AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Buzz Killington » 12. maj 2016, 23:22

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:
Maglau skrev:
Martino skrev:
Maglau skrev:
Martino skrev:Nåååå Gaarde og Søndergaard...er det på tide at indse at PK ikke er god nok til AaB? Smid Børsting derned, og forsøg med Jønne, Basso eller Bruhn på højre midtbane. Tror Børsting kunne blive en virkelig god og farlig back - noget PK aldrig bliver. Ellers må Gilli få endnu en chance, han er altså bedre end PK.
Det må forfærdeligt ikke at have en plads i AaB's trænerteam når du kan se at gilli er bedre end Pk. De ser dem endda til træning hver dag hvor du kun ser dem i kamp.
Giv nu Gasrde et kald om en stilling
Hans topniveau synes jeg er højere end PKs, selvom også Gilli har været elendig dette forår. Og så må du gerne diskutere i en venlig tone, istedet for det pis der. :thumbsup:
Jeg gider ikke diskutere hvem der bedst - det er jeg ikke kompetent til i forhold til ham der træner og sætter holdet.
Gilli har heller ikke spillet nok kampe til at jeg kan bedømme ham - det er der sikkert en ok grund til han ikke har.
Så kan man jo ligeså godt lade være med at diskutere AaB, hvis man ikke må komme med en mening om positionerne på holdet.
Vi er sårbar på de centrale positioner og jeg synes i den grad at det bider os at vi solgte Blomquist i vinters, ham kunne vi virkelig godt have brugt som gardering. Det er altid nemt at være bagklog, desværre faldt Blomquist aldrig til, men han havde åbenlyst nogle kvaliteter vi godt kunne have brugt. Det er heller ikke noget tilfælde at han efter en kort tilvænnings periode er blevet en succes hos de forsvarende svenske mestre IFK Norrköping.
Hvilke kvaliteter er det du mener Blomme havde som vi kunne ha' brugt? Han blev proevet, og som jeg saa det havde han utilstraekkelig fysik til midtbanen, selv sammenlignet med Abildgaard, og han er alt for langtsom i handling til vores hurtige shortpassing. Hvis der skulle vaere plads til ham, skulle vi spille helt anderledes.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af NIN » 12. maj 2016, 23:27

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:
Maglau skrev:
Martino skrev:
Maglau skrev:
Martino skrev:Nåååå Gaarde og Søndergaard...er det på tide at indse at PK ikke er god nok til AaB? Smid Børsting derned, og forsøg med Jønne, Basso eller Bruhn på højre midtbane. Tror Børsting kunne blive en virkelig god og farlig back - noget PK aldrig bliver. Ellers må Gilli få endnu en chance, han er altså bedre end PK.
Det må forfærdeligt ikke at have en plads i AaB's trænerteam når du kan se at gilli er bedre end Pk. De ser dem endda til træning hver dag hvor du kun ser dem i kamp.
Giv nu Gasrde et kald om en stilling
Hans topniveau synes jeg er højere end PKs, selvom også Gilli har været elendig dette forår. Og så må du gerne diskutere i en venlig tone, istedet for det pis der. :thumbsup:
Jeg gider ikke diskutere hvem der bedst - det er jeg ikke kompetent til i forhold til ham der træner og sætter holdet.
Gilli har heller ikke spillet nok kampe til at jeg kan bedømme ham - det er der sikkert en ok grund til han ikke har.
Så kan man jo ligeså godt lade være med at diskutere AaB, hvis man ikke må komme med en mening om positionerne på holdet.
Vi er sårbar på de centrale positioner og jeg synes i den grad at det bider os at vi solgte Blomquist i vinters, ham kunne vi virkelig godt have brugt som gardering. Det er altid nemt at være bagklog, desværre faldt Blomquist aldrig til, men han havde åbenlyst nogle kvaliteter vi godt kunne have brugt. Det er heller ikke noget tilfælde at han efter en kort tilvænnings periode er blevet en succes hos de forsvarende svenske mestre IFK Norrköping.
Stop nu dig selv. Theodor var tættere på en startsplads en Blomquist. Var han blevet en succes og sendt ud med en langvarig skade som Spalvis eller Ahlmann kunne vi ærgre os. Det her er jo så hypotetisk, at det svarer til at ærgre sig over ikke at vinde i Lotto, selv om man ikke spillede.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af frederikshavneren » 12. maj 2016, 23:32

Hovedet skrev:Gennemført miserabel runde, hvor alle resultater gik os imod. Jeg holder stadigvæk på, at en 4. plads er det mest realistiske scenario i denne sæson. Sølvmedaljen er reelt væk, og vi er kun et point fra en ubrugelig 5. plads. Alt skal sættes ind på at holde Brøndby bag os, og det kan godt blive vanskeligt, da de har en gratis kamp mod Hobro tilbage.
Det kan blive meget vanskeligt. Brøndbys næste kamp er i Esbjerg, som ligner et hold der er gået på sommerferie.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Nitten » 12. maj 2016, 23:33

Hvad med spalvis ?
Skal han starte inde næste gang eller er det bedre satse på pohl og så have spalvis som indskifter
Set på den lange bane giver det jo pohl en del mere erfaring

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Hovedet » 12. maj 2016, 23:38

frederikshavneren skrev:Et er at tabe, noget andet er måden det sker på. Jeg er godt nok skuffet over at vi tabte til yderst bovlamme FCK, der kun havde luftspillet og N. Jørgensen som offensive trusler.

Jeg er ikke overrasket over resultatet, men spillet var godt nok en kæmpe skuffelse. Det blev en kamp på FCKs præmisser med en masse duelbolde, fysik og luftspil. Vi fik slet ikke sat spillet og spillede generelt en yderst ringe kamp med fejlafleveringer og tekniske fejl i hobetal.

Som det ser ud lige nu ligner det at Haderslev og Herning skal fordele sølv og bronze. Det kan blive mere end svært at sikre europæisk bold i den kommende sæson
Enig. Jeg må desværre tilstå, at jeg røg yderligere ned i kulkælderen, da jeg så det resterende kampprogram. Med stor sandsynlighed skal vi vinde mandagskampen i Aarhus, hvis ikke vi skal glide helt ned som nr. 5, da Brøndby har Viborg hjemme i næste runde. Samme Brøndby har derefter Esbjerg, SønderjyskE og Hobro, og det ligner umiddelbart et sted mellem 9 og 12 point for Brøndby i de resterende 4 kampe. Vi får næppe råd til ret mange svipsere, hvis vi skal forsvare den nuværende 4. plads.

Aftenens kamp viste, at det bestemt ikke er nogen tilfældighed, at FCK har sat point overstyr mod både Viborg, Randers og FCN på udebane, og at det er år og dag siden, at holdet sidst har scoret 2 mål i en udekamp. Vi viste ligeledes, at det ejheller var en tilfældighed, at vi har tabt til både AGF, OB og SønderjyskE på den hjemmebane, hvor vi med undtagelse af evige Brøndby har svært ved at få ret meget til at hænge sammen.

Det bliver med lodder og trisser og på et hængende hår det her, men lad os nu pokker holde den 4. plads. Vi har AGF, Esbjerg, OB og FCM, og jeg skyder os til et sted mellem 6 og 10 point i de kampe. Vores offensiv er gået i stå og giver gyselige mindelser om det sidste år under Kent. Til gengæld slipper vi meget få mål ind efterhånden, således at vi - som i tilfældene FCN, Hobro og Viborg kan nosse os til smalle sejre i de sidste kampe.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af frederikshavneren » 12. maj 2016, 23:46

Hovedet skrev:
frederikshavneren skrev:Et er at tabe, noget andet er måden det sker på. Jeg er godt nok skuffet over at vi tabte til yderst bovlamme FCK, der kun havde luftspillet og N. Jørgensen som offensive trusler.

Jeg er ikke overrasket over resultatet, men spillet var godt nok en kæmpe skuffelse. Det blev en kamp på FCKs præmisser med en masse duelbolde, fysik og luftspil. Vi fik slet ikke sat spillet og spillede generelt en yderst ringe kamp med fejlafleveringer og tekniske fejl i hobetal.

Som det ser ud lige nu ligner det at Haderslev og Herning skal fordele sølv og bronze. Det kan blive mere end svært at sikre europæisk bold i den kommende sæson
Enig. Jeg må desværre tilstå, at jeg røg yderligere ned i kulkælderen, da jeg så det resterende kampprogram. Med stor sandsynlighed skal vi vinde mandagskampen i Aarhus, hvis ikke vi skal glide helt ned som nr. 5, da Brøndby har Viborg hjemme i næste runde. Samme Brøndby har derefter Esbjerg, SønderjyskE og Hobro, og det ligner umiddelbart et sted mellem 9 og 12 point for Brøndby i de resterende 4 kampe. Vi får næppe råd til ret mange svipsere, hvis vi skal forsvare den nuværende 4. plads.

Aftenens kamp viste, at det bestemt ikke er nogen tilfældighed, at FCK har sat point overstyr mod både Viborg, Randers og FCN på udebane, og at det er år og dag siden, at holdet sidst har scoret 2 mål i en udekamp. Vi viste ligeledes, at det ejheller var en tilfældighed, at vi har tabt til både AGF, OB og SønderjyskE på den hjemmebane, hvor vi med undtagelse af evige Brøndby har svært ved at få ret meget til at hænge sammen.

Det bliver med lodder og trisser og på et hængende hår det her, men lad os nu pokker holde den 4. plads. Vi har AGF, Esbjerg, OB og FCM, og jeg skyder os til et sted mellem 6 og 10 point i de kampe. Vores offensiv er gået i stå og giver gyselige mindelser om det sidste år under Kent. Til gengæld slipper vi meget få mål ind efterhånden, således at vi - som i tilfældene FCN, Hobro og Viborg kan nosse os til smalle sejre i de sidste kampe.
Det bliver interessant hvor længe der går før det første indlæg der bagatelliserer europæisk EL kval bliver skrevet...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Klaus » 13. maj 2016, 00:00

Det var godt nok en tam omgang i aften. Abildgaard var en katastrofe i starten, men jeg synes faktisk han spillede sig gevaldigt op. Det er ikke nogen skam at tabe til FCK. Skal vi slå dem, skal vi spille som et hold og ikke tage dumme egoistiske beslutninger. I første halvleg tog Jønsson et par dumme skud, hvor han kunne have spillet en medspiller helt fri. Det er der ikke råd til i en kamp mod FCK, hvor mindst 9 af af deres spillere vil drøne direkte ind i vores start elver. Samtidig skal vi spille op til tæt på 100%... Det gør især Blåbjerg og Spalvis slet, slet ikke. Og det er altså nok til at vi ikke fik point i aften.

Det kan undre, at man piller Ene ud lige efter hans gode skud. Jeg synes nok han havde fortjent en fuld kamp...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af thomasjn » 13. maj 2016, 01:20

Synes egentlig indstillingen så ok ud i aften. Ingenting lykkedes desværre, men det udtillede også nogle af vores helt store problemer som er på backerne. Jeg synes de begge to skillede sig virkeligt dårligt af med bolden og nærmest forærrede den væk uden at være synderligt pressede. Det handlede selvfølgelig også for en hvis del om at vores kanter blev markeret tæt. Det ændrer dog ikke på, at skiller sig virkelig dårligt af med bolden og de ikke rigtigt magte at føre den frem selv. Blåbjerg bliver aldrig en succes som back i vores system og Patrick har indrømmet god aktioner en gang imellem, men der er ganske enkelt for langt imellem. Jeg havde undet den trofaste klubmand at blive fast mand, men jeg synes ikke Patrick er god nok og, at han bør være på sin sidste kontrakt i AaB. Blåbjerg er jeg lunken omkring for han er åbenlyst for lille til at være midterforsvar og offensivt for dårlig offenstivt til at være back. Abildgaard kæmpede fint og for første gang så jeg en kamp, hvor jeg tænkte at der er fremtid i ham her. At hans niveau ikke var højere kan jeg bedre acceptere end fra to spillere med hhv. 212 og 42 superligakampe. Da vi har Ahlmann på vej tilbage må det mest presserende umiddelbart være en højre back, men kan Ahlmann ikke holde skal man seriøst overveje en rigtig venstre back som reserve. Derudover irriterede det mig, at man lader Blåbjerg være bare tæt på Santander ved målet. Vores mindste spillere skal bare ikke være involveret inde omkring de store drog fra FCK - hvordan pokker skal de nogensinde kunne løse den opgave?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Eksil » 13. maj 2016, 06:24

AaB 85 95 99 08 skrev:Det kunne være lidt sjovt, hvis man udfordrede deres keeper til at lave en redning. Pinligt at vi ikke har haft et skud på mål.
Vekommen tilbage. Det har været lidt stille fra dig mellem de to sejre.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 720
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af 9800 » 13. maj 2016, 06:38

Dagens bedste må være tifoen, hold kæft så godt. Det helt rigtige budskab til Kusk, bare Ærgeligt at han sad under den på Weber tribunen.

Kasper P fik dårligste karakter i BT, jeg synes sgu han var en af de bedste!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af frederikshavneren » 13. maj 2016, 07:06

Dagens griner var mod kampens slutning hvor toyotaen fik en kæmpe chance fordi vi forcerede spillet. Helt fri ude i siden med frit løb mod mål formåede toyotaen at sparke bolden ud til indkast i den modsatte side.

Ift. Europa ser det meget svært ud, i værste fald skal vi gøre rent bord i sæsonens sidste fire kampe for at sikre os EL kval.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Remark » 13. maj 2016, 08:24

Jeg har det sådan, at nederlag mod FCK altid vil kunne ske. Det er nederlag hjemme mod OB og Sønderjyske, der bringer mig i affekt...

Jeg synes, at der er plusser til Abildgaard og ikke mindst KEP - han var virkelig god. Jeg mener ikke, vi spillede en dårlig kamp, men FCK kan bare spille det der Hans Backe 4-4-2 som ingen andre. Delaney og Kvist tog jo helt pynten af Thomsen, og de havde meget bevidst sat offensive begrænsninger på Ankersen, så Thomsen ikke kunne bringes i spil.

Spalvis - ved sgu ikke. Selv i målstimerne var det jo ikke, fordi han bidrog særligt meget ude på banen. Men når han ikke kommer til chancer eller i det mindste dueller, ser det altså noget tvivlsomt ud.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Gnu » 13. maj 2016, 08:56

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:
Maglau skrev:
Martino skrev:
Maglau skrev:
Martino skrev:Nåååå Gaarde og Søndergaard...er det på tide at indse at PK ikke er god nok til AaB? Smid Børsting derned, og forsøg med Jønne, Basso eller Bruhn på højre midtbane. Tror Børsting kunne blive en virkelig god og farlig back - noget PK aldrig bliver. Ellers må Gilli få endnu en chance, han er altså bedre end PK.
Det må forfærdeligt ikke at have en plads i AaB's trænerteam når du kan se at gilli er bedre end Pk. De ser dem endda til træning hver dag hvor du kun ser dem i kamp.
Giv nu Gasrde et kald om en stilling
Hans topniveau synes jeg er højere end PKs, selvom også Gilli har været elendig dette forår. Og så må du gerne diskutere i en venlig tone, istedet for det pis der. :thumbsup:
Jeg gider ikke diskutere hvem der bedst - det er jeg ikke kompetent til i forhold til ham der træner og sætter holdet.
Gilli har heller ikke spillet nok kampe til at jeg kan bedømme ham - det er der sikkert en ok grund til han ikke har.
Så kan man jo ligeså godt lade være med at diskutere AaB, hvis man ikke må komme med en mening om positionerne på holdet.
Vi er sårbar på de centrale positioner og jeg synes i den grad at det bider os at vi solgte Blomquist i vinters, ham kunne vi virkelig godt have brugt som gardering. Det er altid nemt at være bagklog, desværre faldt Blomquist aldrig til, men han havde åbenlyst nogle kvaliteter vi godt kunne have brugt. Det er heller ikke noget tilfælde at han efter en kort tilvænnings periode er blevet en succes hos de forsvarende svenske mestre IFK Norrköping.
Er det de 5-10 minutters superligabold og et par sædeles anonyme pokaloptrædender, der overbeviste dig om Blomqvists kvaliteter? At han slår til hos de svenske mestre siger måske mest af alt noget om niveauet i Sverige.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Dr.Jones » 13. maj 2016, 10:57

Jeg har været lidt efter KEP på det sidste, men syntes han spillede en fin kamp. Abildgaard spillede sig op, og jeg tror vi kan vente os meget fra ham. Basso-gogo skulle have været sent på banen lidt før.

Kan ikke hides mig voldsomt op over nederlaget. FCK gør det de gør bedst bedre end AaB pt. De spiller dræbende røv-sygt beton lorte bold, men de får ødelagt vores spil I en grad, der gør at vi aldrig blev rigtig farlige.

Dagens optur: De tifo'er var for vilde! Det er klasse lavet! Jeg er blæst væk! De kan ikke få nok thumbs-up/likes - hvad end de unge arbejde med I dag! :thumbsup:

Dagens nedtur: Ståle's keglen rundt på banen. Hvor h.... er Martin P eller Søren Thorst når man har brug for dem! Ståle, manden med mindst format I suppen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af FlæskeFrank » 13. maj 2016, 11:38

Dr.Jones skrev:Abildgaard spillede sig op, og jeg tror vi kan vente os meget fra ham.
Er det ikke Abildgaards problem. Han skal altid spille sig op ?
- FlæskeFrank

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 11:44

Dr.Jones skrev:Jeg har været lidt efter KEP på det sidste, men syntes han spillede en fin kamp. Abildgaard spillede sig op, og jeg tror vi kan vente os meget fra ham. Basso-gogo skulle have været sent på banen lidt før.

Kan ikke hides mig voldsomt op over nederlaget. FCK gør det de gør bedst bedre end AaB pt. De spiller dræbende røv-sygt beton lorte bold, men de får ødelagt vores spil I en grad, der gør at vi aldrig blev rigtig farlige.

Dagens optur: De tifo'er var for vilde! Det er klasse lavet! Jeg er blæst væk! De kan ikke få nok thumbs-up/likes - hvad end de unge arbejde med I dag! :thumbsup:

Dagens nedtur: Ståle's keglen rundt på banen. Hvor h.... er Martin P eller Søren Thorst når man har brug for dem! Ståle, manden med mindst format I suppen.
Jeg har det lidt sådan, at den flotte TIFO, der skulle handle om hjemvendte spillere, ikke havde Rasmus Würtz Würtz med. Hvorfor ikke?

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Sanchez94 » 13. maj 2016, 11:46

Freddie skrev: Jeg har det lidt sådan, at den flotte TIFO, der skulle handle om hjemvendte spillere, ikke havde Rasmus Würtz Würtz med. Hvorfor ikke?
Det var vidst indbygget en lille sviner til Kusk, hvorfor man nok valgte ikke at tage tidligere FCK spiller Rasmus Würtz med.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 12:02

Sanchez94 skrev:
Freddie skrev: Jeg har det lidt sådan, at den flotte TIFO, der skulle handle om hjemvendte spillere, ikke havde Rasmus Würtz Würtz med. Hvorfor ikke?
Det var vidst indbygget en lille sviner til Kusk, hvorfor man nok valgte ikke at tage tidligere FCK spiller Rasmus Würtz med.
Jeg ser ellers grangiveligt ud til, at han var blevet glemt.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Yankee » 13. maj 2016, 12:17

Freddie skrev:
Sanchez94 skrev:
Freddie skrev: Jeg har det lidt sådan, at den flotte TIFO, der skulle handle om hjemvendte spillere, ikke havde Rasmus Würtz Würtz med. Hvorfor ikke?
Det var vidst indbygget en lille sviner til Kusk, hvorfor man nok valgte ikke at tage tidligere FCK spiller Rasmus Würtz med.
Jeg ser ellers grangiveligt ud til, at han var blevet glemt.
Hvorfor skulle han være glemt?

Rasmus Würtz har aldrig spillet ungdomsfodbold i AaB.

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Dr.Jones » 13. maj 2016, 12:32

Pølsen tog til en anden dansk klub. Fint nok, men også ok at han ikke var på tifoen. Det er en ære at komme på en sådan tifo, men det er jo ikke en sviner at man ikke er der. MOM er jo heller ikke delt ud til den eneste spiller, der har spillet godt. Bare den der har udmærket sig.

Tifo'en til Kusk; hmm... jeg kunne personligt godt have undværet den, men hey... fuck ham. Hvis der er AaB folk der syntes det er på sin plads, er det sgu ok med mig. Jeg forstår egentlig godt hans valg (I en plastic-trøje er det nemmere at komme på landslaget + moneyz)

Abildgaard: Et problem at han skal spille sig op? Alder og kamp min. taget i betragtning er det vel ok med et par problemer. Come on... Så længe vi kan se det går den rigtige vej. Han skal vel ikke være stamspiller endnu.

Besvar