Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
rasmusaab
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 28. feb 2016, 23:33
Favoritspiller: Michael Jakobsen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af rasmusaab » 15. dec 2016, 13:02

Siiger skrev:
Sauer skrev:
MrBangDK skrev:
Sauer skrev:
Hovedet skrev:
Agge skrev:
Skal vi nu ikke lige.. Indlægget er skrevet kl. 00:13...
Internt kunne spillerne selvfølgelig godt havde fået beskeden sent i går aftes, men er der ikke lige så stor chance for at manden bare har været fuld på den lokale Kings Pub i Silkeborg?
Ja, lige præcis. Han skriver om et eller andet comedyshow. Hvad pokker har det med fyringen af Lars Søndergaard at gøre?
Jeg ved ikke. Godt nok står der, at hans første kommentar er skrevet kl. 00.13. Men hans første opklarende tweet her til formiddag står til at være skrevet kl. 00.43. Håber da ikke, det er en kommentar til Lars S.-fyringen, men hans 'græder af grin'-smileys kunne godt se ud til at være tweetet her til morgen og ikke omkring midnat.

https://twitter.com/NicklasHelenius/sta ... 7110019072
Stop nu bare!! Manden har forklaret sig - ha' da en lille smule tro på at det han siger er rigtigt. Det er da helt vildt, at folk tillægger ham så dårlige motiver!
Stop da selv. Jeg har ikke indgået i samtalen om, hvorvidt han har haft grimme motiver eller ej. Men han har tilsyneladende tweetet her til morgen og ikke i nat, som ellers prægede diskussionen. I min verden er der ikke rigtigt en historie, uanset om det er Lars S.-relateret eller ej, men på trods af det er det stadig kluntet lavet.
Lige til diskussionen om, hvornår tweetet blev skrevet. Det blev det omkring en halv time efter, at fyringen blev officiel. Dårlig stil af Helle og håbløs forklaring. Hvem griner på forhånd af at skulle ind og se comedy? Hans makker Marco Sørensen smed vist en redningskrans via Twitter.

Billede

KEP viser sig i øvrigt også frem på Twitter. Han er ikke helt uden humor.

Billede
Lige præcis. Han forsøger at hive i land. Det er så tydeligt med ham kammeraten der pludselig tweeter fra sidelinjen. Dårlig stil

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Martino » 15. dec 2016, 13:03

Lindvang skrev:Nu smider jeg lige et spændende og kontroversielt, men også forfriskende, spændende og innovativt, forslag i puljen: Glen Riddersholm.
Hans resultater er indiskutable, og så er han en fed figur med en fed udstråling.
Og en frisure lassen og eriksen kan klare.

Thomasberg sender nok også en ansøgning.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Halil » 15. dec 2016, 13:06

Lindvang skrev:Nu smider jeg lige et spændende og kontroversielt, men også forfriskende, spændende og innovativt, forslag i puljen: Glen Riddersholm.
Hans resultater er indiskutable, og så er han en fed figur med en fed udstråling.
Idiot
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 15. dec 2016, 13:07

Lindvang skrev:Nu smider jeg lige et spændende og kontroversielt, men også forfriskende, spændende og innovativt, forslag i puljen: Glen Riddersholm.
Hans resultater er indiskutable, og så er han en fed figur med en fed udstråling.
Han er vel nok Kuhns modsætning, og en helt anden retning at gå. Jeg tror ikke på det.
I min optik har AaB brug for en leder som lægger vægt på mandskabspleje, fremfor en hård tone!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Erasmus Montanus » 15. dec 2016, 13:07

Glenn Francisco skrev:
Forza skrev:
Erasmus Montanus skrev:
Lindvang skrev:I en tid, hvor verden står i brand og medmenneskeligheden har trænge kår, forstår AaB alligevel at implementere julens budskab om kærligheden til sin næste samt de udstødte og til sig selv overladte til rædsler.

Guds fred og glædelig jul i vor Herre Jesu Kristi Navn.
Dig kan jeg godt li'.
Og dig kan jeg godt li'.
I er så pisse søde allesammen, hold HIK kæft hvor jeg elsker jer
God jul til jer.
Colin Todd bliver vores nye cheftræner, men jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om det.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9000AA » 15. dec 2016, 13:19

Min "kilde" fik ret i at han blev fyret her til vinter. Så må vi se om han os får ret i at det er wieghorst der overtager.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 13:20

Lindvang skrev:Nu smider jeg lige et spændende og kontroversielt, men også forfriskende, spændende og innovativt, forslag i puljen: Glen Riddersholm.
Hans resultater er indiskutable, og så er han en fed figur med en fed udstråling.
Hvor forventer du han vil kunne bringe os hen - sådan set i relation til hvad han har gjort i AGF?

Det eneste umiddelbart positive jeg kan finde på at sige om ham, er at han i sidste ende gav Steinlein fingeren - selvom det tog lidt lang tid.

...nå ja, og så er han bedre end Thorup. Det er et under de har holdt fast på ham så længe i FCM -og jeg har stadig svært ved at tro at de holder ord, og beholder ham næste halvsæson også.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Lindvang » 15. dec 2016, 13:20

Halil skrev:
Lindvang skrev:Nu smider jeg lige et spændende og kontroversielt, men også forfriskende, spændende og innovativt, forslag i puljen: Glen Riddersholm.
Hans resultater er indiskutable, og så er han en fed figur med en fed udstråling.
Idiot
Ja

Gamen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gamen » 15. dec 2016, 13:22

Erasmus Montanus skrev:
God jul til jer.
Colin Todd bliver vores nye cheftræner, men jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om det.
Interessant, når han har stoppet sin trænerkarriere.

Gamen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gamen » 15. dec 2016, 13:23

9000AA skrev:Min "kilde" fik ret i at han blev fyret her til vinter. Så må vi se om han os får ret i at det er wieghorst der overtager.
Så vil det være endnu et gråt og kedeligt valg. HVIS vi endelig skal ned af den vej, så vil jeg foretrække en træner som Lars Olsen der vel er det tætteste vi kommer på en dansk Lagerbäck.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Erasmus Montanus » 15. dec 2016, 13:25

Gamen skrev:
Erasmus Montanus skrev:
God jul til jer.
Colin Todd bliver vores nye cheftræner, men jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om det.
Interessant, når han har stoppet sin trænerkarriere.
Søndergaard var også fredet.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 15. dec 2016, 13:36

Kuhne jeg blive træner, den den Gaarde ikke.

:aabfan: :aabfan: :aabfan:

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Debatjuntaen » 15. dec 2016, 13:38

Husk at holde jer på sporet! Hvad Helenius skriver eller ikke skriver på Twitter, er ikke relevant for, hvem der ønskes som ny træner.

/Debatjuntaen

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Martino » 15. dec 2016, 13:56

Hva med en brite? Vi har lige hyret en som fysisk træner så den er da semi oplagt. Der må være en del ledige med deres fyringshistorikker derovre.

PS. Claus fra Nordjyske udtaler sig her

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... te-traener
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 15. dec 2016, 13:59

Pastorius skrev:
Lindvang skrev:Nu smider jeg lige et spændende og kontroversielt, men også forfriskende, spændende og innovativt, forslag i puljen: Glen Riddersholm.
Hans resultater er indiskutable, og så er han en fed figur med en fed udstråling.
Hvor forventer du han vil kunne bringe os hen - sådan set i relation til hvad han har gjort i AGF?

Det eneste umiddelbart positive jeg kan finde på at sige om ham, er at han i sidste ende gav Steinlein fingeren - selvom det tog lidt lang tid.

...nå ja, og så er han bedre end Thorup. Det er et under de har holdt fast på ham så længe i FCM -og jeg har stadig svært ved at tro at de holder ord, og beholder ham næste halvsæson også.
Han har absolut intet vi kan bruge til noget. Manden er en stående joke i superligaen. Snakker altid som om alle hans handlinger som om de er genialiteter og alligevel taber han alle kampe.

Sidst men absolut ikke mindst er han resultatet af den store indavl på heden i stil med Steinlein og Bach Bak.

Jeg kan faktisk ikke finde et bud der er værre end den mand.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Kokkefar » 15. dec 2016, 14:01

Martino skrev:Hva med en brite? Vi har lige hyret en som fysisk træner så den er da semi oplagt. Der må være en del ledige med deres fyringshistorikker derovre.

PS. Claus fra Nordjyske udtaler sig her

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... te-traener
Brite, australier, potato, potato. ;)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Martino » 15. dec 2016, 14:13

Kokkefar skrev:
Martino skrev:Hva med en brite? Vi har lige hyret en som fysisk træner så den er da semi oplagt. Der må være en del ledige med deres fyringshistorikker derovre.

PS. Claus fra Nordjyske udtaler sig her

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... te-traener
Brite, australier, potato, potato. ;)
. Nå for satan. Troede kun han bare havde trænet down under ;)
Jeg savner Winsnes

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Uldahl » 15. dec 2016, 14:36

Martino skrev:Hva med en brite? Vi har lige hyret en som fysisk træner så den er da semi oplagt. Der må være en del ledige med deres fyringshistorikker derovre.

PS. Claus fra Nordjyske udtaler sig her

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... te-traener
Jeg tror mere på vores nye fysiske træner tager over. Jeg skrev dengang at det så mærkeligt ud at en med hans CV ville nøjes med at være fysisk træner i AaB. Og han måske var hentet som afløser for LS. Det tror jeg stadig.

Iøvrigt den helt rigtige beslutning at fyrre ham. Så blev det alligevel en rigtig hedensk Youle HIL Odin og de venlige magter. :cheers:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af frederikshavneren » 15. dec 2016, 14:45

Martino skrev:Hva med en brite? Vi har lige hyret en som fysisk træner så den er da semi oplagt. Der må være en del ledige med deres fyringshistorikker derovre.

PS. Claus fra Nordjyske udtaler sig her

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... te-traener
Tja. Briten Graham Potter har gjort det meget godt i Östersund, men jeg har ikke det store kendskab til ham. Potter har kun trænererfaring fra Östersund og han er næppe det sikre valg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 15. dec 2016, 14:49

Uldahl skrev:
Martino skrev:Hva med en brite? Vi har lige hyret en som fysisk træner så den er da semi oplagt. Der må være en del ledige med deres fyringshistorikker derovre.

PS. Claus fra Nordjyske udtaler sig her

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... te-traener
Jeg tror mere på vores nye fysiske træner tager over. Jeg skrev dengang at det så mærkeligt ud at en med hans CV ville nøjes med at være fysisk træner i AaB. Og han måske var hentet som afløser for LS. Det tror jeg stadig.

Iøvrigt den helt rigtige beslutning at fyrre ham. Så blev det alligevel en rigtig hedensk Youle HIL Odin og de venlige magter. :cheers:
Jeg tror ikke han er tiltænkt en anden rolle end fysisk træner. Udmeldingerne fra Gaarde tyder på at man ikke har haft bagtanker med nogle i staben ved fyringen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar