4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Kunji » 26. aug 2014, 22:33

APOEL er skam et okay hold. Vi er bare horribelt ringe over to kampe, og vi er slet ikke målsøgende.

Fuck det her lort. Videre.

Og selvfølgelig skal der forlænges med Kent. Styr jer. Vi er et nyt hold. Vi leder efter en identitet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Henriksen » 26. aug 2014, 22:33

Supersystem skrev:Det er super ærgerligt, at vi denne sæson har skiftet spillestil, og nu er begyndt at kaste bolde frem i håb om at ramme en angriber. Modsat sidste sæson, hvor vi spillede bolden rundt.

Selvfølgelig har der ikke været ret mange andre alternativer end Helenius og Ene, men jeg synes SLET ikke Helenius passer ind i forhold til den type fodbold vi prøver at praktisere. Jeg synes han virker semi ligeglad og arrogant i sin fremtoning på banen.
Uden at det på nogen måde er hans skyld ene mand i aften, så har denne sæsons Helenius virkelig skuffet mig. Fair nok - manglende kamptræning, det er fuldt ud acceptabelt - men,men,men....mandens udstråling og attitude - ja, kald mig bare muggen på denne ulidelige tirsdag d 26/8, men han ligner mest af alt en spiller der lever mere af sit navn end af gavn. "Jeg er den hjemvendte stjerne - who cares!" - det signal er hvad jeg har set fra ham , og alt andet end hold-ånd og fight...
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af NIN » 26. aug 2014, 22:33

Funky skrev:
Henriksen skrev: Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Jeg er nødt til at give dig ret. Pilen peger faktisk på træneren, og den peger ud over denne skamplet af en "kamp". Holdet har kun mistet 1 profil - omend den allerstørste - og burde komme ind i den nye sæson med tonsvis af selvtillid og struktur. Det har vi ikke set noget af. Vi har pt et hold, som kun magter at spille godt i glimt i 1. halvlege, hvor (og det er RIGTIG alarmerende, synes jeg!) de bærende kræfter IKKE leverer varen, og hvor fokus tydeligvis er skiftet fra offensiv frihed til defensiv disciplin.

Gaarde bør tage foden fra speederen mht. at forlænge med Kent. Ja, jeg er ganske seriøs. Han - og holdet - har nu en opgave med at demonstrere, at man kan samle op på den dårlige start i ligaen og denne MONSTER-fadæse, og skabe resultater og seværdig fodbold.
Motivere spillerne? Hvis professionelle danske fodboldspillere ikke ligger søvnløs og er topmotiveret helt ud i den yderste nerve af tissetrolden for at komme i CL - once in a lifetime oplevelse, så skal de øjeblikkeligt indløse et medlemskab hos Ældre Sagen og stille op i DM i petanque.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Ham der Emil » 26. aug 2014, 22:33

Funky skrev:
Henriksen skrev: Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Jeg er nødt til at give dig ret. Pilen peger faktisk på træneren, og den peger ud over denne skamplet af en "kamp". Holdet har kun mistet 1 profil - omend den allerstørste - og burde komme ind i den nye sæson med tonsvis af selvtillid og struktur. Det har vi ikke set noget af. Vi har pt et hold, som kun magter at spille godt i glimt i 1. halvlege, hvor (og det er RIGTIG alarmerende, synes jeg!) de bærende kræfter IKKE leverer varen, og hvor fokus tydeligvis er skiftet fra offensiv frihed til defensiv disciplin.

Gaarde bør tage foden fra speederen mht. at forlænge med Kent. Ja, jeg er ganske seriøs. Han - og holdet - har nu en opgave med at demonstrere, at man kan samle op på den dårlige start i ligaen og denne MONSTER-fadæse, og skabe resultater og seværdig fodbold.

Calm down. Den her præstation er spillernes skyld. De har jo spillet som en flok nødder. Om det er varmen, presset eller noget tredje ved jeg ikke, men lad nu være med at gøre Kent til skurken her.
Et Hjerte - En Klub

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af jensemand57 » 26. aug 2014, 22:34

Nå. Men når nu vi ikke skal spille finalen i CL i Berlin, hvor spilles finalen i EL ?

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af fish » 26. aug 2014, 22:34

MHJ skrev:Jeg syntes Per Friman skal lukke roeven lidt og lade vaere med at snakke om at det er fejl der gjorde udslaget. Vi var daarlige, langt daarligere end modstanderen i alle spillets facetter. Jo der var fejl, men det er jo naturligt naar modstanderen staar saa godt mod os, og det er blot et symptom paa at vi bliver sat under pres. Vi mangler utroligt meget offensivt i denne saeson, og saa kommer vores forsvar til at se aandsvagt ud.
Det er vel bare fordi han har ret og det derfor gør ondt. Som kampen skrider frem er de jo bedre men det ændre da ikke ved at alle mål i aften er vilde personlige fejl. Vi står jo i kø for at lave fejl.

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Wokee » 26. aug 2014, 22:34

Jeg slog hånden igennem en gipsvæg ved 2-0. Hvad har I ødelagt?

Onkel Franz
Superliga
Superliga
Indlæg: 577
Tilmeldt: 1. jun 2007, 23:37

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Onkel Franz » 26. aug 2014, 22:35

Endelig slut.

Puha.. hvor skal man starte.

Nej.. jeg gider sgu ikke. Vi må bare konstatere at der mangler vildt meget ift. sidste sæson lige pt.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Klaus » 26. aug 2014, 22:35

Pinlig, pinlig, pinlig indsats i aften. Ingen fight ingen organisation ingen vilje, IKKE NOGET SOM HELST. Hele holdet har spillet som en pose halvrødne nødder, der er fløjtende ligeglade. Miniputspillere får besked på at gå imod bolden. Denne disciplin kunne være første ting på programmet i morgen. Jeg er så skuffet over, at vi åbenbart har en midtbane som ikke er i stand til at skabe noget som helst. Ingen tager ansvar, man savner i den grad kreativitet. Men jeg synes nu ikke det kun er i dag den var gal.

I hjemmekampen havde vi dem i den grad på krogen i første halvleg. Men i stedet for at søge chancen trillede vi sidelæns og bagud i en uendelighed. Og i vores søvngængertempo får de naturligvis et mål. Samtidig brænder Thomsen en 100% og vi sidder helt unødvendigt i lort til halsen. Bedste mand var vel Børsting, som kostede et mål, Nikolaj på hvem der gik fire ind, og Ene i 2. halvleg som var den eneste der viste bare en lille smule. Dårligst - resten....

Var det ikke lige fordi jeg holder med AaB, ville jeg sige, at vi i den grad har fået som fortjent. Når man ikke tør at gå efter sejren fortjener man heller ikke at vinde. Og vi turde ikke, hverken i sidste uge eller i aften.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Henriksen » 26. aug 2014, 22:35

Alle er skurke iaften, men KN kan da ikke 100% fritages for ansvar her???
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 960
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Popnizzen » 26. aug 2014, 22:36

Mere talentløs lorte fodbold har jeg ikke set længe. Hold kæft det var ringe. 90 min af mit liv jeg ikke lige for igen.
„The less you care, the happier you will be.“

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Hinsur » 26. aug 2014, 22:36

Kunji skrev:APOEL er skam et okay hold. Vi er bare horribelt ringe over to kampe, og vi er slet ikke målsøgende.

Fuck det her lort. Videre.

Og selvfølgelig skal der forlænges med Kent. Styr jer. Vi er et nyt hold. Vi leder efter en identitet.
Jeg er enig og nu skal vi se at komme ind i kampen i suppen og i EL

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2014, 22:37

fish skrev:
MHJ skrev:Jeg syntes Per Friman skal lukke roeven lidt og lade vaere med at snakke om at det er fejl der gjorde udslaget. Vi var daarlige, langt daarligere end modstanderen i alle spillets facetter. Jo der var fejl, men det er jo naturligt naar modstanderen staar saa godt mod os, og det er blot et symptom paa at vi bliver sat under pres. Vi mangler utroligt meget offensivt i denne saeson, og saa kommer vores forsvar til at se aandsvagt ud.
Det er vel bare fordi han har ret og det derfor gør ondt. Som kampen skrider frem er de jo bedre men det ændre da ikke ved at alle mål i aften er vilde personlige fejl. Vi står jo i kø for at lave fejl.
Hvor skriver jeg vi ikke har lavet fejl?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Supersystem » 26. aug 2014, 22:37

Henriksen skrev:
Supersystem skrev:Det er super ærgerligt, at vi denne sæson har skiftet spillestil, og nu er begyndt at kaste bolde frem i håb om at ramme en angriber. Modsat sidste sæson, hvor vi spillede bolden rundt.

Selvfølgelig har der ikke været ret mange andre alternativer end Helenius og Ene, men jeg synes SLET ikke Helenius passer ind i forhold til den type fodbold vi prøver at praktisere. Jeg synes han virker semi ligeglad og arrogant i sin fremtoning på banen.
Uden at det på nogen måde er hans skyld ene mand i aften, så har denne sæsons Helenius virkelig skuffet mig. Fair nok - manglende kamptræning, det er fuldt ud acceptabelt - men,men,men....mandens udstråling og attitude - ja, kald mig bare muggen på denne ulidelige tirsdag d 26/8, men han ligner mest af alt en spiller der lever mere af sit navn end af gavn. "Jeg er den hjemvendte stjerne - who cares!" - det signal er hvad jeg har set fra ham , og alt andet end hold-ånd og fight...
Præcis samme tanker jeg har fået, efter at have set ham fra kamp til anden
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Provst i Brovst » 26. aug 2014, 22:38

Har alle deres mål ikke en afsender med en AaBer som den glade giver.

Vi tabte til et hold med superliga standard. Sådan her kunne vi også tabe i ligaen - og det har vi jo også gjort.

Der har været for mange personlige fejl i hele sæsonen - undtaget Zagreb kampen.

Op på hesten igen!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2014, 22:39

fish skrev:
MHJ skrev:Jeg syntes Per Friman skal lukke roeven lidt og lade vaere med at snakke om at det er fejl der gjorde udslaget. Vi var daarlige, langt daarligere end modstanderen i alle spillets facetter. Jo der var fejl, men det er jo naturligt naar modstanderen staar saa godt mod os, og det er blot et symptom paa at vi bliver sat under pres. Vi mangler utroligt meget offensivt i denne saeson, og saa kommer vores forsvar til at se aandsvagt ud.
Det er vel bare fordi han har ret og det derfor gør ondt. Som kampen skrider frem er de jo bedre men det ændre da ikke ved at alle mål i aften er vilde personlige fejl. Vi står jo i kø for at lave fejl.
Hvor skriver jeg vi ikke har lavet fejl? Vi laver fejl, masser af dem. Men at sige det var fejl der gjore udslaget er ca. ligesaa intetsigende som at sige at det var det at vi tabte fordi modstanderen scorede flere maal. Det interessante er at kigge paa hvorfor vi laver alle de fejl, og det er fordi vi kommer under pres. Det tyder mere paa et problem med taktikken, end at enkelte spillere taber hovedet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af astonvilla » 26. aug 2014, 22:40

Ham der Emil skrev:
Funky skrev:
Henriksen skrev: Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Jeg er nødt til at give dig ret. Pilen peger faktisk på træneren, og den peger ud over denne skamplet af en "kamp". Holdet har kun mistet 1 profil - omend den allerstørste - og burde komme ind i den nye sæson med tonsvis af selvtillid og struktur. Det har vi ikke set noget af. Vi har pt et hold, som kun magter at spille godt i glimt i 1. halvlege, hvor (og det er RIGTIG alarmerende, synes jeg!) de bærende kræfter IKKE leverer varen, og hvor fokus tydeligvis er skiftet fra offensiv frihed til defensiv disciplin.

Gaarde bør tage foden fra speederen mht. at forlænge med Kent. Ja, jeg er ganske seriøs. Han - og holdet - har nu en opgave med at demonstrere, at man kan samle op på den dårlige start i ligaen og denne MONSTER-fadæse, og skabe resultater og seværdig fodbold.

Calm down. Den her præstation er spillernes skyld. De har jo spillet som en flok nødder. Om det er varmen, presset eller noget tredje ved jeg ikke, men lad nu være med at gøre Kent til skurken her.
Hold da op. Nå holdet er så uklar på sådan en vigtig opgave må man da kaste et kritisk blik ud på bænken.
En skandale. Dækkende?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Ham der Emil » 26. aug 2014, 22:40

Henriksen skrev:Alle er skurke iaften, men KN kan da ikke 100% fritages for ansvar her???
Selvfølgelig kan Kent ikke gå skyldfri igennem nederlaget.
Men spillerne var jo ulidelige at se på, fejl-aflevering igen og igen.

Gorter ved jeg ikke helt hvad jeg skal syntes om.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Henriksen » 26. aug 2014, 22:40

KN kan ringe til Van Gaal og så kan de tage en snak om taktik og indstilling og så fremover mindes denne 26/8-14 til fremtidig motivation om ikke at lave flere pinligheder lige med det første....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Funky » 26. aug 2014, 22:41

NIN den fromme skrev:
Funky skrev:
Henriksen skrev: Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Jeg er nødt til at give dig ret. Pilen peger faktisk på træneren, og den peger ud over denne skamplet af en "kamp". Holdet har kun mistet 1 profil - omend den allerstørste - og burde komme ind i den nye sæson med tonsvis af selvtillid og struktur. Det har vi ikke set noget af. Vi har pt et hold, som kun magter at spille godt i glimt i 1. halvlege, hvor (og det er RIGTIG alarmerende, synes jeg!) de bærende kræfter IKKE leverer varen, og hvor fokus tydeligvis er skiftet fra offensiv frihed til defensiv disciplin.

Gaarde bør tage foden fra speederen mht. at forlænge med Kent. Ja, jeg er ganske seriøs. Han - og holdet - har nu en opgave med at demonstrere, at man kan samle op på den dårlige start i ligaen og denne MONSTER-fadæse, og skabe resultater og seværdig fodbold.
Motivere spillerne? Hvis professionelle danske fodboldspillere ikke ligger søvnløs og er topmotiveret helt ud i den yderste nerve af tissetrolden for at komme i CL - once in a lifetime oplevelse, så skal de øjeblikkeligt indløse et medlemskab hos Ældre Sagen og stille op i DM i petanque.
Jamen de har sikkert været rigtig spændte, men setuppet har jo været komplet forkert. Vi vil ikke spille kompromisløst angrebsbold, for det er "farligt, uha" (og nu står vi så komplet ydmygede, 5-1, ovenpå en røvsyg 'kontrolleret' indsats, weee), men vi er også for fine til at lave den klassiske danske total-defensiv. Og så de konstante rokeringer; var det eksempelvis virkelig så go' en ide at bytte Augu med Wurtz? Sidstnævnte har INTET bidraget med siden han skubbede Augu ud igen.

Yes, vi rammes helt vanvittig hårdt af, at Kusk er væk - han VAR åbenbart hele vores offensiv. Men så er det trænerens opgave at finde en ny vej til godt spil og sejr. Indtil videre: Fail.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar