Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af EINHILL » 28. sep 2016, 14:42

hje1980 skrev:
EINHILL skrev:
Frygah skrev:
EINHILL skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/gaarde--til ... 9/112/1513

Begynder stærk at tvivle på, at Gaarde er den rette mand til jobbet.... :thumbsdown:
Chokerende at du tvivler på det. Du har ellers været så positiv herinde. :kiss:
Du har ret! Jeg burde bare lukke øjnene og tilknytte mig de andre jubeloptimister her inde... Der ingen skam i at blive udspillet af dygtige hold som Viborg og Silkeborg :thumbsup:
Det dygtige hold der spillede lige op med FCK inde i PARKEN og tabte knebent til BIF i en kamp der kunne gå begge veje.

Vi er i år 1 af opbygningen af et hold der skal toppe om 2-3 år. Det har LEDELSEN allerede meldt ud INDEN sæsonstarten.
De vælge ikke at erstatte en Spalvis og Dalsgaard da de mener at de unge folk der er kommet ind - Pohl, Grønning og Mæhle skal have tid og vil toppe om 2-3 år måske, på samme måde som vi så med Kusk, Thomsen og alle de andre unge vi har fået igennem holdet.
Dette er en bæredygtig forretningsmodel for AaB pt. da det er det vores økonomi kan holde til.

Alternativet er at gøre som FCM og BIF og købe sig til succes nu her, og så ellers håbe sugerdaddy betaler gildet hvis det hele ikke går som forventet og man ikke kan forstå at driften ikke kan gå i plus på bundlinjen.
Den vej har vi vist prøvet før i AaB og revet var hængt om halsen og bødlen klar til at trække i håndtaget. DEN VEJ SKAL VI IKKE NED AF IGEN.
Mener du helt seriøst, at vi spillede lige op med FCK i parken? Udover resultatet var den kamp ikke lige og vi kan ikke forvente samme grad af uskarphed fra modstanderne fremover, som vi fx så imod Silkeborg, hvor der blev betalt ved kasse 1.

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af EINHILL » 28. sep 2016, 14:45

jernskjorten skrev:
EINHILL skrev:Du har ret! Jeg burde bare lukke øjnene og tilknytte mig de andre jubeloptimister her inde... Der ingen skam i at blive udspillet af dygtige hold som Viborg og Silkeborg :thumbsup:
Vi blev da ikke udspillet af Viborg.
Sorry... der skulle selvfølgelig stå Lyngby.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af jernskjorten » 28. sep 2016, 14:50

EINHILL skrev:
jernskjorten skrev:
EINHILL skrev:Du har ret! Jeg burde bare lukke øjnene og tilknytte mig de andre jubeloptimister her inde... Der ingen skam i at blive udspillet af dygtige hold som Viborg og Silkeborg :thumbsup:
Vi blev da ikke udspillet af Viborg.
Sorry... der skulle selvfølgelig stå Lyngby.
Det er jo en helt anden snak. Lyngby er jo et klassemandskab!!! :D

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jakobsen » 28. sep 2016, 14:54

Der bliver sagt Kuhn, men jeg kan ikke lade være at ryste på hovedet. Kuhn er succesrig cheftræner for et af skandinaviens bedste hold. Hvorfor pokker skulle han tage tilbage til AaB og arbejde med et materiale der indeholder Patrick, Kasper P, Blåbjerg og Ene blandt starterne. Vi er overhovedet ikke attraktive sammenlignet med Malmö. Hverken sportsligt eller økonomisk.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af hje1980 » 28. sep 2016, 15:26

EINHILL skrev:
hje1980 skrev:
EINHILL skrev:
Frygah skrev:
EINHILL skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/gaarde--til ... 9/112/1513

Begynder stærk at tvivle på, at Gaarde er den rette mand til jobbet.... :thumbsdown:
Chokerende at du tvivler på det. Du har ellers været så positiv herinde. :kiss:
Du har ret! Jeg burde bare lukke øjnene og tilknytte mig de andre jubeloptimister her inde... Der ingen skam i at blive udspillet af dygtige hold som Viborg og Silkeborg :thumbsup:
Det dygtige hold der spillede lige op med FCK inde i PARKEN og tabte knebent til BIF i en kamp der kunne gå begge veje.

Vi er i år 1 af opbygningen af et hold der skal toppe om 2-3 år. Det har LEDELSEN allerede meldt ud INDEN sæsonstarten.
De vælge ikke at erstatte en Spalvis og Dalsgaard da de mener at de unge folk der er kommet ind - Pohl, Grønning og Mæhle skal have tid og vil toppe om 2-3 år måske, på samme måde som vi så med Kusk, Thomsen og alle de andre unge vi har fået igennem holdet.
Dette er en bæredygtig forretningsmodel for AaB pt. da det er det vores økonomi kan holde til.

Alternativet er at gøre som FCM og BIF og købe sig til succes nu her, og så ellers håbe sugerdaddy betaler gildet hvis det hele ikke går som forventet og man ikke kan forstå at driften ikke kan gå i plus på bundlinjen.
Den vej har vi vist prøvet før i AaB og revet var hængt om halsen og bødlen klar til at trække i håndtaget. DEN VEJ SKAL VI IKKE NED AF IGEN.
Mener du helt seriøst, at vi spillede lige op med FCK i parken? Udover resultatet var den kamp ikke lige og vi kan ikke forvente samme grad af uskarphed fra modstanderne fremover, som vi fx så imod Silkeborg, hvor der blev betalt ved kasse 1.
Ja det mener jeg... vi havde ca. 40-50 min i den kamp hvor vi var bedst. At de er uskarp... tja. Det vinder man ikke på. Vi var selv uskarpe mod BIF, men det tæller nok ikke med i den mellemregning?

Det hold vi har nu er som det skal være i år 1 til noget spændende. Tvivler på andre trænere kunne få mere ud af holdet. Vi ligger altså nr. 5 i ligaen med hold under os, som har brugt flere penge og år på deres genopbygning (hej OB og AGF)...
Målsætningen hedder top 6. Det er utopi at begynder at diskutere alt fra nye spillere til ny træner før efter 26 kampe eller min. hvor man ligger henne når efterårssæsonen er overstået.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af frederikshavneren » 28. sep 2016, 19:13

Jakobsen skrev:Der bliver sagt Kuhn, men jeg kan ikke lade være at ryste på hovedet. Kuhn er succesrig cheftræner for et af skandinaviens bedste hold. Hvorfor pokker skulle han tage tilbage til AaB og arbejde med et materiale der indeholder Patrick, Kasper P, Blåbjerg og Ene blandt starterne. Vi er overhovedet ikke attraktive sammenlignet med Malmö. Hverken sportsligt eller økonomisk.
Jeg er meget enig, men der skal ikke meget til før Kuhn risikerer at miste jobbet. Han har tabt pokalfinalen og hvis guldet også glipper så kommer han under stort pres.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af limey » 28. sep 2016, 20:25

Det er da helt fint og fair, at man synes der skal være en anden cheftræner end Lars Søndergaard. Men er der nogen, selv her på debatsiden, der oprigtigt tror, at han bliver fyret inden for det næste stykke tid?

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 28. sep 2016, 20:29

Jakobsen skrev:Der bliver sagt Kuhn, men jeg kan ikke lade være at ryste på hovedet. Kuhn er succesrig cheftræner for et af skandinaviens bedste hold. Hvorfor pokker skulle han tage tilbage til AaB og arbejde med et materiale der indeholder Patrick, Kasper P, Blåbjerg og Ene blandt starterne. Vi er overhovedet ikke attraktive sammenlignet med Malmö. Hverken sportsligt eller økonomisk.
Helt enig !!
Desuden har ledelsen i AaB jo bedømt at Kuhn er uegnet som cheftræner to gange hvor muligheden vel var der. Så i AaB ledelsens øjne må Kuhn jo være ret uinteressant når der diskuteres cheftræner emner.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 28. sep 2016, 21:01

Nitten skrev:
Jakobsen skrev:Der bliver sagt Kuhn, men jeg kan ikke lade være at ryste på hovedet. Kuhn er succesrig cheftræner for et af skandinaviens bedste hold. Hvorfor pokker skulle han tage tilbage til AaB og arbejde med et materiale der indeholder Patrick, Kasper P, Blåbjerg og Ene blandt starterne. Vi er overhovedet ikke attraktive sammenlignet med Malmö. Hverken sportsligt eller økonomisk.
Helt enig !!
Desuden har ledelsen i AaB jo bedømt at Kuhn er uegnet som cheftræner to gange hvor muligheden vel var der. Så i AaB ledelsens øjne må Kuhn jo være ret uinteressant når der diskuteres cheftræner emner.
AaB's ledelse har ikke dømt Kuhn uinteressant. De har blot vurderet at skiftet direkte fra assistent til cheftræner kan være problematisk i og med man går fra at være spillerne mand til at blive ham der skal træffe de hårde valg.

De har på intet tidspunkt nævnt at han ikke kunne være cheftræner potentiale i AaB en gang i fremtiden.

Kuhns nuværende situation gør ikke et skifte hjem til AaB oplagt men skulle han en dag blive fyret tror jeg da slet ikke han ville være afvisende hvis han fik tilbuddet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 28. sep 2016, 22:06

hje1980 skrev:
EINHILL skrev:
Frygah skrev:
EINHILL skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/gaarde--til ... 9/112/1513

Begynder stærk at tvivle på, at Gaarde er den rette mand til jobbet.... :thumbsdown:
Chokerende at du tvivler på det. Du har ellers været så positiv herinde. :kiss:
Du har ret! Jeg burde bare lukke øjnene og tilknytte mig de andre jubeloptimister her inde... Der ingen skam i at blive udspillet af dygtige hold som Viborg og Silkeborg :thumbsup:
Det dygtige hold der spillede lige op med FCK inde i PARKEN og tabte knebent til BIF i en kamp der kunne gå begge veje.

Vi er i år 1 af opbygningen af et hold der skal toppe om 2-3 år. Det har LEDELSEN allerede meldt ud INDEN sæsonstarten.
De vælge ikke at erstatte en Spalvis og Dalsgaard da de mener at de unge folk der er kommet ind - Pohl, Grønning og Mæhle skal have tid og vil toppe om 2-3 år måske, på samme måde som vi så med Kusk, Thomsen og alle de andre unge vi har fået igennem holdet.
Dette er en bæredygtig forretningsmodel for AaB pt. da det er det vores økonomi kan holde til.

Alternativet er at gøre som FCM og BIF og købe sig til succes nu her, og så ellers håbe sugerdaddy betaler gildet hvis det hele ikke går som forventet og man ikke kan forstå at driften ikke kan gå i plus på bundlinjen.
Den vej har vi vist prøvet før i AaB og revet var hængt om halsen og bødlen klar til at trække i håndtaget. DEN VEJ SKAL VI IKKE NED AF IGEN.
At LEDELSEN lægger et røgslør ud før sæsonen (som du og sikkert mange andre uden videre desværre ukritisk æder), gør vel ikke, at dem, der fortsat besidder en evne til at bedømme selv, ikke må forholde sig til, at vi er i gang med en sæson, som kommer efter allerede to ikke-beståede sæsoner, og at spillet lige nu (som i store perioder under Søndergaard) er lige så planløst og kedeligt som under Pehrsson.

Netop det nævnte røgslør gør desværre nok, at ledelsen ikke har mandsmod til at handle ansvarligt. Eller måske er det bare evnerne, der mangler.
Fodbold skal ses med hjertet!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Mogens » 28. sep 2016, 22:28

astonvilla skrev:
Eksil skrev:Hvis træneren skulle fyres hvergang der er spillet dårligt over en periode på fem kampe så skulle FCN, FCM, Esbjerg, OB, AGF, Silkeborg og SE alle have skiftet i år.
Men der er jo ikke dét spørgsmål som Mogens stiller i denne tråd!

Han spørger: Såfremt LS sparkes - hvem ønsker du så i hans sted?

Såfremt man ikke ønsker at være med i den lille leg, er der masser af andre tråde at skrive i.

Ud over Kuhn, har jeg ikke noget rigtig godt bud (han er jo ikke sådan lige at købe fri tror jeg ikke).

Derfor er det da spændende når eksempelvis Gamen kommer med nogle navne, som jeg ikke kendte så meget til.
Dejligt at du lige kunne ridse op, hvad denne tråd egentlig var ment som: En tråd med seriøse forslag til, hvem der ønskes som træner i stedet for Søndergaard (for der er en del, der efterhånden har krævet hans afgang). Det tråden ikke skulle bruges til er: ALT ANDET.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Buzz Killington » 28. sep 2016, 22:56

Mogens skrev:
astonvilla skrev:
Eksil skrev:Hvis træneren skulle fyres hvergang der er spillet dårligt over en periode på fem kampe så skulle FCN, FCM, Esbjerg, OB, AGF, Silkeborg og SE alle have skiftet i år.
Men der er jo ikke dét spørgsmål som Mogens stiller i denne tråd!

Han spørger: Såfremt LS sparkes - hvem ønsker du så i hans sted?

Såfremt man ikke ønsker at være med i den lille leg, er der masser af andre tråde at skrive i.

Ud over Kuhn, har jeg ikke noget rigtig godt bud (han er jo ikke sådan lige at købe fri tror jeg ikke).

Derfor er det da spændende når eksempelvis Gamen kommer med nogle navne, som jeg ikke kendte så meget til.
Dejligt at du lige kunne ridse op, hvad denne tråd egentlig var ment som: En tråd med seriøse forslag til, hvem der ønskes som træner i stedet for Søndergaard (for der er en del, der efterhånden har krævet hans afgang). Det tråden ikke skulle bruges til er: ALT ANDET.
Det maa du leve med. Naar der rent faktisk er stor uenighed om hvorvidt vi overhovedet skal bruge en ny traener, er det naturligt at traaden udvikler sig en diskussion af dette emne. Saadan er debattens natur.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9000AA » 29. sep 2016, 07:23

Jeg kan slet ikk forstå nogen seriøst ser kuhn som cheftræner for os. Hvis man kun agerer med hjertet, så jo. Men ellers ikk. Jeg ser slet ikk han er dygtig nok til at være chef for det hele - vi så jo os hvordan det gik i møgjylland. Han gør det godt i Malmø ja, men det gør ståle os i København, taget i betragtning af det budget han har at gøre med, men det gør ham altså ikk til en god træner. Mon ikk også Søndergaard kunne vinde guld hvis ham og ståle byttede klub.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af hje1980 » 29. sep 2016, 09:08

AaB 85 95 99 08 skrev:
hje1980 skrev:
EINHILL skrev:
Frygah skrev:
EINHILL skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/gaarde--til ... 9/112/1513

Begynder stærk at tvivle på, at Gaarde er den rette mand til jobbet.... :thumbsdown:
Chokerende at du tvivler på det. Du har ellers været så positiv herinde. :kiss:
Du har ret! Jeg burde bare lukke øjnene og tilknytte mig de andre jubeloptimister her inde... Der ingen skam i at blive udspillet af dygtige hold som Viborg og Silkeborg :thumbsup:
Det dygtige hold der spillede lige op med FCK inde i PARKEN og tabte knebent til BIF i en kamp der kunne gå begge veje.

Vi er i år 1 af opbygningen af et hold der skal toppe om 2-3 år. Det har LEDELSEN allerede meldt ud INDEN sæsonstarten.
De vælge ikke at erstatte en Spalvis og Dalsgaard da de mener at de unge folk der er kommet ind - Pohl, Grønning og Mæhle skal have tid og vil toppe om 2-3 år måske, på samme måde som vi så med Kusk, Thomsen og alle de andre unge vi har fået igennem holdet.
Dette er en bæredygtig forretningsmodel for AaB pt. da det er det vores økonomi kan holde til.

Alternativet er at gøre som FCM og BIF og købe sig til succes nu her, og så ellers håbe sugerdaddy betaler gildet hvis det hele ikke går som forventet og man ikke kan forstå at driften ikke kan gå i plus på bundlinjen.
Den vej har vi vist prøvet før i AaB og revet var hængt om halsen og bødlen klar til at trække i håndtaget. DEN VEJ SKAL VI IKKE NED AF IGEN.
At LEDELSEN lægger et røgslør ud før sæsonen (som du og sikkert mange andre uden videre desværre ukritisk æder), gør vel ikke, at dem, der fortsat besidder en evne til at bedømme selv, ikke må forholde sig til, at vi er i gang med en sæson, som kommer efter allerede to ikke-beståede sæsoner, og at spillet lige nu (som i store perioder under Søndergaard) er lige så planløst og kedeligt som under Pehrsson.

Netop det nævnte røgslør gør desværre nok, at ledelsen ikke har mandsmod til at handle ansvarligt. Eller måske er det bare evnerne, der mangler.
Bare lige for at være sikker... hvad er det for et røgslør du snakker om?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af jernskjorten » 29. sep 2016, 09:34

hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: At LEDELSEN lægger et røgslør ud før sæsonen (som du og sikkert mange andre uden videre desværre ukritisk æder), gør vel ikke, at dem, der fortsat besidder en evne til at bedømme selv, ikke må forholde sig til, at vi er i gang med en sæson, som kommer efter allerede to ikke-beståede sæsoner, og at spillet lige nu (som i store perioder under Søndergaard) er lige så planløst og kedeligt som under Pehrsson.

Netop det nævnte røgslør gør desværre nok, at ledelsen ikke har mandsmod til at handle ansvarligt. Eller måske er det bare evnerne, der mangler.
Bare lige for at være sikker... hvad er det for et røgslør du snakker om?
Det, som du ukritisk har ædt, fordi du ikke har evnen til at bedømme selv. Hvordan smagte det?
(Man kan jo næsten høre temaet fra X-Files, når telefonnummeret skriver om diverse konspirationsteorier.) - The truth is out there.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af hje1980 » 29. sep 2016, 10:30

jernskjorten skrev:
hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: At LEDELSEN lægger et røgslør ud før sæsonen (som du og sikkert mange andre uden videre desværre ukritisk æder), gør vel ikke, at dem, der fortsat besidder en evne til at bedømme selv, ikke må forholde sig til, at vi er i gang med en sæson, som kommer efter allerede to ikke-beståede sæsoner, og at spillet lige nu (som i store perioder under Søndergaard) er lige så planløst og kedeligt som under Pehrsson.

Netop det nævnte røgslør gør desværre nok, at ledelsen ikke har mandsmod til at handle ansvarligt. Eller måske er det bare evnerne, der mangler.
Bare lige for at være sikker... hvad er det for et røgslør du snakker om?
Det, som du ukritisk har ædt, fordi du ikke har evnen til at bedømme selv. Hvordan smagte det?
(Man kan jo næsten høre temaet fra X-Files, når telefonnummeret skriver om diverse konspirationsteorier.) - The truth is out there.
Er det ukritisk at være enig med bestyrrelsen at de har valgt at prioritet nr. 1 er at driften skal gå i plus HVERT år?
At det er det som skal gøre AaB til en økonomisk forsvarlig fodbold klub!

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Ala » 29. sep 2016, 10:38

Hanga skrev:Jeg har absolut heller ikke været begejstret for vores spillemæssige niveau i denne sæson, og især ikke den lidt defensive tilgang til tingene, som Søndergaard er søgt hen imod på det seneste. Jeg mener absolut det er en fejl at vi ikke forsøger at fastholde den spillestil vi har opbygget gennem flere år og har som "rød tråd" i AaB.

Når det så er sagt, så er det uforståeligt for mig, at vi kan diskutere træneremner på nuværende tidspunkt. Vi ligger i top6 som er klubbens målsætning, på trods af at vi har skiftet et halvt hold. Sædet under Søndergaard er ikke engang smålunkent. Så kan vi snakke om Hamren, Kuhn osv. men det er jo meningsløst når vores træner sidder sikkert i sædet. Og hvad skulle anspore et trænerskifte på nuværende tidspunkt? Vi er stadig tidligt i sæsonen, ligger fornuftigt i tabellen, og er først lige startet udviklingen af et nyt hold. Vores nyoprykkede talenter får samtidig masser af spilletid.
Èn grund.... Det er debatside.dk det her.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Eksil » 29. sep 2016, 11:05

Kan man spise et røgslør, og i så fald, får det ikke røgsløret til at forsvinde?


seamann

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af seamann » 29. sep 2016, 11:15

De skriver at LS ikke var Gaardes valg - den syntes jeg ikke at have hørt før - hvis valg, var han så ?

Besvar