Dialogmødet med AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Dialogmødet med AaB

Indlæg af wohlers » 18. mar 2015, 22:22

Er der nogen som der har deltaget i aftenens møde, og som der kan give et referat?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af frederikshavneren » 19. mar 2015, 00:44

wohlers skrev:Er der nogen som der har deltaget i aftenens møde, og som der kan give et referat?
AaBs version af mødet http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... arena.aspx

Jeg var ikke til stede, men det kunne være interessant hvis andre kan give deres syn på mødet og de svar supporterne fik på deres spørgsmål

wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af wohlers » 19. mar 2015, 15:25

Og der står jo ikke meget i nyheden fra AaB... Er der virkelig ingen fra debatsiden, der var til stede til mødet i går?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Buzz Killington » 19. mar 2015, 15:36

wohlers skrev:Og der står jo ikke meget i nyheden fra AaB... Er der virkelig ingen fra debatsiden, der var til stede til mødet i går?
Det må der jo være. Det var jo AaB der ikke ville dialogen, og ikke ville svare på mails osv. Så jeg er sikker på at de fleste af de mennesker der gik i prostest naturligvis mødte op til dialogmødet. Det kan selvfølgelig være "kalkunerne" også patruljerede på Nordjyske i går...

I øvrigt lidt fesent at der kun mødte 50 mennesker op når der var plads til 250 kl 17 om Onsdagen i lyset af hvor frustrerede folk øjensynligt var.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Kristian » 19. mar 2015, 17:51

Buzz Killington skrev:
wohlers skrev:Og der står jo ikke meget i nyheden fra AaB... Er der virkelig ingen fra debatsiden, der var til stede til mødet i går?
Det må der jo være. Det var jo AaB der ikke ville dialogen, og ikke ville svare på mails osv. Så jeg er sikker på at de fleste af de mennesker der gik i prostest naturligvis mødte op til dialogmødet. Det kan selvfølgelig være "kalkunerne" også patruljerede på Nordjyske i går...

I øvrigt lidt fesent at der kun mødte 50 mennesker op når der var plads til 250 kl 17 om Onsdagen i lyset af hvor frustrerede folk øjensynligt var.
Nu var der jo ikke mere end 40-50 stk. der udvandrede fra stadion, så de 50 passer vist meget godt.

Kan sige, at bannerproblemet er løst og ellers må dem der vil, sige hvad de mener om mødet. Vi kommer bl.a. til at prøve awaykortet til efteråret. FCK har brugt det indtil videre og fra næste sæson skal AaB prøve det af.
------------------
mvh Kristian

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af sulakvelidze » 19. mar 2015, 18:02

Kristian skrev:
Buzz Killington skrev:
wohlers skrev:Og der står jo ikke meget i nyheden fra AaB... Er der virkelig ingen fra debatsiden, der var til stede til mødet i går?
Det må der jo være. Det var jo AaB der ikke ville dialogen, og ikke ville svare på mails osv. Så jeg er sikker på at de fleste af de mennesker der gik i prostest naturligvis mødte op til dialogmødet. Det kan selvfølgelig være "kalkunerne" også patruljerede på Nordjyske i går...

I øvrigt lidt fesent at der kun mødte 50 mennesker op når der var plads til 250 kl 17 om Onsdagen i lyset af hvor frustrerede folk øjensynligt var.
Nu var der jo ikke mere end 40-50 stk. der udvandrede fra stadion, så de 50 passer vist meget godt.

Kan sige, at bannerproblemet er løst og ellers må dem der vil, sige hvad de mener om mødet. Vi kommer bl.a. til at prøve awaykortet til efteråret. FCK har brugt det indtil videre og fra næste sæson skal AaB prøve det af.
Hvordan blev bannerproblemet løst?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Kristian » 19. mar 2015, 18:48

sulakvelidze skrev:
Kristian skrev:
Buzz Killington skrev:
wohlers skrev:Og der står jo ikke meget i nyheden fra AaB... Er der virkelig ingen fra debatsiden, der var til stede til mødet i går?
Det må der jo være. Det var jo AaB der ikke ville dialogen, og ikke ville svare på mails osv. Så jeg er sikker på at de fleste af de mennesker der gik i prostest naturligvis mødte op til dialogmødet. Det kan selvfølgelig være "kalkunerne" også patruljerede på Nordjyske i går...

I øvrigt lidt fesent at der kun mødte 50 mennesker op når der var plads til 250 kl 17 om Onsdagen i lyset af hvor frustrerede folk øjensynligt var.


Nu var der jo ikke mere end 40-50 stk. der udvandrede fra stadion, så de 50 passer vist meget godt.

Kan sige, at bannerproblemet er løst og ellers må dem der vil, sige hvad de mener om mødet. Vi kommer bl.a. til at prøve awaykortet til efteråret. FCK har brugt det indtil videre og fra næste sæson skal AaB prøve det af.
Hvordan blev bannerproblemet løst?
Ved ikke hvordan. Det var løst inden i går. Men der er givet lov til at bruge banneret og der bliver undersøgt andre muligheder for ophængning på tribunen.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Gamen » 19. mar 2015, 22:39

sulakvelidze skrev:
Hvordan blev bannerproblemet løst?
En lidt anden løsning end tænkt. Der kan IKKE ændres på de nye bander, og Gaarde beklagede at den besked aldrig havde nået den brede gruppe af fans.

Derfor bliver Vesttribunen-banneret som det ser ud sat op mellem bølgebryderne. Resten af bannerne er man ved at undersøge alternative muligheder for at få plads til. Hvis de er længere end længden af en bølgebryder, så må de ikke hænge der. Det er man ved at undersøge.

Slutteligt... Sjovt med de par stykker i denne tråd der morer sig kosteligt over de aktive fans. I er en del af forklaringen på, at vi har et tamt fanmiljø her i Aalborg. Mangel på respekt.

Repræsentanter for alle aktive grupper var på plads, og away-kortet var i strid modvind hos alle parter. Divisionsforeningens repræsentanter slap ikke så heldigt fra den diskussion.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Buzz Killington » 19. mar 2015, 23:23

Gamen skrev:
sulakvelidze skrev:
Hvordan blev bannerproblemet løst?
En lidt anden løsning end tænkt. Der kan IKKE ændres på de nye bander, og Gaarde beklagede at den besked aldrig havde nået den brede gruppe af fans.

Derfor bliver Vesttribunen-banneret som det ser ud sat op mellem bølgebryderne. Resten af bannerne er man ved at undersøge alternative muligheder for at få plads til. Hvis de er længere end længden af en bølgebryder, så må de ikke hænge der. Det er man ved at undersøge.

Slutteligt... Sjovt med de par stykker i denne tråd der morer sig kosteligt over de aktive fans. I er en del af forklaringen på, at vi har et tamt fanmiljø her i Aalborg. Mangel på respekt.

Repræsentanter for alle aktive grupper var på plads, og away-kortet var i strid modvind hos alle parter. Divisionsforeningens repræsentanter slap ikke så heldigt fra den diskussion.
Måske kunne man også med fordel undersøge hvorfor denne respekt var fraværende, hvis man leder efter en forklaring på et (dine ord) tamt fanmiljø. Udviser man f.eks. stor respekt den anden vej? Er man modtagelige overfor kritik udefra? Derudover kan det til tider virke som om man er sat i verden for at pleje sine egne interesser mere end klubbens, hvilket ej just hjælper på respekten. Det er bestemt ikke for at sige at dette er det generelle billede (for jeg kender jer ikke), men mange af de aktive der er periodisk deltager herinde, virker utroligt forfulgte, og har samtidig en god portion foragt overfor de almindelige fans der bare ikke forstår jer, selvom man samtidig proklamerer at man er ligeglade med hvad de mener.

Anyway, det er sikkert en kæmpe fejlopfattelse fra en gammel søndagsfan som mig. Og jeg undskylder mange gang til det store flertal der bare har klubbens interesser for øje. Og det er sikkert helt forkert at man føler sig hævet over den almindelige fan.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af MrBangDK » 20. mar 2015, 06:19

Gamen skrev:
sulakvelidze skrev:
Hvordan blev bannerproblemet løst?
En lidt anden løsning end tænkt. Der kan IKKE ændres på de nye bander, og Gaarde beklagede at den besked aldrig havde nået den brede gruppe af fans.

Derfor bliver Vesttribunen-banneret som det ser ud sat op mellem bølgebryderne. Resten af bannerne er man ved at undersøge alternative muligheder for at få plads til. Hvis de er længere end længden af en bølgebryder, så må de ikke hænge der. Det er man ved at undersøge.

Slutteligt... Sjovt med de par stykker i denne tråd der morer sig kosteligt over de aktive fans. I er en del af forklaringen på, at vi har et tamt fanmiljø her i Aalborg. Mangel på respekt.

Repræsentanter for alle aktive grupper var på plads, og away-kortet var i strid modvind hos alle parter. Divisionsforeningens repræsentanter slap ikke så heldigt fra den diskussion.
Du skal være den sidste til at tale om mangel på respekt - dine evige ytringer om "søndagsfanen" giver dig ikke ret til at bede om respekt! Men sådan var det jo også, under de sidste par navne du har skrevet under på Debatsiden, så man er jo ikke overrasket.
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Gamen » 20. mar 2015, 12:49

MrBangDK skrev:
Du skal være den sidste til at tale om mangel på respekt - dine evige ytringer om "søndagsfanen" giver dig ikke ret til at bede om respekt! Men sådan var det jo også, under de sidste par navne du har skrevet under på Debatsiden, så man er jo ikke overrasket.
Evige ytringer om "søndagsfanen"?

Jeg har skam stor respekt for alle AaB-fans, også de der sidder ned eller befinder sig på den anden side af Storebælt.

Ligeså synes jeg også det har været gavnligt at få igangsat en debat om, hvordan man på Vesttribunen får aktiveret resten af stadion. Jeg er meget, meget enig i, at en af grundene til at resten af stadion er blevet "dekoblet" skyldes komplicerede sangvalg, og en generelt nedadgående fællesskabsfølelse når man er på stadion. Det skal ikke være "dem" og "os".
Og jeg tror også den del er blevet hørt, og bliver taget meget alvorligt. For det er i min optik den største udfordring vi overhovedet har, og en udfordring der kræver at alle fans tages alvorligt i jagten på at finde nøglen til at løse problemet.

Jeg taler blot om den manglende respekt for, at der er nogle der insisterer på at tage dialogen, og bruger en masse tid på AaB uden at få så forfærdeligt meget igen altid, f.eks. i form af bedre forhold, tilskud mv.

Jeg kan ikke gøre så meget ved dit horn i siden på mig, Mr. Bang. Fortsæt endelig i det sørgelige spor, hvis du har lyst, men det er ikke særlig produktivt.

Og Buzz:

Jeg hører dig. Og tro ikke, at det handler om at kræve af klubben når aktive fans italesætter mere dialog, bedre forhold og mere anerkendelse af at vi gerne vil tage et større ansvar for at øge støtten til AaB. Det handler tværtimod om at kunne give mere til klubben. Og det var også beskeden på mødet.
Udnyt nu, at man her har en gruppe mennesker der vil gå rigtig, rigtig langt for AaB.
Folk der gerne lægger hundredvis af arbejdstimer i at sørge for transport til medfans, lave lækker merchandise, engagere sig fanpolitisk for at sikre bedre forhold for alle medfans (også dem der sidder ned), spille en stor rolle i udbredelse af dialogkonceptet for at sikre en bedre og mere tryg oplevelse på stadion for ALLE osv..
Det er ikke ligefrem noget der i min optik vidner om at have sig selv nærmest, og kræve og kræve af klubben...

Og først og fremmest vidner det absolut ikke om, at man kun tænker på egen tribune. Nej, man agerer ud fra at alle AaB-fans skal have gavn af det.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af AaB-Jones » 20. mar 2015, 13:22

Gamen skrev:
MrBangDK skrev:
Du skal være den sidste til at tale om mangel på respekt - dine evige ytringer om "søndagsfanen" giver dig ikke ret til at bede om respekt! Men sådan var det jo også, under de sidste par navne du har skrevet under på Debatsiden, så man er jo ikke overrasket.
Evige ytringer om "søndagsfanen"?

Jeg har skam stor respekt for alle AaB-fans, også de der sidder ned eller befinder sig på den anden side af Storebælt.

Ligeså synes jeg også det har været gavnligt at få igangsat en debat om, hvordan man på Vesttribunen får aktiveret resten af stadion. Jeg er meget, meget enig i, at en af grundene til at resten af stadion er blevet "dekoblet" skyldes komplicerede sangvalg, og en generelt nedadgående fællesskabsfølelse når man er på stadion. Det skal ikke være "dem" og "os".
Og jeg tror også den del er blevet hørt, og bliver taget meget alvorligt. For det er i min optik den største udfordring vi overhovedet har, og en udfordring der kræver at alle fans tages alvorligt i jagten på at finde nøglen til at løse problemet.

Jeg taler blot om den manglende respekt for, at der er nogle der insisterer på at tage dialogen, og bruger en masse tid på AaB uden at få så forfærdeligt meget igen altid, f.eks. i form af bedre forhold, tilskud mv.

Jeg kan ikke gøre så meget ved dit horn i siden på mig, Mr. Bang. Fortsæt endelig i det sørgelige spor, hvis du har lyst, men det er ikke særlig produktivt.

Og Buzz:

Jeg hører dig. Og tro ikke, at det handler om at kræve af klubben når aktive fans italesætter mere dialog, bedre forhold og mere anerkendelse af at vi gerne vil tage et større ansvar for at øge støtten til AaB. Det handler tværtimod om at kunne give mere til klubben. Og det var også beskeden på mødet.
Udnyt nu, at man her har en gruppe mennesker der vil gå rigtig, rigtig langt for AaB.
Folk der gerne lægger hundredvis af arbejdstimer i at sørge for transport til medfans, lave lækker merchandise, engagere sig fanpolitisk for at sikre bedre forhold for alle medfans (også dem der sidder ned), spille en stor rolle i udbredelse af dialogkonceptet for at sikre en bedre og mere tryg oplevelse på stadion for ALLE osv..
Det er ikke ligefrem noget der i min optik vidner om at have sig selv nærmest, og kræve og kræve af klubben...

Og først og fremmest vidner det absolut ikke om, at man kun tænker på egen tribune. Nej, man agerer ud fra at alle AaB-fans skal have gavn af det.
Stærkt indlæg - jeres indbyrdes tvist forholder jeg mig ikke til. Men virkelig mange gode intentioner/stor handlekraft i dette skriv - det er noget helt andet end et fokus på "kalkuner" og "ledelsen der ikke vil de aktive fangrupperinger omkring AaB".

Håber virkelig at dialogmødet er starten på noget, alle med AaB i hjertet kan mærke og vil støtte op om - det er der helt sikkert også flere tilskuere i :aabfan:

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af sulakvelidze » 20. mar 2015, 13:31

Gamen skrev:
sulakvelidze skrev:
Hvordan blev bannerproblemet løst?
En lidt anden løsning end tænkt. Der kan IKKE ændres på de nye bander, og Gaarde beklagede at den besked aldrig havde nået den brede gruppe af fans.

Derfor bliver Vesttribunen-banneret som det ser ud sat op mellem bølgebryderne. Resten af bannerne er man ved at undersøge alternative muligheder for at få plads til. Hvis de er længere end længden af en bølgebryder, så må de ikke hænge der. Det er man ved at undersøge.

Slutteligt... Sjovt med de par stykker i denne tråd der morer sig kosteligt over de aktive fans. I er en del af forklaringen på, at vi har et tamt fanmiljø her i Aalborg. Mangel på respekt.

Repræsentanter for alle aktive grupper var på plads, og away-kortet var i strid modvind hos alle parter. Divisionsforeningens repræsentanter slap ikke så heldigt fra den diskussion.
Ok, tak for svar. Det lyder godt, at man søger en løsning, og det er fint at få bekræftet, at Gaarde er en type, der også lytter til de mest aktive fans. (I modsætning til, hvad en påstod om ham i en anden tråd). Så alt i alt er denne banner-sag vel et skridt fremad for både AaB og de aktive.

Jeg tror, der skal en hel del mere end "et par stykker på debatside.dk, der morer sig over de aktive fans" til at skabte et tamt fanmiljø i Aalborg. Problemerne ligger helt andre steder, så jeg synes ikke, at du skal lade dig gå på af, hvad der bliver skrevet herinde. Klap i stedet dig selv på skulderen for at gøre en stor indsats for AaB og dermed os alle sammen. Det er sgu godt, at nogen gider og kan. Og det er rigtig, rigtig godt at høre, at problemet med de komplicerede sange bliver taget alvorligt. Jeg håber, at mange flere blandt de aktive har samme holdning, for jeg er overbevist om, at en del af nøglen til vækst i både antal og volumen ligger her.

Men derfor skal man ikke bare stille sig tilfreds med en løsning på bannerproblemet. AaB skal tages på ordet og fastholdes på behovet for bedre vilkår og større anerkendelse af de aktives indsats. Deres betydning for AaB rækker meget, meget længere end hvad der sker i et hjørne af stadion.

Gamen

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Gamen » 20. mar 2015, 13:47

sulakvelidze skrev:
Ok, tak for svar. Det lyder godt, at man søger en løsning, og det er fint at få bekræftet, at Gaarde er en type, der også lytter til de mest aktive fans. (I modsætning til, hvad en påstod om ham i en anden tråd). Så alt i alt er denne banner-sag vel et skridt fremad for både AaB og de aktive.

Jeg tror, der skal en hel del mere end "et par stykker på debatside.dk, der morer sig over de aktive fans" til at skabte et tamt fanmiljø i Aalborg. Problemerne ligger helt andre steder, så jeg synes ikke, at du skal lade dig gå på af, hvad der bliver skrevet herinde. Klap i stedet dig selv på skulderen for at gøre en stor indsats for AaB og dermed os alle sammen. Det er sgu godt, at nogen gider og kan. Og det er rigtig, rigtig godt at høre, at problemet med de komplicerede sange bliver taget alvorligt. Jeg håber, at mange flere blandt de aktive har samme holdning, for jeg er overbevist om, at en del af nøglen til vækst i både antal og volumen ligger her.

Men derfor skal man ikke bare stille sig tilfreds med en løsning på bannerproblemet. AaB skal tages på ordet og fastholdes på behovet for bedre vilkår og større anerkendelse af de aktives indsats. Deres betydning for AaB rækker meget, meget længere end hvad der sker i et hjørne af stadion.
Ja, altså, et skridt tilbage ifht. at det ikke bliver som før, med samme markante bannersynlighed. Men et skridt fremad ifht. at der kan drøftes alternative løsninger, og at der næste gang kan initieres en dialog lang tid før, så det ikke resulterer i en udvandring.

Jeg mener, at der er rigtig mange gode kræfter i fanmiljøet, men som helhed er stemningen på Aalborg Stadion (og antallet af aktive) nedadgående. Og jeg tror alle gerne ønsker sig tilbage til de glade dage hvor vi slog Sampdoria på en aften, hvor alt gik op i en højere enhed på ALLE tribuner.
Senest har vi 50 aktive i kernen på en tribune med 1000-1200 fans i Hobro. Det er IKKE godkendt.
Ja, der kan arbejdes på sangvalget, men en stor del af nøglen tror jeg også ligger i at få aktiveret menigmand på lægterne. Det er lidt som at sidde til en Hanne Boel-koncert på Skråen, hvor det kun er de ugifte, fjollede kvinder oppe foran der danser, og man selv mageligt betragter og nyder at der er liv og glade dage. Men hvordan får vi det til at blive en fælles opgave at bidrage til stemningen. Ikke bare på Nordtribunen, men også de øvrige på Spar Nord.
Og hvordan arbejder vi bedst muligt for, at flest mulige føler sig draget imod at agere som de ugifte, fjollede kvinder og lade sig rive med? :-)
Der kan være noget med sangvalg, men også at arbejde for at det er en fælles opgave, fordi vi alle står/sidder der med samme udgangspunkt: Vi vil det bedste for AaB.

Jeg taler selvfølgelig ikke for alle, men jeg vil efter bedste evne forsøge at få disse ting italesæt. Det skærer mig lidt i hjertet, at vi leverer så dårligt på hjemmebane, når vi til tider gør det ganske godt på udebane (selvom vi også her svinger kraftigt i niveau).

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af PeterS » 20. mar 2015, 16:05


FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af FIDEL » 20. mar 2015, 16:48

:aabfan: Jeg har stor respekt for fans der tager initiativ til Sang og andet. Men Jeg savner mere volume, passion. Måske mangler der flere socialt udsatte, folk der mangler indhold i hverdagen, folk der ikke tager sig af hvad andre tænker.
Jeg undrer mig også lidt over at fx. Per Rishøj ikke står bag mål og synger.. i stedet sidder han på nordtribunen.
Armene over kors mentaliteten i d nordjyske r bare så pisse kedelig og demotiverende at se på.

OG Volume r bedre end svære sange...

Jeg ville nok prøve at rekruttere folk fra sociale boligblokke, da der her kan findes guld i form af folk, som evt. Ønsker at blive en del af et fællesskab hvor de bliver taget seriøst..

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af dyhrmaN » 20. mar 2015, 18:51

FIDEL skrev::aabfan: Jeg har stor respekt for fans der tager initiativ til Sang og andet. Men Jeg savner mere volume, passion. Måske mangler der flere socialt udsatte, folk der mangler indhold i hverdagen, folk der ikke tager sig af hvad andre tænker.
Jeg undrer mig også lidt over at fx. Per Rishøj ikke står bag mål og synger.. i stedet sidder han på nordtribunen.
Armene over kors mentaliteten i d nordjyske r bare så pisse kedelig og demotiverende at se på.

OG Volume r bedre end svære sange...

Jeg ville nok prøve at rekruttere folk fra sociale boligblokke, da der her kan findes guld i form af folk, som evt. Ønsker at blive en del af et fællesskab hvor de bliver taget seriøst..
:cheers:

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Bech » 20. mar 2015, 19:30

FIDEL skrev::aabfan: Jeg har stor respekt for fans der tager initiativ til Sang og andet. Men Jeg savner mere volume, passion. Måske mangler der flere socialt udsatte, folk der mangler indhold i hverdagen, folk der ikke tager sig af hvad andre tænker.
Jeg undrer mig også lidt over at fx. Per Rishøj ikke står bag mål og synger.. i stedet sidder han på nordtribunen.
Armene over kors mentaliteten i d nordjyske r bare så pisse kedelig og demotiverende at se på.

OG Volume r bedre end svære sange...

Jeg ville nok prøve at rekruttere folk fra sociale boligblokke, da der her kan findes guld i form af folk, som evt. Ønsker at blive en del af et fællesskab hvor de bliver taget seriøst..
hahahaha

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af FIDEL » 20. mar 2015, 20:41

Er d sjovt...?

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Dialogmødet med AaB

Indlæg af Fabbe » 20. mar 2015, 21:18

FIDEL skrev:Er d sjovt...?
Ikke hvis du spørger mig. Socialt udsatte er lige så relevante som alle andre inklusiv Per Rishøj. Rishøj som capo lige som i 1992.

I øvrigt er bannerproblemet 5 skridt tilbage og ét skridt frem. Man vil kunne se 20 procent af bannerne under en gennemsnitlig kamp og mellem 0 og 5, når der er udsolgt. :thumbsdown:
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Besvar