Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. apr 2016, 21:12

Sidder med en snigende fornemmelse af at Adam Sandler har hacket 4-5 forskellige debatside-konti her til aften...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Funky » 5. apr 2016, 21:18

Jesper Schmidt skrev:Sidder med en snigende fornemmelse af at Adam Sandler har hacket 4-5 forskellige debatside-konti her til aften...
Adam Sandler?!? VASK ØJEBLIKKELIGT DIN MUND MED SÆBE!!!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Provst i Brovst » 5. apr 2016, 21:21

Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Sidder med en snigende fornemmelse af at Adam Sandler har hacket 4-5 forskellige debatside-konti her til aften...
Adam Sandler?!? VASK ØJEBLIKKELIGT DIN MUND MED SÆBE!!!
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af frederikshavneren » 5. apr 2016, 21:27

Stærkt resultat. Meget professionel indsats på en skodbane, ret beset kunne vi godt ha' vundet større. Det blev heldigvis ikke så svært som frygtet.
Eneste malurt i bægeret er selvfølgelig hvis Würtz er skadet

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Hovedet » 5. apr 2016, 21:38

frederikshavneren skrev:Stærkt resultat. Meget professionel indsats på en skodbane, ret beset kunne vi godt ha' vundet større. Det blev heldigvis ikke så svært som frygtet.
Eneste malurt i bægeret er selvfølgelig hvis Würtz er skadet
Det er i så fald ikke bare malurt i bægeret. Det er det meste af bægeret, der er væk. For nu at være lidt melodramatisk sådan en aften, hvor debatsiden koger over af humor og overskud, tilsyneladende uvidende om den bombe, der er latent placeret under medalje- og pokaldrømme.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. apr 2016, 21:42

Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Sidder med en snigende fornemmelse af at Adam Sandler har hacket 4-5 forskellige debatside-konti her til aften...
Adam Sandler?!? VASK ØJEBLIKKELIGT DIN MUND MED SÆBE!!!
Billede

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af frederikshavneren » 5. apr 2016, 21:43

Hovedet skrev:
frederikshavneren skrev:Stærkt resultat. Meget professionel indsats på en skodbane, ret beset kunne vi godt ha' vundet større. Det blev heldigvis ikke så svært som frygtet.
Eneste malurt i bægeret er selvfølgelig hvis Würtz er skadet
Det er i så fald ikke bare malurt i bægeret. Det er det meste af bægeret, der er væk. For nu at være lidt melodramatisk sådan en aften, hvor debatsiden koger over af humor og overskud, tilsyneladende uvidende om den bombe, der er latent placeret under medalje- og pokaldrømme.
Würtz er enormt vigtig og ja det kan blive et kæmpe problem hvis han er skadet, men nu må tiden vise hvor alvorlig skaden er.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Funky » 5. apr 2016, 21:49

Provst i Brovst skrev:
Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Sidder med en snigende fornemmelse af at Adam Sandler har hacket 4-5 forskellige debatside-konti her til aften...
Adam Sandler?!? VASK ØJEBLIKKELIGT DIN MUND MED SÆBE!!!
Billede
Mark it zero.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af FlæskeFrank » 5. apr 2016, 21:56

Hvis kampen har givet skader til Würtz og Kasper P, så er det en dyr kvartfinale.

Men når vi står med the double til maj, så er alt glemt.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Pastorius » 5. apr 2016, 22:03

FlæskeFrank skrev:Hvis kampen har givet skader til Würtz og Kasper P, så er det en dyr kvartfinale.

Men når vi står med the double til maj, så er alt glemt.
Rolig nu. Det er på tide at Abildgaard viser han er blevet en mand, og Ahlmann bliver klar, så Blåbjerg kan komme ind i midten.

Det er FCM's DNA at pive over skader og lade tingene smuldre mellem fingrene - ikke vores.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Funky » 5. apr 2016, 22:06

Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:Hvis kampen har givet skader til Würtz og Kasper P, så er det en dyr kvartfinale.

Men når vi står med the double til maj, så er alt glemt.
Rolig nu. Det er på tide at Abildgaard viser han er blevet en mand, og Ahlmann bliver klar, så Blåbjerg kan komme ind i midten.

Det er FCM's DNA at pive over skader og lade tingene smuldre mellem fingrene - ikke vores.
Abildgaard spillede en udmærket kamp her til aften. Optimist har man da lov til at være.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af mich1596 » 5. apr 2016, 22:09

FlæskeFrank skrev:Hvis kampen har givet skader til Würtz og Kasper P, så er det en dyr kvartfinale.

Men når vi står med the double til maj, så er alt glemt.
Gør vi det løber jeg FG rundt stadion nøgen....ikke noget smukt syn....men jeg gør det.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Hovedet » 5. apr 2016, 22:14

mich1596 skrev:
FlæskeFrank skrev:Hvis kampen har givet skader til Würtz og Kasper P, så er det en dyr kvartfinale.

Men når vi står med the double til maj, så er alt glemt.
Gør vi det løber jeg FG rundt stadion nøgen....ikke noget smukt syn....men jeg gør det.
Det kommer selvfølgelig an på, hvilket stadion du vil løbe nøgen rundt på? Kan i øvrigt anbefale det gamle Hobro Stadion, der ligger i naturskønne omgivelser.

Og jo, der skal tudes over en Würtzskade, for konsekvensen af en sådan bliver, at ingen af os løber nøgne rundt i eufori over medaljer/pokaler i maj; snarere at vi i slutningen af april sidder over en kop fesen kaffe og venter på den næste sæson.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af Funky » 5. apr 2016, 23:54

I øvrigt også et godt indhop af Thrane. Jeg synes han altid markerer sig med masser af gejst og målsøgende spil. Ham må LS godt snart give lidt mere spilletid.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af jonas386 » 6. apr 2016, 00:05

God kamp mod et virkelig ordinært mandskab, men sejren er bestemt værd at tage med inden Hobro kampen søndag. Mål og assist af Ene, og endnu en god præstation af Thomsen virker lovende. Børsting også god. Jeg havde gerne set Bassogog på banen da Ene blev skiftet ud, men synes også at Thrane viste en fin figur, og var også kun millimeter fra en scoring.

Gilli bankede derudover også på til en startplads, jeg håber han også får muligheden mod Hobro, hvor hans kvaliteter også nok skal komme til sin ret.

AGF skal vi deruover kunne tage over to opgør. Jeg er hvertfald optimist mht en pokalfinale. Så må sjællænderne slås' om hvem de vil sende mod os i finalen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af 9800 » 6. apr 2016, 01:54

jonas386 skrev:God kamp mod et virkelig ordinært mandskab, men sejren er bestemt værd at tage med inden Hobro kampen søndag. Mål og assist af Ene, og endnu en god præstation af Thomsen virker lovende. Børsting også god. Jeg havde gerne set Bassogog på banen da Ene blev skiftet ud, men synes også at Thrane viste en fin figur, og var også kun millimeter fra en scoring.

Gilli bankede derudover også på til en startplads, jeg håber han også får muligheden mod Hobro, hvor hans kvaliteter også nok skal komme til sin ret.

AGF skal vi deruover kunne tage over to opgør. Jeg er hvertfald optimist mht en pokalfinale. Så må sjællænderne slås' om hvem de vil sende mod os i finalen.
Lad os endelig tage BIF i en eventuel finale! Det har vi aldrig prøvet, og FCK slår vi en af 20 gange

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af MrBangDK » 6. apr 2016, 08:28

Lååååååårte stadion.. Det var satme ikke let for pygmæ folk som mig at se noget! Men der var billige øl og pølserne var gode!
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af FlæskeFrank » 6. apr 2016, 08:39

jonas386 skrev:...men synes også at Thrane viste en fin figur, og var også kun millimeter fra en scoring.
Nu er jeg nok ham, som råber højest med hensyn til Thrane-forlængelse, men synes, at hans indsats i går var skuffende.

I går så jeg kun ivrighed og ikke talent.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af astonvilla » 6. apr 2016, 09:22

MrBangDK skrev:Lååååååårte stadion.. Det var satme ikke let for pygmæ folk som mig at se noget! Men der var billige øl og pølserne var gode!
Billige Øl.
Gode Pølser.
4-0 sejr.

Så kan man vist godt se gennem fingre med at det ikke ligefrem var Wembley, ikk?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45

Indlæg af MrBangDK » 6. apr 2016, 09:29

astonvilla skrev:
MrBangDK skrev:Lååååååårte stadion.. Det var satme ikke let for pygmæ folk som mig at se noget! Men der var billige øl og pølserne var gode!
Billige Øl.
Gode Pølser.
4-0 sejr.

Så kan man vist godt se gennem fingre med at det ikke ligefrem var Wembley, ikk?
Det var et lortestadion!! Men en god aften til trods :D

Vi svingede ind på en bar i Roskilde efter kampen. Der var masser af Brøndby fans, som var MEGA visne. De var positive over vores sejr, og håbede rigtigt meget at de kommer til at møde os i finalen - optimismen lever på Vestegnen :)
Ska' vi hak'?

Besvar