AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. aug 2015, 00:26

Kappa har vel ikke den store historik for at lave stribede trøjer som bare ser nogenlunde ud, har de? Jeg mindes i hvert fald nogle Esbjerg og hollandske trøjer som var ualmindeligt lidt kønne.

Det havde nu været lækkert nok at se Puma eller Nike stå for en AaB trøje synes jeg, ikke mindst fordi ingen af dem (rigtigt) har de skrækkelige trademarks over skuldrene som passer forfærdentligt til en stribet trøje.

Hummels design synes jeg mere og mere ligner noget østeuropæisk skrammel, måske fordi de fleste af deres kunder efterhånden er derovre fra. Jeg synes de stadig i alt for stor grad hænger fast i deres stil fra da de begyndte med deres retrodesign for over 10 år siden, ikke mindst på form og pga. de fine "retro" ribkanter som de åbenbart sværger til. Og så ved jeg ikke helt hvorfor en Hummel trøje kommer til at se tungere, tykkkere og mere klodset ud end konkurrenternes.

Puma og Sprittens malterserkors ville jeg i høj grad også være klar på!

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af vandmelonen » 24. aug 2015, 03:12

Iøvrigt rygtes det at flere mindre mærker, som end ikke sponsorerer hold i suppen, er kommet med markant bedre bud en adidas. Altså har der nok ikke var stor interesse fra adidas side, som måske er tilfredse med at kun at være repræsenteret ved FCK herhjemme.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Kristian60 » 24. aug 2015, 11:38

Jesper Schmidt skrev:Kappa har vel ikke den store historik for at lave stribede trøjer som bare ser nogenlunde ud, har de? Jeg mindes i hvert fald nogle Esbjerg og hollandske trøjer som var ualmindeligt lidt kønne.

Det havde nu været lækkert nok at se Puma eller Nike stå for en AaB trøje synes jeg, ikke mindst fordi ingen af dem (rigtigt) har de skrækkelige trademarks over skuldrene som passer forfærdentligt til en stribet trøje.

Hummels design synes jeg mere og mere ligner noget østeuropæisk skrammel, måske fordi de fleste af deres kunder efterhånden er derovre fra. Jeg synes de stadig i alt for stor grad hænger fast i deres stil fra da de begyndte med deres retrodesign for over 10 år siden, ikke mindst på form og pga. de fine "retro" ribkanter som de åbenbart sværger til. Og så ved jeg ikke helt hvorfor en Hummel trøje kommer til at se tungere, tykkkere og mere klodset ud end konkurrenternes.

Puma og Sprittens malterserkors ville jeg i høj grad også være klar på!
De er ellers sluppet meget godt fra den her - endna med stiber på ærmerne
Billede

Hvis man må ønske så er atletícos nye Nike trøje rigtig fed, og Umbros PSV trøje som anden prioitet. Vi ender nok med noglet lallet hummel allá 06-09

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Ham der Emil » 24. aug 2015, 12:23

Jesper Schmidt skrev:Kappa har vel ikke den store historik for at lave stribede trøjer som bare ser nogenlunde ud, har de? Jeg mindes i hvert fald nogle Esbjerg og hollandske trøjer som var ualmindeligt lidt kønne.

Det havde nu været lækkert nok at se Puma eller Nike stå for en AaB trøje synes jeg, ikke mindst fordi ingen af dem (rigtigt) har de skrækkelige trademarks over skuldrene som passer forfærdentligt til en stribet trøje.

Hummels design synes jeg mere og mere ligner noget østeuropæisk skrammel, måske fordi de fleste af deres kunder efterhånden er derovre fra. Jeg synes de stadig i alt for stor grad hænger fast i deres stil fra da de begyndte med deres retrodesign for over 10 år siden, ikke mindst på form og pga. de fine "retro" ribkanter som de åbenbart sværger til. Og så ved jeg ikke helt hvorfor en Hummel trøje kommer til at se tungere, tykkkere og mere klodset ud end konkurrenternes.

Puma og Sprittens malterserkors ville jeg i høj grad også være klar på!
Enig i alt du siger, og Puma har længe været en drøm for mit vedkommende.
Kan du linke til Esbjergs trøjer? Syntes ikke umiddelbart jeg kan finde dem.
Et Hjerte - En Klub

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. aug 2015, 12:54

Kristian60 skrev:
Jesper Schmidt skrev:Kappa har vel ikke den store historik for at lave stribede trøjer som bare ser nogenlunde ud, har de? Jeg mindes i hvert fald nogle Esbjerg og hollandske trøjer som var ualmindeligt lidt kønne.

Det havde nu været lækkert nok at se Puma eller Nike stå for en AaB trøje synes jeg, ikke mindst fordi ingen af dem (rigtigt) har de skrækkelige trademarks over skuldrene som passer forfærdentligt til en stribet trøje.

Hummels design synes jeg mere og mere ligner noget østeuropæisk skrammel, måske fordi de fleste af deres kunder efterhånden er derovre fra. Jeg synes de stadig i alt for stor grad hænger fast i deres stil fra da de begyndte med deres retrodesign for over 10 år siden, ikke mindst på form og pga. de fine "retro" ribkanter som de åbenbart sværger til. Og så ved jeg ikke helt hvorfor en Hummel trøje kommer til at se tungere, tykkkere og mere klodset ud end konkurrenternes.

Puma og Sprittens malterserkors ville jeg i høj grad også være klar på!
De er ellers sluppet meget godt fra den her - endna med stiber på ærmerne
Billede

Hvis man må ønske så er atletícos nye Nike trøje rigtig fed, og Umbros PSV trøje som anden prioitet. Vi ender nok med noglet lallet hummel allá 06-09
Pæn trøje, men det er jo en Adidas, som jeg vist ikke rigtigt skrev noget om ;)

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Kristian60 » 24. aug 2015, 12:56

Jesper Schmidt skrev:[...]ikke mindst fordi ingen af dem har de skrækkelige trademarks over skuldrene som passer forfærdentligt til en stribet trøje.
Var det ikke en stikpille til adidas' stribede trøjer? :)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. aug 2015, 22:11

Kristian60 skrev:
Jesper Schmidt skrev:[...]ikke mindst fordi ingen af dem har de skrækkelige trademarks over skuldrene som passer forfærdentligt til en stribet trøje.
Var det ikke en stikpille til adidas' stribede trøjer? :)

jo, rigtigt nok, men det var nu mindst lige så meget Hummel jeg tænkte på i den forbindelse. ;)

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Aabwibz » 24. aug 2015, 23:37

Så længe AaB får maksimalt penge ud af det så rager det mig en høstak hvem der skal lave vores trøjer, som ingen køber alligevel.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af frederikshavneren » 19. sep 2015, 06:35

I disse dage kan der købes ny designede tshirts (Risgård og Spalvis) i webshoppen samt i souvenirboden ifm. Brøndby kampen.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... oppen.aspx

Fint initiativ som er endnu et led i AaBs større fokus på fanscenen.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af thomasjn » 19. sep 2015, 12:07

frederikshavneren skrev:I disse dage kan der købes ny designede tshirts (Risgård og Spalvis) i webshoppen samt i souvenirboden ifm. Brøndby kampen.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... oppen.aspx

Fint initiativ som er endnu et led i AaBs større fokus på fanscenen.
Rigtigt fedt de begynder at lave sådan noget, mere af det. Den helt rigtige vej rent kommericielt med den slags kampange tiltag.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af jonas386 » 19. sep 2015, 12:16

Vesttribunen har også lavet nogle nye t-shirts.

https://www.facebook.com/Vesttribunen/p ... =1&theater
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 19. sep 2015, 17:22

thomasjn skrev:
frederikshavneren skrev:I disse dage kan der købes ny designede tshirts (Risgård og Spalvis) i webshoppen samt i souvenirboden ifm. Brøndby kampen.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... oppen.aspx

Fint initiativ som er endnu et led i AaBs større fokus på fanscenen.
Rigtigt fedt de begynder at lave sådan noget, mere af det. Den helt rigtige vej rent kommericielt med den slags kampange tiltag.
Hvis de så kunne lave noget der ikke er designet i MS Paint på 5 minutter. Ideen er okay men kunne aldrig finde på at rende rundt i en af de t-shirts!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af A_Strandfelt » 22. sep 2015, 16:19

Hanga skrev:
thomasjn skrev:
frederikshavneren skrev:I disse dage kan der købes ny designede tshirts (Risgård og Spalvis) i webshoppen samt i souvenirboden ifm. Brøndby kampen.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... oppen.aspx

Fint initiativ som er endnu et led i AaBs større fokus på fanscenen.
Rigtigt fedt de begynder at lave sådan noget, mere af det. Den helt rigtige vej rent kommericielt med den slags kampange tiltag.
Hvis de så kunne lave noget der ikke er designet i MS Paint på 5 minutter. Ideen er okay men kunne aldrig finde på at rende rundt i en af de t-shirts!
Til gengæld er de så med en pris på 100 kr. decideret billige. Og det ser ud til at virke.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af budo » 1. okt 2015, 23:08

jonas386 skrev:Vesttribunen har også lavet nogle nye t-shirts.

https://www.facebook.com/Vesttribunen/p ... =1&theater
Wow, den er skarp. Nogen chance for at erhverve sådan via nettet?

Damn, tænk hvis AaB ku lave merchandise af den klasse, så var der nok lidt mere gang i shoppen. Enkel, flot og med kant, den er virkelig nice.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Gamen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Gamen » 1. okt 2015, 23:10

budo skrev:
Damn, tænk hvis AaB ku lave merchandise af den klasse, så var der nok lidt mere gang i shoppen. Enkel, flot og med kant, den er virkelig nice.
Hvis AaB ikke i årevis havde syltet samarbejdet med deres fans, så havde der været produktion af sådanne t-shirts allerede for 10-15 år siden.

seamann

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af seamann » 1. okt 2015, 23:38

Gamen skrev:
budo skrev:
Damn, tænk hvis AaB ku lave merchandise af den klasse, så var der nok lidt mere gang i shoppen. Enkel, flot og med kant, den er virkelig nice.
Hvis AaB ikke i årevis havde syltet samarbejdet med deres fans, så havde der været produktion af sådanne t-shirts allerede for 10-15 år siden.
Smag og behag - jeg syntes, den et grim.

Gamen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Gamen » 2. okt 2015, 01:23

seamann skrev:
Smag og behag - jeg syntes, den et grim.
Så tilhører du nok Jack & Jones-segmentet...

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Eksil » 2. okt 2015, 08:16

Det logo er da aaalt for stort. Ned til 1/4 størrelse og så kunne det se pænt ud.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. okt 2015, 17:02

Gamen skrev:
seamann skrev:
Smag og behag - jeg syntes, den et grim.
Så tilhører du nok Jack & Jones-segmentet...
Der vil jeg så nok mene at lige den trøje der ligner noget fra Jack & Jones...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Corona » 4. okt 2015, 18:29

Køllen I Møllen skrev:
Gamen skrev:
seamann skrev:
Smag og behag - jeg syntes, den et grim.
Så tilhører du nok Jack & Jones-segmentet...
Der vil jeg så nok mene at lige den trøje der ligner noget fra Jack & Jones...
I så fald er det vel bare et spørgsmål om tid før FCM's fans begynder at gå i den. Jack & Jones sælger eftersigende ret godt i Herning og omegn.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Besvar