Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af birk » 21. nov 2016, 15:08

Er det ikke det Jonas D og Esbjerg skal i retten om ? Med det 1 år varsel/ opsigelse
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6357246

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2016, 15:26

Der stod etellerandet sted at Kuhn var fritstillet fra Malmö FF. Det må alt andet lige betyde at han er fri til at tage andre steder hen, og der ikke er nogen problemer med at få det udestående de skulle have aftalt.

...men jeg kan selvfølgelig ikke garantere for at det er korrekt gengivet der hvor jeg så det (og jeg gider ikke lede artiklerne igennem for at genfinde det).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3626
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hovedet » 21. nov 2016, 15:42

Patmand skrev:
Hovedet skrev:
Buzz Killington skrev:
Bambo skrev:Jeg ved ikke om Gaarde vil erkende sine fejl ang. trænervalg og spillerkøb, men jeg tror at en masse tilskuere er ved at falde fra. Jeg blev her søndag eftermiddag tilbudt 5 sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. Alle 5 gad ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Jeg takkede også pænt nej til et ellers godt tilbud med samme begrundelse som de 5
Det er bare lidt træls når jeg står og hører på at AaB er et tegneseriehold og totalt til grin, som r4igtig mange mener.
Heh, kom fem personer simpelthen forbi i samlet flok for at tilbyde dig et saesonkort? Det lyder som en god og overhovedet ikke fiktiv historie. Gider du ikke uddybe mens jeg henter popcorn?
Jeg ser frem til, at "De fem" opretter profiler herinde. Det kan kun blive godt.

I den lidt mere alvorlige genre kan man dog godt mærke, at stemningen på Aalborg Stadion lider under Bambos manglende fremmøde. Vi savner nok alle de inspirerende og motiverende tilråb fra langsiden, når det gik lidt trægt på grønsværen.
Ja, hvis man nogensinde har været i tvivl om Bambo var en troll eller ej, så er det blevet slået fast med syvtommer søm at det er han i den grad.

Telefonnummeret og Bambo har kronede dage - der er dog ganske få der lader sig forstyrre af dem.

Men hvor er Brent henne? Var det som om, at Brent gik ud af rummet og ind kom Bambo-drengen med de 32 års sæsonkort i bagagen?

Eller er vi bare så heldige, at vi nu har tre soleklare internet trolls, plus det løse.

Tilbage til emnet, jeg kunne godt se et somalisk trænerteam steppe ind og gøre en forskel.
Uha nej, Brent er i allerhøjeste grad aktiv og har lavet indtil flere ranglister over FCK-spillere efter deres europæiske kampe. Bemærk i øvrigt den meget store forskel i stil på Brent og Bambo; sidstnævnte er jo meget indebrændt. Det kan selvfølgelig kan komme over den bedste efter 32 år på samme plads på Aalborg Stadion, hvor jeg har ham mistænkt for at have plejet lige lovlig megen omgang med en anden gammel legende herinde, Allan P.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af sulakvelidze » 21. nov 2016, 20:58

Gamen skrev:
sulakvelidze skrev: Jo, jeg er helt sikker på, at FCK gav højere odds, da Jacobs blev fyret, eftersom de på det tidspunkt var 13 point efter FCM. Men jeg tror nu også, at de inden både den og den følgende sæson var større favoritter end Kuhn og Malmø. Som så i modsætning til Ståle og FCK rent faktisk levede op til favoritrollen.

Jeg gider ikke gå ind i en debat om, hvem der er vidende og uvidende blandt de svenske journalister. Beslut du dig bare for, at det er dem, der bakker din påstand om, der har forstand på tingene. Jeg forholder mig bare til, at 6 ud af 12 eksperter ikke troede på Malmø FF som mestre inden sæsonen, og at det harmonerer skidt med din påstand om, at MFF i de svenske medier var kæmpefavorit. Jeg kan ikke forestille mig kun 6 af 12 danske eksperter pege på FCK og en af dem endda have FCK på tredjepladsen.

Men ok, nu kan jeg se, at du nedgraderer fra kæmpefavorit til storfavorit, så lidt i land trækker du alligevel. Jeg gider i øvrigt heller ikke gå ind i en debat om Kuhn som AaB-træner eller ej, men jeg synes bare ikke det er fair at rakke hans mesterskab i Sverige så hårdt ned og få det til at lyde som en præstation, Hans Bjergs bedstemor også kunne have bedrevet, når hverken oddssættere eller 6 ud af 12 udvalgte eksperters vurdering inden sæsonen bakker postulatet op. Kuhn har sgu fortjent bedre fra AaB-fans end at blive rakket ned - uanset om man ønsker ham som træner eller ej.
Ordkløveri. Jeg mener stadig, at de var kæmpefavoritter - forskellen på kæmpe og stor er ikke så markant i mine øjne, når dit modargument hedder at de var oddssat til 2,5. Når jeg nu knyttede mig til de tre, så er det bl.a. fordi Olof Lundh er anerkendt som den dygtigste sportsjournalist i Sverige og at Daniel Kristoffersson har enormt gode kilder internt i Malmö FF (bl.a. først med nyheden om Kuhn, samt først til at skrive at han var på vej ud).
Som et par af dem skrev, så var kravet til Kuhn utvetydigt: GULD! Alene pga. Malmö's økonomiske styrke, men også fordi der herskede massiv usikkerhed om stort set samtlige af Norrköpings ledende spillere undtagen Andreas Johansson, hvoraf flere af dem var rygtet væk helt fra marts og frem til sommervinduet lukkede. Noget der gav uro i deres trup.

Jeg forsøger ikke at tale nogen ned - jeg kan også unde Kuhn det, men i min optik gjorde han det forventelige med den markante, individuelle klasse der var tilstede på holdet, særligt efter den massive spillerafgang fra Norrköping i løbet af sæsonen. Og det er da samme historie man kan læse i de fleste svenske medier. Det er kun her i Danmark at man forsøger at tale det op til noget kæmpestort.
Hvem er det, der taler det op til noget kæmpestort? Jeg har ikke set nogen anfægte, at MFF var favorit. Jeg har bare stadig svært ved at se harmonien i din påstand om en rolle som kæmpe favorit (altså i stil med FCK), når hverken odds eller udsagn fra 12 udvalgte eksperter ved sæsonstart bakker det op. Jeg savner eksempler på, at et tilsvarende antal eksperter har udråbt andre end FCK som mesterskabsfavorit i Danmark.

Og derfor synes jeg netop, at du taler hans præstation ned. Jeg forsøger ikke at kvalificere den til at gøre ham til AaBs næste træner. Men som sagt synes jeg, at Kuhn fortjener bedre fra AaB-fans, end at hans mesterskab i Sverige skal beskrives som et, der næsten ikke kunne undgås. Det er i familie med de underlige påstande, der på et tidspunkt var om, at Kent Nielsen jo egentlig ikke havde så stor ære af the double, når det nu var Poul Erik, der var den sande mestermager.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 21. nov 2016, 22:11

Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 21. nov 2016, 22:21

De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem

Nå det er da pokkers. Hvilke pladser er det lige ?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af NIN » 21. nov 2016, 22:26

Friske fyre er kun overtrumfet af mega og drengerøvs.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 21. nov 2016, 22:27

Nitten skrev:
De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Nå det er da pokkers. Hvilke pladser er det lige ?
Øh. Nu er det lidt siden vi har været der, du ved, fordi de er så dårlige, men lige lidt til højre for midten.

De er rigtigt gode, modsat Gaarde og Søndergaard!!

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 21. nov 2016, 22:37

De Fem skrev:
Nitten skrev:
De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Nå det er da pokkers. Hvilke pladser er det lige ?
Øh. Nu er det lidt siden vi har været der, du ved, fordi de er så dårlige, men lige lidt til højre for midten.

De er rigtigt gode, modsat Gaarde og Søndergaard!!
Det står jo på kortet, hvis man har glemt hvilken plads det er man har. Så hvilken blok, række og sæde er det du vil af med ?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2016, 22:46

birk skrev:Er det ikke det Jonas D og Esbjerg skal i retten om ? Med det 1 år varsel/ opsigelse
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6357246
Hvis det der issue er ligeså uklart i Søndergaards kontrakt med AaB, så kan det jo have lange udsigter med at få ham losset ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af NIN » 21. nov 2016, 22:48

Nitten skrev:
De Fem skrev:
Nitten skrev:
De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Nå det er da pokkers. Hvilke pladser er det lige ?
Øh. Nu er det lidt siden vi har været der, du ved, fordi de er så dårlige, men lige lidt til højre for midten.

De er rigtigt gode, modsat Gaarde og Søndergaard!!
Det står jo på kortet, hvis man har glemt hvilken plads det er man har. Så hvilken blok, række og sæde er det du vil af med ?
Kom nu. Det andet er da sjovere, Hvor har du plads i toget? Ved vinduet.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2016, 22:54

Det måtte jo komme. Ifølge mit facebook-feed er Kuhn set i loungen i Aalborg lufthavn i dag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 21. nov 2016, 23:05

Pastorius skrev:Det måtte jo komme. Ifølge mit facebook-feed er Kuhn set i loungen i Aalborg lufthavn i dag.
Bor familien ikke stadig i Aalborg ?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Patmand » 21. nov 2016, 23:36

Nitten skrev:
Pastorius skrev:Det måtte jo komme. Ifølge mit facebook-feed er Kuhn set i loungen i Aalborg lufthavn i dag.
Bor familien ikke stadig i Aalborg ?
Match spoiler

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2016, 23:46

Nitten skrev:
Pastorius skrev:Det måtte jo komme. Ifølge mit facebook-feed er Kuhn set i loungen i Aalborg lufthavn i dag.
Bor familien ikke stadig i Aalborg ?
Dunno, Alt jeg ved er at jeg ikke har set nogen af dem i Sorø :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Kristian » 21. nov 2016, 23:50

De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Er du sikker på at jeg kan sikre mig at det er til højre for midten ? Fyldte i så meget ?
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Buzz Killington » 22. nov 2016, 00:13

Klinsi er blevet fyret i USA. Saet i gang Gaarde!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Maglau » 22. nov 2016, 10:15

De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem

Det er fandme god humor :thumbsup:
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af hje1980 » 22. nov 2016, 11:28

NIN skrev:
Nitten skrev:
De Fem skrev:
Nitten skrev:
De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Nå det er da pokkers. Hvilke pladser er det lige ?
Øh. Nu er det lidt siden vi har været der, du ved, fordi de er så dårlige, men lige lidt til højre for midten.

De er rigtigt gode, modsat Gaarde og Søndergaard!!
Det står jo på kortet, hvis man har glemt hvilken plads det er man har. Så hvilken blok, række og sæde er det du vil af med ?
Kom nu. Det andet er da sjovere, Hvor har du plads i toget? Ved vinduet.
Nej sidder på sædet til venstre.... altså det til venstre i togets højre side. Men det bliver så til sædet til højre i venstre side når vi kører fra Århus... og det er i tredje-forreste vogn - altså når vi kører til Århus. Derfra bliver det den bagerste da 2 vogne bliver koblet fra.

Lynge
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22. nov 2016, 11:54
Favoritspiller: Hvem tror du?

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Lynge » 22. nov 2016, 11:57

De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Jeg kunne godt være interesseret i en hurtig handel, men øh, lige et opklarende spørgsmål: Skal man betale pension og feriepenge af de 250 kr.? (Har lidt dårlige erfaringer i den retning).

Besvar