AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Brent » 13. maj 2016, 17:50

Enig med freddie på dette punkt. FLot tilfo, men argumentet for hvorfor Rasmus, med 400 kampe i den rødhvide ikke har gjort sig fortjent til en hyldest er mig en gåde.

og svineren til Kusk var desicederet tåbelig og umoden.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Pastorius » 13. maj 2016, 18:23

Freddie skrev:
Pastorius skrev:
Keder du dig?
Synes du selv dit indlæg nr. 7.000 er det bedste du nogensinde har skrevet ?

Men for at svare dig, så svarer jeg altid, når nogen henvender mig direkte til mig.
Havde selv misset jubilæet, men jo tak, jeg er tilfreds. Det er kort, det giver på en præcis måde udtryk for min holdning, hvis man kan læse en smule mellem linjerne (hvis man kan tale om det når der kun er én).

...og skal vi være en smule pernittengryn, kunne jeg fortsætte med at spørge om du er skizofren?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 18:37

Pastorius skrev:
Freddie skrev:
Pastorius skrev:
Keder du dig?
Synes du selv dit indlæg nr. 7.000 er det bedste du nogensinde har skrevet ?

Men for at svare dig, så svarer jeg altid, når nogen henvender mig direkte til mig.
Havde selv misset jubilæet, men jo tak, jeg er tilfreds. Det er kort, det giver på en præcis måde udtryk for min holdning, hvis man kan læse en smule mellem linjerne (hvis man kan tale om det når der kun er én).

...og skal vi være en smule pernittengryn, kunne jeg fortsætte med at spørge om du er skizofren?
Hvis jeg skal udlede et eller andet af dine to posts adresseret til mig må det være at du er uenig i mit standpunkt. Fair nok, men jeg synes du skulle finde en anden måde at formulere dine indlæg på.
Vil du diskutere AaB er jeg parat. Men dit indlæg nr. 7.000 var noget lort, nr. 7.001 var endnu værre, og du behøver ikke levere nr. 7.002 til mig.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. maj 2016, 00:59

Man KAN vel strengt taget godt være en stor spiller for AaB, uden nødvendigvis at skulle være med på en tifo som skulle sende et signal, som Würtz med hans fortid og det utålelige skifte til FCK i sin tid, samt iøvrigt det faktum at han er en spiller AaB købte som ungt talent i en klub laaangt fra Aalborg, ikke var det bedste eksempel til.

Jeg elsker Würtz (det skal ikke forstås i bibelsk forstand!), men det ville simpelthen ikke give mening at bruge ham som eksempel på tifoen, overhovedet ikke. Hvis jeg ikke tager meget fejl, er Würtz iøvrigt heller ikke vokset op som AaB fan, som Kusk og flere af de nævnte på tifoen.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af limey » 14. maj 2016, 07:31

Jeg forstår det slet ikke. Vores fans laver efterhånden vel nok Danmarks bedste Tifo'er, bedst bevist i torsdags, og alligevel skal det diskuteres til uendelighed om det ikke kunne gøres anderledes. Lad det dog ligge.

Siiger
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. apr 2016, 07:24
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Siiger » 14. maj 2016, 11:44

Brent skrev:Enig med freddie på dette punkt. FLot tilfo, men argumentet for hvorfor Rasmus, med 400 kampe i den rødhvide ikke har gjort sig fortjent til en hyldest er mig en gåde.
Delvist enig. Men han "passede" simpelthen ikke ind i temaet for denne tifo.

Men med udsigt til at blive den spiller med flest ligakampe nogensinde i næste sæson (han er 13 efter HHA og Per Nielsen), så burde der være god grund til en ærestifo til Rasmus næste sæson. Ikke, ATK?

Spillere med flest kampe:
Spiller Kampe Klubber
Per Nielsen 394 Brøndby IF
Hans Henrik Andreasen 394 Esbjerg fB, OB, Hobro IK
Rasmus Würtz 381 FC København, Vejle BK, AaB
Jimmy Nielsen 375 Vejle BK, AaB

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af KJ » 14. maj 2016, 13:39

Absurd flot tifo... Sad under den og så den først i TV efter kampen. Jeg kan afsløre, at på meget tæt hold, og set fra bagsiden, var det komplet umuligt at se, hvad det skulle forestille, men den var jo eminent flot. Det jeg bedst, kunne lide, var at den var original. Ikke at der er noget i vejen med en masse rød-hvide striber og AaB-logoer, men den her tifo kan man huske. Må have været stort arbejde. Keep up the excellent job, hvem end der nu lavede den.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Mogens » 14. maj 2016, 22:09

Klaus skrev:Det var godt nok en tam omgang i aften. Abildgaard var en katastrofe i starten, men jeg synes faktisk han spillede sig gevaldigt op. Det er ikke nogen skam at tabe til FCK. Skal vi slå dem, skal vi spille som et hold og ikke tage dumme egoistiske beslutninger. I første halvleg tog Jønsson et par dumme skud, hvor han kunne have spillet en medspiller helt fri. Det er der ikke råd til i en kamp mod FCK, hvor mindst 9 af af deres spillere vil drøne direkte ind i vores start elver. Samtidig skal vi spille op til tæt på 100%... Det gør især Blåbjerg og Spalvis slet, slet ikke. Og det er altså nok til at vi ikke fik point i aften.

Det kan undre, at man piller Ene ud lige efter hans gode skud. Jeg synes nok han havde fortjent en fuld kamp...
Han havde ikke gjort meget væsen af sig, så at belønne en enkelt god afslutning med en fuld kamp er måske lige i overkanten?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Mogens » 14. maj 2016, 22:20

Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Dot Bot skrev:Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.
Tak for rettelsen. Den var anyways rigtig fedt lavet.

Freddie: Men så kan du jo blive ved. Hvorfor var Kuhn ikke med? Han vendte da også hjem efter turen i det midtjyske. Han har oven i købet været med til både mesterskaber og Champions League.
Eller hvad med Lynge efter afstikkeren til Aalborg kommune, eller hvor han nu arbejdede før.
Det kunne vi, men Kuhn er lige nu træner i Malmö, mens Rasmus Würtz er anfører og har spillet mere end 400 kampe. Han burde være valgt som den første.
Men ligesom med Kuhn, så passer han bare ikke ind i budskabet. De 4 på billedet har spillet ungdomsfodbold i AaB, og er kommet hjem efter de har været i udlandet. Det har Würtz ikke. Igen, ikke et ondt ord om Würtz, men han har bare ikke samme "baggrund" som de 4 valgte.
Men budskabet er uklart fordi formuleringen bliver brugt i mange forskellige sammenhænge. AaB-dreng betyder ikke det samme som AaB-dreng, der har spillet ungdomsfodbold i klubben. Derfor undrer man sig over, hvorfor i alverden vores anfører ikke kan være med.
De fire andre har heller ikke den samme baggrund. Augo kom som junior fra Aabybro og Lars Søndergaard har spillet i AaB altid som ungdomsspiller.
Stop nu. Det er forklaret adskillige gange, men du fanger den ikke...

Kunne du evt. nøjes med at skrive "Derfor undrer jeg mig..." i stedet for "man", for jeg tror, at du er den eneste, der undrer dig/ikke forstår det, EFTER det er blevet forklaret flere gange.

Super fede budskaber - og her taler jeg om begge tifoer.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar