Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af troelsh » 20. okt 2016, 19:15

Kan han vælge mellem Hammarby og AaB tror jeg desværre han vælger svensken.
En Stockholm baseret klub der vel har Skandinavien's bedste fans, men jeg syntes bestemt også han er et spændende bud

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Supersystem » 20. okt 2016, 19:24

Yankee skrev:
Supersystem skrev:Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Er det virkelig væsentligt? Personligt synes jeg Lars har en rigtig fed nordjysk humor og han virker også til at have en rigtig god autoritet. Det kan godt være det er sjovere at høre på typer som Bo Henriksen eller Glen Riddersholm, men jeg vil hellere bedømme på følgende parametre:

1) Resultater - Søndergaard har leveret resultater, der matcher AaBs målsætninger.
2) Sportslig strategi - Søndergaard følger AaBs sportslige strategi til punkt og prikke
3) Udvikling af spillere - Søndergaard giver chancen til de unge drenge og har skabt kæmpe udvikling hos eksempelvis Bassogog, Pohl, Mæhle, Kasper P., Enevoldsen m.fl.

Jeg synes de tre parametre er mere væsentlige end hvorvidt han er "tør". Søndergaard er ikke guds gave til trænergerningen, men han udfører det job han er sat til.

Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?
Ja, for mig er personlighed væsentligt. For mig betyder personlighed en masse, fordi jeg får en indikation omkring, hvad jeg kan forventer af en anden person. Læg mærke til, at jeg fremhæver flere elementer end just tør, men jeg gider ikke gå nærmere ind på, om du har læst alt, hvad jeg skriver, eller blot føler dig fornærmet over, at jeg synes Lars Sondergard er tør.

I forhold til de punkter, som du lister op, så er jeg ikke enig i dine betragtninger, men som jeg læser længere nede, så er du heller ikke selv enig i dem. Jeg tror dog Lars er en fin medarbejder, at have for AaB, da jeg vurderer han gør, hvad han gør hvad der bliver sagt, og ikke går imod klubbens retningslinjer.

Hvis min sjæf, fyrede mig fordi jeg var tør, ville jeg aldrig vide det, fordi min chef ville fortælle mig en anden grund. Jeg kan dog fortælle dig, at jeg tidligere er blevet sorteret fra i et ansættelsesforløb, fordi min "kommende arbejdsgiver" vurderede at min karakter ikke havde det der skulle til, for at begå sig i den søgt stilling, netop på baggrund af nogle manglende karaktertræk :)

Afslutningsvis så synes jeg faktisk du siger, det jeg tænker meget godt her: Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?

AaB vil ikke fyre Lars Sondergard, fordi han er tør. De vil nok slet ikke fyre ham. Men de lavede en fejl da de ansatte ham, fordi jeg mener ikke han er det, som AaB har brug for. Det kan godt være, at AaB mener de hentede den rigtige mand, fordi de kiggede efter en medarbejder, der er stabil og neutral medarbejder, der gør hvad han får besked på. Hvilket gør det nemt, når AaB har nogle faste reglementer i forhold økonomi, talenter osv.
Så på det punkt, mener jeg de har fået firmaets mand. Om det er den jyske ydmyghed og de faste trykke rammer, der har været med til at ansætte ham det ved jeg ikke. Min pointe er bare, at jeg ikke mener han er god nok, hvis ambitionen var/er at bygge videre på de seneste års resultater. :oops:
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Supersystem » 20. okt 2016, 19:26

Halil skrev:Jeg vil gerne have Jakob Michelsen til AaB.

Han er ledig til sommer.

Han har været god for Sønderjylland.
Nu følger jeg ikke Sønderjyskes spil til punkt og prikke, faktisk slet ikke. Men resultatmæssigt, er jeg meget imponeret over det han har præsteret, og derfor erdet også en træner, jeg gerne så prøve sig af i AaB.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB-Jones » 20. okt 2016, 19:34

Jacob Michelsen er det åbenlyse valg som ny AaB-træner - det har jeg ment længe, og jeg er tæt på rystet, hvis ikke Gaarde har lagt følere ud hos ham.

Han har moderniseret Sønderjyskes spil efter netop Søndergaard, hvor omstillinger og standarder var de primære våben under Søndergaard, så er det et bedre boldspillende hold i dag med en mere offensiv tilgang. Håber ikke Hammerby løber med ham.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Frygah » 20. okt 2016, 19:38

Var Jonas Dal ikke det åbenlyse valg hos mange klubber, inden han smuttede til Esbjerg?

Jeg siger IKKE at Michelsen ikke er en toptræner, der kunne gøre en stor forskel i AaB, men det er meget mere end et år siden Jonas Dal var the shit i Suppen...
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 20. okt 2016, 20:06

Lige om Bo Henriksen.

En mand, som godt nok har succes, men står tilbage med et hold som i de første 13 kampe kun har haft en boldbesiddelse på 37%.

Det er absurd langt væk fra AaBs stil. Så han kan ganske enkelt ikke være i spil.

Karisma eller ej.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af NIN » 20. okt 2016, 20:22

FlæskeFrank skrev:Lige om Bo Henriksen.

En mand, som godt nok har succes, men står tilbage med et hold som i de første 13 kampe kun har haft en boldbesiddelse på 37%.

Det er absurd langt væk fra AaBs stil. Så han kan ganske enkelt ikke være i spil.

Karisma eller ej.
Var historien ikke lidt den samme med KN?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af limey » 20. okt 2016, 21:16

Supersystem skrev:
Yankee skrev:
Supersystem skrev:Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Er det virkelig væsentligt? Personligt synes jeg Lars har en rigtig fed nordjysk humor og han virker også til at have en rigtig god autoritet. Det kan godt være det er sjovere at høre på typer som Bo Henriksen eller Glen Riddersholm, men jeg vil hellere bedømme på følgende parametre:

1) Resultater - Søndergaard har leveret resultater, der matcher AaBs målsætninger.
2) Sportslig strategi - Søndergaard følger AaBs sportslige strategi til punkt og prikke
3) Udvikling af spillere - Søndergaard giver chancen til de unge drenge og har skabt kæmpe udvikling hos eksempelvis Bassogog, Pohl, Mæhle, Kasper P., Enevoldsen m.fl.

Jeg synes de tre parametre er mere væsentlige end hvorvidt han er "tør". Søndergaard er ikke guds gave til trænergerningen, men han udfører det job han er sat til.

Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?
Ja, for mig er personlighed væsentligt. For mig betyder personlighed en masse, fordi jeg får en indikation omkring, hvad jeg kan forventer af en anden person. Læg mærke til, at jeg fremhæver flere elementer end just tør, men jeg gider ikke gå nærmere ind på, om du har læst alt, hvad jeg skriver, eller blot føler dig fornærmet over, at jeg synes Lars Sondergard er tør.

I forhold til de punkter, som du lister op, så er jeg ikke enig i dine betragtninger, men som jeg læser længere nede, så er du heller ikke selv enig i dem. Jeg tror dog Lars er en fin medarbejder, at have for AaB, da jeg vurderer han gør, hvad han gør hvad der bliver sagt, og ikke går imod klubbens retningslinjer.

Hvis min sjæf, fyrede mig fordi jeg var tør, ville jeg aldrig vide det, fordi min chef ville fortælle mig en anden grund. Jeg kan dog fortælle dig, at jeg tidligere er blevet sorteret fra i et ansættelsesforløb, fordi min "kommende arbejdsgiver" vurderede at min karakter ikke havde det der skulle til, for at begå sig i den søgt stilling, netop på baggrund af nogle manglende karaktertræk :)

Afslutningsvis så synes jeg faktisk du siger, det jeg tænker meget godt her: Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?

AaB vil ikke fyre Lars Sondergard, fordi han er tør. De vil nok slet ikke fyre ham. Men de lavede en fejl da de ansatte ham, fordi jeg mener ikke han er det, som AaB har brug for. Det kan godt være, at AaB mener de hentede den rigtige mand, fordi de kiggede efter en medarbejder, der er stabil og neutral medarbejder, der gør hvad han får besked på. Hvilket gør det nemt, når AaB har nogle faste reglementer i forhold økonomi, talenter osv.
Så på det punkt, mener jeg de har fået firmaets mand. Om det er den jyske ydmyghed og de faste trykke rammer, der har været med til at ansætte ham det ved jeg ikke. Min pointe er bare, at jeg ikke mener han er god nok, hvis ambitionen var/er at bygge videre på de seneste års resultater. :oops:
Skal man forstå denne lange og ret usammenhængende smøre, som om, at du mener, at AaB burde have valgt at hyre en træner der vælger at gøre noget andet end det ledelsen har bedt ham om at gøre?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Halil » 20. okt 2016, 22:12

Selvom det sikkert er blevet nævnt, så kan jeg nu godt blive lidt træt af, at Allan Kuhn smuttede til Malmø.

Det ligner jo han ikke er helt fucked som hovedtræner, når han kommer væk fra møgsvinene fra Herning, og pt. fører han Malmø til det svenske mesterskab med mindre de går helt ned med flaget.

æv.
Uden Synd Ingen Frelse

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 20. okt 2016, 22:42

Halil skrev:Selvom det sikkert er blevet nævnt, så kan jeg nu godt blive lidt træt af, at Allan Kuhn smuttede til Malmø.

Det ligner jo han ikke er helt fucked som hovedtræner, når han kommer væk fra møgsvinene fra Herning, og pt. fører han Malmø til det svenske mesterskab med mindre de går helt ned med flaget.

æv.
AaB ønskede ikke Kuhn som cheftræner, så han var jo nærmest nød til at smutte. Et klart selvmål af Gaarde, der nok lænede sig lidt for meget op af Lynge's vurdering af Kuhn som cheftræner. Det kan man jo bare forbande idag

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Supersystem » 21. okt 2016, 07:53

limey skrev:
Supersystem skrev:
Yankee skrev:
Supersystem skrev:Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Er det virkelig væsentligt? Personligt synes jeg Lars har en rigtig fed nordjysk humor og han virker også til at have en rigtig god autoritet. Det kan godt være det er sjovere at høre på typer som Bo Henriksen eller Glen Riddersholm, men jeg vil hellere bedømme på følgende parametre:

1) Resultater - Søndergaard har leveret resultater, der matcher AaBs målsætninger.
2) Sportslig strategi - Søndergaard følger AaBs sportslige strategi til punkt og prikke
3) Udvikling af spillere - Søndergaard giver chancen til de unge drenge og har skabt kæmpe udvikling hos eksempelvis Bassogog, Pohl, Mæhle, Kasper P., Enevoldsen m.fl.

Jeg synes de tre parametre er mere væsentlige end hvorvidt han er "tør". Søndergaard er ikke guds gave til trænergerningen, men han udfører det job han er sat til.

Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?
Ja, for mig er personlighed væsentligt. For mig betyder personlighed en masse, fordi jeg får en indikation omkring, hvad jeg kan forventer af en anden person. Læg mærke til, at jeg fremhæver flere elementer end just tør, men jeg gider ikke gå nærmere ind på, om du har læst alt, hvad jeg skriver, eller blot føler dig fornærmet over, at jeg synes Lars Sondergard er tør.

I forhold til de punkter, som du lister op, så er jeg ikke enig i dine betragtninger, men som jeg læser længere nede, så er du heller ikke selv enig i dem. Jeg tror dog Lars er en fin medarbejder, at have for AaB, da jeg vurderer han gør, hvad han gør hvad der bliver sagt, og ikke går imod klubbens retningslinjer.

Hvis min sjæf, fyrede mig fordi jeg var tør, ville jeg aldrig vide det, fordi min chef ville fortælle mig en anden grund. Jeg kan dog fortælle dig, at jeg tidligere er blevet sorteret fra i et ansættelsesforløb, fordi min "kommende arbejdsgiver" vurderede at min karakter ikke havde det der skulle til, for at begå sig i den søgt stilling, netop på baggrund af nogle manglende karaktertræk :)

Afslutningsvis så synes jeg faktisk du siger, det jeg tænker meget godt her: Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?

AaB vil ikke fyre Lars Sondergard, fordi han er tør. De vil nok slet ikke fyre ham. Men de lavede en fejl da de ansatte ham, fordi jeg mener ikke han er det, som AaB har brug for. Det kan godt være, at AaB mener de hentede den rigtige mand, fordi de kiggede efter en medarbejder, der er stabil og neutral medarbejder, der gør hvad han får besked på. Hvilket gør det nemt, når AaB har nogle faste reglementer i forhold økonomi, talenter osv.
Så på det punkt, mener jeg de har fået firmaets mand. Om det er den jyske ydmyghed og de faste trykke rammer, der har været med til at ansætte ham det ved jeg ikke. Min pointe er bare, at jeg ikke mener han er god nok, hvis ambitionen var/er at bygge videre på de seneste års resultater. :oops:
Skal man forstå denne lange og ret usammenhængende smøre, som om, at du mener, at AaB burde have valgt at hyre en træner der vælger at gøre noget andet end det ledelsen har bedt ham om at gøre?
Nej.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

BadMojo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. aug 2009, 19:56
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af BadMojo » 21. okt 2016, 19:51

NU skal der en ny træner til! Erik Hamrén ligger lige til højrebenet.
Søndergaard har fuldstændig trukket gejsten ud af et hold som burde ligge i top 5..
Nordjyde i Esbjerg.
Én gang AaB - Altid AaB :aabfan:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Buzz Killington » 21. okt 2016, 19:59

BadMojo skrev:NU skal der en ny træner til! Erik Hamrén ligger lige til højrebenet.
Søndergaard har fuldstændig trukket gejsten ud af et hold som burde ligge i top 5..
Luk fissen med det opportunistiske lort. Gejsten fejler sgu da ikke noget.

edit: undskyld, det var over stregen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af svendpoulsen » 22. okt 2016, 09:54

Ser ud som om nogen tror, at Gaarde helt på egen hånd bestemmer, om LS skal have en fyreseddel. Tror nu nok der skal en nogenlunde enighed i ledelsen til, før det effektueres, Og der mangler i så fald et kvalificeret emne til at overtagd. Hvor er han?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Martino » 22. okt 2016, 14:14

Synes iøvrigt at det var fedt at man kunne høre en mere medlevende Lars S som gav mange dessinger fra sidelinjen. 'Håber han får vendt skuden.
Jeg savner Winsnes

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Debatjuntaen » 24. okt 2016, 14:44

Der er netop blevet ryddet ud i tråden!

Ønsker man at diskutere hvem man ser som træner i AaB, så kan det det gøres i denne tråd. Alt andet udenomssnak og fnidder gider vi ikke se på!

/Debatjuntaen

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9000AA » 24. okt 2016, 17:26

Nitten skrev:
Halil skrev:Selvom det sikkert er blevet nævnt, så kan jeg nu godt blive lidt træt af, at Allan Kuhn smuttede til Malmø.

Det ligner jo han ikke er helt fucked som hovedtræner, når han kommer væk fra møgsvinene fra Herning, og pt. fører han Malmø til det svenske mesterskab med mindre de går helt ned med flaget.

æv.
AaB ønskede ikke Kuhn som cheftræner, så han var jo nærmest nød til at smutte. Et klart selvmål af Gaarde, der nok lænede sig lidt for meget op af Lynge's vurdering af Kuhn som cheftræner. Det kan man jo bare forbande idag
Stop det nu. Som nævnt før vil alt andet end et mesterskab med de midler de har (samme som med København) være totalt uhørt. By far den rigeste klub i Sverige. Hvis Søndergaard havde stået ved roret i stedet for kuhn, ville han os vinde mesterskabet.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jakobsen » 24. okt 2016, 18:06

Yankee skrev:
Supersystem skrev:Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Er det virkelig væsentligt? Personligt synes jeg Lars har en rigtig fed nordjysk humor og han virker også til at have en rigtig god autoritet. Det kan godt være det er sjovere at høre på typer som Bo Henriksen eller Glen Riddersholm, men jeg vil hellere bedømme på følgende parametre:

1) Resultater - Søndergaard har leveret resultater, der matcher AaBs målsætninger.
2) Sportslig strategi - Søndergaard følger AaBs sportslige strategi til punkt og prikke
3) Udvikling af spillere - Søndergaard giver chancen til de unge drenge og har skabt kæmpe udvikling hos eksempelvis Bassogog, Pohl, Mæhle, Kasper P., Enevoldsen m.fl.

Jeg synes de tre parametre er mere væsentlige end hvorvidt han er "tør". Søndergaard er ikke guds gave til trænergerningen, men han udfører det job han er sat til.

Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?
2 og 3 er let købte at sige. Grundet AaBs vision med de mange unge af egen avl er andelen af unge spillere i truppen så uforholdsvis stor, at det er svært ikke at bruge de unge, hvis man vil spille med 11 mand og skifte tre mand ind undervejs. Ifht. udvikling af spillere kan jeg ikke se hans meritter er specielt gode. Mæhles hurtige gennembrud skyldes vel lige så meget naturtalent og modenhed fysisk og mentalt. Vi kan praise Søndergaard den dag Mæhle bliver en profil vi sælger Mæhle til udlandet eller han er blevet Superligaprofil. Kasper P er lige så langt fra at være en acceptabel Superliga-spiller som før Søndergaard kom og kan ikke se Ene har udviklet sig siden han er kommet tilbage. Var det ikke for efteråret 2015 er Ene et flop og han var opfundet som angriber før han kom til AaB. Ifht. Pohl synes jeg generelt ikke han har præsteret noget der for alvor imponerer indtil videre. Jeg kan godt lide ham som spillertrype, men vi mangler stadig at finde ud af om han kan blive god nok. Råtalentet er der, men vi mangler stadig at se om der kan komme slutprodukt på. Ifht. Basso er jeg enig i det har været en kanon udvikling for en spiller der kommer fra amatørfodbold i USA. Det er godt set af Søndergaard at bruge ham som angriber.

Når alt ovenstående er sagt er jeg egentlig af den mening, at Søndergaard ikke er det primære problem. Jeg er ikke kæmpe fan af ham, men materialet er desværre ikke meget bedre. Skulle han erstattes må drømmen være Kuhn eller Hamren. Af det vi har på det danske marked lige nu er der Wieghorst og Thomas Frank. Thomas Frank tror jeg på nogle områder kunne egne sig til vores strategi, men jeg synes godt nok også han har fået ridser af at være i Brøndby. Min fornemmelse af ham er lidt, at han er en dygtig træner sådan fodboldmæssigt (at Brøndbys trup var en rodebutik kan han ikke klandres for), men at han virker som en dårlig leder. Hvis Thomas Frank var min kollega tror jeg, at jeg ville respektere hans faglighed højt, men at jeg ikke kunne se ham som min chef. Wieghorst har jeg altid ment var et opreklameret Københavner-fænomen. Michelsen kunne være et bud, men jeg kan heller ikke lade være at frygte han laver en Jonas Dal. Omvendt taler det positivt for, at Michelsen er i god med at lave en god sæson to i modsætning til Jonas Dal.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

seamann

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af seamann » 26. okt 2016, 10:59

En uopfordret ansøgning (som assistent formentlig) ?

http://www.bt.dk/superligaen/succesfuld ... re-240-kil

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 26. okt 2016, 12:26

seamann skrev:En uopfordret ansøgning (som assistent formentlig) ?

http://www.bt.dk/superligaen/succesfuld ... re-240-kil
Med tanke på, at vi allerede har 2 assistenter, er det næppe aktuelt, med mindre man ser Jacob Friis skifte stilling igen. Og da Figo's stilling nu er blevet besat, kan jeg ikke rigtig se, hvad det skulle være.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar