Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Frygah » 28. nov 2014, 18:14

Halil skrev:
MHJ skrev:Er der forresten nogen der kan forklare hvad fanden der sker med den Rumaenske forsvarsspiller ved Enevoldsens maal? Det ser vildt underligt ud. Han falder tilsyneladende ikke over noget, men kaster sig oejensynligt bare rundt.
Har du set KEP spille fodbold?

Der har du dit svar.
Var det en joke, eller er KEP alvorligt blevet udnævnt til ham der lige skal have en sviner efter hver kamp, uagtet om han har spillet godt eller dårligt?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af MrBangDK » 28. nov 2014, 18:43

tommas jensen skrev:Super fedt resultat igår, men må for anden kamp i streg være rigtig godt irriteret over at udeholdets fans bliver blandet mellem os sæsonkortsholdere. Det lå en dæmper på oplevelsen for alle os der var omringet af højtrøstede rumænere, flere valgte enda at fortrække fra deres pladser pga de følte sig utrykke. Det er en ommer AaB
Der var også en meget stor sammenblanding af fans udenfor både før og efter kampen.. Det virkede sgu lidt underligt!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Kristian » 28. nov 2014, 19:16

Man burde sende en klage til AaB med håndteringen. Virkelig skidt når de sender mails ud hvor de siger at rumændere vil blive flyttet fra AaBs afsnit.

Det sådanne ting der bare skal Være i orden, så folk føler sig trygge på stadion og kommer igen.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 537
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Trickster » 28. nov 2014, 20:25

Ja der sad +50 rumænere ved hinanden på nordjyske og skabte sig. Især i slutningen af første halveg, hvor de ligefrem hånede dem på vesttribunen. Jeg brokkede mig til en kontrollør, som hverken gad gøre noget ved det eller overhovedet svare ordenligt på min henvendelse. Jeg bliver sgu irriteret, hvis jeg skal sidde omringet af sigøjnere på AaB's eget fanafsnit.

Der var især én kælling, der begyndte at skrige hver eneste gang Steaua var i angreb... havde lyst til løbe over og skrige hende direkte ind i fjæset!

Det en ommer, AaB. Den slags rakkerpak skal sendes over på deres eget fanafsnit, eller smides ud af stadion!

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 537
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Trickster » 28. nov 2014, 20:25

Halil skrev:
MHJ skrev:Er der forresten nogen der kan forklare hvad fanden der sker med den Rumaenske forsvarsspiller ved Enevoldsens maal? Det ser vildt underligt ud. Han falder tilsyneladende ikke over noget, men kaster sig oejensynligt bare rundt.
Har du set KEP spille fodbold?

Der har du dit svar.
Han var ved at fucke op i det hele allerede i første halveg, hvor han igen dumt blev fanget på mellemhånd.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Buzz Killington » 28. nov 2014, 20:31

O.k. I mine Oejne var KEP sammen med Thelander MOM. Mindes slet ikke nogle uprovokerede fejl.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af limey » 28. nov 2014, 21:04

Trickster skrev:Ja der sad +50 rumænere ved hinanden på nordjyske og skabte sig. Især i slutningen af første halveg, hvor de ligefrem hånede dem på vesttribunen. Jeg brokkede mig til en kontrollør, som hverken gad gøre noget ved det eller overhovedet svare ordenligt på min henvendelse. Jeg bliver sgu irriteret, hvis jeg skal sidde omringet af sigøjnere på AaB's eget fanafsnit.

Der var især én kælling, der begyndte at skrige hver eneste gang Steaua var i angreb... havde lyst til løbe over og skrige hende direkte ind i fjæset!

Det en ommer, AaB. Den slags rakkerpak skal sendes over på deres eget fanafsnit, eller smides ud af stadion!
:o Rolig nu.

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 537
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Trickster » 28. nov 2014, 21:36

limey skrev:
Trickster skrev:Ja der sad +50 rumænere ved hinanden på nordjyske og skabte sig. Især i slutningen af første halveg, hvor de ligefrem hånede dem på vesttribunen. Jeg brokkede mig til en kontrollør, som hverken gad gøre noget ved det eller overhovedet svare ordenligt på min henvendelse. Jeg bliver sgu irriteret, hvis jeg skal sidde omringet af sigøjnere på AaB's eget fanafsnit.

Der var især én kælling, der begyndte at skrige hver eneste gang Steaua var i angreb... havde lyst til løbe over og skrige hende direkte ind i fjæset!

Det en ommer, AaB. Den slags rakkerpak skal sendes over på deres eget fanafsnit, eller smides ud af stadion!
:o Rolig nu.
Blev du forarget af mit ordvalg?

:-)

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Freddie » 28. nov 2014, 22:00

Det ser ud til, at Kenneth Emil og Gorter er i karantæne mod Rio Ave. Det ligner Blåbjerg og Kasper Pedersen i forsvaret i den formentlig vigtige kamp.
Kenneth Emil fik gult mod Apoel mens Gorter fik sit første mod Rio Ave i Aalborg.

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 389
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Anubit » 28. nov 2014, 22:02

Jeg vil ikke sige jeg blev harm eller lign., men var godt irriteret over at høre på rumænerne på nedre Weber - Især med mailen man fik fra AaB in mente:
Under afviklingen af AaB’s hjemmekampe på Nordjyske Arena er hele Spar Nord-tribunen, Weber-tribunen og familieafsnittet på 3F-tribunen som udgangspunkt tilegnet AaB-fans og neutrale tilskuere. Ved ophold på disse tribuner er det således forbudt at bære farver, beklædning og lignende, der kan forbindes til kampens udehold.

Det er ligeledes ikke tilladt at udvise anden form for tilknytning til udeholdet på disse afsnit. Sker dette kan den pågældende gæst blive afvist/bortvist uden refundering af billetten.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Gentleman Finn » 28. nov 2014, 22:16

Tvivler på det gule kort fra CHL playoffen bliver overført til EL gruppespillet, eller det er jeg næsten 100 på, det ville ikke give megen mening. Ret mig endelig hvis jeg er gal på den.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Freddie » 28. nov 2014, 22:44

Gentleman Finn skrev:Tvivler på det gule kort fra CHL playoffen bliver overført til EL gruppespillet, eller det er jeg næsten 100 på, det ville ikke give megen mening. Ret mig endelig hvis jeg er gal på den.
Du har sikkert ret. Det ville være logisk.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2

Indlæg af Kristian » 28. nov 2014, 23:14

Trickster skrev:
Halil skrev:
MHJ skrev:Er der forresten nogen der kan forklare hvad fanden der sker med den Rumaenske forsvarsspiller ved Enevoldsens maal? Det ser vildt underligt ud. Han falder tilsyneladende ikke over noget, men kaster sig oejensynligt bare rundt.
Har du set KEP spille fodbold?

Der har du dit svar.
Han var ved at fucke op i det hele allerede i første halveg, hvor han igen dumt blev fanget på mellemhånd.
Det der er jo bare for at finde et eller andet på KEP. Godt nol trettende at blive ved med at høre, at han skal nedgøres bare han sparker med ydersiden.

sq også hans fortjeneste at vi har et super forsvar.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Sv: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2

Indlæg af Fabbe » 28. nov 2014, 23:36

Hovedet skrev: Man skal også lige huske på, at udebaneholdets fans som regel er de mest højrøstede og entusiastiske. Det må i sagens natur være den hårde kerne, der drager fra Rumænien.
Der virkede ikke til at være nogen central styring over deres stemning. Jeg tvivler netop på, at der var nogen som helst hård kerne. Ingen capo, ikke engang en gruppe bestående af 5 eller 10 fra en førende ultragruppe, som kunne udgøre rygraden.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af sulakvelidze » 29. nov 2014, 09:08

MHJ skrev:Er der forresten nogen der kan forklare hvad fanden der sker med den Rumaenske forsvarsspiller ved Enevoldsens maal? Det ser vildt underligt ud. Han falder tilsyneladende ikke over noget, men kaster sig oejensynligt bare rundt.
På gentagelsen ser det ud, som om han forsøger at teste en ny løbestil, hvor man tager to skridt i træk på højre fod. Rimelig dumt tidspunkt at forsøge en så radikal ændring efter millioner af års evolution.

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Reto » 29. nov 2014, 09:15

tommas jensen skrev:Super fedt resultat igår, men må for anden kamp i streg være rigtig godt irriteret over at udeholdets fans bliver blandet mellem os sæsonkortsholdere. Det lå en dæmper på oplevelsen for alle os der var omringet af højtrøstede rumænere, flere valgte enda at fortrække fra deres pladser pga de følte sig utrykke. Det er en ommer AaB
Vi sidder i blok E på Weber, og jeg kan fuldstændig tilslutte mig det, du giver udtryk for.
Vi sad omgivet af rumænere, der råbte og skabte sig og flere af dem bar synligt Steaua fan udstyr. Man fatter ikke, hvordan de kan få lov at komme ind på et hjemmebane afsnit.

Der var optræk til enkelte episoder, da en rumæner følte det nødvendigt at dække udsynet til banen med et Steaua flag i sekunderne efter det andet annullerede mål. Heldigvis havde den AaB tilhænger, det gik ud over, tilstrækkeligt med kold vand i blodet.

Skandaløst ringe håndteret af AaB. Det kunne være gået galt.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af tommas jensen » 29. nov 2014, 09:26

Den er sendt videre. Læs nordjyske på nettet. Mente vi fans skulle have AaB i tale og valgte denne vej. :aabfan:

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Henriksen » 29. nov 2014, 09:28

Det er pinligt håndteret - især set i lyset af at man netop har understreget, at man IKKE synligt må være part af udeholdets fans på de tribuner, og endnu mere svatpisser-agtigt at de bovlamme kontrollører ikke gør som folk beder dem om i dette tilfælde. De plejer ellers at være modige nok når de skal lege politifolk på Vesttribunen!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 29. nov 2014, 09:28

sulakvelidze skrev:
MHJ skrev:Er der forresten nogen der kan forklare hvad fanden der sker med den Rumaenske forsvarsspiller ved Enevoldsens maal? Det ser vildt underligt ud. Han falder tilsyneladende ikke over noget, men kaster sig oejensynligt bare rundt.
På gentagelsen ser det ud, som om han forsøger at teste en ny løbestil, hvor man tager to skridt i træk på højre fod. Rimelig dumt tidspunkt at forsøge en så radikal ændring efter millioner af års evolution.
Han er snydt af Enevoldsen og derfor fejlplaceret med et par meter, det opdager han da han ser afleveringen fra Kasper Risgård går over og forbi ham, han forsøger desperat at nå Enevoldsen, men han kan jo ikke vende og og nå Enevoldsen i et split sekund, derfor ender det med akrobatik.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af sulakvelidze » 29. nov 2014, 09:28

FlæskeFrank skrev:
Danni skrev:Er der i grunden så meget at kæmpe for med den 1.plads for Kiev? Hvad giver en 1.plads? Jeg er ikke helt inde i reglerne, men jeg kan da huske at eksempelvis Salzburg sidste år vandt den gruppe, hvor Esbjerg var i og efterfølgende trak Ajax, som var blevet 3'er i CL, så man får vel ikke nødvendigvis en 2'er at spille mod. Er der nogen fordel i at vinde gruppen udover pengene for en sejr?
Gruppevinderen møder enten en toer fra en anden EL-gruppe eller en af de fire dårligste CL-treer. Nr. 2 møder en gruppevinder eller en af de fire bedsste C-treer.

Liverpool er pt. en af de dårlige CL-treer, mens Olympiakos er en af de bedste CL-treer. Jeg vil helst trække Liverpool, men tror chancen for avancement er størst mod Olympiakos.

Så der er en del tilfældighed i det, men udgangspunktet må være, at modstanderen bliver nemmere som gruppevinder. Jeg ved ikke om der er andre fordele.

Spændende! Jeg troede, at det var ud fra koefficient.

Meget vil selvfølgelig ændre sig efter sidste runde, så nedenstående er kun et øjebliksbillede. Men status for seedning til 1/16-finalerne er lige nu som herunder. Klubber med fed skrift har fået deres slutplacering garanteret.


Seedede hold:

Gruppevindere i Europa League:

Dynamo Moskva
Inter
Everton
Fiorentina
Red Bull Salzburg

Club Brügge
Tottenham
Borussia MG
Feyenoord
Napoli
Dinamo Kiev
Legia Warzawa

Fire bedste 3'ere i CL:

Zenit Skt. Petersborg
Olympiakos
Anderlecht
CSKA Moskva


Useedede hold:

Toere i Europa League:

PSV Eindhoven
Celtic

Torino
Besiktas
Villarreal
Qarabag
Sevilla
Wolfsburg
Sparta Prag
Aalborg BK
Guingamp
Trabzonsport

Fire dårligste 3'ere i CL:

Schalke 04
Athletic Bilbao
Liverpool
Ajax Amsterdam



Skulle AaB være så dygtige at gå videre, kan jeg godt se fordelen i at bytte seedningslag med Dinamo Kiev. Så undgår vi da i hvert fald den ellers stensikre lodtrækning med Dynamo Moskva som modstander.

Besvar