Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af NIN » 23. nov 2014, 20:02

Dalbjerg

Og hvad er forskellen mellem os og linjedommeren...

Pssssst, det er noget med slowmotion, og flere vinkler...
Slowmotion og 100 vinkler har da ikke det mindste med at en offside som er der ikke skal dømmes. Så Psst du bare løs.

Med lad os bare begrave den der. Vi bliver næppe enig. Og jeg vil spise en sørge pizza som helt sikkert er der.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af NIN » 23. nov 2014, 20:04

frederikshavneren skrev:
MHJ skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er vildt, hvor meget Larsen koster i denne sæson.

Men jeg vil nu stadig mene, at det, det gør, at kommer til at kæmpe for at holde afstand til bunden, et en historisk blodfattig offensiv. Vi skaber uendeligt få chancer, og der dårlige ti at omsætte dem, vi en sjælden gang imellem skabet.
Bliv vaek.
I er godt klar over at det er debatside og ikke et hyldest forum?

Det er da bare at se på målscoren, som med al tydelighed viser hvor bovlamme vi er offensivt.
Hvor er det debatskabende i at alle skal fyres ikke mindst Gaarde og alle de andre copypaste udgydelser hver gang vi taber eller er bag ud?

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Frygah » 23. nov 2014, 20:04

frederikshavneren skrev:
MHJ skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er vildt, hvor meget Larsen koster i denne sæson.

Men jeg vil nu stadig mene, at det, det gør, at kommer til at kæmpe for at holde afstand til bunden, et en historisk blodfattig offensiv. Vi skaber uendeligt få chancer, og der dårlige ti at omsætte dem, vi en sjælden gang imellem skabet.
Bliv vaek.
I er godt klar over at det er debatside og ikke et hyldest forum?

Det er da bare at se på målscoren, som med al tydelighed viser hvor bovlamme vi er offensivt.
Ikke desto mindre er det usædvanlig dårlig stil at poste det samme indlæg, med minimal ændring af indhold, hver eneste gang vi taber og/eller er bagud. Og så ellers forsvinder som dug for solen, hver eneste gang man bliver taget i stupide indlæg (som eksempelvis "vi er nedrykningsfavoritter") eller når vi smadrer Kiev 3-0. Det er der ikke en skid debat i, men næmere troll-agtig opførsel som findes på nationen.dk. Det er ikke det debatside.dk jeg ønsker vi får, og håber da heller ikke det er sådan du mener det skal være herinde?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Brent » 23. nov 2014, 20:07

Hold da op vi mangler fysik, ligeså snart en af deres negre gør sig lidt bred falder vi som fluer

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2014, 20:08

Frygah skrev:
frederikshavneren skrev:
MHJ skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er vildt, hvor meget Larsen koster i denne sæson.

Men jeg vil nu stadig mene, at det, det gør, at kommer til at kæmpe for at holde afstand til bunden, et en historisk blodfattig offensiv. Vi skaber uendeligt få chancer, og der dårlige ti at omsætte dem, vi en sjælden gang imellem skabet.
Bliv vaek.
I er godt klar over at det er debatside og ikke et hyldest forum?

Det er da bare at se på målscoren, som med al tydelighed viser hvor bovlamme vi er offensivt.
Ikke desto mindre er det usædvanlig dårlig stil at poste det samme indlæg, med minimal ændring af indhold, hver eneste gang vi taber og/eller er bagud. Og så ellers forsvinder som dug for solen, hver eneste gang man bliver taget i stupide indlæg (som eksempelvis "vi er nedrykningsfavoritter"). Det er der ikke en skid debat i, men næmere troll-agtig opførsel som findes på nationen.dk. Det er ikke det debatside.dk jeg ønsker vi får, og håber da heller ikke det er sådan du mener det skal være herinde?
Nej jeg kan godt følge dig. Jeg mener bare at tonen måske er lige hård nok når man siger at en meddebattør skal 'smutte/skride'.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af andreasaab89 » 23. nov 2014, 20:08

Det gør ikke noget for mig hvis FCM bliver mestre mere.
For nogle år siden kunne det pisse mig totalt af.

Men efter de blot er blevet et købehold ala Brøndby og FCK og er gået væk fra deres taltentudvikling osv. er jeg reelt ligeglad.
Alle købehold der har nok penge vil vinde før eller siden.
Benham bliver ved at skyde penge ind indtil han får succes.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Aabwibz » 23. nov 2014, 20:08

Brent skrev:Hold da op vi mangler fysik, ligeså snart en af deres negre gør sig lidt bred falder vi som fluer
De får fandeme også lov til meget!!

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Aabwibz » 23. nov 2014, 20:09

AMEN HVORFOR får Bak ikke gult på den der?!?! Seriøst hvad fuck!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Buzz Killington » 23. nov 2014, 20:09

frederikshavneren skrev:
MHJ skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er vildt, hvor meget Larsen koster i denne sæson.

Men jeg vil nu stadig mene, at det, det gør, at kommer til at kæmpe for at holde afstand til bunden, et en historisk blodfattig offensiv. Vi skaber uendeligt få chancer, og der dårlige ti at omsætte dem, vi en sjælden gang imellem skabet.
Bliv vaek.
I er godt klar over at det er debatside og ikke et hyldest forum?

Det er da bare at se på målscoren, som med al tydelighed viser hvor bovlamme vi er offensivt.
Du kan evt. saette dig lidt ind i hans postinghistorik. Det er bestemt ok at vaere kritisk, og saglig. Han er dog tydeligvis en troll (sikkert ham idioten fra bold.dk - gaet selv).

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af andreasaab89 » 23. nov 2014, 20:10

Aabwibz skrev:
Brent skrev:Hold da op vi mangler fysik, ligeså snart en af deres negre gør sig lidt bred falder vi som fluer
De får fandeme også lov til meget!!
Det er jo det store spørgsmål
Er det dem der bare er bedre fysisk eller dommeren der tilladder for meget
Milton siger man bare skal pyldre helt vildt så giver han flere frispark, så måske AaB skal prøve den taktik.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Arendt » 23. nov 2014, 20:12

Det er jo latterligt, at dommeren har lagt en hård linje, når han ved at FCM spiller fysisk på deres egen hjemmebane med hårdt pres!

At han har mange fejlkendelser, gør ikke hans job flottere.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Aabwibz » 23. nov 2014, 20:12

andreasaab89 skrev:
Aabwibz skrev:
Brent skrev:Hold da op vi mangler fysik, ligeså snart en af deres negre gør sig lidt bred falder vi som fluer
De får fandeme også lov til meget!!
Det er jo det store spørgsmål
Er det dem der bare er bedre fysisk eller dommeren der tilladder for meget
Milton siger man bare skal pyldre helt vildt så giver han flere frispark, så måske AaB skal prøve den taktik.
Det er i orden det ikke bliver dømt så hårdt, men det er jo HVER gang vi har bolden de kommer flyvende i flæsket på os. På et eller andet tidspunkt skal man også sige stop og begynde at dele håndmadder ud lige meget hvor løs en linje man har lagt igennem kampen, for spillernes sikkerheds skyld.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af andreasaab89 » 23. nov 2014, 20:12

Har FCM egentlig nogensinde været i et europæisk gruppespil ?

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af jensemand57 » 23. nov 2014, 20:13

andreasaab89 skrev:Har FCM egentlig nogensinde været i et europæisk gruppespil ?
Nej :aabfan:

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af andreasaab89 » 23. nov 2014, 20:14

Et kæmpe problem vi ikke kan afslutte angrebeb. Enevoldsen har der så mange muligheder. Vi vil drible bolden over stregen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Provst i Brovst » 23. nov 2014, 20:17

andreasaab89 skrev:Et kæmpe problem vi ikke kan afslutte angrebeb. Enevoldsen har der så mange muligheder. Vi vil drible bolden over stregen.
Det er nu stilen at den skal kombineres hele vejen ind over stregen, det er flot når det virker,frustrerende når det ikke gør.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Aabwibz » 23. nov 2014, 20:17

Hold kæft hvor får man lyst til at stikke Bak sådan en på skrinet med det overskæg. Han ligner jo en voldtægtsforbryder..

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af mich1596 » 23. nov 2014, 20:21

PUUUUUHA...jeg skal godnok tænke hårdt tilbage....og det gør jeg så....mestre og pokalvindere....mange langtidsskader....og det hjælper ikke rigtigt, vi får tæsk, og det er som altid ufedt... :thumbsdown:

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Frygah » 23. nov 2014, 20:21

Det er sgu altid rart nok at kunne sidde og svine FCM og dommeren til. Når det så er sagt, så kan vi ikke engang få vores spil til at hænge sammen mod et FCM-hold der virker til at have trukke håndbremsen her i 2. halvleg. Og det er godt nok ikke et godt tegn.

Jeg har det sådan lidt, at hvis vi ikke engang kan komme til målchancer, så skal vi måske bare fokusere på at få styr på organisationen, og få gang i nogle boldberøringer.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af andreasaab89 » 23. nov 2014, 20:23

Frygah skrev:Det er sgu altid rart nok at kunne sidde og svine FCM og dommeren til. Når det så er sagt, så kan vi ikke engang få vores spil til at hænge sammen mod et FCM-hold der virker til at have trukke håndbremsen her i 2. halvleg. Og det er godt nok ikke et godt tegn.

Jeg har det sådan lidt, at hvis vi ikke engang kan komme til målchancer, så skal vi måske bare fokusere på at få styr på organisationen, og få gang i nogle boldberøringer.
Vi spiller uden angribere mod ligaens bedste preshold. Selvfølgelig kan det ikke hænge sammen. Vi har ingen at spille bolden op på

Besvar