AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Gentleman Finn » 5. maj 2016, 18:46

Remark skrev:Eller fordi pokalfinalen i modsætning til 2014 spilles på Kristi Himmelfart men en torsdag aften kl 20...

Dejligt var det nu alligevel :aabfan:
Det er rigtigt, det glemte jeg helt. Dog har agf ikke kunne vinde noget i så lang tid, så det vil give mening at det giver udslag. 2-1 til fck, det kan se ud til at den europæiske plads går videre til superligaen

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af troelsh » 5. maj 2016, 18:56

Kan ikke se hvorfor københavnerne skulle se agf som en meget mere attraktiv modstander end AaB? :-)

men fedt den europæiske plads nu går til 4. pladsen :cool:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af thomasjn » 5. maj 2016, 19:13

Godt, at FCK vandt. Havde ikke magtet flere trofæer til Guld Glen. Han er godt i gang med at fejle i AGF uden en liga-sejr i foråret og nu er der ikke en pokalsejr, som kan shine det hele lidt op.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af 9520AaB » 5. maj 2016, 19:29

Endnu en succes til Disco Glen, eller var det kun i FCM, at andenpladser i pokalen talte til succeser??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Eksil » 5. maj 2016, 19:34

Da FCK ikke kan undgå en EL kval dumper pladsen ned til næste i ligaen, hvilket nemt kunne være den 3-4 plads AaB kommer til at jage.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Buzz Killington » 5. maj 2016, 19:35

thomasjn skrev:Godt, at FCK vandt. Havde ikke magtet flere trofæer til Guld Glen. Han er godt i gang med at fejle i AGF uden en liga-sejr i foråret og nu er der ikke en pokalsejr, som kan shine det hele lidt op.
Saavidt jeg kan se har AGF stadig ikke faaet en sejr i superligaen under Gulv-Glen. Det funker sgu for motormunden fra Esbjerg.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Gentleman Finn » 5. maj 2016, 19:36

9520AaB skrev:Endnu en succes til Disco Glen, eller var det kun i FCM, at andenpladser i pokalen talte til succeser??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han var allerede inden kampen ude og sælge pokalfinalen som en sejr i sig selv der ville løfte klubben

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af dyhrmaN » 5. maj 2016, 20:14

Jeg så kun de sidste 20 minutter, men der var AGF godt nok ringe, ufatteligt de kunne tage den plads på bekostning af AaB

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. maj 2016, 00:02

9520AaB skrev:Endnu en succes til Disco Glen, eller var det kun i FCM, at andenpladser i pokalen talte til succeser??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hov hov! De der såkaldte andenpladser hedder skam sølvmedaljer i FCM regi, og tæller med når man regner antallet af medaljer sammen! Jeg synes du pisser på hedens drenge, når du ikke nævner det. ;)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Funky » 6. maj 2016, 09:47

Stadigvæk kæmpe-ærgerligt den finaleplads gik til AGF. For helvede da også. Men de gav nu FCK væsentligt mere modstand end vi gjorde sidst. Jeg tror såmænd nok Glenn skal få sat skik på den klub.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Pastorius » 6. maj 2016, 09:50

Funky skrev:Stadigvæk kæmpe-ærgerligt den finaleplads gik til AGF. For helvede da også. Men de gav nu FCK væsentligt mere modstand end vi gjorde sidst. Jeg tror såmænd nok Glenn skal få sat skik på den klub.
??? Vi vandt the double sidste vi var i Parken. Jeg er ikke sikker på jeg ville bytte med AGF's finaleplads.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Funky » 6. maj 2016, 09:51

Pastorius skrev:
Funky skrev:Stadigvæk kæmpe-ærgerligt den finaleplads gik til AGF. For helvede da også. Men de gav nu FCK væsentligt mere modstand end vi gjorde sidst. Jeg tror såmænd nok Glenn skal få sat skik på den klub.
??? Vi vandt the double sidste vi var i Parken. Jeg er ikke sikker på jeg ville bytte med AGF's finaleplads.
Jeg mente sidste kamp i Parken.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af astonvilla » 6. maj 2016, 09:54

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Stadigvæk kæmpe-ærgerligt den finaleplads gik til AGF. For helvede da også. Men de gav nu FCK væsentligt mere modstand end vi gjorde sidst. Jeg tror såmænd nok Glenn skal få sat skik på den klub.
??? Vi vandt the double sidste vi var i Parken. Jeg er ikke sikker på jeg ville bytte med AGF's finaleplads.
Jeg mente sidste kamp i Parken.
Seneste kamp.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Pastorius » 6. maj 2016, 10:32

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Stadigvæk kæmpe-ærgerligt den finaleplads gik til AGF. For helvede da også. Men de gav nu FCK væsentligt mere modstand end vi gjorde sidst. Jeg tror såmænd nok Glenn skal få sat skik på den klub.
??? Vi vandt the double sidste vi var i Parken. Jeg er ikke sikker på jeg ville bytte med AGF's finaleplads.
Jeg mente sidste kamp i Parken.
Ah, men ligakampe i parken vs. Pokalkampe i parken er to helt forskellige universer for AaB det kan jo slet ikke sammenholdes.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af thomasjn » 6. maj 2016, 11:13

Funky skrev:Stadigvæk kæmpe-ærgerligt den finaleplads gik til AGF. For helvede da også. Men de gav nu FCK væsentligt mere modstand end vi gjorde sidst. Jeg tror såmænd nok Glenn skal få sat skik på den klub.
Det er jeg ikke sikker på, hvis han fuldfører foråret uden sejre og spillemæssig fremgang. Ingen havde selvfølgelig forventet AGF ville vade i sejre, men jeg havde egentlig forventet de ville være et hold der svinger meget i niveau. Jeg kan ikke huske at have set eller læst AGF har gjort det specielt godt i nogen ligakamp her i foråret og vinder de ikke en eneste kamp er der kun tom processnak og floskler om vindermentalitet tilbage. Som en anden siger er pokalkampe og ligakampe jo to forskellige ting. Jeg tror ærligtalt det er meget lettere at sætte spillerne op til enkelte kampe i Pokalen, hvor en masse kommer af sig selv end at få dem på ret køl generelt.

Gamen

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Gamen » 6. maj 2016, 11:20

thomasjn skrev:
Det er jeg ikke sikker på, hvis han fuldfører foråret uden sejre og spillemæssig fremgang. Ingen havde selvfølgelig forventet AGF ville vade i sejre, men jeg havde egentlig forventet de ville være et hold der svinger meget i niveau. Jeg kan ikke huske at have set eller læst AGF har gjort det specielt godt i nogen ligakamp her i foråret og vinder de ikke en eneste kamp er der kun tom processnak og floskler om vindermentalitet tilbage. Som en anden siger er pokalkampe og ligakampe jo to forskellige ting. Jeg tror ærligtalt det er meget lettere at sætte spillerne op til enkelte kampe i Pokalen, hvor en masse kommer af sig selv end at få dem på ret køl generelt.
AGF har nu spillet fin fodbold på udebane - hjemme har det knebet lidt mere.

Deres helt store problem er at de fortsat lukker for mange mål ind. Der mangler simpelthen kvalitet på både målmandsposten og den ene plads i centerforsvaret. Og så har Daniel A. Pedersen været væsentligt bedre end Jens Jönsson, som jeg stadig ikke begriber at nogen herinde ville have til AaB. Han er ekstremt overvurderet.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Eksil » 6. maj 2016, 11:44

Jens Jönsson var ret god før og under den U21 slutrunde. Efter det så gik det end af bakke.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Fabbe » 7. maj 2016, 22:58

Funky skrev:Jeg tror såmænd nok Glenn skal få sat skik på den klub.
Du er godt, klar over, at det er AGF, du taler om, ikke?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af martinaalborg » 10. maj 2016, 16:02

Er de groteske jubelscener og øldåse kastet lagt i glemmebogen DBU????

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Pastorius » 10. maj 2016, 16:17

martinaalborg skrev:Er de groteske jubelscener og øldåse kastet lagt i glemmebogen DBU????
Er det ikk elidt ligegyldigt. Jeg kan ikke komme på en eneste mulig afgørelse, der ville være relevant for AaB. AGF får sikkert en bøde om muligvis fratagelse af tilskuere eller hjemmebane i et antal pokalkampe, og så er den prut vel slået.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar