Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 22. nov 2016, 12:01

Lynge skrev:
De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Jeg kunne godt være interesseret i en hurtig handel, men øh, lige et opklarende spørgsmål: Skal man betale pension og feriepenge af de 250 kr.? (Har lidt dårlige erfaringer i den retning).
Vi cykler bare til Nørresundby og klarer den. Mig bekendt er det en moms-fri zone når man krydser fjorden.

Ps. Hvorfor hyre Kuhn. Fyret i Aalborg, fyret i Herning, fyret i Sverige = ikke god nok.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gaarde6 » 22. nov 2016, 12:23

De Fem skrev:
Lynge skrev:
De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Jeg kunne godt være interesseret i en hurtig handel, men øh, lige et opklarende spørgsmål: Skal man betale pension og feriepenge af de 250 kr.? (Har lidt dårlige erfaringer i den retning).
Vi cykler bare til Nørresundby og klarer den. Mig bekendt er det en moms-fri zone når man krydser fjorden.

Ps. Hvorfor hyre Kuhn. Fyret i Aalborg, fyret i Herning, fyret i Sverige = ikke god nok.
Mangler du ikke mester og pokal vinder med AaB , hvor han oven i købet er ekstrem vellidt?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 22. nov 2016, 13:14

Gaarde6 skrev:Mangler du ikke mester og pokal vinder med AaB , hvor han oven i købet er ekstrem vellidt?
Nu var Kent(/Hamren) vel cheftræner, da AaB blev pokalvinder og mester og ikke Kuhn.

Ikke for at tage noget fra Kuhn, men ret skal være ret. Ellers er der vel ingen, som har udrettet noget i AaB undtagen PEA(hvis visse debattører har ret).

Hvis jeg var Kuhn ville jeg kun komme tilbage til AaB som cheftræner. Ellers er han jo for evigt låst i rollen, som nr. 2. Og chancen for fiasko i AaB er vel større end andre steder(for her forventer jo alle han stråler).
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 22. nov 2016, 19:47

De Fem skrev:
Lynge skrev:
De Fem skrev:Hej,

Vi er fem frisk fyre fra Fjerritslev og normalt er vi helt tossede med AaB. Desværre spiller de som et tegneseriehold og er totalt til grin, hvilket rigtigt mange mener. Derfor vil vi gerne sælge vores sæsonkort til kr. 250,00 for alle 5 stk. gældende for resten af sæsonen. VI gider nemlig ikke se AaB mere, hverken på stadion eller tv. Vi kommer ikke tilbage før Gaarde er fyret og der er købt fire nye landsholdspillere til hver kæde.

Venlig hilsen
De fem
Jeg kunne godt være interesseret i en hurtig handel, men øh, lige et opklarende spørgsmål: Skal man betale pension og feriepenge af de 250 kr.? (Har lidt dårlige erfaringer i den retning).
Vi cykler bare til Nørresundby og klarer den. Mig bekendt er det en moms-fri zone når man krydser fjorden.

Ps. Hvorfor hyre Kuhn. Fyret i Aalborg, fyret i Herning, fyret i Sverige = ikke god nok.

Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 22. nov 2016, 19:53

FIDEL skrev: Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.
Kender jeg godt. Havde også en gang en chef der mente, at jeg ikke trivedes i jobbet. Så vi blev enige om, efter gensidig overenskomst, at jeg skulle søge nye muligheder. Desuden gav det mig bedre mulighed for at se familien.

Har jeg bingopladen fuld nu?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 22. nov 2016, 22:04

De Fem skrev:
FIDEL skrev: Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.
Kender jeg godt. Havde også en gang en chef der mente, at jeg ikke trivedes i jobbet. Så vi blev enige om, efter gensidig overenskomst, at jeg skulle søge nye muligheder. Desuden gav det mig bedre mulighed for at se familien.

Har jeg bingopladen fuld nu?
Du skulle da være stand-up komiker istedet for at skrive herinde.

Topic: den kommende kamp må være ret afgørende for Søndergaards fremtid. Presset på Gaarde er stort og endnu et nederlag må koste hoveder på trænerfronten.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 22. nov 2016, 22:47

De Fem skrev:
FIDEL skrev: Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.
Kender jeg godt. Havde også en gang en chef der mente, at jeg ikke trivedes i jobbet. Så vi blev enige om, efter gensidig overenskomst, at jeg skulle søge nye muligheder. Desuden gav det mig bedre mulighed for at se familien.

Har jeg bingopladen fuld nu?
Fjols... :aabfan:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Martino » 23. nov 2016, 09:12

Forza skrev:
De Fem skrev:
FIDEL skrev: Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.
Kender jeg godt. Havde også en gang en chef der mente, at jeg ikke trivedes i jobbet. Så vi blev enige om, efter gensidig overenskomst, at jeg skulle søge nye muligheder. Desuden gav det mig bedre mulighed for at se familien.

Har jeg bingopladen fuld nu?
Du skulle da være stand-up komiker istedet for at skrive herinde.

Topic: den kommende kamp må være ret afgørende for Søndergaards fremtid. Presset på Gaarde er stort og endnu et nederlag må koste hoveder på trænerfronten.
Enig. Nederlag til Randers og er det Sønderjyske efterfølgende, så tror jeg Søndergaard er fortid. Om Randers kampen alene kan skabe en fyring må vi jo se. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg mest håber på. Friske øjne på truppen vil måske ikke være helt dumt.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 23. nov 2016, 09:21

Martino skrev:Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg mest håber på.
Jeg håber på sejre. Synes det mest af alt ligner et hold, som mangler medgang.

I modgang ser alle spillere håbløse ud. Men modgangen har også vist, at dette hold ikke vinder Champions League.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2016, 10:14

Martino skrev:
Forza skrev:
De Fem skrev:
FIDEL skrev: Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.
Kender jeg godt. Havde også en gang en chef der mente, at jeg ikke trivedes i jobbet. Så vi blev enige om, efter gensidig overenskomst, at jeg skulle søge nye muligheder. Desuden gav det mig bedre mulighed for at se familien.

Har jeg bingopladen fuld nu?
Du skulle da være stand-up komiker istedet for at skrive herinde.

Topic: den kommende kamp må være ret afgørende for Søndergaards fremtid. Presset på Gaarde er stort og endnu et nederlag må koste hoveder på trænerfronten.
Enig. Nederlag til Randers og er det Sønderjyske efterfølgende, så tror jeg Søndergaard er fortid. Om Randers kampen alene kan skabe en fyring må vi jo se. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg mest håber på. Friske øjne på truppen vil måske ikke være helt dumt.
Det giver ingen mening at fyre Søndergaard nu hvor der kun resterer fire runder før julepausen, hvis vi skulle ha' haft en ny træner burde det være sket i en af landsholdspauserne.
Om vi så taber de resterende kampe i efteråret så tror jeg ikke at Søndergaard mister jobbet.

Hvad der så sker i vinterpausen er en helt anden snak.

Gamen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gamen » 23. nov 2016, 10:25

Hvis man skal være lidt fræk, så kunne en mulighed på sigt være Josip "Pep" Clotet Ruiz. En spansk udgave af Allan Kuhn, i hvert fald når det kommer til det spillemæssige, og så er han eminent til at talentudvikle - spørg bare Laudrup som var meget tilfreds med ham i Swansea-tiden.
Hans fordel er at han ikke har den der besynderlige dobbeltrolle som kan være Kuhns største forhindring ifht. at få cheftrænerjobbet i AaB. Det er oftest meget, meget svært at gå fra at være assistent til chef i samme klub. Det er noget de færreste lykkes med.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af le Cid » 23. nov 2016, 10:28

Jeg tror, at en af grundene til at det ser så skidt ud lige nu, er den pointmæssigt gode start vi fik. Spillet var ikke prangende, men vi fik godt med point. Var vi kommet rigtig skidt fra start, så var holdet måske også blevet forstærket yderligere inden vinduet lukkede.

Jeg er generelt imod trænerfyringer, og jeg har stadig en lille potion med tiltro til Søndergaard. Jeg fornemmede en klar spillemæssig fremgang (til trods for resultaterne) indtil blamagen i Esbjerg, hvor 2. halvleg var noget af det værste jeg kan huske.

Ligegyldigt om vi fyrer træneren nu, eller hvis Søndergaard fortsætter, er jeg overbevist om, at spillet vil blive bedre og resultaterne forhåbentlig ligeså. Der er skiftet utroligt meget ud på holdet, og man må forvente, at de unge spillere bliver mere og mere modne, ligesom holdet vil blive mere og mere sammenspillet. Selvfølgelig skal trupsammensætningen optimeres, og det forventer jeg da også, at det bliver i vinterpausen.

Hvad angår Kuhn, så er jeg da overbevist om, at der er en ledig stilling til ham i AaB, hvis han da ønsker at vende tilbage. Jeg tvivler dog på, at den stilling hedder cheftræner. Klubben meldte meget tidligt ud, at de ikke så Kuhn som kandidat til trænerjobbet, og jeg har meget svært ved at se, hvad der har ændret sig på den konto siden. Man kan så være enig eller uenig i den vurdering, men sådan ligger landet.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jakobsen » 23. nov 2016, 10:31

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:
Forza skrev:
De Fem skrev:
FIDEL skrev: Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.
Kender jeg godt. Havde også en gang en chef der mente, at jeg ikke trivedes i jobbet. Så vi blev enige om, efter gensidig overenskomst, at jeg skulle søge nye muligheder. Desuden gav det mig bedre mulighed for at se familien.

Har jeg bingopladen fuld nu?
Du skulle da være stand-up komiker istedet for at skrive herinde.

Topic: den kommende kamp må være ret afgørende for Søndergaards fremtid. Presset på Gaarde er stort og endnu et nederlag må koste hoveder på trænerfronten.
Enig. Nederlag til Randers og er det Sønderjyske efterfølgende, så tror jeg Søndergaard er fortid. Om Randers kampen alene kan skabe en fyring må vi jo se. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg mest håber på. Friske øjne på truppen vil måske ikke være helt dumt.
Det giver ingen mening at fyre Søndergaard nu hvor der kun resterer fire runder før julepausen, hvis vi skulle ha' haft en ny træner burde det være sket i en af landsholdspauserne.
Om vi så taber de resterende kampe i efteråret så tror jeg ikke at Søndergaard mister jobbet.

Hvad der så sker i vinterpausen er en helt anden snak.
Det kunne det måske godt have gjort, men vil mene at det skulle have været gjort lige efter FCK kampen. Man kan selvfølgelig set ikke isoleret fyre ham for at tabe til FCK, men det er mange nederlag i træk. Pointen skulle være, at vi kunne få en brændslukker ind de sidste fire kampe. Ikke nødvendigvis et taktisk geni, men mere en der kan banke noget energi og tro ind i holdet igen. En kortsigtet løsning til Søndergaards afløser er fundet. Den bedste brændslukker vi har haft i nyere tid hedder Allan Kuhn, men mon ikke han lige skal sunde sig?
Ellers var der Kusk Senior og Søren Thorst der tog over i efteråret 2003. Kusk Senior har dog nok brændt broen til AaB for good og Thorst har vel også stadig et civilt job at passe. Skulle man leve en lignende konstellation denne gang så var Søren Frederiksen for mig at se en ideel karakter at få ind. Holdet har brug for noget positiv energi, det skaber de tre nuancer af grå; Søndergaard, Augu og Friis ikke.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 23. nov 2016, 10:37

frederikshavneren skrev:
Det giver ingen mening at fyre Søndergaard nu hvor der kun resterer fire runder før julepausen, hvis vi skulle ha' haft en ny træner burde det være sket i en af landsholdspauserne.
Om vi så taber de resterende kampe i efteråret så tror jeg ikke at Søndergaard mister jobbet.

Hvad der så sker i vinterpausen er en helt anden snak.
Jeg kunne godt blive lidt nervøs for, om de uenigheder der er mellem Jonas Dal og EfB, kunne være aktuelle for forholdet mellem Søndergaard og AaB også. Når der reffereres til kontaktens ordlyd, så er nogenlunde samme ordlyd. Kontrakten er uopsigelig indtil...

Som Jonas Dal forstår det, så betyder det at den først kan opsiges pr. den dato, mens EfB mener at han kan opsiges (med det varsel der er aftalt) til den dato.

Hvis det er korrekt (Dal vinder sagen), og opsigelsesvarslet er fx 12 mdr, så skal vi betale løn indtil 1.juli 2018.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Martino » 23. nov 2016, 11:10

Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:
Det giver ingen mening at fyre Søndergaard nu hvor der kun resterer fire runder før julepausen, hvis vi skulle ha' haft en ny træner burde det være sket i en af landsholdspauserne.
Om vi så taber de resterende kampe i efteråret så tror jeg ikke at Søndergaard mister jobbet.

Hvad der så sker i vinterpausen er en helt anden snak.
Jeg kunne godt blive lidt nervøs for, om de uenigheder der er mellem Jonas Dal og EfB, kunne være aktuelle for forholdet mellem Søndergaard og AaB også. Når der reffereres til kontaktens ordlyd, så er nogenlunde samme ordlyd. Kontrakten er uopsigelig indtil...

Som Jonas Dal forstår det, så betyder det at den først kan opsiges pr. den dato, mens EfB mener at han kan opsiges (med det varsel der er aftalt) til den dato.

Hvis det er korrekt (Dal vinder sagen), og opsigelsesvarslet er fx 12 mdr, så skal vi betale løn indtil 1.juli 2018.
Spørgsmålet er så om Søndergaard er så meget ven af huset, at han ikke ville få noget godt ud af at te sig sådan. Det er gisninger.

Jeg håber også at AaB får vendt bøtten med LS, men tror ikke han overlever to nederlag i de næste par kampe, uanset vinterpausens komme.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 23. nov 2016, 11:13

Martino skrev: Spørgsmålet er så om Søndergaard er så meget ven af huset, at han ikke ville få noget godt ud af at te sig sådan. Det er gisninger.

Jeg håber også at AaB får vendt bøtten med LS, men tror ikke han overlever to nederlag i de næste par kampe, uanset vinterpausens komme.
Hvis der er en usikkerhed om hvad det koster, så kan det være nok. Faktisk er det min eneste logiske forklaring på at det ikke er sket endnu (men det er jo svært at være objektiv. når det drejer sig om AaB).

Jeg er ret sikker på at Søndergaard ikke er så meget ven af huset at de diskuterer vilkårene for en evt. fyring med ham inden det sker, eller at han vil føle sig specielt meget som "ven" efter en evt. fyring. Hvis han kan gå derfra med en ekstra årsløn, så gør han ganske sikkert det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 23. nov 2016, 12:01

Pastorius skrev:Hvis der er en usikkerhed om hvad det koster, så kan det være nok. Faktisk er det min eneste logiske forklaring på at det ikke er sket endnu (men det er jo svært at være objektiv. når det drejer sig om AaB).
"Problemet" er vel, at i den periode, hvor resultaterne udeblev spiller/spillede vi bedst. I starten af sæsonen spillede vi rædderligt men fik pointene.

Og endelig tror jeg ikke, at man har et bud på træner, som kan tage over, mens man finder en ny cheftræner. Det havde man da Kuhn var assistent. Så sandsynligheden for, at en trænerfyring gør resultaterne bedre er vel lig nul - medmindre Augu er et trænertalent.

Så Søndergaard burde ikke blive fyret, da alternativerne ikke er bedre på denne side af jul.
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Martino » 23. nov 2016, 12:01

Pastorius skrev:
Martino skrev: Spørgsmålet er så om Søndergaard er så meget ven af huset, at han ikke ville få noget godt ud af at te sig sådan. Det er gisninger.

Jeg håber også at AaB får vendt bøtten med LS, men tror ikke han overlever to nederlag i de næste par kampe, uanset vinterpausens komme.
Hvis der er en usikkerhed om hvad det koster, så kan det være nok. Faktisk er det min eneste logiske forklaring på at det ikke er sket endnu (men det er jo svært at være objektiv. når det drejer sig om AaB).

Jeg er ret sikker på at Søndergaard ikke er så meget ven af huset at de diskuterer vilkårene for en evt. fyring med ham inden det sker, eller at han vil føle sig specielt meget som "ven" efter en evt. fyring. Hvis han kan gå derfra med en ekstra årsløn, så gør han ganske sikkert det.
Det er muligt, men hvis Søndergaard en dag ønsker sig en anden position i AaB, så er det dumt at brænde broen til sine venner.
Jeg savner Winsnes

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 23. nov 2016, 13:04

FIDEL skrev:
De Fem skrev:
FIDEL skrev: Han gik da selv fra fcm dengang så vidt jeg husker... Han trivedes ikke.
Kender jeg godt. Havde også en gang en chef der mente, at jeg ikke trivedes i jobbet. Så vi blev enige om, efter gensidig overenskomst, at jeg skulle søge nye muligheder. Desuden gav det mig bedre mulighed for at se familien.

Har jeg bingopladen fuld nu?
Fjols... :aabfan:
Sandheden er ilde hørt og skaber ofte røre. Manden blev fyret.

Lidt mere seriøst. Er der nogen her, der ved hvad Kuhns spilkoncept er, ud over hvad har har set over skulderen fra Kent, samt noget godt humør?

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Bambo » 23. nov 2016, 15:03

Såfremt at Allan Kuhn skal tilbage til AaB bliver det selvfølgelig som cheftræner. Han er ikke så dum at sige ja til mindre. Spillet bliver ikke bedre med det nuværende trænerteam , alle 3 skal væk omg. om det er nok ved jeg ikke. Holdet har slet ikke de fornødne kvaliteter og holdet ville sikkert heller ikke være blevet forstærket med dårlige resultater i starten. Gaarde har jo hele tiden sagt at uanset resultaterne har vi et super godt hold med mange stærke og målfarlige angribere og et stærkt og godt trænerteam, kan man nu forstå det ?
Såfremt truppen ikke bliver væsentlig forstærket og Gaarde samt Søndergård fyret står den helt sikkert på 1. division næste år. Såfremt vi kun får 4 point mere inden vinterpausen, hvilket jeg ikke tror vi ikke gør, så er der altså kun 5 kampe tilbage at spille i, hvilket jeg tror er for lidt til en redning i ligaen. Med den rædselsfulde sæson som vi er midt i vil det være at gamle med den forsatte eksistens i ligaen. Der er op til flere hold i 1. division, som er noget stærkere en AaB. Vi har lige set i pokalen, hvor store problemer vi havde med at besejre et bundhold i 2. division med 1-0

Besvar