SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Maglau » 8. nov 2015, 22:03

Gnu skrev:
Maglau skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Nu er Thelander heller ikke noget exceptionelt på samme måde som Spalvis. Thelanders type findes der mange af i fodbold. Det samme kan ikke rigtigt siges om Spalvis.
Så du mener med andre ord at 2-4 milioner var en fin pris for Thelander. OK.
Alt over 3 mio for en reserve spiller er fandme godt gået af Garde.
Klassisk debatside-logik.

Først var Kent komplet idiot, fordi han havde Thelander - superligaens bedste forsvarsspiller - siddende på bænken. Thelander skulle spille og KEP degraderes med det vons. Det måtte man forstå.
Så fik Thelander chancen og Thelander havde astronomisk salgspotentiale. Det måtte man forstå.
Så solgte vi ham for peanuts, og så var det pludselig et glimrende salg, for han var jo bare reserve. Det må man forstå.

Debatsiden - atlid på jagt efter det mest opportune synspunkt.
Ja en anden logik er den at man er så fandens klog at man ved alt om det at drive børsnoteret virksomhed, sælge og købe spillere og samtidig vide alt om hvordan højre og venstre back skal spille.
Så rejser man sig fra tastaturet tager sin kedeldragt på og cykler hen til sit job ved samlebåndet.
Men selvtilliden om, at man ved alt om alt og meget bedre end de professionelle der får penge for at udføre deres job, er prisværdig.
Men måske også i nogens øjne - sølle.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Gnu » 8. nov 2015, 23:35

jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev: Vi diskuterer ikke Thelanders pris, men hvorvidt du reelt set tror på at Spalvis ryger for samme beløb. Jeg er ikke uenig i at vi sikkert kunne have fået mere for Thelander, og at de påståede 2-4 millioner er lige i underkanten. Spalvis er bare på alle måder et langt større salgsobjekt, og der skal nok være mere end en (for Spalvis interessant) klub der gerne vil have fingrene i ham.
Det der ærger mig mest ved Thelander handlen er dog manglen på en erstatning. Vi mangler en midterforsvarer mere, og det skal meget gerne komme til vinter.
Fat dog at jeg bruger Thelanders salgspris til at drage en parallel. Det er ikke så svært.
Jeg er enig i, at Spalvis er et godt salgsemne, men jeg tvivler på AaB's evner til at få den rette pris. Det var her parallelen til Thelander-salget kom ind i billedet.
Så du tror altså at Spalvis bliver solgt for 1 million euro?
Jeg tvivler i hvert fald på AaB's evner til at få mere.

Resten af dit indlæg er hælden vand ud af ørerne og de sædvanlige undskyldninger for, hvorfor AaB glipper et godt salg.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af jonas386 » 8. nov 2015, 23:54

Gnu skrev:
jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev: Vi diskuterer ikke Thelanders pris, men hvorvidt du reelt set tror på at Spalvis ryger for samme beløb. Jeg er ikke uenig i at vi sikkert kunne have fået mere for Thelander, og at de påståede 2-4 millioner er lige i underkanten. Spalvis er bare på alle måder et langt større salgsobjekt, og der skal nok være mere end en (for Spalvis interessant) klub der gerne vil have fingrene i ham.
Det der ærger mig mest ved Thelander handlen er dog manglen på en erstatning. Vi mangler en midterforsvarer mere, og det skal meget gerne komme til vinter.
Fat dog at jeg bruger Thelanders salgspris til at drage en parallel. Det er ikke så svært.
Jeg er enig i, at Spalvis er et godt salgsemne, men jeg tvivler på AaB's evner til at få den rette pris. Det var her parallelen til Thelander-salget kom ind i billedet.
Så du tror altså at Spalvis bliver solgt for 1 million euro?
Jeg tvivler i hvert fald på AaB's evner til at få mere.

Resten af dit indlæg er hælden vand ud af ørerne og de sædvanlige undskyldninger for, hvorfor AaB glipper et godt salg.
Der er forskel på undskyldninger og grunde. De ting jeg nævner spiller ind i stortset alle salg, og det ved du vel også godt.
Af ren interesse, hvor meget vil du mene havde været rimeligt at få for Thelander? Jeg er som nævnt ikke uenig i at man nok godt kunne have fået mere, men ifht omstændighederne synes jeg heller ikke det er så dårligt et salg som du gør det til. Hvad ville være en rimelig pris for Thelander, og hvorfor?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Gnu » 9. nov 2015, 09:26

jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev: Vi diskuterer ikke Thelanders pris, men hvorvidt du reelt set tror på at Spalvis ryger for samme beløb. Jeg er ikke uenig i at vi sikkert kunne have fået mere for Thelander, og at de påståede 2-4 millioner er lige i underkanten. Spalvis er bare på alle måder et langt større salgsobjekt, og der skal nok være mere end en (for Spalvis interessant) klub der gerne vil have fingrene i ham.
Det der ærger mig mest ved Thelander handlen er dog manglen på en erstatning. Vi mangler en midterforsvarer mere, og det skal meget gerne komme til vinter.
Fat dog at jeg bruger Thelanders salgspris til at drage en parallel. Det er ikke så svært.
Jeg er enig i, at Spalvis er et godt salgsemne, men jeg tvivler på AaB's evner til at få den rette pris. Det var her parallelen til Thelander-salget kom ind i billedet.
Så du tror altså at Spalvis bliver solgt for 1 million euro?
Jeg tvivler i hvert fald på AaB's evner til at få mere.

Resten af dit indlæg er hælden vand ud af ørerne og de sædvanlige undskyldninger for, hvorfor AaB glipper et godt salg.
Der er forskel på undskyldninger og grunde. De ting jeg nævner spiller ind i stortset alle salg, og det ved du vel også godt.
Af ren interesse, hvor meget vil du mene havde været rimeligt at få for Thelander? Jeg er som nævnt ikke uenig i at man nok godt kunne have fået mere, men ifht omstændighederne synes jeg heller ikke det er så dårligt et salg som du gør det til. Hvad ville være en rimelig pris for Thelander, og hvorfor?
AaB-klassikeren over dem alle. Der er altid en masse omstændigheder, som gør at slaget ikke gik som forventet. Så var der en klausul, så var der kun kort tid tilbage af kontrakten etc, etc,. Det skal vi væk fra og AaB skal blive meget bedre til at sælge på de rigtige tidspunkter.

Jeg mener selvfølgelig, at vi skulle have solgt Thelander året før, da der var stort bud efter ham fra Belgien.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af jonas386 » 9. nov 2015, 10:05

Men nu gør du dig jo også dummere end du formodentligt er. Kusks kontrakt blev fornyet mens økonomien stadig var virkeligt ringe, og du ser det heller ikke rigtigt i et større perspektiv. 4.5 millioner for Kusk var da helt rigtigt slet ikke nok, men hvis alternativet var at vi ikke kunne forlænge med ham, så havde vi næppe vundet mesterskabet, eller fået det efterfølgende Europa gruppespil. Og så skal Gaarde vel heller ikke lide under Lynges beslutninger anyways.
Det er fint man er utilfreds og uenig, men indimellem bliver kritikken altså også en anelse skinger. Nuancer er tilsyneladende ikke noget der skal gøres brug af.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Gnu » 9. nov 2015, 10:21

jonas386 skrev:Men nu gør du dig jo også dummere end du formodentligt er. Kusks kontrakt blev fornyet mens økonomien stadig var virkeligt ringe, og du ser det heller ikke rigtigt i et større perspektiv. 4.5 millioner for Kusk var da helt rigtigt slet ikke nok, men hvis alternativet var at vi ikke kunne forlænge med ham, så havde vi næppe vundet mesterskabet, eller fået det efterfølgende Europa gruppespil. Og så skal Gaarde vel heller ikke lide under Lynges beslutninger anyways.
Det er fint man er utilfreds og uenig, men indimellem bliver kritikken altså også en anelse skinger. Nuancer er tilsyneladende ikke noget der skal gøres brug af.
Jøsses, Jonas, du har slet ikke fattet pointen. Apropos dum.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Debatjuntaen » 9. nov 2015, 10:55

Stop! Begge to..

Mudderkast gider vi ikke se på, og I kan forvente at høre fra os.

/Debatjuntaen

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af jonas386 » 9. nov 2015, 10:59

Du har jo heller ikke nogen pointe. Du tror oprigtigt at Gaarde vil overveje et bud på 1 million euro, og du understøtter det med to salg hvor situationen bare var en anden end Spalvis' situation er nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af thomasjn » 9. nov 2015, 11:32

Maglau skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Nu er Thelander heller ikke noget exceptionelt på samme måde som Spalvis. Thelanders type findes der mange af i fodbold. Det samme kan ikke rigtigt siges om Spalvis.
Så du mener med andre ord at 2-4 milioner var en fin pris for Thelander. OK.
Alt over 3 mio for en reserve spiller er fandme godt gået af Garde.
Det er lidt fesent at kalde Thelander for reserve. Han var ude med en skade og derfor spillede han ikke, men var han blevet var jeg ikke i tvivl om, at han havde erobret pladsen ved siden af KEP.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af le Cid » 9. nov 2015, 11:34

Hvis man seriøst mener, at Gaarde ville overveje at acceptere 1 million ØVRO for Spalvis, så kan man jo passende forklare, hvorfor Thomasen ikke blev skudt afsted for et tilsvarende beløb (eller højere), da man havde chancen...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Gnu » 9. nov 2015, 12:56

jonas386 skrev:Du har jo heller ikke nogen pointe. Du tror oprigtigt at Gaarde vil overveje et bud på 1 million euro, og du understøtter det med to salg hvor situationen bare var en anden end Spalvis' situation er nu.
Hvis det går som det plejer i AaB, får man ikke solgt i tide, og det ender i stedet med, at man grundet en masse forskellige omstændigheder (du har selv bragt dem på banen) må sælge til en dårlig pris. Dét er pointen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af jonas386 » 9. nov 2015, 13:34

Og så fortæller jeg dig hvordan Spalvis skiller sig ud fra dine eksempler.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af FlæskeFrank » 9. nov 2015, 14:07

Gnu skrev:Hvis det går som det plejer i AaB, får man ikke solgt i tide, og det ender i stedet med, at man grundet en masse forskellige omstændigheder (du har selv bragt dem på banen) må sælge til en dårlig pris. Dét er pointen.
Hele forløbet omkring Thomsen viser vel netop, at AaB er i en anden situation end for 2 år siden. Her solgte man ikke bare billigere, fordi knægten var blind. Nej man fastholdt en høj pris.

At du og andre så nok skal brokke jer højtlydt, hvis ikke han bliver solgt, er nok "som det plejer i AaB". Men her tog man valget og beholdte ham, selvom man kunne have skudt ham afsted for en pose matadormix.

Så ros til AaB for at kæmpe for højere salgspriser i AaB og ikke blive i det gamle verdensbillede, som Gnu og andre stadig hænger i.
- FlæskeFrank

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Gnu » 9. nov 2015, 14:32

jonas386 skrev:Og så fortæller jeg dig hvordan Spalvis skiller sig ud fra dine eksempler.
Det har ikke noget med spilleren at gøre, men AaBs evner og ageren.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Gnu » 9. nov 2015, 14:34

FlæskeFrank skrev:
Gnu skrev:Hvis det går som det plejer i AaB, får man ikke solgt i tide, og det ender i stedet med, at man grundet en masse forskellige omstændigheder (du har selv bragt dem på banen) må sælge til en dårlig pris. Dét er pointen.
Hele forløbet omkring Thomsen viser vel netop, at AaB er i en anden situation end for 2 år siden. Her solgte man ikke bare billigere, fordi knægten var blind. Nej man fastholdt en høj pris.

At du og andre så nok skal brokke jer højtlydt, hvis ikke han bliver solgt, er nok "som det plejer i AaB". Men her tog man valget og beholdte ham, selvom man kunne have skudt ham afsted for en pose matadormix.

Så ros til AaB for at kæmpe for højere salgspriser i AaB og ikke blive i det gamle verdensbillede, som Gnu og andre stadig hænger i.
Lad os nu se, hvordan det ender med Thomsen. Så vidt jeg ved, er han hverken købt eller solgt endnu. Ender man med at få en god pris for ham skal jeg være den første til at klappe i mine små fede hænder, men jeg tillader mig at tvivle.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af 9800 » 9. nov 2015, 16:16

Fedt, fedt, både Keller og Poulsen er i karantæne mod os, det må alt andet være en fordel

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Buzz Killington » 9. nov 2015, 16:24

Gnu skrev:
jonas386 skrev:Du har jo heller ikke nogen pointe. Du tror oprigtigt at Gaarde vil overveje et bud på 1 million euro, og du understøtter det med to salg hvor situationen bare var en anden end Spalvis' situation er nu.
Hvis det går som det plejer i AaB, får man ikke solgt i tide, og det ender i stedet med, at man grundet en masse forskellige omstændigheder (du har selv bragt dem på banen) må sælge til en dårlig pris. Dét er pointen.
Men saa er du jo ogsaa enig i at omstaendighederne spiller ind, og at det ikke noedvendigvis er = AaB er dumme. Den diskussion er jo blevet taget til hudloeshed herined foer, og udsagn som at Spalvis nok ryger til en million euro er jo ikke andet end brok. Hvilket der selvfoelgelig ogsaa er plads til, men kvaliteten af den efterfoelgende diskussion er jo som regel elendig.

Og forresten, jeg mangler stadig at se nogen forsoege at underbygge paastanden om at AaB sagde nej til et store bud paa Thelander tidligere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Buzz Killington » 9. nov 2015, 16:26

9800 skrev:Fedt, fedt, både Keller og Poulsen er i karantæne mod os, det må alt andet være en fordel
Og Lundberg er skadet (han er dog paa trods af sin korte maalstime ret elendig, saa det er naesten en fordel for Randers).
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Gnu » 9. nov 2015, 21:01

Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Du har jo heller ikke nogen pointe. Du tror oprigtigt at Gaarde vil overveje et bud på 1 million euro, og du understøtter det med to salg hvor situationen bare var en anden end Spalvis' situation er nu.
Hvis det går som det plejer i AaB, får man ikke solgt i tide, og det ender i stedet med, at man grundet en masse forskellige omstændigheder (du har selv bragt dem på banen) må sælge til en dårlig pris. Dét er pointen.
Men saa er du jo ogsaa enig i at omstaendighederne spiller ind, og at det ikke noedvendigvis er = AaB er dumme. Den diskussion er jo blevet taget til hudloeshed herined foer, og udsagn som at Spalvis nok ryger til en million euro er jo ikke andet end brok. Hvilket der selvfoelgelig ogsaa er plads til, men kvaliteten af den efterfoelgende diskussion er jo som regel elendig.

Og forresten, jeg mangler stadig at se nogen forsoege at underbygge paastanden om at AaB sagde nej til et store bud paa Thelander tidligere.
Selvfølgelig betyder omstændighederne noget, men det er dog bemærkelsesværdigt, at AaB langt oftere end konkurrenterne havner i disse situationer, hvor man må acceptere et dårligt salg.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af Buzz Killington » 9. nov 2015, 21:58

Gnu skrev:
Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Du har jo heller ikke nogen pointe. Du tror oprigtigt at Gaarde vil overveje et bud på 1 million euro, og du understøtter det med to salg hvor situationen bare var en anden end Spalvis' situation er nu.
Hvis det går som det plejer i AaB, får man ikke solgt i tide, og det ender i stedet med, at man grundet en masse forskellige omstændigheder (du har selv bragt dem på banen) må sælge til en dårlig pris. Dét er pointen.
Men saa er du jo ogsaa enig i at omstaendighederne spiller ind, og at det ikke noedvendigvis er = AaB er dumme. Den diskussion er jo blevet taget til hudloeshed herined foer, og udsagn som at Spalvis nok ryger til en million euro er jo ikke andet end brok. Hvilket der selvfoelgelig ogsaa er plads til, men kvaliteten af den efterfoelgende diskussion er jo som regel elendig.

Og forresten, jeg mangler stadig at se nogen forsoege at underbygge paastanden om at AaB sagde nej til et store bud paa Thelander tidligere.
Selvfølgelig betyder omstændighederne noget, men det er dog bemærkelsesværdigt, at AaB langt oftere end konkurrenterne havner i disse situationer, hvor man må acceptere et dårligt salg.
Jeg koeber ikke helt praemissen om at AaB er langt oftere havner i den slags situation, selvom vi alle kan huske eksempler hvor vi er blevet skuffede over salg, og selvom et par hold i superligaen tydeligvis har en bedre trackrecord end os paa det omraade (specielt FCM). Men derudover, saa er der ofte grunde til dette som jeg ikke vil bruge alt for meget krudt paa at genopridse, for saa vidt jeg har forstaaet, saa koeber du dem ikke. Jeg gider heller ikke dette bliver endnu en af de diskussioner hvor folk begraver sig i hver sin skyttegrav og kun kan se klubben som idioter, eller som vildt uheldige. Der er ting vi kan laere, bl.a. den med de laengere kontrakter. Saa selvom vi bestemt kunne have gjort ting bedre i gamle dage, saa er vi meget uenige i at der er indikationer paa at vi ikke allerede har laert af vores fejl.

Angaaende Thelander, saa syntes jeg prisen var lav, men jeg kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi faa mig til at tilskrive fornuftige mennesker som dem der udgoer AaB's ledelse saa stor inkompetence at man siger nej til et tocifret millionbeloeb for Thelander (som mangler dokumentation), for saa at saelge ham for under det halve et halvt aar senere. Det haenger bare ikke sammen i mine oejne, selv med en gentlemanaftale.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar