4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Gentleman Finn » 9. aug 2014, 11:23

Vi skal ikke lade os stresse meget over at vi skal derned og spille returopgøret, det er et komplet andet hold end da de kom langt, og selvom der er mange fans på tribunerne dernede gør det dem ikke meget bedre fodboldspillere, og tror også sagtens at vores unge spillere kan klare en heksekeddel uden at træffe dårlige beslutninger. Santin blev også citeret for at sige, at deres fans er meget utålmodige, så vinder vi første opgør kan vi muligvis hurtigt vende deres fans imod dem. Men nu gælder tråden om den første hjemmekamp, og det ville nu være rart at få en bedre udgangsposition end sidst ;) Har vi opdateringer på Ahlmann endnu, det ville ikke gøre noget hvis han kan nå at være med til minimum en af kampene, så kan Blåbjerg tage den første

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Provst i Brovst » 9. aug 2014, 16:06

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af frederikshavneren » 9. aug 2014, 21:18

A. Nicosias træner overværede kampen på stadion mod Farum. Jeg vil gætte på at han langtfra er skræmt af det han så. APOEL kan kun undervurdere os hvis de analyserer kampen mod Farum og kampen i Zagreb. De tror forhåbentlig at de har trukket en fri motorvej direkte i gruppespillet.

Når det er sagt skal der dælme vises andre takter til APOEL kampene ellers går det galt.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Kristian » 9. aug 2014, 23:16

frederikshavneren skrev:
A. Nicosias træner overværede kampen på stadion mod Farum. Jeg vil gætte på at han langtfra er skræmt af det han så. APOEL kan kun undervurdere os hvis de analyserer kampen mod Farum og kampen i Zagreb. De tror forhåbentlig at de har trukket en fri motorvej direkte i gruppespillet.

Når det er sagt skal der dælme vises andre takter til APOEL kampene ellers går det galt.
Det han så i første halvleg burde give ham panderynker for der spillede vi godt pasningsspil og havde total styr på fcn. Risgård fik han set værende en dynamit på vores midtbane. Jeg tror ikke på nogen måde de undervurdere os ud fra kampen i dag. En fodboldtræner analysere ikke en kamp som vi gør herinde. Herinde kigger vi på resultatet og ikke 0-15 min og der efter derop ad:-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Provst i Brovst » 10. aug 2014, 00:42

"Så vi oplevede AaB
Sammenfattende har den rivaliserende af APOEL vist markante svagheder. Selvfølgelig, betalt og mange fravær , og i bekræftende fald forelægges til gruppen af Giorgos Donis, så hvis intet andet, "galazokitrinoi" vil have gode chancer for at kvalificere sig."
- See more at: http://www.kerkida.net/articles/a-katig ... KXWco.dpuf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Sv: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af frederikshavneren » 10. aug 2014, 03:08

Kristian skrev:
frederikshavneren skrev:
A. Nicosias træner overværede kampen på stadion mod Farum. Jeg vil gætte på at han langtfra er skræmt af det han så. APOEL kan kun undervurdere os hvis de analyserer kampen mod Farum og kampen i Zagreb. De tror forhåbentlig at de har trukket en fri motorvej direkte i gruppespillet.

Når det er sagt skal der dælme vises andre takter til APOEL kampene ellers går det galt.
Det han så i første halvleg burde give ham panderynker for der spillede vi godt pasningsspil og havde total styr på fcn. Risgård fik han set værende en dynamit på vores midtbane. Jeg tror ikke på nogen måde de undervurdere os ud fra kampen i dag. En fodboldtræner analysere ikke en kamp som vi gør herinde. Herinde kigger vi på resultatet og ikke 0-15 min og der efter derop ad:-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Farum sad på spillet kampen igennem inkl. i 1. halvleg. I sekvenser i
1. halvleg spillede vi godt, men det var kun i korte øjeblikke. Utallige boldtab gjorde at vi på intet tidspunkt fik gang i spillet.
Farum skabte godt nok ikke rigtig noget bortset fra når vi forærede dem bolden, men vi skabte selv tæt på ingenting udover målet.

Du har ret i at cyprioterne sikkert ikke tillægger denne kamp kæmpe betydning, men hvis de også analyserer sæsonens andre kampe så vil det overordnede indtryk mildt sagt næppe skræmme dem.
Spillet har haltet noget hidtil. Forklaringerne kan være mange, men de primære årsager er nok salget af Kusk samt de mange skader. Derudover har vi smidt flere bolde væk end normalt, hvilket gør det svært at sætte spillet.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af limey » 10. aug 2014, 10:16

frederikshavneren skrev:
A. Nicosias træner overværede kampen på stadion mod Farum. Jeg vil gætte på at han langtfra er skræmt af det han så. APOEL kan kun undervurdere os hvis de analyserer kampen mod Farum og kampen i Zagreb. De tror forhåbentlig at de har trukket en fri motorvej direkte i gruppespillet.

Når det er sagt skal der dælme vises andre takter til APOEL kampene ellers går det galt.
Igen et genialt træk af Kent at gøre holdet ringe når spionerne fra Cypern er på plads og dermed få dem til at undervurdere os. Det virkede imod kroaterne og det kommer til at virke igen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af frederikshavneren » 10. aug 2014, 10:41

Er det ikke korrekt at Aalborg Stadion snart skal iklædes Champions League dress og CL hymnen skal gjalde ud fra højttalerne til A. Nicosia kampen?
Som jeg husker det så gælder ovenstående fra og med Play Off runden. Det er imponerende at Aalborg Stadion er det eneste jyske stadion som har lagt græs til CL bold :aabfan:

Jeg får stadigvæk gåsehud når jeg tænker tilbage på Man U. kampen. At høre CL hymnen på stadion det var for vildt, som jeg husker det var jeg tæt på at knibe en tåre!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Fabbe » 10. aug 2014, 11:41

Hård lodtrækning, siger Giorgos Donis. Han har også været her før. Han var som spiller med til at tabe 2-1 for PAO i 1995.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Peter A. » 10. aug 2014, 12:13

Men ja...det helt springende punkt i forhold til denne kamp bliver om der vi bliver tvunget til at stille med reservehold, som følge af strejke...jeg kan simpelthen ikke se det for mig, det ville være dybt tragisk for dansk fodbold..

Men det bliver vi meget klogere på i de kommende dage når parterne mødes hos forligsmanden igen.
Hey AaB!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Provst i Brovst » 10. aug 2014, 12:24

Peter A. skrev:Men ja...det helt springende punkt i forhold til denne kamp bliver om der vi bliver tvunget til at stille med reservehold, som følge af strejke...jeg kan simpelthen ikke se det for mig, det ville være dybt tragisk for dansk fodbold..

Men det bliver vi meget klogere på i de kommende dage når parterne mødes hos forligsmanden igen.
Kan strejke snakken ikke holdes i den rette tråd. Lige den tråd ønsker jeg ikke skal spredes ud over hele forummet!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Peter A. » 10. aug 2014, 12:32

Jo, naturligvis.

Men denne tråd handler vel om APOEL-kampen og det er altså et særdeles væsentligt tema i forhold til kampen at vi evt. skal stille med et U19-hold til kampen! Jeg håber de bliver enige inden, men de har forhandlet i lang tid uden at nå mål. Men det er egentlig ikke så meget at debatere om det, da vi ikke ved hvad der sker bag de lukkede døre. Blot træls at det skal være sådan hver gang der skal forhandles nye aftaler på plads mellem spillernes og klubbernes organisationer. Men det ER et væsentligt tema i forhold til kampen!..men forhåbenligt kun et par dage endnu..
Hey AaB!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Provst i Brovst » 10. aug 2014, 12:36

Peter A. skrev:Jo, naturligvis.

Men denne tråd handler vel om APOEL-kampen og det er altså et særdeles væsentligt tema i forhold til kampen at vi evt. skal stille med et U19-hold til kampen! Jeg håber de bliver enige inden, men de har forhandlet i lang tid uden at nå mål. Men det er egentlig ikke så meget at debatere om det, da vi ikke ved hvad der sker bag de lukkede døre. Blot træls at det skal være sådan hver gang der skal forhandles nye aftaler på plads mellem spillernes og klubbernes organisationer. Men det ER et væsentligt tema i forhold til kampen!..men forhåbenligt kun et par dage endnu..
Det er ærgerligt du ikke vil benytte den eksisterende tråd.

Det er et væsentligt tema i alle kamptråde, diskussioner omkring spillere, transfers økonomi ovs. Kan den ikke holdes i Strejketråden så den ikke kommer til at dominere forum?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Peter A. » 10. aug 2014, 12:43

I mine øjne er disse tråde til for at diskutere relevante emner i forhold til den givne kamp.

Og jeg synes ærlig talt at der er mere substans i mit indlæg end et "den er hjemme"-indlæg.

Jeg har ikke flere kommentarer til det.
Hey AaB!

Red0fox
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 28. dec 2007, 12:55
Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
Geografisk sted: Aalborg

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Red0fox » 10. aug 2014, 13:44

Vil give Peter ret, dette er yderst relevant at debattere i denne tråd. Måske ikke indholdet i overenskomsten, men hvad vi gør, kan stille af hold o.s.v.
Provst i Brovst skrev:
Peter A. skrev:Jo, naturligvis.

Men denne tråd handler vel om APOEL-kampen og det er altså et særdeles væsentligt tema i forhold til kampen at vi evt. skal stille med et U19-hold til kampen! Jeg håber de bliver enige inden, men de har forhandlet i lang tid uden at nå mål. Men det er egentlig ikke så meget at debatere om det, da vi ikke ved hvad der sker bag de lukkede døre. Blot træls at det skal være sådan hver gang der skal forhandles nye aftaler på plads mellem spillernes og klubbernes organisationer. Men det ER et væsentligt tema i forhold til kampen!..men forhåbenligt kun et par dage endnu..
Det er ærgerligt du ikke vil benytte den eksisterende tråd.

Det er et væsentligt tema i alle kamptråde, diskussioner omkring spillere, transfers økonomi ovs. Kan den ikke holdes i Strejketråden så den ikke kommer til at dominere forum?

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Kempes » 11. aug 2014, 09:54

Vanvittig vigtig kamp. Et godt resultat på hjemmebane kan betyde at AaB er økonomisk sikret de kommende år. Medmindre den nuværende bestyrelsen bliver ligeså uansvarlige som tidligere tiders fidusmagere og fantaster.

Derfor totalt grotesk (og deprimerende) at konflikten mellem div.foreningen og spillerforeningen sandsynligvis betyder, at vi skal stille med et amatørhold af Danmarksserie- og U19-spillere. (Med forbehold for at nogle af dem er medlemmer af Spillerforeningen)

Det bliver interessant at se hvad Frederik Reimer, Oliver Knudsen, Robert Kakeeto, Moses Opondo, Domantas Simkus, Johan Ejsing og
Jannik Pohl kan stille op mod et fuldprofessionelt hold med mange dygtige brasilianske og portugisiske boldspillere.

Desværre må selvtilliden have fået et knæk efter være blevet nedsablet af FCMs u19 hold i weekenden.

AaBs danmarksseriehold spiller i Holstebro på lørdag, måske man skulle tage ned og se om der er kandidater til start11eren.

DEN ER HJEMME.... NOT

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Forza » 11. aug 2014, 11:35

http://www.bt.dk/fodbold/chok-inden-ska ... -spille-cl" onclick="window.open(this.href);return false;

Man kan kun håbe at AaB's spillere har samme holdning. Jeg fatter i hvert fald ikke hvis man ikke ønsker at spille de kampe man har kæmpet hele sidste år for at opnå pga. strejke.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af FlæskeFrank » 11. aug 2014, 12:09

Lodtrækningen her viser meget godt, hvor ond kvalifikationssystemet er(ikke brok). Hvis vi var røget ud til Zagreb havde vi formentlig fået en langt sværere modstander i EL-kval. Nu er chancefodelingen ca. 50 50.

Holdet viser trods nederlaget i lørdags megen fremgang, så det er skuffende, hvis vi ikkevinder hjemme.
- FlæskeFrank

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af gravballe » 11. aug 2014, 12:34

Forza skrev:http://www.bt.dk/fodbold/chok-inden-ska ... -spille-cl

Man kan kun håbe at AaB's spillere har samme holdning. Jeg fatter i hvert fald ikke hvis man ikke ønsker at spille de kampe man har kæmpet hele sidste år for at opnå pga. strejke.
det tror jeg desværre ikke. Patrich har udtalt at spillerne vil stå sammen om en strejke. Anders Hørsholt, har før udtalt at han havde en fornemmelse af at spillerne, ville spille kampen. Jeg tror og er bange for, at AaB spillerne vælger at strejke. Som om de vel godt kunne strejke i superligaen og så spiller CL kval kampene, det brude spillerforeningen vil have forståelse for.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Hovedet » 11. aug 2014, 13:48

Egentligt er det uhyre simpelt. Hvis der udbryder konflikt, er det game over, og der er slet ikke grund til at beskæftige sig med denne kamp. Det er ligegyldigt, om vi stiller med U 19 eller et grand old boys - hold.

Jeg har imidlertid slet ikke fantasi til at forestille mig, at det kommer så vidt. Det ville være slet og ret den mest bizarre hændelse i dansk fodbold til alle tider.

Besvar