Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af frederikshavneren » 17. aug 2016, 00:20

Så er det snart tid til den vanlige afklapsning i Parken. Statistikkerne og historikken taler for et nederlag, når det er sagt så er det et godt tidspunkt at møde FCK. Københavnerne har fuld fokus på den altafgørende returkamp på Nicosia og ser uden tvivl kampen mod os som en der bare skal overståes. FCK vil ganske givet spare en del spillere, Ståle har allerede sagt at toyotaen får spilletid på lørdag.

Larsen
Patrick - Holgersson - KP - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Sloth - Risgård
Ene
Basso

Jeg håber ikke at spillerne og LS begynder at snakke om at det er en gratis kamp da jeg anser det som udtryk for taber mentalitet. Der er ingen kampe der er gratis, ej heller denne.

Får vi sat spillet kan vi sagtens volde FCK problemer.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Kokkefar » 17. aug 2016, 00:46

frederikshavneren skrev:
Larsen
Patrick - Holgersson - KP - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Sloth - Risgård
Ene
Basso
Vi får et problem når Flores skal spille fra start. Hvem i alverden skal han erstatte i den opstilling dér?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af jernskjorten » 17. aug 2016, 07:50

frederikshavneren skrev:...Københavnerne har fuld fokus på den altafgørende returkamp på Nicosia og ser uden tvivl kampen mod os som en der bare skal overståes. FCK vil ganske givet spare en del spillere, Ståle har allerede sagt at toyotaen får spilletid på lørdag.
...
Problemet er blot, at FCK i denne sæson på det nærmeste kan stille med to slagkraftige superliga-hold, så fordi de sparer spillere, tror jeg ikke, at vi skal forvente en nemmere omgang. Det er lige før, at det var bedre at spille mod de samme 11, der skal til Cypern.

De må forventes at stille op med Kusk og en Cornelius i fremgang, og de kommer til at stå over for et AaB-forsvar, der ikke har høje indlæg som deres livret. Det lugter langt væk af 2-0 efter 15 minutter. Vores to seneste besøg i Parken gav en samlet målscore på 10-4. Det er set så mange gange tidligere. AaB bliver reduceret til små drenge i Parken, og vi er bare ikke et hold, der har særlig meget rutine i at parkere bussen, for det er ikke måden, vi gør tingene i AaB anno 2016.

Vores livline: at vi trods alt har en halv-rutineret midtbane med Würtz, Sloth, Risgaard og Meilinger. Hvis især Sloth og Würtz kan sætte sig lidt igennem på midten, kan vi måske overleve det værste pres. Derudover krydser jeg fingre for enmands-hæren Bassogog, for det etablerede angrebsspil for vi næppe at se søndag.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af 9800 » 17. aug 2016, 08:11

Jeg har 500 på et handicap odds (0-2) og stadig et 1 tal.

Der venter store smæk

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af PeterS » 17. aug 2016, 08:19

Kokkefar skrev:
frederikshavneren skrev:
Larsen
Patrick - Holgersson - KP - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Sloth - Risgård
Ene
Basso
Vi får et problem når Flores skal spille fra start. Hvem i alverden skal han erstatte i den opstilling dér?
Der er nogen herinde der vil udskifte PK for enhver pris..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 17. aug 2016, 09:18

Hvis vi gør som i mandags, så håber jeg, at når Bassogog tages ud, så flyttes Risgård i angrebet og Flores på kanten.

Og nej jeg ønsker ikke Risgård i angrebet, men jeg ønsker Flores skal spille en plads, hvor vi får ham med i spillet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Rams » 17. aug 2016, 09:43

Kokkefar skrev:
frederikshavneren skrev:
Larsen
Patrick - Holgersson - KP - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Sloth - Risgård
Ene
Basso
Vi får et problem når Flores skal spille fra start. Hvem i alverden skal han erstatte i den opstilling dér?
Würtz har lagt godt fra land ift. gule kort, så mon ikke der er plads på kanten om tre kampes tid, når Risgård skal ind i motorrummet som vikar :cool:
In verbis simus faciles

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Eksil » 17. aug 2016, 09:45

Rams skrev: Würtz har lagt godt fra land ift. gule kort, så mon ikke der er plads på kanten om tre kampes tid, når Risgård skal ind i motorrummet som vikar :cool:
Plus at det er ved at være på tide, at Risgård render ind i en småskade der holder ham ude to-tre kampe. Det er fandme rart med dybte på den position, så det ikke bliver to 19 årige inde centralt.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Rams » 17. aug 2016, 09:49

jernskjorten skrev:
frederikshavneren skrev:...Københavnerne har fuld fokus på den altafgørende returkamp på Nicosia og ser uden tvivl kampen mod os som en der bare skal overståes. FCK vil ganske givet spare en del spillere, Ståle har allerede sagt at toyotaen får spilletid på lørdag.
...
Problemet er blot, at FCK i denne sæson på det nærmeste kan stille med to slagkraftige superliga-hold, så fordi de sparer spillere, tror jeg ikke, at vi skal forvente en nemmere omgang. Det er lige før, at det var bedre at spille mod de samme 11, der skal til Cypern.

De må forventes at stille op med Kusk og en Cornelius i fremgang, og de kommer til at stå over for et AaB-forsvar, der ikke har høje indlæg som deres livret. Det lugter langt væk af 2-0 efter 15 minutter. Vores to seneste besøg i Parken gav en samlet målscore på 10-4. Det er set så mange gange tidligere. AaB bliver reduceret til små drenge i Parken, og vi er bare ikke et hold, der har særlig meget rutine i at parkere bussen, for det er ikke måden, vi gør tingene i AaB anno 2016.

Vores livline: at vi trods alt har en halv-rutineret midtbane med Würtz, Sloth, Risgaard og Meilinger. Hvis især Sloth og Würtz kan sætte sig lidt igennem på midten, kan vi måske overleve det værste pres. Derudover krydser jeg fingre for enmands-hæren Bassogog, for det etablerede angrebsspil for vi næppe at se søndag.
Vi skal turde kæmpe med dem på midten, hvor duellen Sloth, Würtz og Risgård mod Delaney og Kvist bliver afgørende. Ellers skal vi bare have Basse ud og løbe med Zanka. Var i Parken i går, og blev endnu en gang bekræftet i, at Zanka blot er en yngre og mere kulørt udgave af KEP. Som en fattigmandsudgave af Agger, da han var bedst, oversatser og træffer han konstant elendige beslutninger, som Johansson skal redde ham ud af. Han havde aldrig været i nærheden af landsholdet, hvis ikke det var fordi han spillede i FCK, hvor en fremragende midtbane og angreb i den grad tager trykket af presset på forsvaret.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Glenn Francisco » 17. aug 2016, 09:52

Kan vi få et bud på FCK opstilling hvor de sparer nogle spillere?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Eksil » 17. aug 2016, 10:01

Glenn Francisco skrev:Kan vi få et bud på FCK opstilling hvor de sparer nogle spillere?
Her er det mest B-holds ligende B-hold jeg kunne finde i deres trup.

Stephan Andersen

Frederik Bay - Tom Høgli - Per Nilsson - Mikael Antonsson

Kasper Kusk - Youssef Toutouh - Ján Gregus - Danny Amankwaa

Andreas Cornelius - Bashkim Kadrii

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Sanchez94 » 17. aug 2016, 10:11

Eksil skrev:
Glenn Francisco skrev:Kan vi få et bud på FCK opstilling hvor de sparer nogle spillere?
Her er det mest B-holds ligende B-hold jeg kunne finde i deres trup.

Stephan Andersen

Frederik Bay - Tom Høgli - Per Nilsson - Mikael Antonsson

Kasper Kusk - Youssef Toutouh - Ján Gregus - Danny Amankwaa

Andreas Cornelius - Bashkim Kadrii
Mon ikke Tom Høgli spiller højreback, og Baskhim Kadrii, bliver flyttet ned som venstreback, som han tidligere har spillet for OB.
Tror alligevel ikke at FCK stiller med et helt reservehold, det handler stadig om at holde sine spillere igang.

Tobias83
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 11. jun 2008, 13:33
Geografisk sted: Birkerød

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Tobias83 » 17. aug 2016, 10:18

Når Flores er klar til at starte inde:


Ellers denne her til FCK kampen:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 17. aug 2016, 10:50

Tobias83 skrev:EDIT: hvordan får jeg den flotte græsplæne med opstillingen?
I bjælken kan du vælge forskellige opstillinger, men ikke den ønskede 4-3-2-1, så den stiller AaB ikke op i :P

Spillerne skal efterfølges af komma og mellemrum. Du kan ikke bruge Ene/Basso - her skal du vælge en.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2016, 11:25

Taktisk set kan jeg ikke se hvordan der kan blive plads til både Flores og Bassogog.
Vi er sgu nødt til at have både Wurtz, Sloth og Risgård med for at dæmme op for fcks midtbane samt fløjspil.
Mon ikke LS starter med Flores på bænken igen.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Pollack2 » 17. aug 2016, 11:44

FIDEL skrev:Mon ikke LS starter med Flores på bænken igen.
Det tror jeg helt sikkert LS gør - det var jo ikke, fordi Flores spillede resten af holdet af holdet i mandags.

Tobias83
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 11. jun 2008, 13:33
Geografisk sted: Birkerød

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Tobias83 » 17. aug 2016, 11:45

FlæskeFrank skrev:
Tobias83 skrev:EDIT: hvordan får jeg den flotte græsplæne med opstillingen?
I bjælken kan du vælge forskellige opstillinger, men ikke den ønskede 4-3-2-1, så den stiller AaB ikke op i :P

Spillerne skal efterfølges af komma og mellemrum. Du kan ikke bruge Ene/Basso - her skal du vælge en.
Takker, så er det opdateret :cheers:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af doukas » 17. aug 2016, 12:04



Fuld fart fremad langs jorden.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af Kenneth K » 17. aug 2016, 13:11

9800 skrev:Jeg har 500 på et handicap odds (0-2) og stadig et 1 tal.
Godt tip. Satme de sikreste penge, man kan forestille sig.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 20.08.2016

Indlæg af aaballday » 17. aug 2016, 13:18

Delaney på vej til at blive solgt. Ikke med i træningen i dag. En lille bet for FCK, selvom alternativerne stadig er klasse.

Besvar