Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af Halil » 29. nov 2014, 10:54

MHJ skrev:O.k. I mine Oejne var KEP sammen med Thelander MOM. Mindes slet ikke nogle uprovokerede fejl.
MHJ:

Det ligner forsvarsspilleren skøjter rundt i øjeblikket, hvor afleveringen falder. Han prøver at hoppe og heade bolden væk, men glider i samme moment så han ikke får nogen fremdrift opad, men bare kommer til at ligne en idiot.

KEP havde to situationer, hvor han kommer til at se langsom ud. I første halvleg, hvor han ser meget langsom ud, da Steaua kører rundt om ham. Og ved det gule kort, hvor han er for langsom i tanke til at se den telegraferede aflevering og ender ud med at flæske modspilleren.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af limey » 29. nov 2014, 12:19

Trickster skrev:
limey skrev:
Trickster skrev:Ja der sad +50 rumænere ved hinanden på nordjyske og skabte sig. Især i slutningen af første halveg, hvor de ligefrem hånede dem på vesttribunen. Jeg brokkede mig til en kontrollør, som hverken gad gøre noget ved det eller overhovedet svare ordenligt på min henvendelse. Jeg bliver sgu irriteret, hvis jeg skal sidde omringet af sigøjnere på AaB's eget fanafsnit.

Der var især én kælling, der begyndte at skrige hver eneste gang Steaua var i angreb... havde lyst til løbe over og skrige hende direkte ind i fjæset!

Det en ommer, AaB. Den slags rakkerpak skal sendes over på deres eget fanafsnit, eller smides ud af stadion!
:o Rolig nu.
Blev du forarget af mit ordvalg?

:-)
Ja. Du har sikkert haft en træls oplevelse, men der er vel ingen grund til at anvende så nedladende betegnelser overfor alle de rumænere der gerne ville støtte deres hold. Det sætter i hvert fald neger-debatten lidt i relief. Havde det nu været nogle degenererede københavnere kunne jeg måske forstå det. ;)

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af tommas jensen » 29. nov 2014, 14:41

limey skrev:
Trickster skrev:
limey skrev:
Trickster skrev:Ja der sad +50 rumænere ved hinanden på nordjyske og skabte sig. Især i slutningen af første halveg, hvor de ligefrem hånede dem på vesttribunen. Jeg brokkede mig til en kontrollør, som hverken gad gøre noget ved det eller overhovedet svare ordenligt på min henvendelse. Jeg bliver sgu irriteret, hvis jeg skal sidde omringet af sigøjnere på AaB's eget fanafsnit.

Der var især én kælling, der begyndte at skrige hver eneste gang Steaua var i angreb... havde lyst til løbe over og skrige hende direkte ind i fjæset!

Det en ommer, AaB. Den slags rakkerpak skal sendes over på deres eget fanafsnit, eller smides ud af stadion!
:o Rolig nu.
Blev du forarget af mit ordvalg?

:-)
Ja. Du har sikkert haft en træls oplevelse, men der er vel ingen grund til at anvende så nedladende betegnelser overfor alle de rumænere der gerne ville støtte deres hold. Det sætter i hvert fald neger-debatten lidt i relief. Havde det nu været nogle degenererede københavnere kunne jeg måske forstå det. ;)

Tror der er mange der har haft en træls oplevelse. selfølgelig skal de ha lov at komme til kampen bare i udeholdets afsnit og ikke blandt alle os andre

AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 156
Tilmeldt: 27. feb 2006, 09:12
Kontakt:

Re: Europa League: AaB - Steaua Bukarest, 27. november 2014

Indlæg af AaB Tifo Kaos » 29. nov 2014, 15:30

Hey folks,

Hermed video af tifoen fra i torsdags. https://www.youtube.com/watch?v=j9q9Ck-p-qs" onclick="window.open(this.href);return false;

Husk, vi samler ind i morgen jf. indlæg øverst på siden!
viewtopic.php?f=1&t=15935" onclick="window.open(this.href);return false;

:)

Besvar