Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Halil » 22. sep 2014, 23:28

almindelige.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af bøllemis » 23. sep 2014, 09:11

Mange tak [SMILING FACE WITH SMILING EYES]


Sent from my iPhone using Tapatalk
JA DAAAAAAAAA!!!!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af MrBangDK » 23. sep 2014, 09:17

Kan man købe dem i Friis? eller er det kun via webshop?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Glenn Francisco » 23. sep 2014, 11:54

Jeg har lige bestilt den nye trøje og modtaget den, og jeg er sgu ikke super imponeret over kvaliteten taget prisen på 700 i betragtning - logoet er et klistermærke og ikke broderet, og trøjen virker sådan lidt "billig" kvalitetsmæssigt.

Hvad syntes i andre?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af astonvilla » 23. sep 2014, 13:16

Glenn Francisco skrev:Jeg har lige bestilt den nye trøje og modtaget den, og jeg er sgu ikke super imponeret over kvaliteten taget prisen på 700 i betragtning - logoet er et klistermærke og ikke broderet, og trøjen virker sådan lidt "billig" kvalitetsmæssigt.

Hvad syntes i andre?
Jeg synes kvalitet er fin.
Jeg er bare lidt irriteret over den der krave der altid skal smækkes på. Det er lidt træls synes jeg. Men kvaliteten er i top synes jeg.

Til gengæld virker det ikke til de har helt styr på det der i web-shoppen.

Først måtte jeg igennem Hades for at få min Mesterskab 2014 og The Double 2014 trøjer.
Dernæst sendte de den nye spilletrøje i forkert størrelse. Det var med personligt tryk og nummer - så de kunne ikke bare sende en ny fordi deres tryk maskine var i stykker. Så det tog også 3-4 uger eller sådan før jeg fik min "rigtige" trøje.
Det skal siges, at de er super søde og imødekommende når man ringer til dem. Og jeg har da også med hver trøje fået tilsendt halstørklæder og andet godt som undskyldning. Men det virker lidt kaotisk derude.

Derudover er eneste klagepunkt er at min trøje har en bule på maven. Sikkert noget der er opstået under transporten. ;)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Hanga » 23. sep 2014, 13:29

Er logoet ikke broderet? Mener da vi fik et "sneak preview" af trøjen hvor det var et closeup af logoet der var ved at blive broderet på trøjen?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af dyhrmaN » 23. sep 2014, 14:49

Hanga skrev:Er logoet ikke broderet? Mener da vi fik et "sneak preview" af trøjen hvor det var et closeup af logoet der var ved at blive broderet på trøjen?
Nej, logoet er et klistermærke. Trøjen er pæn men det er synd at logoet virker så lavkvalitets-agtigt, som et klistermærke nu engang gør

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af bøllemis » 23. sep 2014, 15:05

Hvordan føles størrelserne?


Sent from my iPhone using Tapatalk
JA DAAAAAAAAA!!!!

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af dyhrmaN » 23. sep 2014, 15:27

bøllemis skrev:Hvordan føles størrelserne?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Trøjerne en gode i længden, så det er mest bredden du skal tænke på. En small bliver eksempelvis ikke for kort til mig, selvom jeg er 182

Spurs
2. div
2. div
Indlæg: 227
Tilmeldt: 2. okt 2005, 12:32

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Spurs » 2. okt 2014, 16:58

Str. medium sælges. Uden navn og nummer. Brugt én gang i under en halv time. 350kr. Send pm

Brugeravatar
Can
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. jul 2005, 14:55
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Can » 3. nov 2014, 17:07

Intersport i Friis har 20% på alt i dag indtil kl. 21. Dette gælder også AaB trøjer...

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Lyfe » 30. apr 2015, 10:45

Nogen der ved om den nuværende trøje skal bruges til vinteren næste år eller om det er ny til start af næste sæson?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af jernskjorten » 30. apr 2015, 11:00

Lyfe skrev:Nogen der ved om den nuværende trøje skal bruges til vinteren næste år eller om det er ny til start af næste sæson?
Den forrige trøje blev lanceret i sommeren 12 og blev brugt indtil sidste sommer, jf. denne tråd, så umiddelbart ville mit bud være ny hjemmebanetrøje om ca. et år.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Nitten » 30. apr 2015, 15:23

Lyfe skrev:Nogen der ved om den nuværende trøje skal bruges til vinteren næste år eller om det er ny til start af næste sæson?
Nu er der jo lige kommet ny udebanetrøje, så mon ikke det tidligst bliver til ved sommer 16 at vi skal have ny stribet trøje.

Bare vi så kan slippe for den kasse rundt om nr på ryggen. En trøje med striber både for og bag ser bare bedre ud.

Er det en DBU regel om dder gør at der ikke er striber på ryggen, for det er det samme for de andre kluber der spiller i striber?

Det kan jo ikke være en uefa eller fifa regel for der er jo masser af hold i andre ligaer der spiller i trøjer med striber på ryggen.

Madc
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 6. jul 2005, 19:16
Geografisk sted: Løkken

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af Madc » 1. maj 2015, 17:54

Ja i følge dbu's bestemmelser skal der være et ensfarvet felt omkring spillernummeret

Numre på spilledragter

- Nummer skal være påtrykt på ryggen på spilletrøjen. Nummeret skal være centret.
- Nummeret skal være ensfarvet
- Nummeret må indeholde lufthuller, disse må dog ikke være over 2 mm brede.
- Nummeret må maksimalt være delt i tre dele af streger, som ikke må være mere end 2 mm brede.
- Nummeret kan være forsynet med skyggekant – denne må ikke indeholde nogen form for logo’er.
- I bunden af nummeret må klubbens logo eller spillerens signatur være indarbejdet – dog max. 5 cm².
- Rundt om nummeret skal der være en ensfarvet baggrund på minimum 2 cm over numret og 3 cm på de øvrige tre sider.
- Nummeret skal være minimum 25 cm høj og maximalt 35 cm høj (20-35 cm for kvinder). Skrifttypen skal være mellem 3 og 5 cm bred.
- Nummer skal være påtrykt foran på bukserne, og nummeret skal være mellem 10 og 15 cm høj
- Klubberne er forpligtet til at have et ekstra sæt spilletøj i reserve i en kontrastfarve. Der henvises til § 24.2 i propositionerne for Herre-DM, Kvinde-DM, Herre-DS og Ungdoms-DM og § 16.2 i propositionerne for Herre-LP og Kvinde-LP.

Navn på spilledragter

- Klubber kan påtrykke spillerens navn på trøjen. Navnet skal svare til det på holdkortet anførte.
- Navnet skal være placeret over trøjenummeret og under eventuel rygreklame.
- Bogstaverne må maksimalt være 7,5 cm høje
- Navnet skal være ensfarvet
Øst, Vest - AaB bedst

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af SimonJ » 27. jun 2015, 10:41

Det er så trist, at vi ikke må have striberne fuldt ud.

Men jeg håber godt nok, at vi får en trøje næsten identisk Saints i år. Den er hovedsageligt rød, hvis feltet, hvor nummeret skal stå i, bliver et rødt felt ala i år, så er der ikke et øje tørt.

Billede

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af dyhrmaN » 27. jun 2015, 12:51

SimonJ skrev:Det er så trist, at vi ikke må have striberne fuldt ud.

Men jeg håber godt nok, at vi får en trøje næsten identisk Saints i år. Den er hovedsageligt rød, hvis feltet, hvor nummeret skal stå i, bliver et rødt felt ala i år, så er der ikke et øje tørt.

Billede
Kommer der ikke først en ny til næste år?

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af SimonJ » 27. jun 2015, 13:52

dyhrmaN skrev:
SimonJ skrev:Det er så trist, at vi ikke må have striberne fuldt ud.

Men jeg håber godt nok, at vi får en trøje næsten identisk Saints i år. Den er hovedsageligt rød, hvis feltet, hvor nummeret skal stå i, bliver et rødt felt ala i år, så er der ikke et øje tørt.

Billede
Kommer der ikke først en ny til næste år?
Shit jeg har sovet så! Men så har de da god tid til at lade sig inspirere af Southampton.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af budo » 28. jun 2015, 22:10

Jeg lever fint med den aktuelle trøje, men jeg ville dælme gerne snart have noget ordenlig casual wear i den fesne AaBshop. Der er jo intet af det de sælger, man ville have på til hverdag?

Ku vi ikke få et par nydelige poloer, som dem Adidas laver til Milan, med et stort stolt AaB mærke på? Så ville jeg blive taknemmelig og med glæde putte lidt mønter i klubkassen.
Billede
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Ny hjemmebanetrøje afsløres 1/7

Indlæg af SimonJ » 29. jun 2015, 08:33

budo skrev:Jeg lever fint med den aktuelle trøje, men jeg ville dælme gerne snart have noget ordenlig casual wear i den fesne AaBshop. Der er jo intet af det de sælger, man ville have på til hverdag?

Ku vi ikke få et par nydelige poloer, som dem Adidas laver til Milan, med et stort stolt AaB mærke på? Så ville jeg blive taknemmelig og med glæde putte lidt mønter i klubkassen.
Igen i denne situation kan vi lære meget af svenskerne.
http://www.blavittshopen.se
https://www.difshop.se
http://www.aikshop.se
https://www.intersport.se/supporter/ham ... rst&page=1

Stort udvalg af merchandise, alt fra poloer til kasketter, som man kan være bekendt at have på.

EDIT: AaB-shoppen har kun "Streetwear" i børnestørrelser.

Besvar