AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Lyfe » 1. jul 2022, 18:10

Jakobsen skrev:
Lyfe skrev:
abbifar skrev:
1. jul 2022, 13:07
Lyfe skrev:
1. jul 2022, 13:02
Moen skrev:
1. jul 2022, 12:54
Emil skrev:
1. jul 2022, 11:55
Prøv Sportsmaster ude i storcenteret. Mener de plejer at få dem der hurtigt
Det var før vi skiftede til Macron. Mener kun AaB og Macron har dem til salg
Macron butikken er lukket så nu må det betyde at man kun kan købe dem ved shoppen på stadion om onsdagen eller kampdage.
*host* eller det der internet *host*
https://www.aabshoppen.dk/spillertoej/hjemmebane
Jeg rejser på ferie i weekenden og ville have den med... Måske endda gerne have prøvet størrelserne. En ting er altså bare og købe en t shirt på zalando og sende retur noget andet er en fodbold trøje der er lavet navn bag på.
Synes også det er ringe. Jagtede trøjen i midtbyen nu jeg faktisk er i Aalborg og havde tænkt på at besøge Macron shoppen i morgen. Det er da i øvrigt en håbløs location så langt fra modtbyen. Jeg kan da huske nye trøjer der blev afsløret inde i byen da jeg studerede i Aalborg og dengang havde klubben færre ressourcer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Du skal ikke tage ud til macron shoppen den er lukket! De har bare glemt og skrive det nogen steder så kørte forgæves



Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 541
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Trickster » 3. jul 2022, 09:12

Hvor kan jeg købe trøjen fysisk?
Hair is not a right: it´s a privilege!

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 9000AA » 3. jul 2022, 12:09

Trickster skrev:
3. jul 2022, 09:12
Hvor kan jeg købe trøjen fysisk?
Umiddelbart kun på stadion på kampdage, eller i deres shop på stadion, hver onsdag, hvis de stadig holder åbent hver onsdag.

Vejgaard-dollarn
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. jul 2022, 11:58
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Vejgaard-dollarn » 5. jul 2022, 11:59

Jeg bestilte i fredags min trøje men har endnu intet hørt retur. Har i andre som har bestilt den nye hørt noget?? :)

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Fromthecradle » 5. jul 2022, 12:01

Vejgaard-dollarn skrev:
5. jul 2022, 11:59
Jeg bestilte i fredags min trøje men har endnu intet hørt retur. Har i andre som har bestilt den nye hørt noget?? :)
Ikke udover den automatiske bekræftelse af bestillingen - og pengen er trukket...
You pay for this?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af FlæskeFrank » 5. jul 2022, 12:10

Ditto, men købte først søndag.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af R Rosenberg » 5. jul 2022, 12:38

Vejgaard-dollarn skrev:
5. jul 2022, 11:59
Jeg bestilte i fredags min trøje men har endnu intet hørt retur. Har i andre som har bestilt den nye hørt noget?? :)
Det skal også lige sendes fra lageret. I Herning.
Ædruelighedens stemme

RufusTheDog

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af RufusTheDog » 5. jul 2022, 12:45

Vejgaard-dollarn skrev:
5. jul 2022, 11:59
Jeg bestilte i fredags min trøje men har endnu intet hørt retur. Har i andre som har bestilt den nye hørt noget?? :)
Næh. Et par timer efter jeg bestilte AaB trøjen fredag, lavede jeg en ordre der blev sendt fra Södermalm, den pakke kom i går.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af PFA » 5. jul 2022, 13:50

Vejgaard-dollarn skrev:
5. jul 2022, 11:59
Jeg bestilte i fredags min trøje men har endnu intet hørt retur. Har i andre som har bestilt den nye hørt noget?? :)
Bestilte også i fredags, fik mail igår om at den var pakket. Kan dog se på tracking at pakken ikke er sendt i nu.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Mogens » 5. jul 2022, 14:24

Sørgeligt, at det skal være så besværligt, men her er et svar på mit spørgsmål til AaB i forhold til køb af trøjer i en fysisk forretning:

"...Men generelt, kan jeg oplyse om at vi både har været ved Sportmaster samt Sport 24 men begge kæder har takket nej til at sælge vores trøjer, hvorpå man så har lavet en aftale med Unisport, hvor de kan sælge trøjerne ligesom os selv, online, vi sælger selvfølgelig trøjerne i vores fysiske butikker på kampdage, 2,5 time før kampstart."

Man kan jo så gå sammen om et fælles boykot af de nævnte forretninger - bare for at vise et statement???
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Vejgaard-dollarn
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. jul 2022, 11:58
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Vejgaard-dollarn » 5. jul 2022, 16:41

Således fik jeg besked om at min er afsendt :aabfan:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af FlæskeFrank » 13. jul 2022, 12:23

Jeg bestilte trøje forrige søndag, men har stadig ikke fået besked om afsendelse. Er der andre som har ventet længe på den nye trøje. 10 dage er da en sjat også selvom det er ny trøjetid og op til sæsonstart.
- FlæskeFrank

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Anubit » 14. jul 2022, 16:11

FlæskeFrank skrev:
13. jul 2022, 12:23
Jeg bestilte trøje forrige søndag, men har stadig ikke fået besked om afsendelse. Er der andre som har ventet længe på den nye trøje. 10 dage er da en sjat også selvom det er ny trøjetid og op til sæsonstart.
Jeg snakkede med dem i dag. Der havde været noget problem med maskinen, der skulle stå for tryg, men skulle vist være kommet på plads igen.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jul 2022, 20:59

Anubit skrev:
14. jul 2022, 16:11
FlæskeFrank skrev:
13. jul 2022, 12:23
Jeg bestilte trøje forrige søndag, men har stadig ikke fået besked om afsendelse. Er der andre som har ventet længe på den nye trøje. 10 dage er da en sjat også selvom det er ny trøjetid og op til sæsonstart.
Jeg snakkede med dem i dag. Der havde været noget problem med maskinen, der skulle stå for tryg, men skulle vist være kommet på plads igen.
For god ordens skyld skal jeg lige nævne, at trøjen kom i eftermiddags.

EDIT: Og den er pissefed.
- FlæskeFrank

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Fabbe » 15. aug 2022, 23:14

I det nordjyske sommerland ser man jo enormt mange tyskere, der er glade for fodbold. Deres klubber sidder som klistermærker på autocampere og deres afgiftsmilde SUV'ere.

Får AaB's hjemmekampe nok ud af turisternes tilstedeværelse i juli og august? Har man nogensinde haft en reklameindsats, der var rettet imod dem? Et samarbejde med turistbranchen?

Jeg læste en artikel om en tysk familie fra Berlin, som er blevet trofaste Esbjerg-fans af at holde ferie tæt på Esbjerg og ved kysten. Det tænkte jeg, var rasende god stil af den familie, og flere kunne sikkert blive det samme, der hvor de holder ferie.

Måske endte en depraveret tysk menneskehandler, der var på ferie i Blokhus, ligefrem med at købe en lokal divisionsklub.... (nå ja, et sidespor)
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Lyfe » 15. dec 2022, 11:38

Smid mig lige en besked hvis du har en AaB jule sweateren der var for 1-2 år siden i XL du vil sælge :-)
Den med "Som ramt af lynet" eller den med theodor der rider i julekanen med tyren i stedet for rensdyr.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af FlæskeFrank » 23. mar 2023, 12:52

Sælges der allerede nu AaB lederhosen?
- FlæskeFrank

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Lyfe » 2. jul 2023, 19:28

Ny trøje den 6 Juli

https://www.facebook.com/events/8040196 ... y%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%7B%5C%22invite_link_id%5C%22%3A1029752585098495%7D%7D]%22%7D
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
MarkyMark
Junior
Junior
Indlæg: 65
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af MarkyMark » 3. jul 2023, 07:36

Mogens skrev:
5. jul 2022, 14:24
Sørgeligt, at det skal være så besværligt, men her er et svar på mit spørgsmål til AaB i forhold til køb af trøjer i en fysisk forretning:

"...Men generelt, kan jeg oplyse om at vi både har været ved Sportmaster samt Sport 24 men begge kæder har takket nej til at sælge vores trøjer, hvorpå man så har lavet en aftale med Unisport, hvor de kan sælge trøjerne ligesom os selv, online, vi sælger selvfølgelig trøjerne i vores fysiske butikker på kampdage, 2,5 time før kampstart."

Man kan jo så gå sammen om et fælles boykot af de nævnte forretninger - bare for at vise et statement???
Man kunne vel starte med at finde ud af hvorfor de fysiske forretninger i byen ikke vil sælge AaB-merch i stedet for at fare ud i en omgang cancel-culture på uoplyst grundlag.

Et løst gæt kunne være at man i bedste AaB-stil har præsenteret en businesscase der går ud på at de nævnte forretninger ikke få så meget som en bøjet 5-øre for at sælge AaB's merch, eller også at det de får ikke står mål med den tid de skal bruge på at forsøge at sælge det. Og så er butikkerne jo i deres gode ret til høfligt at takke nej...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jakobsen » 3. jul 2023, 07:59

MarkyMark skrev:
3. jul 2023, 07:36
Mogens skrev:
5. jul 2022, 14:24
Sørgeligt, at det skal være så besværligt, men her er et svar på mit spørgsmål til AaB i forhold til køb af trøjer i en fysisk forretning:

"...Men generelt, kan jeg oplyse om at vi både har været ved Sportmaster samt Sport 24 men begge kæder har takket nej til at sælge vores trøjer, hvorpå man så har lavet en aftale med Unisport, hvor de kan sælge trøjerne ligesom os selv, online, vi sælger selvfølgelig trøjerne i vores fysiske butikker på kampdage, 2,5 time før kampstart."

Man kan jo så gå sammen om et fælles boykot af de nævnte forretninger - bare for at vise et statement???
Man kunne vel starte med at finde ud af hvorfor de fysiske forretninger i byen ikke vil sælge AaB-merch i stedet for at fare ud i en omgang cancel-culture på uoplyst grundlag.

Et løst gæt kunne være at man i bedste AaB-stil har præsenteret en businesscase der går ud på at de nævnte forretninger ikke få så meget som en bøjet 5-øre for at sælge AaB's merch, eller også at det de får ikke står mål med den tid de skal bruge på at forsøge at sælge det. Og så er butikkerne jo i deres gode ret til høfligt at takke nej...
Plejer det ikke, at være tøjmærket der styrer salg af trøjen og hvad de skal koste? Jeg tror AaB er relativt bundet her, men måske det ikke bliver lettere af, at Macron er et lille mærke i Danmark og butikkerne næppe vil handle andet med Macron end spillertrøjer.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar