DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB, 07.09.2016

Indlæg af frederikshavneren » 12. aug 2016, 13:53

Super lodtrækning i pokalen hvor der venter et lokalopgør mod Nørresundby. Kampen er foreløbigt programsat til onsdag d. 7. september med kick off kl. 17.30.

Mon ikke at der er en rimelig chance for at kampen flyttes til Aalborg Stadion. Det bliver en rigtig interessant kamp mod jyllandsserieholdet, men tilskuertallet synes jeg er svært at vurdere. Jeg tror dog langtfra at der bliver udsolgt da tiderne har ændret sig.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af 9800 » 12. aug 2016, 14:09

Helt suveræn lodtrækning! Overkommelig modstander og kampen flyttes stensikkert til aalborg stadion.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af limey » 12. aug 2016, 21:46

Alt under 17.000 tilskuere vil være en kæmpe skuffelse.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af mich1596 » 12. aug 2016, 23:52

limey skrev:Alt under 17.000 tilskuere vil være en kæmpe skuffelse.

Stensikker...der var engang en mand der havde en drøm :| så den kamp i sin tid. ;) Rammer vi to cifret bliver jeg overrasket.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af mich1596 » 13. aug 2016, 00:02

limey skrev:Alt under 17.000 tilskuere vil være en kæmpe skuffelse.
Sorry så først du var fra himmerland efter jeg havde skrevet mit indlæg, :cool:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af birk » 13. aug 2016, 06:36

Vil tro kampen bliver spillet i Lindholm , det er jo charmen ved pokal bold .

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Elvis lever » 13. aug 2016, 08:50

birk skrev:Vil tro kampen bliver spillet i Lindholm , det er jo charmen ved pokal bold .
Charmen ved moderne fodbold er penge, desværre. Den bliver spillet på Aalborg Stadion.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af jonas386 » 13. aug 2016, 09:57

Elvis lever skrev:
birk skrev:Vil tro kampen bliver spillet i Lindholm , det er jo charmen ved pokal bold .
Charmen ved moderne fodbold er penge, desværre. Den bliver spillet på Aalborg Stadion.
Pokalfodboldens charme er død for længst. DBU har valgt at degradere den til en B turnering uden reel betydning for nogen som helst. Udover finalen så er vejen dertil fuldstændig ligegyldig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Gamen » 13. aug 2016, 10:14

Der bliver i hvert fald ingen Edison Flores mod Nørresundby, da han er i Peru for at spille VM-kval.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Jakobsen » 13. aug 2016, 10:50

jonas386 skrev:
Elvis lever skrev:
birk skrev:Vil tro kampen bliver spillet i Lindholm , det er jo charmen ved pokal bold .
Charmen ved moderne fodbold er penge, desværre. Den bliver spillet på Aalborg Stadion.
Pokalfodboldens charme er død for længst. DBU har valgt at degradere den til en B turnering uden reel betydning for nogen som helst. Udover finalen så er vejen dertil fuldstændig ligegyldig.
Ja desværre, Jeg kunne godt tænke mig, at pokalen fik et lidt mere regionalt snit i starten af turneringen, hvor man er sikker på at møde hold fra sin egen region. Jeg tror det kunne genoplive noget af interessen for turneringen at man får flere lillebror-storebror- og rivalopgør. Det er fedt for de små klubber fordi det forøger chancen for at få den lokale storklub ud på deres stadion og det er fedt for den store klub fordi du kan dyrke sit brand i lokalområdet. Nu har vi jo f.eks. mødt Brønshøj et par gange tidligt i turneringen. Jeg har ikke noget imod Brøsnhøj, men det er dælme et opgør der er svært at skabe interesse om ifht. hvis man mødte Hjørring, Jammerbugt eller en anden Nordjysk klub og klubben skal bruge lang tid på en kamp mod en dårlig modtander tidligt i turneringen. TIlsvarende møder Brønshøj en modstander, som de med 99% sandsynlighed taber til og som ikke rigtigt appellerer til Brøsnhøjs egne fans. For Brønshøj ville den fede kamp nok være mod BIF, Lyngby, FCN eller en af deres divisionsrivaler. Nu mødte vi jo f.eks. Odder og sikker på det var en oplevelse for dem, men jeg er da sikker på de drømmer mere om at møde GF eller måske Randers end os.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Nitten » 13. aug 2016, 10:50

Skøn lodtrækning. Både for NB og AaB.
Det river lige op i historien og bringer minder frem fra dengang hvor NB havde noget at byde på.
Men som Nørresundby dreng giver det jo lige et par problemer. Hvem holder jeg med og så er de der lindholm folk jo også en del af det nu :@ og så er der det med at Nørresundby ikke er blå mere, jamen for fanden

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af limey » 13. aug 2016, 11:04

mich1596 skrev:
limey skrev:Alt under 17.000 tilskuere vil være en kæmpe skuffelse.

Stensikker...der var engang en mand der havde en drøm :| så den kamp i sin tid. ;) Rammer vi to cifret bliver jeg overrasket.
Det var bare en joke. Jeg så også kampen dengang. Sad ude på græsset ved sidelinien i første halveg, da der ikke var plads på tribunen. Det var andre tider...

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af mich1596 » 13. aug 2016, 11:48

limey skrev:
mich1596 skrev:
limey skrev:Alt under 17.000 tilskuere vil være en kæmpe skuffelse.

Stensikker...der var engang en mand der havde en drøm :| så den kamp i sin tid. ;) Rammer vi to cifret bliver jeg overrasket.
Det var bare en joke. Jeg så også kampen dengang. Sad ude på græsset ved sidelinien i første halveg, da der ikke var plads på tribunen. Det var andre tider...
Ok ;) Kan godt huske den, der var så vidt jeg husker flere kampe med mange på lægterne "kampen om limfjorden"
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Gamen

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Gamen » 16. aug 2016, 22:42

Kampen afvikles med al sandsynlighed i Lindholm... har jeg hørt flere snakke om de sidste par dage. De vil ikke have den flyttet til stadion. Når den ikke ligger senere på aftenen, så er de i deres gode ret til det.

De mødte Esbjerg for 2 år siden, afholdt den på hjemmebane og havde ingen problemer med at få det løst.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af birk » 21. aug 2016, 18:17

Kampen er rykket til torsdag og bliver tv kamp. Bliver spillet i Lindholm, og godt for den klub, så de kan få penge i klubkassen.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Hovedet » 21. aug 2016, 18:24

birk skrev:Kampen er rykket til torsdag og bliver tv kamp. Bliver spillet i Lindholm, og godt for den klub, så de kan få penge i klubkassen.
Taler vi torsdag 8/9? Kender du tidspunktet?

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Spanky » 21. aug 2016, 18:27

birk skrev:Kampen er rykket til torsdag og bliver tv kamp. Bliver spillet i Lindholm, og godt for den klub, så de kan få penge i klubkassen.
Potentialet for at få penge i kassen er vel større hvis de afviklede kampen på Aalborg Stadion frem for i Lindholm?

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af birk » 21. aug 2016, 18:30

Nu er det hjemmehold, der får hele kassen . Sådan var det i sidste runde, vil tro det gælder , for den her runde også. Det kunne man måske også være på Aalborg stadion, men dog flere udgifter ved brug af stadion ( vil jeg tro ). Jeg synes det er i orden, at de spiller i Lindholm.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af Spanky » 21. aug 2016, 20:58

birk skrev:Nu er det hjemmehold, der får hele kassen . Sådan var det i sidste runde, vil tro det gælder , for den her runde også. Det kunne man måske også være på Aalborg stadion, men dog flere udgifter ved brug af stadion ( vil jeg tro ). Jeg synes det er i orden, at de spiller i Lindholm.
Ja, fred være med det...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: DBU Pokalen: Nørresundby FB - AaB

Indlæg af astonvilla » 21. aug 2016, 21:30

Spanky skrev:
birk skrev:Nu er det hjemmehold, der får hele kassen . Sådan var det i sidste runde, vil tro det gælder , for den her runde også. Det kunne man måske også være på Aalborg stadion, men dog flere udgifter ved brug af stadion ( vil jeg tro ). Jeg synes det er i orden, at de spiller i Lindholm.
Ja, fred være med det...
Come on. Det er sku da for åndssvagt at kampen ikke spilles på Communale.
Bienvenu Bassogog!

Besvar