AaB - Farum, 01.04.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Farum, 01.04.2016

Indlæg af thomasjn » 8. jun 2016, 16:32

Flot solgt af FCN. Folk der er opvokset øst for Storebælt vil sikkert trække Jantelovskortet, men han har ikke vist ret meget. Undrer mig, at en stor klub som Dortmund er bedet på krogen. Jeg kan forstå at de store Tyrkiske klubber vil give ekstra for den (måske kommende) Tyrkiske Messi og vil kunne byde hinanden op i pris, men at en storklub som Dortmund giver så meget for en spiller der har spillet et halvt år i Superligaen med så lidt slutprodukt og har gjort sig mere bemærket for sit temeprement forstår jeg ikke. Mor er da en spændende spiller, men 75 millioner værd eller det der ligner er han ikke i min optik. Koster man så meget bør man vel spille regelmæssigt selv i Dortmund. Det har jeg svært ved at se kommer til at ske.
Men hvor kunne man dog ønske, at vores egen klub formåede at gøre sådan noget her en gang imellem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Farum, 01.04.2016

Indlæg af Hanga » 8. jun 2016, 16:35

Eksil skrev:En lille korrektion, men det er 75 mio kr. ifølge EB, som kan blive til 90. Det er stadig pisse godt solgt, men ret skal vel være ret.
Det er omkring 10 gange så meget som vi fik for Lucas Andersen, der vel er det nærmeste vi kommer en sammenlignelig handel, med en ung talentfuld spiller der er hypet på landsplan. Okay, den har fået ekstra meget skrue ved Mor, men det er jo vildt at de formår at få det ti-dobbelte af hvad vi fik for Lucas! Siger alt om AaBs historik med salg af spillere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar