AaB TV

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Hvorfor har vi ikke en web tv kanal?

Indlæg af Aabwibz » 10. okt 2015, 12:10

Det kunne være super fedt hvis de begyndte at lave noget Tunnel Cam ala det City bikser sammen efter hver hjemmekamp! Dét er fanpleje!

https://www.youtube.com/watch?v=rLDdX5Btwxc
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor har vi ikke en web tv kanal?

Indlæg af Elscorpio » 10. okt 2015, 13:25

Så kunne det være fedt hvis vi også kunne få Halftime med Per Rishøj tilbage, det var kvalitetsradio.

PS Fedt at AaBsport er aktive nu om at vise WebTV kanalen frem, det var hårdt tiltrængt

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor har vi ikke en web tv kanal?

Indlæg af thomasjn » 11. okt 2015, 10:24

Elscorpio skrev:Så kunne det være fedt hvis vi også kunne få Halftime med Per Rishøj tilbage, det var kvalitetsradio.

PS Fedt at AaBsport er aktive nu om at vise WebTV kanalen frem, det var hårdt tiltrængt
Enig, vi mangler så afgjort Half-Time eller lignende. Især en skam vi aldrig rigtigt fik en forklaring, men det bare forsvandt. Det var et fantastisk program der fik nogle historier frem som de øvrige medier ikke altid så og sådan ville det nok også være idag.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor har vi ikke en web tv kanal?

Indlæg af MrBangDK » 11. okt 2015, 10:30

thomasjn skrev:
Elscorpio skrev:Så kunne det være fedt hvis vi også kunne få Halftime med Per Rishøj tilbage, det var kvalitetsradio.

PS Fedt at AaBsport er aktive nu om at vise WebTV kanalen frem, det var hårdt tiltrængt
Enig, vi mangler så afgjort Half-Time eller lignende. Især en skam vi aldrig rigtigt fik en forklaring, men det bare forsvandt. Det var et fantastisk program der fik nogle historier frem som de øvrige medier ikke altid så og sådan ville det nok også være idag.
Rishøj meldte ud at det var af personlige årsager. Det skal der vel ikke stilles spørgsmålstegn ved?

Der var også noget med noget teknik og sen radiokanal de sendte på..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor har vi ikke en web tv kanal?

Indlæg af thomasjn » 11. okt 2015, 10:38

MrBangDK skrev:
thomasjn skrev:
Elscorpio skrev:Så kunne det være fedt hvis vi også kunne få Halftime med Per Rishøj tilbage, det var kvalitetsradio.

PS Fedt at AaBsport er aktive nu om at vise WebTV kanalen frem, det var hårdt tiltrængt
Enig, vi mangler så afgjort Half-Time eller lignende. Især en skam vi aldrig rigtigt fik en forklaring, men det bare forsvandt. Det var et fantastisk program der fik nogle historier frem som de øvrige medier ikke altid så og sådan ville det nok også være idag.
Rishøj meldte ud at det var af personlige årsager. Det skal der vel ikke stilles spørgsmålstegn ved?

Der var også noget med noget teknik og sen radiokanal de sendte på..
Nej det er helt forståeligt, men den var gået min næse forbi og hver gang man prøvede at stille spørgsmål på forummet blev der aldrig svaret.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Hvorfor har vi ikke en web tv kanal?

Indlæg af Ham der Emil » 11. okt 2015, 15:48

Mon ikke en podcast ville kunne sættes op?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB TV

Indlæg af limey » 27. mar 2016, 11:05

Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB TV

Indlæg af Provst i Brovst » 27. mar 2016, 12:46

limey skrev:Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Jeg er sikker på du sidder med ti til tyve forslag som er underholdende og unge fodboldspillere let kan tale om der ikke er appellerer til den laveste fællesnævner eller "sådan noget lort".
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB TV

Indlæg af Hanga » 27. mar 2016, 13:23

Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Jeg er sikker på du sidder med ti til tyve forslag som er underholdende og unge fodboldspillere let kan tale om der ikke er appellerer til den laveste fællesnævner eller "sådan noget lort".
Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at høre om hvad AaB arbejder med på træningsbanen her i landsholdspausen... Hvordan forsøger man at komme de mange defensive fejl til livs? Hvad har vi gjort forkert i de første 4 kampe, siden vi er sejrsløse? Hvordan trænes holdet henholdsvis kollektivt og individuelt? Hvilke erfaringer har vi tidligere fået fra vores hjemmekampe mod FCN, og hvilke overvejelser gør vi den forbindelse?

Et portræt af Henrik Dalsgaard, som AaB har forvandlet fra serie 2 spiller til landsholdsdebutant... Hvorfor lykkedes det for Dalsgaard og hvordan har man grebet udviklingen fra angriber til backpositionen an? Få nogle kommentarer fra hans trænere og måske Bøgelund, der som bekendt havde en "mentor" lignende rolle.

Fokus på Frederik Børsting der netop har forlænget kontrakten. Hvordan er Børstings forventninger til de kommende år, og hvad skal han stadig arbejde på?

Jooo, jeg synes der er andre emner end prutter, man kunne tage fat på.

Jeg er med på at det er mere krævende indslag, men hvis det her er niveauet for AaB TV, håber jeg man nedlægger det igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB TV

Indlæg af Provst i Brovst » 27. mar 2016, 13:49

Hanga skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Jeg er sikker på du sidder med ti til tyve forslag som er underholdende og unge fodboldspillere let kan tale om der ikke er appellerer til den laveste fællesnævner eller "sådan noget lort".
Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at høre om hvad AaB arbejder med på træningsbanen her i landsholdspausen... Hvordan forsøger man at komme de mange defensive fejl til livs? Hvad har vi gjort forkert i de første 4 kampe, siden vi er sejrsløse? Hvordan trænes holdet henholdsvis kollektivt og individuelt? Hvilke erfaringer har vi tidligere fået fra vores hjemmekampe mod FCN, og hvilke overvejelser gør vi den forbindelse?

Et portræt af Henrik Dalsgaard, som AaB har forvandlet fra serie 2 spiller til landsholdsdebutant... Hvorfor lykkedes det for Dalsgaard og hvordan har man grebet udviklingen fra angriber til backpositionen an? Få nogle kommentarer fra hans trænere og måske Bøgelund, der som bekendt havde en "mentor" lignende rolle.

Fokus på Frederik Børsting der netop har forlænget kontrakten. Hvordan er Børstings forventninger til de kommende år, og hvad skal han stadig arbejde på? Hvordan vil han forsøge at blive bedre til det han mangler, og hvordan skal han nå disse mål?

Jooo, jeg synes der er andre emner end prutter, man kunne tage fat på.

Jeg er med på at det er mere krævende indslag, men hvis det her er niveauet for AaB TV, håber jeg man nedlægger det igen.
Det er eksponentielt mere krævende indslag af både producenten og de medvirkende.

Jeg tror helt ærligt ikke at Bruhn m.fl. kan komme med guldkorn eller specielle indsigter i hvordan forsøger man at komme de mange defensive fejl til livs eller hvad har vi gjort forkert i de første 4 kampe, siden vi er sejrsløse. Slet ikke hvordan trænes holdet henholdsvis kollektivt og individuelt.

"Hvilke erfaringer har vi tidligere fået fra vores hjemmekampe mod FCN, og hvilke overvejelser gør vi den forbindelse?. " Jeg tror ikke at LS eller resten af trænerstaben ønsker at invitere FCN med til taktikbordet.

Jeg tro ikke det er særlig sjovt for spillerne at være med til sådanne indslag, mens man kan se de synes de andre indslag er sjove, og der er helt sikkert en stor målgruppe der synes de er sjove og flere end dem der gerne vil høre om taktik og træning for det er jo bare underholdning, for normale mennesker er AaB underholdning, det er tidsfordriv og der rammer man bedst med reality.

Men jeg har aldrig været med på ideen om indslag som disse, spillerenes private profiler på sociale medier kan gøre dette langt bedre.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB TV

Indlæg af Provst i Brovst » 27. mar 2016, 14:04

Bendters instagram, https://www.instagram.com/p/BDaYcQrA_uw/

Han poster et sjovt billede, hans følgere skriver LORD. Det er bare underholdning.

Bendtner har endda masser af kant da han også bruger instagram til at dolke hans arbejdsgiver.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB TV

Indlæg af limey » 27. mar 2016, 14:16

Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Jeg er sikker på du sidder med ti til tyve forslag som er underholdende og unge fodboldspillere let kan tale om der ikke er appellerer til den laveste fællesnævner eller "sådan noget lort".
Hvad med noget om hvem der bøvser højest? Det er underholdende og det de unge vil ha'. Det er også alt for krævende at lave noget om fodbold. Måske kunne man flette noget ind med en sjov kat der falder på en sød måde for det kan normale mennesker bedst lide. Jeez. No wonder this country is f*cked.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB TV

Indlæg af Provst i Brovst » 27. mar 2016, 14:22

limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Jeg er sikker på du sidder med ti til tyve forslag som er underholdende og unge fodboldspillere let kan tale om der ikke er appellerer til den laveste fællesnævner eller "sådan noget lort".
Hvad med noget om hvem der bøvser højest? Det er underholdende og det de unge vil ha'. Det er også alt for krævende at lave noget om fodbold. Måske kunne man flette noget ind med en sjov kat der falder på en sød måde for det kan normale mennesker bedst lide. Jeez. No wonder this country is f*cked.
Jeg regnede heller ikke med du kunne, det er nemlig meget sværere end at kritisere. Jeez. No wonder this country is f*cked.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB TV

Indlæg af Hanga » 27. mar 2016, 14:24

Provst i Brovst skrev:
Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at høre om hvad AaB arbejder med på træningsbanen her i landsholdspausen... Hvordan forsøger man at komme de
Det er eksponentielt mere krævende indslag af både producenten og de medvirkende.

Jeg tror helt ærligt ikke at Bruhn m.fl. kan komme med guldkorn eller specielle indsigter i hvordan forsøger man at komme de mange defensive fejl til livs eller hvad har vi gjort forkert i de første 4 kampe, siden vi er sejrsløse. Slet ikke hvordan trænes holdet henholdsvis kollektivt og individuelt.

"Hvilke erfaringer har vi tidligere fået fra vores hjemmekampe mod FCN, og hvilke overvejelser gør vi den forbindelse?. " Jeg tror ikke at LS eller resten af trænerstaben ønsker at invitere FCN med til taktikbordet.

Jeg tro ikke det er særlig sjovt for spillerne at være med til sådanne indslag, mens man kan se de synes de andre indslag er sjove, og der er helt sikkert en stor målgruppe der synes de er sjove og flere end dem der gerne vil høre om taktik og træning for det er jo bare underholdning, for normale mennesker er AaB underholdning, det er tidsfordriv og der rammer man bedst med reality.

Men jeg har aldrig været med på ideen om indslag som disse, spillerenes private profiler på sociale medier kan gøre dette langt bedre.
Jeg er ret sikker på trænerteamet nok skulle kunne fortælle lidt om hvad vi arbejder med på træningsbanen nu her. Det behøver ikke være store taktiske hemmeligheder. Det er jo ikke meget anderledes end det de altid skal forholde sig til overfor journalisterne på kampdagene.

Nu virker du til at være meget fastlåst i tankegangen om, at det skal være indslag der kan passe til det format vi har set nu her... altså hvor spillerne sidder to og to og kommenterer på emner. Det behøver det jo ikke være, og jeg er med på, at der i det jeg efterlyser kræves lidt mere arbejde... Det kunne også være noget så simpelt som et kamera der følger Gaarde på den sidste dag i transfervinduet. Ellers kunne han jo have fortalt den umiddelbart spændende historie om 6 kinesere på hans kontor på Hornevej til AaB TV i stedet for radio2syv.

Jeg tvivler på at AaB får noget ud af de indslag de har haft kørende de sidste dage, men det kan være jeg tager fejl. Forhåbentlig sidder der nogle unger et sted og morer sig. Jeg havde bare håbet at AaB TV kunne bringe mere interessant og relevant viden om hvad der foregår i vores klub, i stedet for indslag der må være opfundet af en 10årig. Det er muligt at folk gerne vil have underholdning, men lav nu noget der også indeholder substans.

Indslagene fra træningslejren var fine, ligeledes referat fra dialogmødet og lign - af de mere underholdene indslag synes jeg også "udfordringerne" har været gode.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB TV

Indlæg af Provst i Brovst » 27. mar 2016, 14:31

Hanga skrev:
Provst i Brovst skrev:
Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at høre om hvad AaB arbejder med på træningsbanen her i landsholdspausen... Hvordan forsøger man at komme de
Det er eksponentielt mere krævende indslag af både producenten og de medvirkende.

Jeg tror helt ærligt ikke at Bruhn m.fl. kan komme med guldkorn eller specielle indsigter i hvordan forsøger man at komme de mange defensive fejl til livs eller hvad har vi gjort forkert i de første 4 kampe, siden vi er sejrsløse. Slet ikke hvordan trænes holdet henholdsvis kollektivt og individuelt.

"Hvilke erfaringer har vi tidligere fået fra vores hjemmekampe mod FCN, og hvilke overvejelser gør vi den forbindelse?. " Jeg tror ikke at LS eller resten af trænerstaben ønsker at invitere FCN med til taktikbordet.

Jeg tro ikke det er særlig sjovt for spillerne at være med til sådanne indslag, mens man kan se de synes de andre indslag er sjove, og der er helt sikkert en stor målgruppe der synes de er sjove og flere end dem der gerne vil høre om taktik og træning for det er jo bare underholdning, for normale mennesker er AaB underholdning, det er tidsfordriv og der rammer man bedst med reality.

Men jeg har aldrig været med på ideen om indslag som disse, spillerenes private profiler på sociale medier kan gøre dette langt bedre.
Jeg er ret sikker på trænerteamet nok skulle kunne fortælle lidt om hvad vi arbejder med på træningsbanen nu her. Det behøver ikke være store taktiske hemmeligheder. Det er jo ikke meget anderledes end det de altid skal forholde sig til overfor journalisterne på kampdagene.

Nu virker du til at være meget fastlåst i tankegangen om, at det skal være indslag der kan passe til det format vi har set nu her... altså hvor spillerne sidder to og to og kommenterer på emner. Det behøver det jo ikke være, og jeg er med på, at der i det jeg efterlyser kræves lidt mere arbejde... Det kunne også være noget så simpelt som et kamera der følger Gaarde på den sidste dag i transfervinduet. Ellers kunne han jo have fortalt den umiddelbart spændende historie om 6 kinesere på hans kontor på Hornevej til AaB TV i stedet for radio2syv.

Jeg tvivler på at AaB får noget ud af de indslag de har haft kørende de sidste dage, men det kan være jeg tager fejl. Forhåbentlig sidder der nogle unger et sted og morer sig. Jeg havde bare håbet at AaB TV kunne bringe mere interessant og relevant viden om hvad der foregår i vores klub, i stedet for indslag der må være opfundet af en 10årig. Det er muligt at folk gerne vil have underholdning, men lav nu noget der også indeholder substans..

Simplet at have et kamera følge Gaarde den sidste dag? En 24 - 12 timers opgave bare med at filme og gå i vejen for Gaarde og andre VIPs, derefter skal det redigeres hvor tidsforbruget mindst er en time pr. minuts video. Det er super interessant, jeg ville se det om så det var fra Randers, men det er jo et stort projekt, potentielt en TV udsendelse værdigt.

Nej selvfølgelig får AaB ikke noget ud af det, udover en udgift til at producere materiale der er dårligere end det spillerne selv kunne/vil producere til deres egen kanaler på sociale medier. Ideen er dødfødt på alle måder, AaB kan og skal heller ikke konkurrere med Nordjyske, Onside m.fl.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB TV

Indlæg af Hanga » 27. mar 2016, 14:42

Provst i Brovst skrev:
Simplet at have et kamera følge Gaarde den sidste dag? En 24 - 12 timers opgave bare med at filme og gå i vejen for Gaarde og andre VIPs, derefter skal det redigeres hvor tidsforbruget mindst er en time pr. minuts video. De er super interessant, jeg ville se det om så det var fra Randers, men det er jo et stort projekt, potentielt en TV udsendelse værdigt.

Nej selvfølgelig får AaB ikke noget ud af det, udover en udgift til at producere materiale der er dårligere end det spillerne selv kunne/vil producere til deres egen kanaler på sociale medier. Ideen er dødfødt på alle måder, AaB kan og skal heller ikke konkurrere med Nordjyske, Onside m.fl.
Ikke desto mindre er der flere af de andre klubber, også dem med mindre fanbase, der har flere og mere dybdegående indslag end vi har. F.eks. kører FCM highlights fra deres U17 og U19 kampe. I forbindelse med landsholdskampen har de også fået lidt interviews, bl.a. med Simon Kjær... Der kunne vi jo tage en Lucas Andersen når han er i Aalborg med u21. De har spillerkommentarer før og efter deres kampe. De har interview med Ole Gunnar Solskjær inden deres United møde.

Min pointe er egentlig blot, at hvis AaB TV ikke holder sig til et primært fodboldfagligt indhold, så kan man lige så godt lade vær. Projektet skal gerne være mere ambitiøst.

Misforstår mig ikke, jeg synes også at AaB TV har haft flere gode indslag og idéer, og håber de finder tilbage til dette spor.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB TV

Indlæg af limey » 27. mar 2016, 14:44

Provst i Brovst skrev:
limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Jeg er sikker på du sidder med ti til tyve forslag som er underholdende og unge fodboldspillere let kan tale om der ikke er appellerer til den laveste fællesnævner eller "sådan noget lort".
Hvad med noget om hvem der bøvser højest? Det er underholdende og det de unge vil ha'. Det er også alt for krævende at lave noget om fodbold. Måske kunne man flette noget ind med en sjov kat der falder på en sød måde for det kan normale mennesker bedst lide. Jeez. No wonder this country is f*cked.
Jeg regnede heller ikke med du kunne, det er nemlig meget sværere end at kritisere. Jeez. No wonder this country is f*cked.
Kunne du ikke lide mine forslag? De lå ellers fuldstændig på niveau med din respons til mig, og egentlig på niveau med stort set alle dine indlæg på debatsiden. Hanga var jo kommet mig i forvejen med mange gode forslag, men dem fik du jo elegant affejet, så jeg vurderede, at mine forslag på forhånd var spildt på et svar der inkluderede et tweet fra Bendtner.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB TV

Indlæg af Provst i Brovst » 27. mar 2016, 14:49

limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:Er det bare mig der synes at AaBTV er kørt helt af sporet? I dag hed videoen noget med, "hvem prutter mest på AaBs hold?". Der var mange der efterspurgte nogle online tv-indslag, men vel næppe nogle der synes, det skulle være efter allerlaveste fællesnævner. Jeg er altså dybt forundret over, at de laver sådan noget lort.

Jeg er sikker på du sidder med ti til tyve forslag som er underholdende og unge fodboldspillere let kan tale om der ikke er appellerer til den laveste fællesnævner eller "sådan noget lort".
Hvad med noget om hvem der bøvser højest? Det er underholdende og det de unge vil ha'. Det er også alt for krævende at lave noget om fodbold. Måske kunne man flette noget ind med en sjov kat der falder på en sød måde for det kan normale mennesker bedst lide. Jeez. No wonder this country is f*cked.
Jeg regnede heller ikke med du kunne, det er nemlig meget sværere end at kritisere. Jeez. No wonder this country is f*cked.
Kunne du ikke lide mine forslag? De lå ellers fuldstændig på niveau med din respons til mig, og egentlig på niveau med stort set alle dine indlæg på debatsiden. Hanga var jo kommet mig i forvejen med mange gode forslag, men dem fik du jo elegant affejet, så jeg vurderede, at mine forslag på forhånd var spildt på et svar der inkluderede et tweet fra Bendtner.
Du kan simpelthen ikke finde på nogen ideer. Det er svært. Når de 10 - 20 ideer er lavet, så skal der jo findes på 10 - 20 nye ideer - ikke lårt naturligtvis, vi har jo et vist niveau.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB TV

Indlæg af Provst i Brovst » 27. mar 2016, 14:56

Hanga skrev:Projektet skal gerne være mere ambitiøst.
Så bliver det også meget dyrere, voldsomt meget dyrere. Det er en eksponentielt stigende udgift for hvert lille kvalitetsløft. Med det begrænsede antal seere det kan give så må pengene kunne bruges bedre alle andre steder.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB TV

Indlæg af limey » 27. mar 2016, 15:54

Hanga skrev:
Min pointe er egentlig blot, at hvis AaB TV ikke holder sig til et primært fodboldfagligt indhold, så kan man lige så godt lade vær. Projektet skal gerne være mere ambitiøst.
Præcis. Hvis det ikke skal handle om fodbold, hvad faen skal det så være der for? Man kunne jo interviewe spillere på vej tilbage fra skader, eksempelvis hvordan de genoptrænede. Eller hvordan unge spillere oplever at komme op i seniortruppen. Forskellene på træningsmetoder fra junior til seniorniveau, eller måske køre tema om AaBs røde tråd ifht taktik. Interviewe om nye folk i baggrunden af staben, som fysiske trænere, lægestaben, kosteksperterne. Overvejelserne omkring investeringen af træningsanlæg, hvordan man vil optimere forholdene på stadion, generelt invitere bag om kulisserne, så vi fans kan se hvordan det foregår, uden at man på den måde "afslører" noget overfor konkurrenterne.

Jeg ved godt, at det kræver en interviewer, en kameramand, og en der klipper og redigerer. Umiddelbart en vanvittig dyr post, men ikke så meget anderledes end et indslag om prutter.

Besvar