra jer, selvom det kun er øjebliksbilleder. Skal til en 25års fødselsdag klokken 17... :-(

Sendt fra min HTC One med Tapatalk

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jonas386 » 5. apr 2014, 16:29

FCMs trup til kampen
Start-11: Jonas Lössl, Kristian Bach Bak, Patrick Banggaard, Francis Dickoh, Jesper Lindorff Juelsgård, Jakob Poulsen, Petter Andersson, Marco Larsen, Rilwan Hassan, Sylvester Igboun, Morten 'Duncan' Rasmussen.

Bænk: Jakob Haugaard, Kolja Afriyie, André Rømer, Eyjolfur Hedinsson, Pione Sisto, Tim Janssen, Frank Kristensen.
EDIT: Jeg skal nok prøve at opdatere når der sker noget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Tobias83
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 11. jun 2008, 13:33
Geografisk sted: Birkerød

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Tobias83 » 5. apr 2014, 16:36

Hej, hvis der er nogen som sidder inde med et tv-link som allerede nu sender, send venligst en PB, tak :-)

cwinn
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 8. feb 2006, 16:10

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af cwinn » 5. apr 2014, 16:40

Er på sygehus med en syg søn, så hvis en har et link som kan bruges til en iphone, så send endelig

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2019
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af 9520AaB » 5. apr 2014, 17:05

Fy for pokker, hvor er vi begyndt usikre:-(
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jonas386 » 5. apr 2014, 17:05

Afslutning fra FCM, Rilwan Hassan kommer fri, men afslutter lige på Larsen der redder den uden problemer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

charles
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 93
Tilmeldt: 20. jan 2009, 15:44
Favoritspiller: Jens Madsen, Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Århus

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af charles » 5. apr 2014, 17:11

link med stream modtages med kyshånd

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 410
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Magnussen » 5. apr 2014, 17:12

Uha, kæmpe mulighed til Risgård

Besvar