AGF - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: AGF - AaB

Indlæg af Hinsur » 17. maj 2016, 20:51

Det her er godt nok spild af godt øl foran fjernsynet:/

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: AGF - AaB

Indlæg af Mephisto2 » 17. maj 2016, 20:52

Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Tja, når en træner overtager gode spillere og får dårlige resultater, så.....

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 20:53

Mephisto2 skrev:
Mogens skrev:
Mephisto2 skrev:Har sagt det før, og siger det igen: Jo før vi slipper af med Lars Søndergaard, jo bedre. Det er rent Magnus Pehrsson det her!!
Magnus Pehrsson fordi han ikke kan sætte spillerne op, eller fordi spillerne ikke magter at score på de kæmpe chancer, de faktisk har haft i dag?
Fordi en dårlig træner ødelægger et hold af gode spillere!
Tror balancen blev ødelagt qua Spalvis til sporting og kep til OB, lige i hælene på KN. Det hold LS skal bygge op kommer vel først til syne efter pausen.
Når det er sagt er det fandeme en ynk at se på.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB

Indlæg af Funky » 17. maj 2016, 20:53

Hold kæft de sidder med lange muler ude på bænken. Det er godtnok også en pinlig affære, det, der er blevet præsteret på banen dette forår. Det ligger da allerede 100% fast, at når kommentator-korpset skal samle op på sæsonen, så bliver årets skuffelse sgu AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AGF - AaB

Indlæg af Kunji » 17. maj 2016, 20:53

Men Bassogog er stadig megainteressant. Han skal bare starte!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AGF - AaB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. maj 2016, 20:53

Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Han fejler vel på resultaterne, men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er dog skuffet over at vi ikke kan spille bedre med en skadesfri trup mod et sølle AGF hold, selv hvis vi ser bort fra dagens resultat.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AGF - AaB

Indlæg af Maglau » 17. maj 2016, 20:53

Mephisto2 skrev:
Bisgaard skrev:Hold nu kæft et fiasko forår. Man startede med en 2. Plads i ligaen, en nærmest åben vej i pokalfinalen og hvad står man så med nu???? En total værdiløs 5. Plads, det er sku ikke i orden...
Same procedure as every year.
Det er ikke same procedure.
Vi er vant til at slutte meget højere - det er kun pga en ringe ringe træner vi slutter så lavt som 5
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 20:54

Ej at forglemme Dalle.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

AGF - AaB

Indlæg af Hinrup85 » 17. maj 2016, 20:55

Tamt og under alt kritik. Både fra banen og bænken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: AGF - AaB

Indlæg af gravballe » 17. maj 2016, 20:56

der skal en højre back ind til sommer...

det er skræmmende at se så et elendigt forår, når holdet var så velspillende i efteråret og under optakten...

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AGF - AaB

Indlæg af Maglau » 17. maj 2016, 20:56

Mephisto2 skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Tja, når en træner overtager gode spillere og får dårlige resultater, så.....
Han overtog et hold der blev nummer 5 og ender som nummer 5 og har i mellemtiden mistet en landsholdspiller
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB

Indlæg af Funky » 17. maj 2016, 20:58

Det er jo svært at vide, hvad der er foregået bag kulisserne. Nogen har set på salget af Dalle uden erstatning, den belastende transfersituation omkring Spalvis, forløbet omkring KEPs kontrakt med OB, og sagt: "Ja, det kan vi godt håndtere". Vedkommende har floppet ganske voldsomt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB

Indlæg af Mogens » 17. maj 2016, 21:00

Mephisto2 skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Tja, når en træner overtager gode spillere og får dårlige resultater, så.....
Gode spillere over hele linjen, eller må vi godt se bort fra forsvarskæden? Selv troede jeg, at PK kunne bidrage med mere, men der er jeg godt nok blevet skuffet. Midterforsvaret har ikke skuffet mig - de er bare ikke bedre. Og Ahlmann er lovligt undskyldt qua han først er kommet sent i gang.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: AGF - AaB

Indlæg af fish » 17. maj 2016, 21:01

Maglau skrev:Set i bakspejlet var vinterens største fejl at vi ikke øjeblikkeligt sendte spalvis til Portugal, hvilket ville tvunget os til at tænke i alternative angrebsbaner.
Jep, men sådan blev det desværre ikke grundet den inkompetente ledelse med Gaarde i spidsen. Enhver kunne jo se at Spalvis var en døgnflue i vinters

(Undskyld, der er ikke rettet mod dig Maglau)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 21:01

Maglau skrev:
Mephisto2 skrev:
Bisgaard skrev:Hold nu kæft et fiasko forår. Man startede med en 2. Plads i ligaen, en nærmest åben vej i pokalfinalen og hvad står man så med nu???? En total værdiløs 5. Plads, det er sku ikke i orden...
Same procedure as every year.
Det er ikke same procedure.
Vi er vant til at slutte meget højere - det er kun pga en ringe ringe træner vi slutter så lavt som 5
Nope....det er vi kun vandt til i nyere tid.;-) lige rundt hjørnet kommer GF og BIF, FCK er der allerede igen FCM embraser en suggardaddy pt og må forventes at være tophold indtil brønden tørre ud. Vi skal derimod igang med at bygge op med et budget der er i midten af feltet, så imo er alt ved at rette sig (desværre) efter nogle fede år som AaB fan;-)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AGF - AaB

Indlæg af Nitten » 17. maj 2016, 21:01

Det er skræmmende som vi ikke kan præstere her i foråret.
Tankevækkende at høre Søndergaard i pausen igen maner til tålmodighed og spille den rundt og holde bolden indtil den rigtige chance er der.
Gf vandt på at gøre det modsatte

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AGF - AaB

Indlæg af mich1596 » 17. maj 2016, 21:02

Nyere tid defineret som 15/16 år.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AGF - AaB

Indlæg af Buzz Killington » 17. maj 2016, 21:03

Poker-One-Kenobi skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Han fejler vel på resultaterne, men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er dog skuffet over at vi ikke kan spille bedre med en skadesfri trup mod et sølle AGF hold, selv hvis vi ser bort fra dagens resultat.
Jeg er satme ogsaa skuffet. Og LS har bestemt ikke overbevist mig. Men i lyset af hvor godt holdet faktisk spillede i efteraaret syntes jeg man i det mindste boer kunne finde nogle argumenter eller give manden en laengere snor.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB

Indlæg af Funky » 17. maj 2016, 21:04

Buzz Killington skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Buzz Killington skrev:Er der noget substantielt og bare tilnaermelsesvist rationelt over folks antipati mod LS? Eller skal vi tilbage til Pehrsson tiden, hvor det var analyser af mandens ansigtsudtryk der dannede grobund herfor?

Det er muligt han fejler, men saa maa folk da let kunne paapege hvilke taktiske overvejelser de finder problematiske, i stedet for de her aandsvage "LS RAUS" indlaeg blandt hvad der ligner forumamoeberne, som tilsyneladende oeger deres aktivitetsniveau eksplosivt i krisetiderne.

Jeg troede den slags normalt blev paa facebook.
Han fejler vel på resultaterne, men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er dog skuffet over at vi ikke kan spille bedre med en skadesfri trup mod et sølle AGF hold, selv hvis vi ser bort fra dagens resultat.
Jeg er satme ogsaa skuffet. Og LS har bestemt ikke overbevist mig. Men i lyset af hvor godt holdet faktisk spillede i efteraaret syntes jeg man i det mindste boer kunne finde nogle argumenter eller give manden en laengere snor.
Længere snor end en halvsæson hvor man starter alene på 2. pladsen, blot skal sikre sig en 4.plads for at komme i Europa, og i øvrigt har århundredets nemmeste vej i en pokalfinale?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: AGF - AaB

Indlæg af Since » 17. maj 2016, 21:05

Pastorius skrev:...og nu roser de AGF for mærkbare forstærkninger i vinters (Duncan og Bachmann). Hvordan mærkbare, måske er det alle de point de har hentet i foråret?


Sent from my iPad using Tapatalk
Karma is a bitch :o

Besvar