AaB - AGF

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
dmadk
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 21. sep 2007, 00:03

Re: AaB - AGF

Indlæg af dmadk » 18. maj 2014, 22:37

Svante skrev:Hvis nogen uden Salto, skal have et stream - så går jeg ud fra at tv2nords egen link til salto-stream er godkendt?

I så fald er det her:

http://www.tv2nord.dk/livestream?stream=tv2nord-plus
Mange tak. Havde misset hele guldfesten hvis ikke jeg havde set dette link.

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: AaB - AGF

Indlæg af marshmellow » 19. maj 2014, 07:46

Mit had til tv3 voksede til uanede højder efter transmissionen igår

I stedet for at vise æresrunde, lufttur mm. stiller man om til en latterlig Per friman, der fra en hel tom Brixtofte-plastikarena skarpt kommenterer og analyserer en fuldstændig ligegyldig og betydningsløs kamp...

Skam jer skide københavnersnuder......Pinligt
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: AaB - AGF

Indlæg af damp » 19. maj 2014, 09:37

Kampen var ikke det bedste AaB har leveret, men stemningen var helt i top, og flot afsked til Due og Curth.
Nu er jeg ikke så tit i Aalborg og på stadionet, men mere til udebanekampe, da jeg bor nede i landet.
En ting som jeg undres over hver gang jeg er i Aalborg er, at man ikke har fundet en måde, at få boderne til at fungere.
Det er som om, man prøver at sælge så lidt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt.
Nogle gange kan der stå 2-3 mand oven i hinanden, ved et fadøls anlæg, mens en tager imod pengene, og en 3. person kan så ikke finde ud af, hvem de er til osv.
Selv når stadionet kun er 1/2 fyldt, så er der kaos omkring boderne.
På de fleste andre stadions, der står der nogle bagved og bare hælder øl og vand op, samt laver pølser mm, og så bliver de bare langet frem på et bord, hvor sælgere kan tage imod penge og give varerne på samme tid.
Og en anden tåbelig ting, som er med til at skabe kaos omkring boderne er toiletterne.
Feks. på spar nord, hvor man vælger at placere dame toilettet ved trappen før boden, og herre toilettet på den anden side af boden.
80-90% af dem på stadionet er mænd, og de tyller nok en del flere bajere, og skal pisse mere, og alligevel skal de på kryds og tværs igennem køen til boderne, for at komme på toilettet.
Brugeroplevelsen er ikke god ved det, og det hæmmer salget, og det er vel hverken til gavn for fans eller AaB.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - AGF

Indlæg af MrBangDK » 19. maj 2014, 10:40

damp skrev:Kampen var ikke det bedste AaB har leveret, men stemningen var helt i top, og flot afsked til Due og Curth.
Nu er jeg ikke så tit i Aalborg og på stadionet, men mere til udebanekampe, da jeg bor nede i landet.
En ting som jeg undres over hver gang jeg er i Aalborg er, at man ikke har fundet en måde, at få boderne til at fungere.
Det er som om, man prøver at sælge så lidt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt.
Nogle gange kan der stå 2-3 mand oven i hinanden, ved et fadøls anlæg, mens en tager imod pengene, og en 3. person kan så ikke finde ud af, hvem de er til osv.
Selv når stadionet kun er 1/2 fyldt, så er der kaos omkring boderne.
På de fleste andre stadions, der står der nogle bagved og bare hælder øl og vand op, samt laver pølser mm, og så bliver de bare langet frem på et bord, hvor sælgere kan tage imod penge og give varerne på samme tid.
Og en anden tåbelig ting, som er med til at skabe kaos omkring boderne er toiletterne.
Feks. på spar nord, hvor man vælger at placere dame toilettet ved trappen før boden, og herre toilettet på den anden side af boden.
80-90% af dem på stadionet er mænd, og de tyller nok en del flere bajere, og skal pisse mere, og alligevel skal de på kryds og tværs igennem køen til boderne, for at komme på toilettet.
Brugeroplevelsen er ikke god ved det, og det hæmmer salget, og det er vel hverken til gavn for fans eller AaB.
Læg dertil, at de løb tør for øl i modsatte bod!! Skidt!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: AaB - AGF

Indlæg af Corona » 19. maj 2014, 10:49

"Stolte AGF i hvid og blå" var vanvittigt fedt fundet på. Er der billeder af bannerne til Curth og Due? Dem missede jeg i min brandert.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: AaB - AGF

Indlæg af awnaw » 19. maj 2014, 10:58

Billede

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - AGF

Indlæg af astonvilla » 19. maj 2014, 11:01

MrBangDK skrev:
damp skrev:Kampen var ikke det bedste AaB har leveret, men stemningen var helt i top, og flot afsked til Due og Curth.
Nu er jeg ikke så tit i Aalborg og på stadionet, men mere til udebanekampe, da jeg bor nede i landet.
En ting som jeg undres over hver gang jeg er i Aalborg er, at man ikke har fundet en måde, at få boderne til at fungere.
Det er som om, man prøver at sælge så lidt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt.
Nogle gange kan der stå 2-3 mand oven i hinanden, ved et fadøls anlæg, mens en tager imod pengene, og en 3. person kan så ikke finde ud af, hvem de er til osv.
Selv når stadionet kun er 1/2 fyldt, så er der kaos omkring boderne.
På de fleste andre stadions, der står der nogle bagved og bare hælder øl og vand op, samt laver pølser mm, og så bliver de bare langet frem på et bord, hvor sælgere kan tage imod penge og give varerne på samme tid.
Og en anden tåbelig ting, som er med til at skabe kaos omkring boderne er toiletterne.
Feks. på spar nord, hvor man vælger at placere dame toilettet ved trappen før boden, og herre toilettet på den anden side af boden.
80-90% af dem på stadionet er mænd, og de tyller nok en del flere bajere, og skal pisse mere, og alligevel skal de på kryds og tværs igennem køen til boderne, for at komme på toilettet.
Brugeroplevelsen er ikke god ved det, og det hæmmer salget, og det er vel hverken til gavn for fans eller AaB.
Læg dertil, at de løb tør for øl i modsatte bod!! Skidt!
Da suvenir-boden åbnede et par timer før kampen under Weber, kunne de meddele at de kun havde spilletrøjer til salg i én størrelse: Small.
Bare ikke i orden når der nu skal cashes ind på dagen over dem alle.

Der er nok at tage fat i for den nye ledelse.

1. Vi må have salget i boderne bragt tilbage på AaB hænder. Problemet er at de personer der står i boderne ikke fatter en skid af hvad de skal gøre og hvornår (de står der jo kun én gang om året). Se bare på service under Weber (der hvor de store pøller bliver serveret) - der får den sku gas. Så AaB skal tage boderne tilbage og så i øvrigt skumme fløden på dette.

2. Merchandise elementet skal bare beefes op i uhæmmet stor grad. Vi er langt bagefter der.

Men, baby steps. Den nye ledelse har haft langt større og vigtigere ting på tallerknen i denne tid. Når de kommer til det må de tage fat her også. Der er penge i det.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: AaB - AGF

Indlæg af Jonas K » 19. maj 2014, 11:27

Nogen som har teksten på omskrivningen af AGF's stolte som få sang?
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: AaB - AGF

Indlæg af Corona » 19. maj 2014, 11:44

Jonas K skrev:Nogen som har teksten på omskrivningen af AGF's stolte som få sang?
"Stolte AGF i hvid og blå. Stolte AGF i hvid og blå. Der var engang en klub med massere af tradition. Held og lykke i første division".

Mener at det var noget i den stil.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - AGF

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. maj 2014, 11:44

damp skrev:Kampen var ikke det bedste AaB har leveret, men stemningen var helt i top, og flot afsked til Due og Curth.
Nu er jeg ikke så tit i Aalborg og på stadionet, men mere til udebanekampe, da jeg bor nede i landet.
En ting som jeg undres over hver gang jeg er i Aalborg er, at man ikke har fundet en måde, at få boderne til at fungere.
Det er som om, man prøver at sælge så lidt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt.
Nogle gange kan der stå 2-3 mand oven i hinanden, ved et fadøls anlæg, mens en tager imod pengene, og en 3. person kan så ikke finde ud af, hvem de er til osv.
Selv når stadionet kun er 1/2 fyldt, så er der kaos omkring boderne.
På de fleste andre stadions, der står der nogle bagved og bare hælder øl og vand op, samt laver pølser mm, og så bliver de bare langet frem på et bord, hvor sælgere kan tage imod penge og give varerne på samme tid.
Og en anden tåbelig ting, som er med til at skabe kaos omkring boderne er toiletterne.
Feks. på spar nord, hvor man vælger at placere dame toilettet ved trappen før boden, og herre toilettet på den anden side af boden.
80-90% af dem på stadionet er mænd, og de tyller nok en del flere bajere, og skal pisse mere, og alligevel skal de på kryds og tværs igennem køen til boderne, for at komme på toilettet.
Brugeroplevelsen er ikke god ved det, og det hæmmer salget, og det er vel hverken til gavn for fans eller AaB.
Propfyldt stadion. Når jeg skulle pisse, og det skulle jeg fandeme tit igår, brugte jeg kvinde-toiletterne i det syd-vestlige hjørne. Der var helt og aldeles tomt. Lav dem dog om til herretoiletter for fanden da.
Kø i boderne på 50m. Det tog 30 min at købe. Der er sagt og skrevet mange indlæg om dette i mange år. Intet sker der. Absolut ingenting. Tag jer sammen for henlevede, amatører. I skræmmer folk væk!
Og så løb de tør for øl i starten af anden halvleg! Forpulede amatører!
Jeg gik til modsatte bod og fik også her at vide at der var udsolgt. Så pegede jeg på de 8 fadøl der stod på bordet bag ham og han sagde "øh, nå ja". Hvad fuck sker der?????
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: AaB - AGF

Indlæg af Holm-o1 » 19. maj 2014, 11:55

Corona skrev:
Jonas K skrev:Nogen som har teksten på omskrivningen af AGF's stolte som få sang?
"Stolte AGF i hvid og blå. Stolte AGF i hvid og blå. Der var engang en klub med massere af tradition. Held og lykke i første division".

Mener at det var noget i den stil.
Der var engang en klub, fuld af tradition
Ha' det godt i 1 division..

Stolte/lorte agf i hvid og blåååå stole/lorte agf i hvid og blååå.
..

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB - AGF

Indlæg af Frygah » 19. maj 2014, 12:26

Køllen I Møllen skrev:
damp skrev:Kampen var ikke det bedste AaB har leveret, men stemningen var helt i top, og flot afsked til Due og Curth.
Nu er jeg ikke så tit i Aalborg og på stadionet, men mere til udebanekampe, da jeg bor nede i landet.
En ting som jeg undres over hver gang jeg er i Aalborg er, at man ikke har fundet en måde, at få boderne til at fungere.
Det er som om, man prøver at sælge så lidt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt.
Nogle gange kan der stå 2-3 mand oven i hinanden, ved et fadøls anlæg, mens en tager imod pengene, og en 3. person kan så ikke finde ud af, hvem de er til osv.
Selv når stadionet kun er 1/2 fyldt, så er der kaos omkring boderne.
På de fleste andre stadions, der står der nogle bagved og bare hælder øl og vand op, samt laver pølser mm, og så bliver de bare langet frem på et bord, hvor sælgere kan tage imod penge og give varerne på samme tid.
Og en anden tåbelig ting, som er med til at skabe kaos omkring boderne er toiletterne.
Feks. på spar nord, hvor man vælger at placere dame toilettet ved trappen før boden, og herre toilettet på den anden side af boden.
80-90% af dem på stadionet er mænd, og de tyller nok en del flere bajere, og skal pisse mere, og alligevel skal de på kryds og tværs igennem køen til boderne, for at komme på toilettet.
Brugeroplevelsen er ikke god ved det, og det hæmmer salget, og det er vel hverken til gavn for fans eller AaB.
Propfyldt stadion. Når jeg skulle pisse, og det skulle jeg fandeme tit igår, brugte jeg kvinde-toiletterne i det syd-vestlige hjørne. Der var helt og aldeles tomt. Lav dem dog om til herretoiletter for fanden da.
Kø i boderne på 50m. Det tog 30 min at købe. Der er sagt og skrevet mange indlæg om dette i mange år. Intet sker der. Absolut ingenting. Tag jer sammen for henlevede, amatører. I skræmmer folk væk!
Og så løb de tør for øl i starten af anden halvleg! Forpulede amatører!
Jeg gik til modsatte bod og fik også her at vide at der var udsolgt. Så pegede jeg på de 8 fadøl der stod på bordet bag ham og han sagde "øh, nå ja". Hvad fuck sker der?????
I foråret har de ellers været gode til at have mini-barer bag Vesttribunen, hvor man kunne købe øl kontant. Det synes jeg har virket rigtig fint, også de kampe hvor der har været mange på stadion.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - AGF

Indlæg af frederikshavneren » 19. maj 2014, 13:35

damp skrev:Kampen var ikke det bedste AaB har leveret, men stemningen var helt i top, og flot afsked til Due og Curth.
Nu er jeg ikke så tit i Aalborg og på stadionet, men mere til udebanekampe, da jeg bor nede i landet.
En ting som jeg undres over hver gang jeg er i Aalborg er, at man ikke har fundet en måde, at få boderne til at fungere.
Det er som om, man prøver at sælge så lidt som muligt, og gøre det så besværligt som muligt.
Nogle gange kan der stå 2-3 mand oven i hinanden, ved et fadøls anlæg, mens en tager imod pengene, og en 3. person kan så ikke finde ud af, hvem de er til osv.
Selv når stadionet kun er 1/2 fyldt, så er der kaos omkring boderne.
På de fleste andre stadions, der står der nogle bagved og bare hælder øl og vand op, samt laver pølser mm, og så bliver de bare langet frem på et bord, hvor sælgere kan tage imod penge og give varerne på samme tid.
Og en anden tåbelig ting, som er med til at skabe kaos omkring boderne er toiletterne.
Feks. på spar nord, hvor man vælger at placere dame toilettet ved trappen før boden, og herre toilettet på den anden side af boden.
80-90% af dem på stadionet er mænd, og de tyller nok en del flere bajere, og skal pisse mere, og alligevel skal de på kryds og tværs igennem køen til boderne, for at komme på toilettet.
Brugeroplevelsen er ikke god ved det, og det hæmmer salget, og det er vel hverken til gavn for fans eller AaB.
Jeg er helt enig i din beskrivelse. En del af problemet er selve stadion designet. Da stadion blev moderniseret blev det heldigvis lukket med hjørner, men objektivt set fungerer løsningen med boder og toiletter i hjørnerne rigtig dårligt. Det kan ikke være en fodboldkyndig arkitekt, som har fundet på den "geniale indretning".

Indretningen er det nok meget svært at gøre noget ved, men selve personalet i boderne må virkelig stramme op. Nu møder jeg op meget tidligt på stadion, hvilket jeg delvist gør for at proviantere. Jeg gider ikke at stå i kø i meget lang tid. Det kan ikke passe at køerne skal være så alenlange. Det primære problem er nok at der er stor udskiftning blandt personalet i boderne, samt at arbejdet er tilrettelagt på en håbløs måde.
Nu har de bedre rammer at arbejde under, men til sammenligning var der rigtig god betjening i Parken i torsdags. Her var der en mindre hær i boderne på C tribunen. Arbejdet var klart opdelt, med en række folk som bl.a. klargjorde franske hotdogs en masse omme bagved. Det gik satme hurtigt.

At de løb tør for øl i går det er absurd. Det må koste klubben en del penge at boderne kører så dårligt.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - AGF

Indlæg af Klaus » 19. maj 2014, 15:55

Jeg er også rystet over vores manglende evne til at smede mens jernet er varmt. På stadion i går havde man hverken mesterskabstrøjer eller doubletrøjer til salg. Folk stod på nakken af hinanden for at købe, men man havde kun halstørklæder i 20 graders varme, musemåtter og tekrus. Til gengæld var der et par driftige folk, der havde fået trykt sine egne tshirt med doubleA som de solgte. Jeg er helt med på, at folk i AaB har haft rigeligt at se til den sidste tid. Men det er nu alligevel utroligt, at man har råd til slet ikke at sælge tshirts til folk når muligheden nu er der. Man kunne snildt have tjent et par hundrede tusinde i går. Det er trods alt nogle dage siden vi vandt pokalen og det burde være muligt at få lavet et tryk i en ordentlig kvalitet og smække det på en rød eller sort Adidas trøje. Her er godt nok et indsatsområde af de helt store for vores klub.

Hvem er det i øvrigt, der står for salget af souvenirs på stadion?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - AGF

Indlæg af frederikshavneren » 19. maj 2014, 16:06

Klaus skrev:Jeg er også rystet over vores manglende evne til at smede mens jernet er varmt. På stadion i går havde man hverken mesterskabstrøjer eller doubletrøjer til salg. Folk stod på nakken af hinanden for at købe, men man havde kun halstørklæder i 20 graders varme, musemåtter og tekrus. Til gengæld var der et par driftige folk, der havde fået trykt sine egne tshirt med doubleA som de solgte. Jeg er helt med på, at folk i AaB har haft rigeligt at se til den sidste tid. Men det er nu alligevel utroligt, at man har råd til slet ikke at sælge tshirts til folk når muligheden nu er der. Man kunne snildt have tjent et par hundrede tusinde i går. Det er trods alt nogle dage siden vi vandt pokalen og det burde være muligt at få lavet et tryk i en ordentlig kvalitet og smække det på en rød eller sort Adidas trøje. Her er godt nok et indsatsområde af de helt store for vores klub.

Hvem er det i øvrigt, der står for salget af souvenirs på stadion?
Jeg er ligeglad med hvis skyld det er, men det er fucking pinligt at AaB er udgået for hjemmebane trøjer. Der har i et stykke tid kun været størrelse small tilgængelig, hvilket også har været tilfældet i InterSport i Friis. At der ikke kan sælges hjemmebane trøjer når AaB har så stor succes i disse uger, det er godt nok skidt.

Klubben har af ren og skær nødvendighed i de seneste år skåret ikke bare ind til benet, men helt ind i knoglen økonomisk. Det har været bydende nødvendigt for at undgå konkurs. Den økonomiske katastrofe opbremsning har været yderst fornuftig, men det har måske en pris. Når man sparer meget risikerer man at udsulte organisationen så meget, at man ikke er gearet til fremtidig succes :S
Jeg har kæmpe respekt for det arbejde den nuværende ledelse/bestyrelse har gennemført, men selvfølgelig kan det få konsekvenser når man skærer så hårdt ned økonomisk.

Når jeg tænker lidt over det nu så håber jeg virkelig at AaBs salgsorganisation er tilstrækkelig gearet til, at slå mønt af den nuværende enestående succes (nye sponsorater).

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - AGF

Indlæg af FlæskeFrank » 19. maj 2014, 16:15

Det var vel i vores situation acceptabel at løbe tør for "rigtige" trøjer(for stort trøjelager lig minus penge). Det kan der bare ikke bindes penge i.

Men når de løb tør for trøjer(konen ville have købt en pokalfinaletrøje i torsdags, men den var udsolgt i voksenstørrelse), så bør de netop overveje en t-shirt - guld og pokalvinder 2014 trykt lokalt. Det kan godt være, at der er en trøjesponsorklausul, som hindrer dette, men det havde da været oplagt.

Da Danmark vandt EM i 92 købte jeg et dannebrogsflag i Jomfru Ane gade(kl. lort om natten) for 100,- kr. Det gjorde jeg jo ikke 3 dage efter.
- FlæskeFrank

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AaB - AGF

Indlæg af Fabbe » 19. maj 2014, 19:03

Uden for Parken gik nogle udlændinge og solgte pirathalstørklæder med udfasede AaB-logoer på (logoet med bundvimplen), og den slags er der kun et marked for, når AaB ikke selv er på gaden og sælge. Jeg skældte dem selvfølgelig ud og råbte til interesserede AaB-fans omkring sælgeren, at det var pirateri. For døve øren.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB - AGF

Indlæg af limey » 19. maj 2014, 20:24

Der er nogle ting der åbentbart aldrig ændrer sig. Vi har jo haft snesevis af tråde om det igennem årene og det har i periode virket som om, at Hornevej læste med, men hver eneste gang fiser det ud og man føler at klubben efter en kort opblomstring hurtigt er tilbage ved status quo. Amatøragtigt hele vejen igennem - som om man bevidst har valgt de ringeste folk til at sælge diverse produkter, om det så er billetter, merchandise eller forfriskninger.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - AGF

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. maj 2014, 20:47

Husker jeg helt forkert hvis jeg siger at man i guldsæsonen 08 også var løbet tør for trøjer allerede i Februar?
Jeg er ihvertfald 100% sikker på at køerne i ølboderne og den generelle service var ligeså horribel dengang. Og det er 6 år siden. Egentlig skræmmende.
Janteloven eksisterer IKKE!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB - AGF

Indlæg af Frygah » 20. maj 2014, 00:25

Køllen I Møllen skrev:Husker jeg helt forkert hvis jeg siger at man i guldsæsonen 08 også var løbet tør for trøjer allerede i Februar?
Jeg er ihvertfald 100% sikker på at køerne i ølboderne og den generelle service var ligeså horribel dengang. Og det er 6 år siden. Egentlig skræmmende.
Men sådan helt alvorligt, hvad vil du have man skal gøre, Kølle?

Skal man komme problemerne med kø til livs, skal man bygge et nyt stadion. Og nu har jeg alligevel været på en del udebaneture, og når vi er mange afsted på udebaneafsnittet, er servicen også håbløs. Jeg tror simpelthen ikke på det logistisk kan lade sig gøre at undgå lange køer når der er pres på. Pokalfinalen var også et stor kaos, det samme var kampene i Århus og Slagelse (hvor man jo går nærmest væk fra tribunen for at købe øl) osv osv. Tag samtlige musikkoncerter, der er det også fuldstændig håbløst. Det tror jeg simpelthen bare man må tage som et parameter man må leve med, når man er afsted til arrangementer med mange mennesker. Den eneste løsning vil være et hypermoderne stadion, hvor man får løst problematikken. Jeg vil dog igen indskyde, at har man kontanter med på Aalborg Stadion, har man en betydelig kortere ølkø bag Vest.

Med hensyn til hele trøje-gate, så må jeg tilstå jeg hjertens gerne ofrer køb og salg af merchandise, hvis det bong'er ud med positive regnskaber som vi har oplevet op det seneste. Enhver der kender de folk der er tilbage i AaB-administrationen, ved hvor ufattelig hårdt der er blevet arbejdet i løbet af de seneste år, og hvor stramt udgifterne har været. Jeg synes ærlig talt det er en fornuftig disposition, ikke at have tusindvis af trøjer (og dermed hundredetusindevis af kr.) liggende på et varelager, når man knap ved om trøjerne bliver solgt. Havde vi blevet nummer 5-6, kunne trøjesalget have været en udgift for klubben. Og det har vi sgu ikke råd til som det er.

Hvad jeg til gengæld godt kunne tænke mig, var at fanscenen selv begyndte i større omfang at designe og sælge trøjer, halstørklæder osv. Det er man rigtig god til i Sverige, og i Danmark er man også kommet efter det. Jeg ved ASC gerne vil gøre mere i det, men har ikke mandskabsmæssige ressourcer, og Vesttribunen har med succes fået solgt forskellige t-shirts og halstørklæder. Det kunne være fedt hvis der var mere af.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar