Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af BoT » 4. aug 2015, 12:39

Minigold skrev:AaB skulle ikke have skrevet med Helenius og Ene. Pengene skulle være brugt på to profiler.
Eller KEP. Eller Blåbberen. Eller Sugerøret. For ikke at tale om Jeppe Curth og Rasmus Würtz.

I stedet skulle vi have signet nogle dygtige spillere.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af NIN » 4. aug 2015, 12:50

BoT skrev:
Minigold skrev:AaB skulle ikke have skrevet med Helenius og Ene. Pengene skulle være brugt på to profiler.
Eller KEP. Eller Blåbberen. Eller Sugerøret. For ikke at tale om Jeppe Curth og Rasmus Würtz.

I stedet skulle vi have signet nogle dygtige spillere.
Curth scorer. Han er et svin!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af MrBangDK » 4. aug 2015, 12:56

Steve-Dave skrev:
MrBangDK skrev:Og så lige en sviner til FCN.. 20kr for en kildevand.. Altså, et glas vand tappet fra hanen. Svineri!!
Hvis det var fra hanen, var det så ikke postevand, du fik? Altså med mindre de får vand fra en kilde ind i hanerne eller sådan noget.
Så lad mig præcisere. Bestiller en kildevand - får postevand. 20kr.
Ska' vi hak'?

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Sanchez94 » 4. aug 2015, 12:58

MrBangDK skrev:
Steve-Dave skrev:
MrBangDK skrev:Og så lige en sviner til FCN.. 20kr for en kildevand.. Altså, et glas vand tappet fra hanen. Svineri!!
Hvis det var fra hanen, var det så ikke postevand, du fik? Altså med mindre de får vand fra en kilde ind i hanerne eller sådan noget.
Så lad mig præcisere. Bestiller en kildevand - får postevand. 20kr.
Du ville være i din gode ret, til at nægte at betale, da man i følge grundloven ikke kan nægte nogen et gratis glas vand

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Califfen » 4. aug 2015, 13:02

Ala skrev:
Califfen skrev:
ContractManager skrev:Havde man efter at have set programmet med Esbjerg hjemme, Hobro ude og FCN ude solgt den for 4 point? Jeg havde dælme ikke...
Lars havde nok.
Kom igen:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/5671759
Tja han siger jo, at det er skuffende baseret på pointhøsten fra de første to kampe, men han siger intet om, hvad han havde stillet sig tilfreds med inden kamp 1.

Til gengæld virker Gaarde tilfreds. http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-tilfred ... aesonstart
Latterlig udmelding. Bliver mere og mere træt af ham.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Steve-Dave » 4. aug 2015, 13:24

MrBangDK skrev:Så lad mig præcisere. Bestiller en kildevand - får postevand. 20kr.
En vred mail vil være på sin plads. Eventuelt som en del af en koordineret aktion med debatsidens juridiske ekspert, Sanchez94, der har styr på grundloven og den slags.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Hovedet » 4. aug 2015, 13:36

Califfen skrev:
Ala skrev:
Califfen skrev:
ContractManager skrev:Havde man efter at have set programmet med Esbjerg hjemme, Hobro ude og FCN ude solgt den for 4 point? Jeg havde dælme ikke...
Lars havde nok.
Kom igen:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/5671759
Tja han siger jo, at det er skuffende baseret på pointhøsten fra de første to kampe, men han siger intet om, hvad han havde stillet sig tilfreds med inden kamp 1.

Til gengæld virker Gaarde tilfreds. http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-tilfred ... aesonstart
Latterlig udmelding. Bliver mere og mere træt af ham.
Det er jo ikke fordi, at alt er sort i sort og ad helvede til; det er snarere sådan lidt gråt i gråt og slæber sig afsted. Det virker som en grammofonplade, der kører lidt i samme rille, men vi har ikke set særlig gode ud siden foråret 2014 (og befinder os på tærskelen til efteråret 2015) og har faktisk ikke produceret en ungdomsspiller på højt niveau siden Nikolaj Thomsen, der altså debuterede tilbage i 2012.

Der er såmænd også mange ting i AaB, der er ganske fornuftige, men jeg ville nu nok også have meldt lidt mindre kategorisk ud end Gaarde gør her. Der ér jo mangler i den trup, hvis man vel spille topfodbold, og jeg håber da også, at man på de indre linjer er opmærksomme på de problemer, der kan opstå fra og med næste sæson, hvor der skal sendes top 6 - kvalitet på banen fra sæsonstart.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Pastorius » 4. aug 2015, 14:25

Sanchez94 skrev:
MrBangDK skrev:
Steve-Dave skrev:
MrBangDK skrev:Og så lige en sviner til FCN.. 20kr for en kildevand.. Altså, et glas vand tappet fra hanen. Svineri!!
Hvis det var fra hanen, var det så ikke postevand, du fik? Altså med mindre de får vand fra en kilde ind i hanerne eller sådan noget.
Så lad mig præcisere. Bestiller en kildevand - får postevand. 20kr.
Du ville være i din gode ret, til at nægte at betale, da man i følge grundloven ikke kan nægte nogen et gratis glas vand
Har du ikke lige en henvisning til den paragraf det står i - jeg kan ikke lige finde det?

http://www.juraeksperten.dk/betaling_for_vand.html
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Sanchez94 » 4. aug 2015, 14:42

Jeg æder mine ord, det er fra gammel lov "kongeloven" hvor man ikke må nægte en mandsperson vand. I dagens Danmark er man kun forpligtet i det omfang at personens helbred er i fare

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af NIN » 4. aug 2015, 14:49

Sanchez94 skrev:
Jeg æder mine ord, det er fra gammel lov "kongeloven" hvor man ikke må nægte en mandsperson vand. I dagens Danmark er man kun forpligtet i det omfang at personens helbred er i fare
På baggrund af AaB's spil i går og misbrug af chancer, så kan man jo ikke afvise, at Bangs helbred var i fare.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Klaus » 4. aug 2015, 15:44

9800 skrev:Jeg er åbenbart den eneste der også ser positive ting.

Jeg er enig i at første halvleg var frygtelig, ikke et ord mere om den. Jeg er enig i begge udskiftninger, men når det er sagt så synes jeg herefter der kom gang i sagerne. Vi havde 5-6 kæmpe chancer, som ligeså vel kunne være gået ind. Vi presser for at få et mål, og det gir en chance den anden vej, som ser noget klodset ud.

En ikke godkendt indsats, men lækkert direkte spil i anden halvleg, og vi burde ha haft mindst 1 point.
Jeg er til dels enig. Fra udskiftningerne kom der gang i sagerne. Om jeg begriber dem der kritiserer Enevoldsen. Han havde et kanonskud på undersiden af overliggeren, spiller Jønsson fri til en 100% chance og slutter af med at spille Risgård fri til scoring. Og det præsteret på under en halv time...

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Martino » 4. aug 2015, 16:27

Klaus skrev:
9800 skrev:Jeg er åbenbart den eneste der også ser positive ting.

Jeg er enig i at første halvleg var frygtelig, ikke et ord mere om den. Jeg er enig i begge udskiftninger, men når det er sagt så synes jeg herefter der kom gang i sagerne. Vi havde 5-6 kæmpe chancer, som ligeså vel kunne være gået ind. Vi presser for at få et mål, og det gir en chance den anden vej, som ser noget klodset ud.

En ikke godkendt indsats, men lækkert direkte spil i anden halvleg, og vi burde ha haft mindst 1 point.
Jeg er til dels enig. Fra udskiftningerne kom der gang i sagerne. Om jeg begriber dem der kritiserer Enevoldsen. Han havde et kanonskud på undersiden af overliggeren, spiller Jønsson fri til en 100% chance og slutter af med at spille Risgård fri til scoring. Og det præsteret på under en halv time...
Enevoldsen lavede et fint indhop. Tror Ene starter inde istedet for Bruhn(som jeg stadig tror meget på, modsat andre herinde) og så håber jeg, men tror næppe at Spalvis får chancen istedet for Helenius.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af thomasjn » 4. aug 2015, 16:33

Ene bør starte i stedet for Bruhn. Han kommer i det mindste frem til chancer og bidrager til spillet modsat f.eks. Bruhn.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af MrBangDK » 4. aug 2015, 19:57

NIN den fromme skrev:
Sanchez94 skrev:
Jeg æder mine ord, det er fra gammel lov "kongeloven" hvor man ikke må nægte en mandsperson vand. I dagens Danmark er man kun forpligtet i det omfang at personens helbred er i fare
På baggrund af AaB's spil i går og misbrug af chancer, så kan man jo ikke afvise, at Bangs helbred var i fare.
Jeg havde i hvert fald en dreng på 6 der var ved at gå til af varme... Så pengene var godt givet ud.. Men stadig en skændsel!!
Ska' vi hak'?

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af fish » 5. aug 2015, 08:59

Califfen skrev: Til gengæld virker Gaarde tilfreds. http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-tilfred ... aesonstart
Latterlig udmelding. Bliver mere og mere træt af ham.
Hvad er det lige du gerne vil have Gaarde til at melde ud?
"Jeg er pisse træt af den strategi AaB her lagt med fokus på udvikling af egne talenter. Det giver udsving som vi så idag mod FCN og det ville ikke være sket hvis jeg var blevet givet et budget hvor jeg kunne hente spillere fra hylde A. Desværre har vores investorer ikke givet mig det, de har godt nok holdt klubben ovenvande og som betingelse sat at vi skulle overholde vores budget, men hvem fanden gør egentlig det i fodbold? De burde bare smide nogle af deres millioner ned i et sort hul til fri afbenyttelse for AaB. Se blot Brøndby og den fantastiske start de har fået, vi kommer aldrig til at kunne matche dem. AaBs strategi er uambitiøs og vil aldrig komme til at virke.

Vi bliver nødt til at afvige fra den udstukne strategi fordi 4 point mod så dårlige modstandere som Esbjerg, Hobro og FCN er bare ikke acceptabelt. Bruhn, Abildgaard og Blåbjerg har bare ikke niveauet til SL endnu og det ser vi tydligt. Hvis ikke jeg får penge til at erstatte dem med hylde A spillere rykker vi ned. Jeg har ingen tillid til dem.

Samtidigt må vi erkende at vi ikke har været for heldige med Helenius og Ene som vi lige har skrevet kontrakter med. Hvis man sammenligner Helenius med Zlatan dovner han rundt, mister alt for mange bolde og scorer ikke på nok chancer. Ene er jo et kapitel for sig, fint han arbejder sig til den store chance idag, men det er jo fuldstændig uacceptabelt at han ikke sætter den bold 10cm længere nede så det var blevet årets mål."

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Ala » 5. aug 2015, 10:34

Califfen skrev:
Ala skrev:
Califfen skrev:
ContractManager skrev:Havde man efter at have set programmet med Esbjerg hjemme, Hobro ude og FCN ude solgt den for 4 point? Jeg havde dælme ikke...
Lars havde nok.
Kom igen:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/5671759
Tja han siger jo, at det er skuffende baseret på pointhøsten fra de første to kampe, men han siger intet om, hvad han havde stillet sig tilfreds med inden kamp 1.

Til gengæld virker Gaarde tilfreds. http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-tilfred ... aesonstart
Latterlig udmelding. Bliver mere og mere træt af ham.
Nej, det gør han nemlig lige præcis ikke! Alligevel påstår du at han var tilfreds med fire point inden sæsonstart?

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Califfen » 5. aug 2015, 13:53

Ala skrev:
Califfen skrev:
Ala skrev:
Califfen skrev:
ContractManager skrev:Havde man efter at have set programmet med Esbjerg hjemme, Hobro ude og FCN ude solgt den for 4 point? Jeg havde dælme ikke...
Lars havde nok.
Kom igen:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/5671759
Tja han siger jo, at det er skuffende baseret på pointhøsten fra de første to kampe, men han siger intet om, hvad han havde stillet sig tilfreds med inden kamp 1.

Til gengæld virker Gaarde tilfreds. http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-tilfred ... aesonstart
Latterlig udmelding. Bliver mere og mere træt af ham.
Nej, det gør han nemlig lige præcis ikke! Alligevel påstår du at han var tilfreds med fire point inden sæsonstart?
Nej jeg påstod det ikke. Det var en hypotetisk antagelse fra min side.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af Ala » 7. aug 2015, 15:05

Califfen skrev:
Ala skrev:
Califfen skrev:
Ala skrev:
Califfen skrev:
ContractManager skrev:Havde man efter at have set programmet med Esbjerg hjemme, Hobro ude og FCN ude solgt den for 4 point? Jeg havde dælme ikke...
Lars havde nok.
Kom igen:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/5671759
Tja han siger jo, at det er skuffende baseret på pointhøsten fra de første to kampe, men han siger intet om, hvad han havde stillet sig tilfreds med inden kamp 1.

Til gengæld virker Gaarde tilfreds. http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-tilfred ... aesonstart
Latterlig udmelding. Bliver mere og mere træt af ham.
Nej, det gør han nemlig lige præcis ikke! Alligevel påstår du at han var tilfreds med fire point inden sæsonstart?
Nej jeg påstod det ikke. Det var en hypotetisk antagelse fra min side.
En antagelse er vel også en del af en påstand. Jeg bygger i det mindste min påstand på det grundlag, at Lars udtrykker utilfredshed med pointhøsten.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af raekkeettre » 8. aug 2015, 09:07

fish skrev:
Califfen skrev: Til gengæld virker Gaarde tilfreds. http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-tilfred ... aesonstart
Latterlig udmelding. Bliver mere og mere træt af ham.
Hvad er det lige du gerne vil have Gaarde til at melde ud?
"Jeg er pisse træt af den strategi AaB her lagt med fokus på udvikling af egne talenter. Det giver udsving som vi så idag mod FCN og det ville ikke være sket hvis jeg var blevet givet et budget hvor jeg kunne hente spillere fra hylde A. Desværre har vores investorer ikke givet mig det, de har godt nok holdt klubben ovenvande og som betingelse sat at vi skulle overholde vores budget, men hvem fanden gør egentlig det i fodbold? De burde bare smide nogle af deres millioner ned i et sort hul til fri afbenyttelse for AaB. Se blot Brøndby og den fantastiske start de har fået, vi kommer aldrig til at kunne matche dem. AaBs strategi er uambitiøs og vil aldrig komme til at virke.

Vi bliver nødt til at afvige fra den udstukne strategi fordi 4 point mod så dårlige modstandere som Esbjerg, Hobro og FCN er bare ikke acceptabelt. Bruhn, Abildgaard og Blåbjerg har bare ikke niveauet til SL endnu og det ser vi tydligt. Hvis ikke jeg får penge til at erstatte dem med hylde A spillere rykker vi ned. Jeg har ingen tillid til dem.

Samtidigt må vi erkende at vi ikke har været for heldige med Helenius og Ene som vi lige har skrevet kontrakter med. Hvis man sammenligner Helenius med Zlatan dovner han rundt, mister alt for mange bolde og scorer ikke på nok chancer. Ene er jo et kapitel for sig, fint han arbejder sig til den store chance idag, men det er jo fuldstændig uacceptabelt at han ikke sætter den bold 10cm længere nede så det var blevet årets mål."
Fantastisk....vi det ikke giver et job som Kommunikations chef for AaB. Kan vi ikke sende den pressemeddelelse ud...

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015

Indlæg af alithebeast » 10. aug 2015, 20:54

Og man troede ikke det kunne bliver dårligere. :@
Hader København!

Besvar