NIN skrev:Vi bør trods alt huske på, at vi stadig er indenfor top seks målsætningen. Plus, kigger vi på spillet på modstandernes banehalvdel, så er vi i den venstre side det hold i ligaen der har flest fremadrettede afleveringer i de sidste tyve minutter.
Ovenpå efteråret er alt under top 4 dumpet. Når man gør det rigtigt godt skal man gå efter at fortsætte på det niveau - at gå tilbage er aldrig godt nok uagtet top 6 var den rigtige målsætning før sæsonen. At klynge sig til top 6 målsætningen i kommunikationen fra klubbens side vil simpelthen være pinlig kommunikation. Derudover må jeg give jer andre ret i, at pilen peger på Søndergaard. Det er et kollektivt kollaps, men det har han som leder et kæmpe ansvar for. Når Spalvis og KEP melder sig ud må man derudover tage konsekventen og smide dem af helvedes til på 3. holdet. Kan virkelig ærgre mig, at Helenius ikke gad blive at kæmpe for spilletid.
Ang. matchfixing er jeg heller ikke overbevist, men jeg kan bare ikke slippe tanken med alt det vi efterhånden har set indenfor sløset forsvar og ringe målmandsspil.