Fredagskampe klokken 18

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Fredagskampe klokken 18

Indlæg af Klaus » 5. mar 2016, 12:52

Som sæonkortholder er jeg godt nok frustreret over at vi har 3 hjemmekampe i træk fredag klokken 18.00... Det er stort set umuligt at nå frem til kampene og det er et helt nyt spilletidspunkt, som man ikke meldte ud, da man solgte sæsonkortene. For mit vedkommende betyder det et farvel til de 2 næste hjemmekampe, da det simpelthen ikke kan lade sig gøre at få fri, så jeg kan nå frem. Mandagskampene er også problematiske, men det er i det mindste klokken 19, så det mest bliver et spørgsmål om vilje. Men en hverdag klokken 18, det burde ikke være lovligt. Hvorfor pokker kan man ikke spille kampene en time senere, jeg tror det vil være svært at finde et dårligere tidspunkt til at afvikle en fodboldkamp på.

Jeg overvejer seriøst ikke at forny mit og knægtens sæsonkort næste år. Det skyldes ikke en elendig kamp i går, eller en vanvittig ny ølpris på 48,- kr. men slet og ret, at vi ikke kan se kampene hvis de spilles på hverdage klokken 18.00...

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: Fredagskampe klokken 18

Indlæg af Vase » 5. mar 2016, 13:02

Øllene er nu 0,5L mod 0,4L før. Det vil sige at øllet reelt er blevet billigere.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Fredagskampe klokken 18

Indlæg af Klaus » 5. mar 2016, 17:07

Vase skrev:Øllene er nu 0,5L mod 0,4L før. Det vil sige at øllet reelt er blevet billigere.
Det er nok muligt, at prisen pr. deciliter er marginalt lavere, men en øl koster altså nu 48,- kr., hvilket er 8,- kr. mere end i efteråret. Jeg skal typisk køre og drikker derfor en enkelt øl. Om den øl er på 4 eller 5 dl. betyder ikke alverden. Men ved at sætte prisen op, kan det jo være, at jeg (og andre) begynder at overveje om den øl og den medfølgende pølse er pengene værd, eller måske ligeså godt kan indtages andet steds efter kampen. Jeg ved ikke om man har nået den endnu, men et eller andet sted er der en grænse for hvor højt man kan sætte priserne før folk lader være med at købe, og jeg kiggede i hvert fald en ekstra gang, da jeg så, at vores øl nu var kommet op på 48,- kr..

Men ølprisen er nu ikke så interessant som spilletidspunktet. For med kampafvikling klokken 18 på hverdage, kan jeg simpelthen ikke komme frem til stadion og købe min øl ;)

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Fredagskampe klokken 18

Indlæg af 634 » 5. mar 2016, 18:09

Tidspunktet må være p.g.a. anden fredags underholdning, som forventes at koste tilskuere!
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fredagskampe klokken 18

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. mar 2016, 18:24

634 skrev:Tidspunktet må være p.g.a. anden fredags underholdning, som forventes at koste tilskuere!
Hvis du lige skifter tilskuere ud med tv-seere, tror jeg du har ret.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Fredagskampe klokken 18

Indlæg af 634 » 5. mar 2016, 19:25

Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:Tidspunktet må være p.g.a. anden fredags underholdning, som forventes at koste tilskuere!
Hvis du lige skifter tilskuere ud med tv-seere, tror jeg du har ret.
og det er vigtigt for klubberne og i særdeleshed hjemmeholdet med mange tv seere
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Fredagskampe klokken 18

Indlæg af Hanga » 5. mar 2016, 19:36

634 skrev:
Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:Tidspunktet må være p.g.a. anden fredags underholdning, som forventes at koste tilskuere!
Hvis du lige skifter tilskuere ud med tv-seere, tror jeg du har ret.
og det er vigtigt for klubberne og i særdeleshed hjemmeholdet med mange tv seere
Nej, det er vigtigt for tv selskaberne, og det er langt hen af vejen dem der bestemmer spilletidspunkterne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Fredagskampe klokken 18

Indlæg af 634 » 5. mar 2016, 20:29

Hanga skrev:
634 skrev:
Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:Tidspunktet må være p.g.a. anden fredags underholdning, som forventes at koste tilskuere!
Hvis du lige skifter tilskuere ud med tv-seere, tror jeg du har ret.
og det er vigtigt for klubberne og i særdeleshed hjemmeholdet med mange tv seere
Nej, det er vigtigt for tv selskaberne, og det er langt hen af vejen dem der bestemmer spilletidspunkterne.
tilsyneladende ingen tvivl om at klubberne tjener meget mere på TV kontrakten end afholdelse af hjemmekampe. Sponsorer bliver vist for mange flere på TV end på Stadion.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar